Die nep sinas is nog ergerquote:
Stiekem wel, maar dacht toch echt dat je aan Filet niet veel kon verpesten.quote:
Dat bleek inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Filet Americain als B/C-merk kopen is ook wel erg gewaagd wat dat betreft.
Maden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef OeJ het volgende:
Van die witte sliertjes (die tussen je tanden gaan zitten)?
Jawel hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
Normaal is die Euroshopper Filet Americain wel goed dus ik denk dat die van jou al bedorven was.
Gebeurt wel vaker met Filet Americain, komt omdat het rauw vlees is.
Voel je je verder nog goed?
Het is hont.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
Maar dat zal dan ook wel gelden voor salades en dergelijke producten. Ik denk als je goedkope producten koopt dat enkel dingen als kipfilet, salami etc. veilig zijn.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit B merken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Maar dat zal dan ook wel gelden voor salades en dergelijke producten. Ik denk als je goedkope producten koopt dat enkel dingen als kipfilet, salami etc. veilig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |