quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dom aso wijf uit klas: ik dacht dat anime en manga 2 mensen waren die je kende uit japan ofzo
Als argument voor wat? Pedobear is niet voor niets een veelvoorkomend icoon in de animanga-scene.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, zo iets had ik ook stiekem wel door. Helaas zie ik in het dagelijks leven ook mensen die dat als argumentatie gebruiken.![]()
Ik denk eerder dat je klasgenoten er dan niet over durfden te praten vanwegen de vooroordelen. Dat of ze leven allemaal onder een steen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 jaar terug... klasgenoten waren net als ik rond de 20
Ik doe MBOquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als argument voor wat? Pedobear is niet voor niets een veelvoorkomend icoon in de animanga-scene.
[..]
Ik denk eerder dat je klasgenoten er dan niet over durfden te praten vanwegen de vooroordelen. Dat of ze leven allemaal onder een steen.
waarom. nieuwe deel staat in je MyAT en er zit een pijltje naaast de titel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
mmm, ik vind het wel handig altijd.
Ik moet eigenlijk stoppen met posten omdat ik moe ben en ik steeds onzinnigere dingen ga zeggen, maar de sudoku waar ik godganselijk veel tijd aan verkloot houdt me achter de computer.
pfff. slechte tijd om sudoku te spelen, 17 minuten was ik kwijt aan de makkelijkstequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het duurde een ahlve minuut voor ik dit bericht snapte; dat betekend dat het hoog tijd is dat ik ga pitten.
Dat ik er veel tijd aan besteed komt omdat het pas de vierde is die ik in mijn hele leven geprobeerd en opgelost heb en omdat ik half slaap. Het is echt een makkelijk ding; de makkelijkste op http://www.google.nl/ig?hl=nl
Ik zit net in m'n eerste jaar. Naar HBO ga ik sowieso.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe MBO
Maar ben bijna klaar en ga HBO doen hoor echt waar
Vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Weakling het volgende:
Ahhh, school ... ja, dat waren nog eens mooie tijden ... heel lang geleden ...
Het was een mooie lenteochtend in 1842 en de ganzenveer waarmee ik aantekeningen maakte op mijn perkament brak. Ik tilde de klep van mijn schoolbankje op om een nieuwe ganzenveer te pakken en realiseerde me niet dat het potje inkt nog geopend op het tafelblad stond. Terstonds viel de inkt met veel kabaal en gespetter op de grond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-10-2011 13:05:11 ]“An interesting thing is a good thing.”
Dat soort opleidingen hoor ik altijd van dat mensen de hele dag aan het LANgamen zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit net in m'n eerste jaar. Naar HBO ga ik sowieso.
ICT Beheer niveau 4 overigens
Yokoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #88
Bikini outfit karakters
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
School is de mooiste tijd van je leven. Weet je nog de harem bestaande uit de jeugdvriendin, de klassenvertegenwoordigster, de tsundere, de ijlhoofdige moéblob, de meid met ADHD, de introverte intellectueel die alleen maar met jou wil praten en dan is er je beste maat die stikjaloers op jou is omdat al die mooie meiden als een blok voor jou vallen.jij zat in de klas met haruhi suzumiyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |