Integendeel, ik woon, met grote tevredenheid overigens, in Nijmegen. Maar het stationsplein is wel iets wat voor veel ergernis bij mij zorgt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Buiten het feit om, dat deze gebouwen inderdaad lelijk zijn, heb ik het idee dat je uit arnhem komt
Wees gerust.. Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Integendeel, ik woon, met grote tevredenheid overigens, in Nijmegen. Maar het stationsplein is wel iets wat voor veel ergernis bij mij zorgt.
Treurnis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Dark_Prince het volgende:
Verzorgingstehuis Siloam in Hoogvliet
[ afbeelding ]
wtf is dat.
Allejezus wat een lelijk gebouw is dat zeg. Die moeten wel iets van een subsidie hebben gekregen om zoiets walgelijks neer te zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef tjoptjop het volgende:
Grappig, maar enorm kitsch/lelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat station in Nijmegen juist mooi! En die silo's ook.
Ik vraag me af wat jullie dan wél mooi vinden.
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Maxwell_Edison het volgende:
[..]
Allejezus wat een lelijk gebouw is dat zeg. Die moeten wel iets van een subsidie hebben gekregen om zoiets walgelijks neer te zetten
Noem eens iets moderns.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om maar iets te noemen.
Ja grappig toen ze dat tegenkwamen tussen de ontwerpen waaruit ze konden kiezen maar niet grappig om het ook daadwerkelijk neer te zetten.. Zelden zoiets lelijks gezienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is gewoon het hoofdkantoor van een mandenfabrikant, daarom vind ik het wel grappig
Ah johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Ja grappig toen ze dat tegenkwamen tussen de ontwerpen waaruit ze konden kiezen maar niet grappig om het ook daadwerkelijk neer te zetten.. Zelden zoiets lelijks gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah joh
Beate Uhse heeft ook een nieuw hoofdkantoor laten bouwenVerbetering ten opzichte van hun huidige locatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Het was alleen maar om aan te geven hoe je van een lelijk gebouw iets moois kan maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat station in Nijmegen juist mooi! En die silo's ook.
Ik vraag me af wat jullie dan wél mooi vinden.
[..]
Ah joh
Beate Uhse heeft ook een nieuw hoofdkantoor laten bouwenNiets mis mee, ik hou wel van dat gedurfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Je snapt hoop ik dat het een grap wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik hou wel van dat gedurfde.
[..]
Ah joh
Beate Uhse heeft ook een nieuw hoofdkantoor laten bouwen't is net een mega-dildoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nosce te ipsum.
Rij ik regelmatig langs, vond het aparte gebouwen, maar nu ik weet dat het silo's waren, vind ik ze wel goed geluktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
In Halfweg (bij Amsterdam) zijn 2 suikersilo's omgetoverd tot kantoorruimte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef Fredo55 het volgende:
Station Bergen op Zoom vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|