abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80308777
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Da's een gebruikelijke tekst bij de NS hoor.
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
pi_80537831
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef OeJ het volgende:

[..]

Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
Ze houden daar wel van eufemismen inderdaad
Vertragingen worden omgebogen tot creatieve dienstregelingen: om half negen roepen dat de trein van kwart over acht over ongeveer zeven minuten vertrekt
Neil LOVES Carrots!
pi_80547755
Uit dit topic: Hoe komt dit op mijn gezicht?

De TS klaagt over acné.

Maar volgens Pakspul is het het volgende:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Pakspul het volgende:
Superaids 1e foto rechtsboven aan is het al agressief aan het worden zo te zien.
pi_80583803
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef McKillem het volgende:

Nouja, goed. Voordat je door middel van een vuistslag iemand kan dood maken, al dan niet door de slag, of de landing op het asfalt ten gevolge van de slag, hebben we het ook een flinke motherfucker van een dreun. Laten we daar geen papiertjes omheen wikkelen.
Dit gaat dan wel iets verder dan zelfverdediging wat in het bericht gesuggereerd word dat het geval is en ik heb er moeite mee dat iemand, per ongeluk, zo hard hoekt.
.
Deze vond ik wel leuk.
Verder wel wat -d-t-dt-fouten
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_80585806
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:25 schreef RaymondK het volgende:
Ja, zijn dezelfde mensen die bij 1 snottebel al een "griepje" denken te hebben.
Of die gaan zitten zeuren als ze op de tocht zitten.
Of denken dat je ziek wordt als je het fris hebt buiten zonder jas.
Naar de dokter gaan om aandacht.
Bang zijn dat ze moe worden.

M.a.w: niks gewend, geen doorzettingsvermogen, een rede van onze hoge ziektekostenpremie, nekschotwaardig.
Een oplossing voor problemen waar Wilders hem ongetwijfeld nog om zou benijden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 april 2010 @ 09:38:23 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_80623881
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Simplicity het volgende:

De dooier word een kuiken ja als het ei bevrucht is.
Je kan zowel bevruchte als onbevruchte eieren eten, pas als de kip een aantal dagen op de eieren gaat zitten (broeden) ontwikkeld het eigeel zich tot een kuikentje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_80681392
Maar deze is weer wel leuk:
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:37:27 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80681973
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kees22 het volgende:
Maar deze is weer wel leuk:
[..]

Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80682158
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
Ik weet een familie waar hij tot het repertoire zal gaan behoren.
Of misschien wel twee: allebei gerelateerd aan het netjes afhandelen van sterfgevallen.
pi_80877575
Bij de introductie van wat Fok's populairste smiley ooit zou worden, deze dus: " ", werd door Shirley het volgende gezegd:
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussen en is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
pi_80878287
TVP.
pi_80927567
Uit dit topic: Wilders wil de gulden terug en stoppen met Europa!
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:33 schreef MassApeal het volgende:
Ah... Wilders is weer langs zijn politieke adviseurs in 't woonwagenkamp geweest zo te zien.
pi_80927735
Wat en hoop ontzettend oude quotes worden hier geplaatst! Waar haaaaaaaaaaaaaal je ze nog vandaan, 6 jaar na dato??
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80993082
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.

²
Gaat naar Fok-parels!
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:52:23 #55
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81971054
Ik moest net hard lachen om Yi-Long in dit topic: Erge afstandelijkheid tijdens menstruatie
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrouwen zijn drama tijdens deze periode. De een is chagrijnig, de andere juist overdreven lief, onzeker, aanhankelijk, de ander weer afstandelijk, etc etc etc.

Maar goed, wanneer ik uit mijn lul loop te bloeden zal ik ook vast niet het zonnetje in huis zijn...
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 mei 2010 @ 22:00:12 #56
13151 crew  Rewimo
pi_82077110
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Jij wordt nooit resistent tegen antibiotica, dat ben je al, anders was je nu dood geweest.
2. Bacterien worden resistent tegen antibiotica, vooral als je de kuur niet afmaakt. Dus maakt die kuur af. Het is een normaal middel tegen acne, dus je huisarts heeft dat niet voor niets voorgeschreven. Het wordt verder voor vaginale infecties voorgeschreven. Lijkt me niet dat voor jou een probleem zal worden
3. Je moeder is vast heel lief maar heeft het klokkenspel horen luiden maar weet niet waar de ballen hangen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 juni 2010 @ 14:07:29 #57
13151 crew  Rewimo
pi_82494494
In een topic over handen, vuur en wasbenzine en dikke blaren:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef padlarf het volgende:
Wie zijn handen brandt moet met de blaren rukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 juni 2010 @ 14:50:16 #58
13151 crew  Rewimo
pi_83098629
In een topic over wat mensen weleens uit een winkel gestolen hebben:
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:55 schreef murphyjenkins het volgende:
Condooms
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:

Dat is zonde, steel dan op zn minst iets dat je nodig hebt.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:10 #59
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83102894
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
In een topic over wat mensen weleens uit een winkel gestolen hebben:
[..]

[..]

Ghehe
Je moeder is een hamster
pi_83210978
haha leuk topic!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')