Goed...ik fiets er gisteren weer langs en ze zijn blijkbaar toe aan een nieuwe collectie binnenkort:quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:03 schreef yyyentle het volgende:
Leuk dit, veel sympathieker dan dat andere hoofdstuk wat op mij een beetje gefrustreerd overkomt. Mensen afzeiken omdat ze taalfouten maken vind ik sowieso een sneue bezigheid.
Leuke vondsten is iets heel anders.
Originele taal- en spelfouten kunnen ook heel leuk zijn en ik zie ook wel eens leuke dingen staan, dat is zo maar ik krijg ook wel eens het gevoel dat mensen zichzelf graag beter willen voelen door een ander neer te drukken en dat vind ik lullig alhoewel ik dat ook wel eens kan doen als ik boos op iemand ben hoor! Verder krijg ik het gevoel dat er veel mensen posten die de taal willen leren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Lienekien het volgende:
. Toch is het vaak onschuldige lol om foutjes, lol om de taal, niet om iemand uit te lachen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef HighLander het volgende:
Zwart randje eromheen en afsluiten die onzin.
Moooooooiquote:
Zo in zo? Prachtig!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef De_Ilias het volgende:
Het is zo in zo verplicht voor een moslim om terug te keren naar een Moslimland..
quote:een cup die de cameltoe, ofwel lipleesbroek, moet verbergen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit....
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jammer dat het bij een Renault is; als het bij een Mercedes of BMW gebeurt merkt niemand het...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef fruityloop het volgende:
En je maakt een topic over die 395 ugl in 2011? Op wat voor dood spoor van de evolutie rijdt je geestelijke boemeltje?![]()
Lees de papieren es door, en kijk even waarvoor die 3 jaar was, zo te zien is het meer dan enkel een proeftijd.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet waar.
Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?quote:
Ik vond 'm wel broekpissenswaardig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef fruityloop het volgende:
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 11:59 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Weet je wie ook vegetarier was?
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 12:11 schreef artijn het volgende:
[..]
Veganistische broertje van Pita gyros?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Wat je net hebt gezegd is een van de meest waanzinnig idiote dingen die ik ooit heb gelezen. Op geen enkel punt in je belachelijke, onsamenhangende reactie was je eens in de buurt van iets dat kan worden beschouwd als een rationele gedachte. Iedereen hier in dit topic is nu dommer omdat ze het gelezen hebben.
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes
V.
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?
O.
Ok. Duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.
Begrijp me goed, ik bekritiseer degene die de tekst heeft gebruikt niet, die is daar vrij in en alle users zullen wel eens bewust of onbewust andermans teksten hebben gebruikt en diegene heeft zichzelf hier niet geplaatst.
Viel me alleen op.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |