quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef Trommeldaris het volgende:
Ja, ik weet het ook nog goed. Op de achtergrond hoorde je niet autos maar wel de batavieren die tegen de batavijven vochten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef TR08 het volgende:
Ja wij noemen die zaak ook wel eens "Mein Lampf"maar goed de uitrusting in die winkel ziet er goed uit
quote:
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/
Aro fasion gear zit niet voor niets in Oene
waar zit die dan? maar eens langslopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
Aan de Haaksbergerstraat, vlakbij de Getfertsingel. Ergens tussen een fietsenwinkel en een Turkse supermarkt in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar zit die dan? maar eens langslopen
Power of prayerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef kopstaartformule het volgende:
Ik ben voorstander voor een gebalanceerde energievoorziening, dus niet al je eieren in een mandje. Mij lijkt een verhouding van 50% kern-energie en de de overige 50 procent confessioneel opwekken.
Kern-energie is ook duurzaam.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk? Al een aantal dagen niet meer gezien.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |