ts is 16quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef Donkere-Chocela het volgende:
Niet te geloven. Deze mensen stellen de meest rare vragen die neit eens in het theorie boek staan. Ze lichten de boel op voor 35 euro. zieliger kan het niet.
die bestaat niet kkknuppel, 1 uur per biertje dus dat betekend dat het afhankt van hoeveel je hebt gedronken, zo kan ik ook vragen gaan bedenken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.
een van de strikvragen:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor alcohol uit je systeem is
5 min
15 min
1,30 uur
Er staat nergens in het ANWB boek over een tijdsperiode.
Dit is geen strikvraag, dit is een IQ test. Goed dat ze tegenwoordig proberen om domme kaffers uit het verkeer te werenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.
een van de strikvragen:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor alcohol uit je systeem is
5 min
15 min
1,30 uur
Er staat nergens in het ANWB boek over een tijdsperiode.
Ze blijven oplichters met hun waardeloze en achterlijke vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef monkyyy het volgende:
Als je het nou had gehaald, waren het dan niet oplichters ts?
En jij bent degene die geen antwoord op die domme en achterlijke vragen weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze blijven oplichters met hun waardeloze en achterlijke vragen.
"U verleent voorrang aan de bestuurders op de doorgaande rijbaan, wat is de veiligste richting om uw banden te sturen:
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
wat voor fucking nut heeft het nou om zulke domme en achterlijke vragen te stellen.
Kom je vanzelf achter als je zelf in die situatie staat en iemand botst van achteren tegen je aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
"U verleent voorrang aan de bestuurders op de doorgaande rijbaan, wat is de veiligste richting om uw banden te sturen:
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
wat voor fucking nut heeft het nou om zulke domme en achterlijke vragen te stellen.
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :squote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
ee dombo als dan iemand tege je aa nrijd en er kome tegenliggers mattie dan rijd je vol er op in met alle gevolge van dienquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :s
Je snapt de vraag niet hè... en het waarom van de vraag al helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke kant je opmoet? Als je linksaf wilt zet je je banden toch lekker links :s
Als er staat "uw rechter spiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?", is het ook interpreteerbaar als "Mag je gaan rijden zonder rechter spiegel?". Het antwoord hierop is "ja".quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.
Magdat?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Frishe het volgende:
U komt bij een T-splitsing. Van rechts komt een kruisraket.
Bagdad?
Deze vraag is nog wel te beantwoorden met behulp van het principe bij MC vragen dat er één antwoord goed is.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Naar links
Rechtdoor
Naar rechts"
Bij een auto waarbij geen zicht door de achterruit mogelijk is, is de rechter buitenspiegel wel verplicht.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als er staat "uw rechter spiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?", is het ook interpreteerbaar als "Mag je gaan rijden zonder rechter spiegel?". Het antwoord hierop is "ja".
Slaat het "zo" op de foto waar sneeuw op de achterruit light is het antwoord "nee".
Kortom de vraag is op meerdere manieren interpreteerbaar en dus heeft TS weldegelijk een punt, ook al is de argumentatie waardeloos.
50 per inzittende natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Hendroit het volgende:
Moeilijk hè vragen zoals dan staat er een bord met rode rand eromheen en erin staat 50, de vraag luidt dan: hoe hard mag je hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |