quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
Neertackelen en haar rotzooi in haar mond proppen.
Bah bah.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige keer zat ook zo'n dikke big haar hoeven te bewerken in de trein. Echt smerig dus terechte klacht.
Ik was in shock.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Blaadjes het volgende:
Je had ze natuurlijk even kunnen oprapen en haar achterna gaan om te zeggen dat ze wat vergeten is. Wel zo sociaal.
Who cares. T'is gewoon smerig om je nagels in het rond te laten slingeren in het openbaar. Verzorg ze gewoon thuis!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er een beetje aan of de klacht terecht is.
Waren het vingernagels of teennagels?
had der borstel geleend danquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Nikmans het volgende:
Laatst zat er zo'n meisje tegenover me die al haar nagels één voor één ging vijlen, mijn haar stond overeind toen ik eindelijk uit kon stappen
Vingernagels.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er een beetje aan of de klacht terecht is.
Waren het vingernagels of teennagels?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vingernagels.
Maar als ze nagels knipt in de metro zal ze vast ook wel in haar neus peuteren in de bus en vooral haar handen niet wassen, dus zijn het misschien niet alleen nagels maar ook verdwaalde stukjes snot
Het zou zomaar kunnen.
Jij bent zelf zeker ook zo'n viezequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef sinepedraap het volgende:
Boeiend als die kleine stukjes vingernagels op de grond blijven liggen in de trein. Restjes poep en kots blijft ook immers aan mensen hun schoenzolen zitten. Ik dacht echt iemand gaat uitbundig zijn teennagels knippen met schoen en sokken uit of zo
Wees blij dat ze geen rode tampons door de metro schiet. Kan makkelijk als je ervaring hebt opgedaan in een banenenbar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vingernagels.
Maar als ze nagels knipt in de metro zal ze vast ook wel in haar neus peuteren in de bus en vooral haar handen niet wassen, dus zijn het misschien niet alleen nagels maar ook verdwaalde stukjes snot
Het zou zomaar kunnen.
Nee, ik knip mijn teen- en vingernagels niet in het openbaar en ik ben dit jaar nog niet met het OV geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom lees ik dit topic ook door
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n vieze![]()
Ik word er geil van als ik me fantaseer dat ik die veil door hun strot kan steken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, ik knip mijn teen- en vingernagels niet in het openbaar en ik ben dit jaar nog niet met het OV geweest.
Wat vinden jullie dan trouwens van meisjes die hun nagels veilen in het openbaar? Komt op hetzelfde neer eigenlijk, alleen ietsje fijner.
Heb je daar last van dan ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, ik knip mijn teen- en vingernagels niet in het openbaar en ik ben dit jaar nog niet met het OV geweest.
Wat vinden jullie dan trouwens van meisjes die hun nagels veilen in het openbaar? Komt op hetzelfde neer eigenlijk, alleen ietsje fijner.
Het idee al dat je die troep inhaleertquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op de middelbare deden er ook wel eens welke dat. Ligt er toch ook wel aan wat voor nagels ze hebben. Als ze verder netjes verzorgd zijn en ze houden het gewoon een beetje bij tijdens de les komt het minder ontsmakelijk over dan dat een of andere teef met vieze lange krallen bezig is. Het geeft in elk geval niet zoveel rotzooi als knippen. En als ze het poeder dan maar onder hun tafel houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, dacht er aan omdat op die manier ook stukjes nagel vrijkomen. Zal me echt geen reet interesseren om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je daar last van dan ?
Je moest eens weten wat je allemaal inhaleert. Al dan niet in het OVquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het idee al dat je die troep inhaleert
Laat maar zitten, hoef het niet te wetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je allemaal inhaleert. Al dan niet in het OV
Bij het doorspoelen van het toilet komen er kleine, minuscule deeltjes poep vrij en die gaan dan door de lucht in de badkamer. Dus dan kan bijvoorbeeld ook aan je tandenborstel gaan zitten. Eetsmakelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laat maar zitten, hoef het niet te weten![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Bij het doorspoelen van het toilet komen er kleine, minuscule deeltjes poep vrij en die gaan dan door de lucht in de badkamer. Dus dan kan bijvoorbeeld ook aan je tandenborstel gaan zitten. Eetsmakelijk.
Sereneus. Daarom dus geen plee op de badkamer, gewoon een plee waar ie hoort. Met een afzuigkapquote:
Ja echt.quote:
Ik heb voor de badkamer nog zo'n extra sluis met sproeiers zodat ik helemaal steriel de badkamer weer uit ga.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sereneus. Daarom dus geen plee op de badkamer, gewoon een plee waar ie hoort. Met een afzuigkap
Maar vieze vrouwen die hun krallen afknippen in je bijzijn vind je geen probleem. Heel logisch inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb voor de badkamer nog zo'n extra sluis met sproeiers zodat ik helemaal steriel de badkamer weer uit ga.
Hoeveel fantasie en vunzigheid kan iemand hebben en dan quote ik maar 1 post van deze userquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
I loll'dquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Je nagels knippenEchte mannen bijten ze eraf gebruiken een slijptol
Vunzigheid ja misschien, fantasie neequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoeveel fantasie en vunzigheid kan iemand hebben en dan quote ik maar 1 post van deze user
Jamaar, duikboot he? En wat nou als ie drijft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef rolfson het volgende:
[..]
Vunzigheid ja misschien, fantasie nee
Vunzig dier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef rolfson het volgende:
[..]
Vunzigheid ja misschien, fantasie nee
Drijfpoep? Moet je niet zoveel vet eten dan zinken ze wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, duikboot he? En wat nou als ie drijft?
Ik moest hier echt keihard om lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoeveel fantasie en vunzigheid kan iemand hebben en dan quote ik maar 1 post van deze user
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |