Staat er ueberhaupt iets moois in Heerhugowaard?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Barroy het volgende:
Heb deze woningen in Heerhugowaard al sinds de bouw lelijk gevonden:
[ afbeelding ]
Vet gebouw wel zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Station Tilburg. Dit is een foto uit 1962, maar het gebouw is nog steeds hetzelfde.
Spuuglelijk vind ik het, met dat kroepoekdak en die idiote wasknijper.
Ik vind het ook wel vet, had zo in een James Bond film gekundquote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vet gebouw wel zo. Echt een exponent van de tijd.
Nee, het straalt toch een bepaalde grandeur uit. For better or worse.quote:
Tja, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, het straalt toch een bepaalde grandeur uit. For better or worse.
DSK ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je wel een punt...
Leek me opzich wel geinig om door onafgebouwde dat hotel in Noord-Korea te lopen.
Was inderdaad geen juweeltje. Maar ligt nu helemaal op de schop en gaat ingrijpend veranderen, dus ik hoop dat ze er iets moois van gaan maken. Weet alleen niet of ze dat grote kantoorgebouw ook gaan weghalen (zou ik helemaal niet erg vinden...)quote:
nope, die lelijke blok beton met grindtegel blijft gewoon staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Stante het volgende:
[..]
Was inderdaad geen juweeltje. Maar ligt nu helemaal op de schop en gaat ingrijpend veranderen, dus ik hoop dat ze er iets moois van gaan maken. Weet alleen niet of ze dat grote kantoorgebouw ook gaan weghalen (zou ik helemaal niet erg vinden...)
Ik vind die zo vet hè. Het is net of dat gebouw niet klopt, omdat de bovenkant heel zwaar oogt en de onderkant van glas is. Fucking vet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Stante het volgende:
[..]
Was inderdaad geen juweeltje. Maar ligt nu helemaal op de schop en gaat ingrijpend veranderen, dus ik hoop dat ze er iets moois van gaan maken. Weet alleen niet of ze dat grote kantoorgebouw ook gaan weghalen (zou ik helemaal niet erg vinden...)
Niet echt het lelijkste gebouw van de wereld, maar in het kader van de andere geplaatste gebouwen hier vind ik dit gebouw absoluut ook het vermelden waard. Op de Zuidas staan allemaal nieuwe kantoorgebouwen die ik stuk voor stuk wel redelijk mooi vind, op 1 na. Deze:
[ afbeelding ]
Ik heb er helaas geen betere foto van, maar mensen die regelmatig in Amsterdam komen weten wat ik bedoel. Het is net alsof het gebouw in zijn volledigheid aan het wegsmelten is. Heel spacend, maar niet op de goede manier. Krijg er echt zo'n Fear and Loathing gevoel bij als ik het zie.
Dat gebouw is idd zo afschuwelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Stante het volgende:
[..]
Niet echt het lelijkste gebouw van de wereld, maar in het kader van de andere geplaatste gebouwen hier vind ik dit gebouw absoluut ook het vermelden waard. Op de Zuidas staan allemaal nieuwe kantoorgebouwen die ik stuk voor stuk wel redelijk mooi vind, op 1 na. Deze:
[ afbeelding ]
Ik heb er helaas geen betere foto van, maar mensen die regelmatig in Amsterdam komen weten wat ik bedoel. Het is net alsof het gebouw in zijn volledigheid aan het wegsmelten is. Heel spacend, maar niet op de goede manier. Krijg er echt zo'n Fear and Loathing gevoel bij als ik het zie.
Ik rij bijna dagelijks op de A10, en ik vind dat gebouw wel vet eigenlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Stante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gebouw is gedurft, verreweg van suf.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Stante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de jaren 70-80 had men totaal geen oog voor historie, er werd maar in het wilde weg gesloopt. Zeker bij de Spoorwegen . Opeens moest het allemaal 'modern' . En wat men toen modern vond vinden we inmiddels spuuglelijk .quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef Fredo55 het volgende:
Station Bergen op Zoom vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Bron: adquote:Het piramide-achtige hotel in de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang, dat in de internationale media de bijnaam Hotel of Doom kreeg en jarenlang onafgebouwd bleef, opent volgend jaar zijn deuren. Dat heeft de hotelketen Kempinski vrijdag bekendgemaakt, aldus de Zuid-Koreaanse JoongAng Daily.
Onder de voormalig Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il werd in 1987 een begin gemaakt met de bouw van het 105 verdiepingen hoge Ryugyong Hotel. Het werk bleef jarenlang stilliggen en het bouwwerk werd een symbool van de economische malaise waarin het communistische land al decennialang verkeert. Het gebouw werd in 2008 door het Amerikaanse lifestylemagazine Esquire 'het lelijkste gebouw in de geschiedenis van de mensheid' genoemd.
WTF is dat?!! Een badkuip met 2 rondvaartboten? Wat jammer zeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
Nieuwbouw Stedelijk Museum Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kreukels inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef AlexanderC het volgende:
Centraal station Rotterdam
[ afbeelding ]
opsich vind ik het wel een mooi, modern ontwerp, maar....
[ afbeelding ]
dat 'folie' kreukelt helemaal en daarom vind ik het mislukt en ergens zelfs lelijk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die kreukels inderdaad![]()
[ afbeelding ]
WTF? het lijkt Sri Lanka wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef Taperol het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebouwen in Parijs.
Met een likje verf en een landschapsarchitect kan het nog best wat worden. Beter dan de standaard Bijlmer-achtige flats. Maar, hoe lelijker hoe interessanter (als ik er maar niet hoef te wonen).quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef Taperol het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebouwen in Parijs.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Met een likje verf en een landschapsarchitect kan het nog best wat worden. Beter dan de standaard Bijlmer-achtige flats. Maar, hoe lelijker hoe interessanter (als ik er maar niet hoef te wonen).
Ik wilde echt precies hetzelfde posten. Waarom in godsnaam dat alufolie? Dat is echt enorm storend, van binnen is het wel mooi met al dat hout, maar echt, het lijkt wel mislukt ofzo..quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef AlexanderC het volgende:
Centraal station Rotterdam
[ afbeelding ]
opsich vind ik het wel een mooi, modern ontwerp, maar....
[ afbeelding ]
dat 'folie' kreukelt helemaal en daarom vind ik het mislukt en ergens zelfs lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ en dan te bedenken dat dit ook onderdeel was van het masterplan:quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ordinaire crosspost over een KLB topic over de betonnen Jungle die Mekka heet: Abraj Al Bait
Wat een gedrocht zeg.
Wij noemen dat thuis "Fabrikum"quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
Wie kent dit afgrijselijke gebouw niet? Net over de grens bij Vaals:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Je zal er maar opgenomen moeten worden....
Is titanium als ik het goed heb. Persoonlijk vind ik het niet zo lelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik wilde echt precies hetzelfde posten. Waarom in godsnaam dat alufolie? Dat is echt enorm storend, van binnen is het wel mooi met al dat hout, maar echt, het lijkt wel mislukt ofzo..
dat ziet er uit alsof het nog niet af isquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Klinikum is verder gewoon een topziekenhuis, kan Atrium in Heerlen niet aan tippen. Aangezien ik mag kiezen rijd ik die 10km wel extra als ik naar een ziekenhuis moet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Vond het eerst ook niks nu went het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Is titanium als ik het goed heb. Persoonlijk vind ik het niet zo lelijk.
Ik ben daar wel eens langsgereden en zou zweren dat het een fabriekshal wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef quarterpounder het volgende:
[ afbeelding ]
Klinikum Aachen.
Over Hilton hotels.. Hilton Budapest is op een unieke locatie uitkijkend over de stad. Had er dan iets mooiers van gemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Hiltonhotel in Adana (Turkije).
Aan de ene kant vind ik het beter dan wat hier verder staat, bijna alleen maar grijze gebouwen, maar aan de andere kant vind ik het een lelijk gebouw. Ergens anders zou ik hem ook niet mooi vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |