Laat maar zien, ik vond deze al heel leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
Ik ken nog veel mooiere parels van Verbal. Hij is gewoon de beste flamer van FOK!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel typisch dat zelfs 1 april vertraging heeft opgelopen bij de NS![]()
.
:'Dquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een dame van haar status komt niet, die arriveert.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer gaat het CBR eens een wandelbewijs of het buitenkomcertificaat invoeren voor de mensen die wereldvreemd zijn met veilige verkeerssituaties?
Beste OP ooit!quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:
De FOK! Bijbel.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:
[..]
Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Soms is iets zo debiel dat het mooi wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou, jawel. Wat vind jij daar mooi aan? Of is het een ironisch pareltje?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariër in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariër het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
Ik vond deze zo leuk, dat ik eens ben gaan kijken.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
In die zin teleurgesteld dat ik al te veel vrienden heb verloren, hetzij door ruzie of overlijden (van hun kant dan).
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Mishu het volgende:
Hij is gewoon een nepperd. Zogenaamd oorspronkelijk en 'puur' levert hij ongezouten commentaar op voetbal bij VI. Maar wat zag ik net?
Die gladjanus heeft zich gewoon als een paradepaardje laten spannen voor het wiel van de Nederlandse Energiemaatschappij.
Ik zeg: niet doen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
(waarom moeten mensen altijd dingen vergelijken met iets anders? snappen ze het niet? is het iets autistisch?)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
Tja TS, als je zo wanhopig bent, dat je een borderliner in je leven toelaat om maar aan de gleuf te kunnen komen, zul je ook op de blaren moeten zitten.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Betekent
Handig ezelsbruggetje om te onthouden:
[..]mij betekend/betekent [..], vervang 'mij' door 'mijn' en zet daar een dier achter. Bijvoorbeeld:
Volgens mij betekend [...] --> Volgens mijn hond [...] [/i]
Volgens mij betekent [...] --> Volgens mijn hont [...] [/i]
De eerste is dus fout, want hont
quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Scantoza het volgende:
Iemand enig idee wat dit symbool/teken betekend?
Een collega heeft dit als tatoeage op de arm.
Deze collega wil echter niet zeggen wat het betekend.
En daarom wil ik het nu juist graag weten.
Heb het zo goed mogelijk proberen na te tekenen.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef trabant het volgende:
Ik houd het op de plannen voor een vinexwijk in de nabijheid van een verkeersknooppunt. Je collega hoopt dus gewoon dat iemand hem thuis brengt als hij laveloos in een bushokje ligt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef Trommeldaris het volgende:
Ja, ik weet het ook nog goed. Op de achtergrond hoorde je niet autos maar wel de batavieren die tegen de batavijven vochten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef TR08 het volgende:
Ja wij noemen die zaak ook wel eens "Mein Lampf"maar goed de uitrusting in die winkel ziet er goed uit
quote:
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/
Aro fasion gear zit niet voor niets in Oene
waar zit die dan? maar eens langslopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
Aan de Haaksbergerstraat, vlakbij de Getfertsingel. Ergens tussen een fietsenwinkel en een Turkse supermarkt in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar zit die dan? maar eens langslopen
Power of prayerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef kopstaartformule het volgende:
Ik ben voorstander voor een gebalanceerde energievoorziening, dus niet al je eieren in een mandje. Mij lijkt een verhouding van 50% kern-energie en de de overige 50 procent confessioneel opwekken.
Kern-energie is ook duurzaam.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk? Al een aantal dagen niet meer gezien.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
Goed...ik fiets er gisteren weer langs en ze zijn blijkbaar toe aan een nieuwe collectie binnenkort:quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:03 schreef yyyentle het volgende:
Leuk dit, veel sympathieker dan dat andere hoofdstuk wat op mij een beetje gefrustreerd overkomt. Mensen afzeiken omdat ze taalfouten maken vind ik sowieso een sneue bezigheid.
Leuke vondsten is iets heel anders.
Originele taal- en spelfouten kunnen ook heel leuk zijn en ik zie ook wel eens leuke dingen staan, dat is zo maar ik krijg ook wel eens het gevoel dat mensen zichzelf graag beter willen voelen door een ander neer te drukken en dat vind ik lullig alhoewel ik dat ook wel eens kan doen als ik boos op iemand ben hoor! Verder krijg ik het gevoel dat er veel mensen posten die de taal willen leren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Lienekien het volgende:
. Toch is het vaak onschuldige lol om foutjes, lol om de taal, niet om iemand uit te lachen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef HighLander het volgende:
Zwart randje eromheen en afsluiten die onzin.
Moooooooiquote:
Zo in zo? Prachtig!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef De_Ilias het volgende:
Het is zo in zo verplicht voor een moslim om terug te keren naar een Moslimland..
quote:een cup die de cameltoe, ofwel lipleesbroek, moet verbergen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit....
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jammer dat het bij een Renault is; als het bij een Mercedes of BMW gebeurt merkt niemand het...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef fruityloop het volgende:
En je maakt een topic over die 395 ugl in 2011? Op wat voor dood spoor van de evolutie rijdt je geestelijke boemeltje?![]()
Lees de papieren es door, en kijk even waarvoor die 3 jaar was, zo te zien is het meer dan enkel een proeftijd.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet waar.
Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?quote:
Ik vond 'm wel broekpissenswaardig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef fruityloop het volgende:
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 11:59 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Weet je wie ook vegetarier was?
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 12:11 schreef artijn het volgende:
[..]
Veganistische broertje van Pita gyros?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Wat je net hebt gezegd is een van de meest waanzinnig idiote dingen die ik ooit heb gelezen. Op geen enkel punt in je belachelijke, onsamenhangende reactie was je eens in de buurt van iets dat kan worden beschouwd als een rationele gedachte. Iedereen hier in dit topic is nu dommer omdat ze het gelezen hebben.
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes
V.
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?
O.
Ok. Duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.
Begrijp me goed, ik bekritiseer degene die de tekst heeft gebruikt niet, die is daar vrij in en alle users zullen wel eens bewust of onbewust andermans teksten hebben gebruikt en diegene heeft zichzelf hier niet geplaatst.
Viel me alleen op.
V.
Wist ik niet, indien wel had ik het niet gepost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:
Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes
V.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef Rijstkoker het volgende:
-knip-
We hebben toen nog zo'n 3 jaar met elkaar gehad.
Ze was een echte blikkenvanger, ik hoorde mensen hun nekwervels breken terwijl ze naar haar keken. Jammer genoeg is het echt fucked up afgelopen die relatie. Achja, ik heb me prima gered erna
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik ook eens in dit topic gequoot werd maar dat zit er helaas niet in.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het feit is een feit als je de bron ervan geeft.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij het vertrek van ex-PVV’ers werden de namen Henk en Ingrid weer eens genoemd.
Volgens Hernandez schijnt Geert Wilders Henk en Ingrid helemaal niet te kennen. Maar wie zijn Henk en Ingrid eigenlijk?
Ik lees op de volgende site:
http://www.pvv.nl/index.p(...)esenteert-kandidaten
Het volgende:
Onze trots waar Nederlanders met overtuiging decennialang voor hebben betaald, de verzorgingsstaat, is verworden tot een magneet voor gelukszoekers. Niet meer een schild voor de zwakkeren, maar een afhaalloket voor lanterfantende immigranten. En wie betaalt dat? Dat bent u. Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima.
En ik lees op:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1850
Met het miljardenverslindende generaal pardon en de bodemloze put die ‘Vogelaar-wijken’ heet neemt de schade voor Nederland met de dag toe. En natuurlijk staan overal de vetgesubsidieerde tolken klaar om de nieuwe eisen van de kolonisten te vertalen in de taal die zij niet willen spreken, het Nederlands. Uiteraard gratis. Voorzitter, daar gaat het geld van de hardwerkende Nederlander naar toe. Naar het failliete project van de multiculturele samenleving – dat ons al minstens 100 miljard euro heeft gekost. Daarom moeten we straks tot ons 67e doorwerken, daarom gaat straks de zorgtoeslag omlaag, daarom zijn de belastingen zo idioot hoog, daarom zitten onze ouderen de hele dag in een luier, daarom is er veel te weinig geld voor onze verzorgingstehuizen en ziekenhuizen. Henk en Ria betalen voor Ali en Fatima.
Dus:
De PVV introduceert op eigen initiatief de groep mensen met de namen Henk en Ingrid en ook Ria als vertegenwoordigers van “de betalers”, en “Fatima en Ali” als de “profiteurs”.
Laten we Henk en Ingrid even met rust laten en laten we ons concentreren op Fatima en Ali:
Nu ben ik al geruime tijd geinteresseerd in goochelaars uit de vorige eeuw. Hans Klok en Hans Kazan en zo. Die heten allebei Hans, dus ik weet niet wat de PVV daar van vindt. Maar ik ben ook een grote fan van Ben Ali Libi de goochelaar uit de 20e eeuw. En die heet dus Ali. Of… die heeft Ali in zijn naam staan. Ook al is het een pseudoniem. Ik acht de culturele bagage van de PVV nogal hoog, dus ik ga er van uit dat bij de introductie van de naam Ali als “boosdoener” de PVV ook weet heeft van meneer Ben Ali Libi de goochelaar.
Dus ik vraag me wel af wat de PVV met een meneer Ben Ali Libi de goochelaar van plan is.
Of: in andere woorden:
In het paradijs van de PVV hoeveel ruimte is daar
voor Ben Ali Libi de goochelaar.
Ik dacht, weet je wat, ik maak er ook nog even een gedicht van:
Op een site van een partij, uniek in zijn soort,
stonden twee namen, die ik eerder had gehoord,
dus keek ik er met interesse naar:
Fatima en Ali, een willekeurig paar.
Lezend op de site, stond er verder niets bij,
Waartoe dit stel hoorde, welke partij.
Het ging dus om de naam, enkel maar,
Fatima en Ali, het grote gevaar.
De heldin heette Ingrid, die samen met Henk,
de eeuwige sympathie kreeg, gewoon als geschenk.
Want o wat een goedheid, ze staan altijd klaar
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.
Dus met enkel je naam, dus enkel wie je bent,
zonder mening, religie, of ander segment,
heeft deze partij zijn conclusie al klaar:
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.
Dus Henken en Ingrids: neem de boodschap mee,
pas op voor Hirschi Ali, en ook Ali B,
en ook Ben Ali Libi, de goochelaar:
Ze heten allemaal Ali, dus ze zijn een gevaar.
En vertel mij, partij, want ik verwacht uw verweer.
Dat ik een Godwin gebruik, of wellicht demoniseer.
Als bovenstaand niet klopt, vertel me dan waar,
en aan Fatima en Ali, het grote gevaar.
En voor Fatima en Ali, volgt hier nu een wenk:
Verander je naam in Ingrid en Henk.
Dus PVV:
Wie zijn Henk, Ingrid, Ria, Fatima en Ali?
Ben Ali Libi Goochelaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:
Voor de verandering 's niet een enkele zin, maar een hele post:
[..]
Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef Kees22 het volgende:
Ben Ali Libi Goochelaar.
Waar ken ik dat gedicht van?
Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.
Vertolkt door Joost Prinsen.
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.
Maar ik vind je nominatie terecht: een pareltje!
Mooie p-p-p-parels, fijne p-p-p-juwelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Om met de beroemde herverdeler en zakenman met pech, Snuf te spreken, P, P, P, Pareltje
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
In
Weggelopen jongen vliegt zonder papieren en ouders naar Italië
[..]
Dat gedicht is inderdaad een pareltjequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:
Voor de verandering 's niet een enkele zin, maar een hele post:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... het gebruik van "die" of "dat" kan bij sommige woorden van groot belang zijn. Bijvoorbeeld:
"dat pad nemen" = een richting kiezen
"die pad nemen" = een amfibie neuken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Muisraket het volgende:
Misschien niet echt een pareltje, maar ik vond het wel leuk voor de afwisseling, als je kijkt wat mensen normaal zeggen over die/dat-fouten ('hier stopte ik met lezen' en dergelijke):
[..]
Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnaziquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit. Zeker als die generatie(s) hun opleiding en dergelijke hebben betaald.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnazi
Als LV blundert is dat een pareltje!quote:
Bronquote:Ikea stopt met köttbullar en Gravad Lax
Delft 9 Aug 2012
Het wereldwijde hoofdkantoor van Ikea in Delft heeft vanmorgen bekend gemaakt dat nu Ikea geheel Nederlands is de winkels en de restaurants zullen worden aangepast. Dit is om alle onduidelijkheid omtrent het bedrijf weg te nemen. Ikea heeft zich omgevormd tot Nederlands bedrijf om het Zweedse belastingklimaat te ontvluchten en betaalt als Multinational in Nederland nauwelijks belasting.
De restaurants zullen met ingang van volgend jaar van Zweeds naar Nederlands worden omgevormd. De bekend köttbullar zullen worden vervangen door gehaktballen met jus. De Gravad Lax met dillesaus zal worden vervangen voor Haring met uitjes. Verder zal Ikea seizoensgerechten gaan voeren, in de winter staat Erwtensoep op stapel.
De verenigde Struikgroep, bekend van de noodrantsoenen van het Nederlandse leger gaat volgens zeggen de hoofdleverancier worden van de Soepen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees met grote vreze dat dat omvormen naar Nederland wel eens negatief kan uitpakken. Want gewone gehaktballetjes, erwtensoep, haring etc. dat kun je toch overal krijgen?
Over een paar jaar is de Ikea identiek aan elke willekeurige grote meubel/inrichtingszaak....
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart geilt ook gewoon ongegeneerd hard op de camera. Dan doet hij express een korte intro voor een filmpje, omdat hij weet dat hij dan langer in beeld is, want de regie verwacht een intro van 8 minuten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was zo gemeen een fake nieuwsbericht te posten over Ikea.
Heerlijk in stijl van Speld
[..]
Bron
Heerlijke reactie
[..]
Bob en Daphne! Voor op de moderne kinderkamer, ideaal voor pyajamapartijtjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ikea zou daar een reclamefilmpje mee kunnen maken. Nederlands managementteam dat in de Ikea boardroom zit en besluit dat er bitterballen, gehaktbakken, haring en vla in het restaurant komt, de kasten Henk, Ingrid, Bob en Daphne gaan heten.
Dan een Zweed die schreeuwt, Nej Nej Nej Nej
Ikea, alle blijft verder hoe het was
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat die schoenen in een atelier in een slaperig stadje in Toscane met veel liefde volledig met de hand in elkaar worden genaaid door een Bertolli-mannetje met 40 jaar ervaring? Mis! Ook jouw paar schoenen is in elkaar geflanst door een Cambodjaanse kleuter!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef anoukane het volgende:
Ik zit nog even de polisvoorwaarden door te lezen.
Op de site van de ING staat dus:
[..]
Maar in de polisvoorwaarden staat er dit. Spreekt dit elkaar niet tegen of lees ik het verkeerd of valt een fiets niet onder een vaartuig?
quote:Op woensdag 5 september 2012 07:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd was de hele serie ook wel een poging om juist politiek correct te zijn.
De rangers waren een Aziaat, een donkere, een meisje, een nerd, een latino en een normale.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
rot op uit TTK, nu!quote:
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit me een partijtje verkeerd te kijken!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Dat zal ik dan maar positief opvatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Als antwoord op:quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef boyv het volgende:
Omdat dat de meest effectieve voorlopervorm van een post-kuiken oftewel de hoenderachtige en met name de kip is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie heel veel antwoorden op de vraag Hoe, maar niet echt Waarom.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
quote:Wat artikelen over zijn werk
[NORML]http://www.at5.nl/gespot/ ... ijtje-in-de-pc-hoofstraat[/NORML]
[NORML]http://www.hpdetijd.nl/20 ... ferry-altijd-raak-schiet/[/NORML]
Deze foto van Rutte en Jort Kelder is ook door Ferry de Kok gemaakt.
We weten dus niet of hij als journalist, bodyguard of vriend van Holleerder aanwezig was
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardigquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tampons.. gaan ze die ook uit dozen verkopen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardig
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Pakspul het volgende:
Een onzichtbare.. Die zie je niet vaak.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
Perfect, geen enkele fout!quote:
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?quote:Op donderdag 1 november 2012 06:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Wel een leuk stuk
V.
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zeiquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?
3e regel bedoel je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zei
V.
Mee eens, ik was flauw aan het doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Hee kom op jullie, dit is niet het spelvautentopic. Hier gaat het om de berichten zelf.
Te laat, nu wil ik het wel weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Te laat, nu wil ik het wel weten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
...(heb jouw op dat vlak sowieso erg hoog zitten)... en schrijf zelf ook niet foutloos.
Ik vind de komma achter beer en voor maar gerechtvaardigd, omdat er een pauze in de zin zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
OMG.... whehehe, da's mijn straf. Moet ik maar niet zinnen gaan liggen ombouwen met een laptop op mijn buik...quote:
Je had je intenties al duidelijk gemaakt en ik voel me (dan ook) totaal niet aangevallen. Ik was nieuwsgierig, en ik ben het er overigens niet mee eens, het kan ook zonder pauze en daarvoor had ik (onbewust) gekozen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')
Maar dat was puur vanwege het feit dat iemand het over 'foutloos' had, dan ga ik priegelen. En zoals gezegd, ik vond het erg leuk geschreven (heb jou op dat vlak sowieso erg hoog zitten), ik deel je frustratie over panda's en schrijf zelf ook niet foutloos.
Dit geneuzel duurt nu al te lang. Excuses dat ik afdwaalde.
V.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
die laatste gesloten
dat marathontopic laat ik gewoon vollopen denk ik
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Slutski het volgende:
Brandweergebouw Leidsche Rijn. Sowieso een raar gebouw, want wie wil nou voorkomen dat heel Leidsche Rijn afbrandt?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef On het volgende:
Vervelend en herkenbaar. Liep laatst de winkel in. Staan er twee vrouwen bij de ingang met een lijstje. Als ik daar iets van zou kopen en deponeren in een speciale bak zou dat dan naar de arme kindjes in Afrika gaan. Maar het leek mij meer luxe dan echte noodzaak. Die twee maanden daarna geen voet meer in de sexshop gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik wist dan weer niet dat het woord eatable bestond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef DO2 het volgende:
Nooit geweten dat je zowel edible als eatable kan gebruiken, en dat ze blijkbaar ook nog in betekenis verschillen.
Ik was tot nog toe alleen bekend met de term eatable.
Doet me denken aan het verschil tussen 'venomous' en 'poisonous'quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Edible betekend niet giftig, denk bv aan brandnetels. Eatable wil zeggen dat het goed genoeg is om te eten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Logisch, de Albert Heijn heeft hamsters dus de Jumbo kon moeilijk achterblijven.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Een gat in zijn CV? Ja, en nu heeft ie QAT in zijn CV. Staat nog minder mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |