Ik heb er zelfs 1 in Disneyworld gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij lopen er in de meeste supermarkten wel muizen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Stel je voor een olifant in de Jumbo looooooool xD
Ik zag laatst een troll aan de kassaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Good_Vibrations het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor van Jumbo. Neem aub contact met mij op over het betreffende filiaal en eventuele compensatie.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Good_Vibrations het volgende:
Ik werk op het hoofdkantoor van Jumbo. Neem aub contact met mij op over het betreffende filiaal en eventuele compensatie.
Als jij dat krijgt wil ik compensatie van FOK!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zag laatst een troll aan de kassa
Kan ik ook compensatie krijgen?
Nu maak ik me juist druk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
Die lopen in de meeste supermarkten, niets om je druk over te maken.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Brood met ingebouwd vleesbeleg:
[ afbeelding ]
Handig toch?
Muis in een bakblik, deeg erop en bakken maar. Niet zo moeilijk.quote:
ESESESESESESESESESESquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
En ik heb afgelopen week een muis gedood dankzij een muizenval xD
Paddepoelquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zag er laatst 1 rennen in de Appie in Paddepoel (Groningen).
Zolang ze mijn brood niet aangevreten hebben of cruesli vind ik het best.
Elke supermarkt heeft ze.
Toen ben ik gestopt met lezenquote:ik was van de week dus voor mijn eerste (en laatste) keer in de Jumbo
Ach, ze knagen toch alleen maar aan de kazen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef H4ppy het volgende:
Behalve verpakte producten hebben ze daar genoeg brood, groente en fruit zonder verpakking liggen dus die muizen kunnen daar lekker aan lopen vreten met gevolgen
Jouw verlies want ik vind de Jumbo de beste supermarkt van Nederlandquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef H4ppy het volgende:
Geachte Fokkers,
ik was van de week dus voor mijn eerste (en laatste) keer in de Jumbo aangezien ik even snel wat te drinken moest kopen en ik geen degelijke supermarkten in de buurt zag. Ik besloot dus om de Jumbo binnen te wandelen om daar wat te drinken te kopen.
Het was redelijk rustig, en ik stond in de frisdrank afdeling wat te drinken uit te zoeken. Er waren voor de rest geen mensen behalve mij bij de frisdrank schappen.
Ik wou net een wat uit het schap pakken toen ik wat uit mijn ooghoek zag bewegen. Ik draaide mijn hoofd in de richting van datgene wat ik zag bewegen en tot mijn verbazing zag ik muis van onder een schap komen rennen, en weer onder een ander schap verdwijnen.
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat er muizen in een supermarkt rondlopen. Behalve verpakte producten hebben ze daar genoeg brood, groente en fruit zonder verpakking liggen dus die muizen kunnen daar lekker aan lopen vreten met gevolgen dat klanten ziek kunnen worden aangezien muizen niet de meest hygiënische dieren zijn en overal waar het maar kan schijten.
Ik had geen tijd en zin om de supermarktmanager erbij te halen dus ik ben maar weggelopen, maar de klacht lijkt mij duidelijk.
Graag ontvang ik ook een financiele compensatie ik heb ook muizen gezien in de jumbo en grote emotionele schade opgelopen en hierdoor werkloos geraakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Good_Vibrations het volgende:
Precies, die hebben ze in elke supermarkt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef SillyWalks het volgende:
Er is geen supermarkt of horecagelegenheid zonder muizen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef H4ppy het volgende:
Ik had geen tijd en zin om de supermarktmanager erbij te halen dus ik ben maar weggelopen, maar de klacht
Piepschijm hoe duur?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Je verwacht dat elke supermarkt muisvrij is? Misschien weten ze wel helemaal niet van het probleem.
Ook grappig dat je neerzet dat mensen ziek kunnen worden, maar dan besluit het niet te melden.
waarneerquote:
Dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij lopen er in de meeste supermarkten wel muizen.
Geen tijd en zin hebben om de supermarktmanager erbij te halen maar wel tijd hebben om een topic erover te makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef H4ppy het volgende:
Geachte Fokkers,
ik was van de week dus voor mijn eerste (en laatste) keer in de Jumbo aangezien ik even snel wat te drinken moest kopen en ik geen degelijke supermarkten in de buurt zag. Ik besloot dus om de Jumbo binnen te wandelen om daar wat te drinken te kopen.
Het was redelijk rustig, en ik stond in de frisdrank afdeling wat te drinken uit te zoeken. Er waren voor de rest geen mensen behalve mij bij de frisdrank schappen.
Ik wou net een wat uit het schap pakken toen ik wat uit mijn ooghoek zag bewegen. Ik draaide mijn hoofd in de richting van datgene wat ik zag bewegen en tot mijn verbazing zag ik muis van onder een schap komen rennen, en weer onder een ander schap verdwijnen.
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat er muizen in een supermarkt rondlopen. Behalve verpakte producten hebben ze daar genoeg brood, groente en fruit zonder verpakking liggen dus die muizen kunnen daar lekker aan lopen vreten met gevolgen dat klanten ziek kunnen worden aangezien muizen niet de meest hygiënische dieren zijn en overal waar het maar kan schijten.
Ik had geen tijd en zin om de supermarktmanager erbij te halen dus ik ben maar weggelopen, maar de klacht lijkt mij duidelijk.
Jij komt één keer in de Jumbo omdat er geen andere supermarkt in de buurt was (kennelijk ben je een andere supermarkt-fanboy), en net die ene keer dat jij in de Jumbo bent verzin je een muis en open je een topic, leuk verzonnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef H4ppy het volgende:
Geachte Fokkers,
Daar heb je wel een punt, dat waarneer lees je wel vaker en het blijft onbegrijpelijk hoe men dit probeert het groene boekje in te krijgen! Ja of ze weten gewoon niet beter want het is natuurlijk gewoon wanneer en niet waarneer.quote:
Mijn heer.quote:
Bedankt weer.vquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Brood met ingebouwd vleesbeleg:
[ afbeelding ]
Handig toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |