Ja, die was radicaal anders en minder dan seizoen één. Die was fantastisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Laatste seizoen ben ik het plot compleet kwijt geraakt.
Frieren is redelijk uniekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, die was radicaal anders en minder dan seizoen één. Die was fantastisch.
Is er nog iets Frieren gerelateerd? Dat slice of life is heerlijk.
Solo Leveling vind ik geen meesterwerk eerlijk gezegd. Wel heel leuk.
Ik moet nog twee afleveringen. Ze hebben wel heel erg afgekeken bij Hunter x Hunter op het einde van seizoen twee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:06 schreef jogy het volgende:
Solo leveling gebinged tot het eind en nu weet ik even niet meer wat ik met mezelf aan moet.
Ik ook niet. Iemand nog wat leuks?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:06 schreef jogy het volgende:
Solo leveling gebinged tot het eind en nu weet ik even niet meer wat ik met mezelf aan moet.
Je kan altijd nog iene miene mutte doen. Beter dan eeuwig twijfelen (wat herkenbaar is).quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet het niet hoor.![]()
Ik heb nu:
Kaiju no. 8
86 Eighty Six
Apothecary's Diaries
Mushishi
Clannad
Your Lie in April
Mushoku Tensei
Violet Evergarden
En ben nog wat titels aan het zoeken. Welke is echt aan te raden? Hoe is zo lastig om met één te beginnen. Solo Leveling was gewoon heel vermakelijk ondanks het wat minder goede verhaal, maar ik ben ook wel weer op zoek naar iets zo goed als Frieren. Ik kan niet kiezen hoor.
Of jullie raden iets aan wat jullie al gezien hebben en heel goed vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je kan altijd nog iene miene mutte doen. Beter dan eeuwig twijfelen (wat herkenbaar is).
Nederlandse Shin Chan was wel baas.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Sub >>> Dub. Zijn er hier überhaupt mensen die anime in een andere taal dan Japans kijken?
Zou Digimon nog wel een keer helemaal wil zien.
Ik ben ooit tegen anime aangelopen via de Duitse tv. ZDF en later SAT1 hadden in het ochtendblok een aantal series lopen in de jaren 80 en 90, allemaal nagesynchroniseerd natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Sub >>> Dub. Zijn er hier überhaupt mensen die anime in een andere taal dan Japans kijken?
Zou Digimon nog wel een keer helemaal wil zien.
In Duitsland is een hoop anime uitgezonden met veelal kwalitatieve nasynchronisatie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik ben ooit tegen anime aangelopen via de Duitse tv. ZDF en later SAT1 hadden in het ochtendblok een aantal series lopen in de jaren 80 en 90, allemaal nagesynchroniseerd natuurlijk![]()
Captain Future was een van de eersten die ik ieder weekend opzette. Meest bijzondere is nog dat de serie vergeleken met het Japanse origineel enorm opgeknipt is, heel veel scenes eruit die als te geweldadig worden gezien, wat het eigenlijk lastig maakte het verhaal te volgen. Wel heel positief was de muziek die Christian Brühn en Phil Fuldner speciaal voor de Duitse versie maakten omdat er naar hun mening weinig aan te vangen was met de originele Japanse soundtrack. Ook Sailor Moon en Initial D ben ik zo tegenaan gelopen
En later kreeg je Dragon Ball wat nog steeds herhaald wordt op RTL Nitro en One Piece. RTL2 heeft nog steeds een blok Anime Night waarin in het weekend Demon Slayer, Attack on Titan en Stray Dogs langskomen. In de wintermaanden draaien ze ook altijd heel veel films van Miyazaki (Van Spirited Away tot Cagliostro) en Ghost in the Shell. Maar inmiddels ben ik een beetje afgeknapt op dat synchroniseer, kijk nu gewoon Japans met Engelse subs.
Chainsaw Man film.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
Waar kijken jullie heel erg naar uit? Ik persoonlijk naar het tweede seizoen van Frieren en Witch Hat Atelier. JJK en Solo Levelling s3 gaan denk ik nog wel even duren.
Die is leuk.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Evangelion het volgende:
Begonnen aan Odd Taxi. Is maar 13 afleveringen en een film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |