Maximaal 5 fout en met 6 fout slaag je nog niet, wat een bizarre normen hanteren die gasten!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
InHolland student?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
... met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet...
Als jij 6 fouten maak in een theorie-examen dan hoor jij niet zonder begeleiding in een autoquote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
Dat is inderdaad het principe van "maximaal 5 fouten", ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat was de ''strikvraag'' dan? Zo moeilijk is het theorie-examen nou ook weer niet..
Achterop het formulier dat je mee hebt gekregen staat in welke categorie je de fouten gemaakt hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt!
FACEPALMquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijn
Daarom hebben 10 miljoen mensen het rijbewijs ookquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ze zijn zulke grote oplichters dat ze niet eens zeggen welke vragen je fout hebt! De staat licht ons allemaal op waar jullie we zijn
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achterop het formulier dat je mee hebt gekregen staat in welke categorie je de fouten gemaakt hebt.
quote:
Dat heet logisch nadenken, iets wat je in het verkeer ook zal moeten dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weinig aan. Ik wil weten welke vraag ik fout had.
een van de strikvragen:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor alcohol uit je systeem is
5 min
15 min
1,30 uur
Er staat nergens in het ANWB boek over een tijdsperiode.
Dat is een testvraag om je algemene kennis te testen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Dat kun je makkelijk weten.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
En zo'n vraag heb je fout?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Ja, ik heb ook dat laatste ingevuld maar er stond achterop dat ik een fout had gemaakt met een alcohol-vraagquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Zolder het volgende:
TS ts toch. Je weet toch dat een glas alcohol ongeveer al meer dan een uur is. Ze zullen niet in een kwart glas gaan rekenen.
Dit heeft natuurlijk niks te maken met een strikvraag..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:34 schreef Donkere-Chocela het volgende:
[..]
een van de strikvragen:
5 min
15 min
1,30 uur
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo'n vraag heb je fout?
Dan mag je niet eens zonder begeleiding op straat lopen...
De conclusie die we hieruit kunnen trekken is dat TS autistisch is en dat hij nooit zn rijbewijs zou mogen halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Als TS een ongeluk krijgt gaat hij eerst boos naar het CBR bellen want die situatie is hij nog nooit tegen gekomen tijdens zijn rijlessen.
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef bioloogje het volgende:
Het is natuurlijk dom om te zakken. Maar ja ze stellen wel een strik vragen...
Bij mijn examen kreeg ik de vraag:
"Uw rechter buitenspiegel ontbreekt, mag u zo gaan rijden?"
In principe mag dat. Maar er stond een foto bij van een auto, met sneeuw op de achterruit. Dus dan mag het niet, want met sneeuw op de achterruit mag je niet rijden.
Dit vond ik wel een redelijke strikvraag, omdat er niet wordt gesproken over die foto of over sneeuw. je test dus niet de kennis. Maar je moet maar zo slim zijn om er niet in te stinken. Duidelijk een vraag die op zo'n manier gesteld is dat er extra fouten gemaakt worden.
Oke, oke je hebt gelijk, maar ik had die vraag ook goed, ben niet zo achterlijk als TS...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
En wat nou als in een echte situatie jou rechter spiegel ontbreekt. En jij denkt bij jezelf: mag je zo gaan rijden? Je denkt dat het mag maar hebt niet in de gaten dat er sneeuw op je achterruit ligt, en je neemt het leven van een 15 jarig meisje in de bloei van haar leven. Je kan geen normaal leven meer leiden vanwege je schuldgevoel en je zal altijd blijven denken, had ik maar wat beter geleerd.
Je legt de lat ook niet erg hoog.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oke, oke je hebt gelijk, maar ik had die vraag ook goed, ben niet zo achterlijk als TS...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |