quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:01 schreef RichardDawkins het volgende:
River cola, de enigste cola met meer koolzuur dan cola. Na 1 slok boer je het stenen huisje van het 3e biggetje al om.
quote:
Deze vond ik ook vetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is gitaar spelen; niet dat puberale gerag met 1000 kilo distortion eroverheen in combinatie met een "zanger" die klinkt alsof hij morgen aan keelkanker gaat overlijden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Alsof jij beter bent. Ik luisterde al naar metal toen jij nog vloeistof was
Ga lekker terug naar de kinderspeelplaats. Loop je tenminste anderen niet in de weg
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
KLB is een circustent waar durfals voor een rodeostier uit mogen rennen. De modjes zijn de ziekebroeders die TS snel van de grond af mogen schrapen als hij weer eens onder de voet gelopen is door de stier (KLB-users) en mannen als HSG-Bomber zijn de rodeoclowns die rondjes door de zaal rennen en taarten in elkaars gezicht gooien.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]
quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Gewoonik het volgende:
En op de zevende dag schiep God het zevenblad, opdat de mensen de andere zes dagen ook wat te doen zouden hebben.
Ik zal hem onthouden!!quote:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef ExcaIibur het volgende:
Inderdaad, daarom vraag ik of iemand weet of dat waar is met die feestdagen.
Zijn standaard vrije dag is donderdag. Valt pasen op maandag, dan is hij maandag vrij ipv donderdag. Valt pinksteren op dinsdag, dan is hij dinsdag vrij ipv donderdag. Nooit maandag en donderdag of dinsdag en donderdag.
Hij vond het al zo rustig op het werk op pinkster maandagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallen
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef DuTank het volgende:
Ik zit lekker in de tuin te chillen op fok zo, je weet hoe ik rol. Maar nu zitten er drie musjes ook kei hard te chillen in het zand. Gaan ze een soort kuiltje maken ofzo, ik heb geen idee wat ze doen, maar ze fladderen dan met hun vleugeltjes en zo vliegt er hele tijd zand in de rondte.
Waarom doen ze dit?
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
we delen ook 50% dna met een banaan. Ga je toch ook niet op z'n kop in een boom hangen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
In reactie op een verhaal dat je rauw zou moet eten omdat apen dat ook doen en die qua DNA voor 99% met ons overeenstemmen:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Dat je je in het dagelijks leven uitdrukt als een paard op crystal meth wil niet zeggen dat we er hier ook een smiley voor moeten hebben he
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha ze zeggen dat rood haar uitsterft?
ha ik ben dus letterlijk een rooie die zich niet heeft voortgeplant dus.... dus die uistervende is ha ha
nou ja ach ...het is wel zo "het roodhaar gen zit in mijn familie dus ja die hhebn wel veel kinderen "
gr gr edwin
De reactie van Silenus hierop:quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Ik was erg moe en kort door de bocht, ben geen held om emoties via msn/whatsapp over te brengen en begrepen elkaar verkeerd waardoor we vol tegen elkaar in gingen en elkaar alles voor de voeten gooiden waar ik nu enorm veel spijt van heb.
Zie het topic voor verdere duiding en context.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Als zonnebrandcreme kan ik me voorstellen dat je een werkloze zomer tot dusver hebt
Een vergeetachtige parallelle werkelijkheid?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tering, ga jij ff lekker snel terug naar de dimentie waar jij normaliter in leeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |