Maximaal 5 fout en met 6 fout slaag je nog niet, wat een bizarre normen hanteren die gasten!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
InHolland student?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
... met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet...
Als jij 6 fouten maak in een theorie-examen dan hoor jij niet zonder begeleiding in een autoquote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
Dat is inderdaad het principe van "maximaal 5 fouten", ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat was de ''strikvraag'' dan? Zo moeilijk is het theorie-examen nou ook weer niet..
Achterop het formulier dat je mee hebt gekregen staat in welke categorie je de fouten gemaakt hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt!
FACEPALMquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijn
Daarom hebben 10 miljoen mensen het rijbewijs ookquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijn
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achterop het formulier dat je mee hebt gekregen staat in welke categorie je de fouten gemaakt hebt.
quote:
Dat heet logisch nadenken, iets wat je in het verkeer ook zal moeten dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.
een van de strikvragen:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor alcohol uit je systeem is
5 min
15 min
1,30 uur
Er staat nergens in het ANWB boek over een tijdsperiode.
Dat is een testvraag om je algemene kennis te testen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Dat kun je makkelijk weten.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
En zo'n vraag heb je fout?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Ja, ik heb ook dat laatste ingevuld maar er stond achterop dat ik een fout had gemaakt met een alcohol-vraagquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Zolder het volgende:
TS ts toch. Je weet toch dat een glas alcohol ongeveer al meer dan een uur is. Ze zullen niet in een kwart glas gaan rekenen.
Dit heeft natuurlijk niks te maken met een strikvraag..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo'n vraag heb je fout?
Dan mag je niet eens zonder begeleiding op straat lopen...
De conclusie die we hieruit kunnen trekken is dat TS autistisch is en dat hij nooit zn rijbewijs zou mogen halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Als TS een ongeluk krijgt gaat hij eerst boos naar het CBR bellen want die situatie is hij nog nooit tegen gekomen tijdens zijn rijlessen.
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef bioloogje het volgende:
Het is natuurlijk dom om te zakken. Maar ja ze stellen wel een strik vragen...
Bij mijn examen kreeg ik de vraag:
"Uw rechter buitenspiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?"
In principe mag dat. Maar er stond een foto bij van een auto, met sneeuw op de achterruit. Dus dan mag het niet, want met sneeuw op de achterruit mag je niet rijden.
Dit vond ik wel een redelijke strikvraag, omdat er niet wordt gesproken over die foto of over sneeuw. je test dus niet de kennis. Maar je moet maar zo slim zijn om er niet in te stinken. Duidelijk een vraag die op zo'n manier gesteld is dat er extra fouten gemaakt worden.
Oke, oke je hebt gelijk, maar ik had die vraag ook goed, ben niet zo achterlijk als TS...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.
Je legt de lat ook niet erg hoog.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oke, oke je hebt gelijk, maar ik had die vraag ook goed, ben niet zo achterlijk als TS...
ts is 16quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef Donkere-Chocela het volgende:
Niet te geloven. Deze mensen stellen de meest rare vragen die neit eens in het theorie boek staan. Ze lichten de boel op voor 35 euro. zieliger kan het niet.
die bestaat niet kkknuppel, 1 uur per biertje dus dat betekend dat het afhankt van hoeveel je hebt gedronken, zo kan ik ook vragen gaan bedenken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Dit is geen strikvraag, dit is een IQ test. Goed dat ze tegenwoordig proberen om domme kaffers uit het verkeer te werenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Ze blijven oplichters met hun waardeloze en achterlijke vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef monkyyy het volgende:
Als je het nou had gehaald, waren het dan niet oplichters ts?
En jij bent degene die geen antwoord op die domme en achterlijke vragen weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze blijven oplichters met hun waardeloze en achterlijke vragen.
"U verleent voorrang aan de bestuurders op de doorgaande rijbaan, wat is de veiligste richting om uw banden te sturen:
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
wat voor fucking nut heeft het nou om zulke domme en achterlijke vragen te stellen.
Kom je vanzelf achter als je zelf in die situatie staat en iemand botst van achteren tegen je aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
"U verleent voorrang aan de bestuurders op de doorgaande rijbaan, wat is de veiligste richting om uw banden te sturen:
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
wat voor fucking nut heeft het nou om zulke domme en achterlijke vragen te stellen.
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :squote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
ee dombo als dan iemand tege je aa nrijd en er kome tegenliggers mattie dan rijd je vol er op in met alle gevolge van dienquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :s
Je snapt de vraag niet hè... en het waarom van de vraag al helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :s
Als er staat "uw rechter spiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?", is het ook interpreteerbaar als "Mag je gaan rijden zonder rechter spiegel?". Het antwoord hierop is "ja".quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.
Magdat?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Frishe het volgende:
U komt bij een T-splitsing. Van rechts komt een kruisraket.
Bagdad?
Deze vraag is nog wel te beantwoorden met behulp van het principe bij MC vragen dat er één antwoord goed is.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
Bij een auto waarbij geen zicht door de achterruit mogelijk is, is de rechter buitenspiegel wel verplicht.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als er staat "uw rechter spiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?", is het ook interpreteerbaar als "Mag je gaan rijden zonder rechter spiegel?". Het antwoord hierop is "ja".
Slaat het "zo" op de foto waar sneeuw op de achterruit light is het antwoord "nee".
Kortom de vraag is op meerdere manieren interpreteerbaar en dus heeft TS weldegelijk een punt, ook al is de argumentatie waardeloos.
50 per inzittende natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Hendroit het volgende:
Moeilijk hè vragen zoals dan staat er een bord met rode rand eromheen en erin staat 50, de vraag luidt dan: hoe hard mag je hier?
fout je zit op een snorfietsquote:
Kut, ben ik toch in die strikvraag getraptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Aethereal het volgende:
Als er staat "uw rechter spiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?", is het ook interpreteerbaar als "Mag je gaan rijden zonder rechter spiegel?". Het antwoord hierop is "ja".
Slaat het "zo" op de foto waar sneeuw op de achterruit light is het antwoord "nee".
Kortom de vraag is op meerdere manieren interpreteerbaar en dus heeft TS weldegelijk een punt, ook al is de argumentatie waardeloos.
Neenee, die mensen hebben een rijbewijs.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef Beavis het volgende:
Over een half uurtje komt TS op Nederland 1
http://www.televizier.nl/(...)uffeur-van-nederland
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Als TS een ongeluk krijgt gaat hij eerst boos naar het CBR bellen want die situatie is hij nog nooit tegen gekomen tijdens zijn rijlessen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef Beavis het volgende:
Over een half uurtje komt TS op Nederland 1
http://www.televizier.nl/(...)uffeur-van-nederland
Ja want zo'n parkeergarage lijkt ook zo ontzettend op 'n snelweg!quote:Diana is styliste en moet voor haar werk veel reizen. Maar ze is doodsbang voor snelwegen sinds ze zichzelf eens klemreed in een garage.
ja idd maar misschien is ze bang omdat ze op de snelweg volgens haar meer kans riskeert weer naar de graage te moeten omdat ze daar ergens tegen vrachtwagen rijdt met invoegen snap jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[..]
Ja want zo'n parkeergarage lijkt ook zo ontzettend op 'n snelweg!
20 centimeterquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kreeg de vraag hoeveel centimeter een lading bovenop je dak mag uitsteken aan de zijkant.
In het boek staat dat de wagen met lading maximaal 2,55m breed mag zijn, dat had ik ook geleerd alleen wist dus niet hoe breed een wagen normaal is.Gezakt met 1 fout teveel.
Nee staat er niet in, ik heb een boek van ANWB.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
20 centimeter
Is een normale regel die ook vast wel in je boek staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook andere dingen worden expres weggelaten?
BV:
Hier word wel verteld wanneer je een benzine auto APK moet laten keuren maar Diesel of whatever word weggelaten. En er worden wel 4 pagina's gewijd aan dat je geen drugs moet gebruiken in het verkeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon moeten googlen hoe het zat met Diesel.
Een gloednieuwe hoeft pas na 3 jaar gekeurd te worden btw.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstkoker op 18-05-2011 19:26:01 ]rice rice baby tututututedudududum
Misschien moet ik gewoon een ander boekje halen, heb deze gekregen van een maat die wel in 1 keer is geslaagd ermee maarja hij kan ook net een makkelijke toets hebben gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Echt? Dat is wel slecht.
Ik had het boekje van Verjo en daar stond dat (beide dingen die jij aangeeft) wel in.
Leg eens uit?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je snapt de vraag niet hè... en het waarom van de vraag al helemaal niet.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:14 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nee staat er niet in, ik heb een boek van ANWB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook andere dingen worden expres weggelaten?
BV:
Hier word wel verteld wanneer je een benzine auto APK moet laten keuren maar Diesel of whatever word weggelaten. En er worden wel 4 pagina's gewijd aan dat je geen drugs moet gebruiken in het verkeer.Die ANWB boeken zijn echt zo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon moeten googlen hoe het zat met Diesel.
Een gloednieuwe hoeft pas na 3 jaar gekeurd te worden btw.Ik probeerde mijn auto daarmee ook te halen maar heb uiteindelijk maar Verjo geleend bij de bieb. ECHT TIEN KEER BETER!!!!
Het is meer pech dat jij net een vraag kreeg over iets dat niet duidelijk in het ANWB-boek staat. Voor hetzelfde geld krijg je een andere vraag (nationale alarmnummer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon een ander boekje halen, heb deze gekregen van een maat die wel in 1 keer is geslaagd ermee maarja hij kan ook net een makkelijke toets hebben gehad.
Dat staat gewoon in de tekst die je post.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:14 schreef Rijstkoker het volgende:
(...)
Hier word wel verteld wanneer je een benzine auto APK moet laten keuren maar Diesel of whatever word weggelaten.
(...)
Ik heb gewoon moeten googlen hoe het zat met Diesel.
Een gloednieuwe hoeft pas na 3 jaar gekeurd te worden btw.
quote:Tevens verandert er niets voor alle bussen, vrachtauto's en personenauto's die rijden op gas of diesel. Zij ondergaan de eerste APK na drie jaar en daarna elk jaar.
Ok dat was krom van mezelf maar die eerste klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de tekst die je post.
[..]
Na 2003 oid toch? Lijkt me dat je dat je dergelijke vragen niet kunt gebruiken, het antwoord moet duidelijk en eenzijdig zijn, en niet afhankelijk van het bouwjaar van de auto op de fotoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een auto waarbij geen zicht door de achterruit mogelijk is, is de rechter buitenspiegel wel verplicht.
Bij nieuwe auto's ook, maar dat is een andere vraag.
Die eerste is ook krom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ok dat was krom van mezelf maar die eerste klopt.![]()
Dergelijke vragen zijn hartstikke duidelijk, en hebben tevens niets met jaartallen te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Na 2003 oid toch? Lijkt me dat je dat je dergelijke vragen niet kunt gebruiken, het antwoord moet duidelijk en eenzijdig zijn, en niet afhankelijk van het bouwjaar van de auto op de foto
Ik heb het gevonden ergens op pagina 196 ofzo, nu voel ik me echt retarded.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Die eerste is ook krom.
We hebben het niet over de afmetingen van je voertuig, we hadden het over de afmetingen van je uitstekende lading.
Zoek dat stukje maar eens op in je boek.
Okay leek mij dat beide wel verplicht waren, maar rij dan ook geen auto.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dergelijke vragen zijn hartstikke duidelijk, en hebben tevens niets met jaartallen te maken.
Als jij geen goed zicht in je achteruitkijkspiegel hebt is een rechter buiten spiegel altijd verplicht.
Lading vereisten en voertuig vereisten zijn mijn inziens twee verschillende hoofdstukken, misschien zijn ze wel uit elkaar gezet omdat mensen te veel cijfers in één keer tegenkwamen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden ergens op pagina 196 ofzo, nu voel ik me echt retarded.![]()
![]()
Dan is mijn vraag: Waarom kiezen "ze" ervoor om de informatie op te splitsen?
Dus de ene helft is te vinden op pagina 24 en de rest achterin het boek.
Ik bedoel blijf bij het onderwerp dan.
Het gaat erom dat de vraag al aangeeft dat je geen zicht door je achterruit hebt, dan is er verder geen enkele informatie meer van invloed of benodigd. slecht zicht in je achteruitkijk spiegel dan is de rechter buiten spiegel een eis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Okay leek mij dat beide wel verplicht waren, maar rij dan ook geen auto.
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je je banden moet draaien als je bij een voorrangsweg staatquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Lading vereisten en voertuig vereisten zijn mijn inziens twee verschillende hoofdstukken, misschien zijn ze wel uit elkaar gezet omdat mensen te veel cijfers in één keer tegenkwamen.
[..]
Het gaat erom dat de vraag al aangeeft dat je geen zicht door je achterruit hebt, dan is er verder geen enkele informatie meer van invloed of benodigd. slecht zicht in je achteruitkijk spiegel dan is de rechter buiten spiegel een eis.
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je je banden moet draaien als je bij een voorrangsweg staat
De vraag was:quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je je banden moet draaien als je bij een voorrangsweg staat
Ik ga er vanuit dat er bedoeld wordt dat je op een weg staat om links af te slaan en er komen nog tegenliggers aan. In dat geval is het handig om je wielen gewoon recht te houden. Zou je ze naar links draaien en knalt TS achterop je auto dan schiet je namelijk op je tegenligger.quote:"U verleent voorrang aan de bestuurders op de doorgaande rijbaan, wat is de veiligste richting om uw banden te sturen:
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
Je moet ze dus ook niet draaien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord?
Waar haal je dat weg?
...en nou de volgende keer gewoon 't hele boek doornemen, dat wil wel eens helpen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden ergens op pagina 196 ofzo, nu voel ik me echt retarded.![]()
![]()
Dan is mijn vraag: Waarom kiezen "ze" ervoor om de informatie op te splitsen?
Dus de ene helft is te vinden op pagina 24 en de rest achterin het boek.
Ik bedoel blijf bij het onderwerp dan.
nee hèquote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag je op de brommer 45 binnen de bebouwde kom?
En daarom is het cbr dus incompetent om rijtesten af te nemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De vraag was:
[..]
Ik ga er vanuit dat er bedoeld wordt dat je op een weg staat om links af te slaan en er komen nog tegenliggers aan. In dat geval is het handig om je wielen gewoon recht te houden. Zou je ze naar links draaien en knalt TS achterop je auto dan schiet je namelijk op je tegenligger.
Je weet van te voren dat er vragen bij kunnen zitten waarbij dit mogelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En daarom is het cbr dus incompetent om rijtesten af te nemen![]()
Er is geen wettelijke onderbouwing voor bovengenoemde keuzes, dus elk antwoord is goed.
Er bestaat ook iets als common sense en simpelweg inzicht waardoor een antwoord wel fout kan zijn. Zolang jij dat niet inziet ben jij niet geschikt om te rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er is geen wettelijke onderbouwing voor bovengenoemde keuzes, dus elk antwoord is goed.
Je theorie gaat niet alleen om wettelijke onderbouwing. Er wordt terecht ook naar verkeersinzicht gekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Scooter, auto en motor oid. mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Drinky het volgende:
mensen die zelfs met leren voor hun theorie zakken
3x theorie gehaald zonder lern
scoot2 auto en motor jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Scooter, auto en motor oid. mag ik hopen?
Niet drie keer auto vanwege falen in praktijk, toch?
Nee. De theorieexamens dienen de wettelijke kennis te testen, niet meer niet minder. Dat doen ze echter niet, hence alle problematiek met het cbr.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je theorie gaat niet alleen om wettelijke onderbouwing. Er wordt terecht ook naar verkeersinzicht gekeken.
Is er problematiek wat betreft het theorie-examen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. De theorieexamens dienen de wettelijke kennis te testen, niet meer niet minder. Dat doen ze echter niet, hence alle problematiek met het cbr.
Stukweg 5 jaar geleden; behoorlijk! Ik betwijfel of dat tegenwoordig verholpen is..quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er problematiek wat betreft het theorie-examen dan?
Ik heb in 2008 m'n rijbewijs gehaald en heb toen geen problemen ondervonden bij het halen van m'n theoriequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Stukweg 5 jaar geleden; behoorlijk! Ik betwijfel of dat tegenwoordig verholpen is..
Sinds 2008 kennelijk wel.... daarvoor was het binnen de bebouwde kom 40, maar die snelheid is aangepast sins ze op de rijbaan moeten.quote:
Als je een auto op een helling parkeert (aan de rechterkant van de weg) dan moet je je wielen ook zo draaien dat de auto in de situatie dat hij uit de versnelling zou schieten en niet op de handrem staat, niet de weg op rolt, maar tegen de stoep aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik pak je nog wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Frishe het volgende:
U komt bij een T-splitsing. Van rechts komt een kruisraket.
Bagdad?
Laat ze dat maar bij de praktijk stoppen, hebben ze meer tijd om de theorie te lerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een auto op een helling parkeert (aan de rechterkant van de weg) dan moet je je wielen ook zo draaien dat de auto in de situatie dat hij uit de versnelling zou schieten en niet op de handrem staat, niet de weg op rolt, maar tegen de stoep aan.
Dus als je recht van de weg parkeert, en de weg gaat omhoog dan draai je je wielen naar links, en als de weg naar beneden gaat dan draai je de wielen naar rechts.
Bij het ontbreken van een stoeprand moet het bergopwaarts overigens weer net andersom
Geen flauw idee of dat tegenwoordig onderdeel van het NL theorie-examen is, maar in de VS kreeg ik die vraag (in 1985) wel degelijk.
Lol wat een makkelijke vragen allemaal tegenwoordigquote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
Ik heb deze vraag ook destijds gehad, klapjosti, en volgens mij is ie iets anders want als die vraag net zo is zoals jij het zegt, dan is het bizar triest dat je het niet weet...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Das knap, want (tegenwoordig?) kun je alleen praktijk aanvragen nadat je theorie in de pocket is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n theorie de dag voor m'n praktijkexamen gehaald. Falen was geen optie
Die van ANWB rijbewijs B is vrij makkelijk te downloaden via de bekende wegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef Ra-z het volgende:
Zijn er eigenlijk nog van die "oefentheorie" dingen online (zonder registratie) ik wil wel eens weten of ik na 5 jaar rbw's zou slagen in nieuwe stijl ^^
Toen ik 16 jaar geleden mijn theorie deed zaten er terecht al verkeersinzichtelijke vragen tussen. Dat is nog steeds zo. En gezien het gepruts van sommige mensen lijkt me dat niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. De theorieexamens dienen de wettelijke kennis te testen, niet meer niet minder. Dat doen ze echter niet, hence alle problematiek met het cbr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |