quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
Neertackelen en haar rotzooi in haar mond proppen.
Bah bah.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige keer zat ook zo'n dikke big haar hoeven te bewerken in de trein. Echt smerig dus terechte klacht.
Ik was in shock.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Blaadjes het volgende:
Je had ze natuurlijk even kunnen oprapen en haar achterna gaan om te zeggen dat ze wat vergeten is. Wel zo sociaal.
Who cares. T'is gewoon smerig om je nagels in het rond te laten slingeren in het openbaar. Verzorg ze gewoon thuis!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er een beetje aan of de klacht terecht is.
Waren het vingernagels of teennagels?
had der borstel geleend danquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Nikmans het volgende:
Laatst zat er zo'n meisje tegenover me die al haar nagels één voor één ging vijlen, mijn haar stond overeind toen ik eindelijk uit kon stappen
Vingernagels.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er een beetje aan of de klacht terecht is.
Waren het vingernagels of teennagels?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vingernagels.
Maar als ze nagels knipt in de metro zal ze vast ook wel in haar neus peuteren in de bus en vooral haar handen niet wassen, dus zijn het misschien niet alleen nagels maar ook verdwaalde stukjes snot
Het zou zomaar kunnen.
Jij bent zelf zeker ook zo'n viezequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef sinepedraap het volgende:
Boeiend als die kleine stukjes vingernagels op de grond blijven liggen in de trein. Restjes poep en kots blijft ook immers aan mensen hun schoenzolen zitten. Ik dacht echt iemand gaat uitbundig zijn teennagels knippen met schoen en sokken uit of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |