Ik geef ook niks aan aardbevingenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
Ik heb overigens ook niks gegeven aan de aardbeving omdat het niet het goede doel is waar ik aan wil schenken. Dat mensen er wel in trappen door verkooppraatjes zegt meer over hun.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Nu nog een toverbal in zijn keel die zijn luchtpijpje afknijpt
quote:Zwolle-Groningen Vrijdag 26 Februari 13:30
Oorzaak: Tussen Beilen en Hoogeveen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Meppel en Groningen kunnen omreizen via Leeuwarden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Schonedal het volgende:
De inbreng van Deenigeechte vind ik misplaatst.
Die van Syd is misplaatster maar het verhaal van de Mr. Groen van Prinsterer stichting vind ik toch wel het misplaatstst.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef quirigua het volgende:
Boomgrens : hoogte (bijvoorbeeld in de Alpen) waarboven geen bomen meer groeien ;
Appelgrens : door de klimaat-crisis (wel te onderscheiden van de banken-crisis) verschuift de appelgrens naar het noorden ; er zijn nog geen appelbomen gesignaleerd binnen de poolcirkel, maar wel appels, in de bagage van toeristen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.
toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als er een kans is, dat hij mogelijk geen homo is, neem dat risico dan ook niet, dan krijg je "verhalen". Ik ben niet thuis in die "gay" wereld, maar je hebt toch wel je "vrouwelijke ituitie" (ik zeg dat omdat ik het idee heb, dat vrouwen ,homos beter begrijpen), maar zoek je expertise bij hun want om een eerlijk antwoord te geven: Ik weet het als hetero man niet!
Bron Wakker gescheten wordenquote:Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsenen vaak ook hoesten als een longkankerpatient
![]()
Dat haar is natuurlijk een tikfout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Kijk jij slaat de spijker oerend haar op zijn muil.
Dat is het hele dilemma, ik hoop dus stiekem dat ze vrijdagavond op de bek word gepakt door 1 of andere goedkope gozert, dan is er weer een probleem de wereld uit.
Prachtig, werkelijk prachtig.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie zegt dat er in KLB geen pareltjes zouden zijn?De TS klaagt over zijn huisgenoot die 's ochtends vroeg nogal vervelende geluiden maakt op het toilet:
[..]
Bron Wakker gescheten worden
quote:Misschien een tip voor andere ziekenhuizen. Op zoek gaan naar welgestelde vrienden met een hart voor het ziekenhuis
quote:
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Da's een gebruikelijke tekst bij de NS hoor.
Ze houden daar wel van eufemismen inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Pakspul het volgende:
Superaids1e foto rechtsboven aan is het al agressief aan het worden zo te zien.
Deze vond ik wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef McKillem het volgende:
Nouja, goed. Voordat je door middel van een vuistslag iemand kan dood maken, al dan niet door de slag, of de landing op het asfalt ten gevolge van de slag, hebben we het ook een flinke motherfucker van een dreun. Laten we daar geen papiertjes omheen wikkelen.
Dit gaat dan wel iets verder dan zelfverdediging wat in het bericht gesuggereerd word dat het geval is en ik heb er moeite mee dat iemand, per ongeluk, zo hard hoekt.
.
Een oplossing voor problemen waar Wilders hem ongetwijfeld nog om zou benijden.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:25 schreef RaymondK het volgende:
Ja, zijn dezelfde mensen die bij 1 snottebel al een "griepje" denken te hebben.
Of die gaan zitten zeuren als ze op de tocht zitten.
Of denken dat je ziek wordt als je het fris hebt buiten zonder jas.
Naar de dokter gaan om aandacht.
Bang zijn dat ze moe worden.
M.a.w: niks gewend, geen doorzettingsvermogen, een rede van onze hoge ziektekostenpremie, nekschotwaardig.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Simplicity het volgende:
De dooier word een kuiken ja als het ei bevrucht is.
Je kan zowel bevruchte als onbevruchte eieren eten, pas als de kip een aantal dagen op de eieren gaat zitten (broeden) ontwikkeld het eigeel zich tot een kuikentje.
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kees22 het volgende:
Maar deze is weer wel leuk:
[..]
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
Ik weet een familie waar hij tot het repertoire zal gaan behoren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussenen
is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |