abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2010 @ 00:10:01 #121
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80467439
Voor adviezen als 'hoe verkloot ik een topic' kan men voortaan bij DeParo aankloppen.
pi_80467514
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
Voor adviezen als 'hoe verkloot ik een topic' kan men voortaan bij DeParo aankloppen.
Al is de leugen nog zo snel AR, de waarheid achterhaalt hem wel, ik ben echt geschrokken van het gebrek aan kennis, alweer eigenlijk (ik zou beter moeten weten), over de geschiedenis van Iran bij jou.

@Maverick, ik veroordeel zeker de Joodse Raad en de Capo's sommigen daarvan, maar een vergelijking trekken tussen Joodse mensen in het kamp en Duitse soldaten dat is appels met stenen vergelijken.
  maandag 19 april 2010 @ 00:15:44 #123
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80467589
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Al is de leugen nog zo snel AR, de waarheid achterhaalt hem wel, ik ben echt geschrokken van het gebrek aan kennis, alweer eigenlijk (ik zou beter moeten weten), over de geschiedenis van Iran bij jou.
Mijn zogenaamde gebrek aan kennis blijkt vooral door het feit dat ik mijn argumenten onderbouw met bronnen c.q. boeken, in tegenstelling tot jou. Ga toch weg man, als er hier iemand op het forum is die stelselmatig leugens verspreidt dan ben jij dat wel. Serieus, mocht men een prijs voor de grootste 'dramaqueen van Fok!' houden dan zou jij die prijs zonder enig concurrentie binnenhalen.
pi_80467702
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mijn zogenaamde gebrek aan kennis blijkt vooral door het feit dat ik mijn argumenten onderbouw met bronnen c.q. boeken, in tegenstelling tot jou. Ga toch weg man, als er hier iemand op het forum is die stelselmatig leugens verspreidt dan ben jij dat wel. Serieus, mocht men een prijs voor de grootste 'dramaqueen van Fok!' houden dan zou jij die prijs zonder enig concurrentie binnenhalen.
AryaMehr, jij hebt een boek gebruikt van een Irandeskundige op dit moment en volgens mij de 18e eeuw, hij is niet eens een historicus als ik het goed begrijp.
Ik geef jouw bronnen van mensen die wel historicus zijn, die komen met heel andere verhalen aan dan waarmee jij komt, ik ga niet met Michael Axworthy twisten over bepaalde actuele zaken, hij is een deskundige, maar niet op dat gebied en door een domme uitspraak blijkbaar (of een vlugge korte) heeft hij dat bewezen. Ik vind het dus schandalig dat jij dit als argument gebruikt.
Sterker nog ik denk dat Michael Axworthy het schandalig zou vinden.
Want dat onderdeel is niet eens zijn bedoeling of de essentie van zijn werk geweest.
  maandag 19 april 2010 @ 00:23:41 #125
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80467785
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

AryaMehr, jij hebt een boek gebruikt van een Irandeskundige op dit moment en volgens mij de 18e eeuw, hij is niet eens een historicus als ik het goed begrijp.
Ik geef jouw bronnen van mensen die wel historicus zijn, die komen met heel andere verhalen aan dan waarmee jij komt, ik ga niet met Michael Axworthy twisten over bepaalde actuele zaken, hij is een deskundige, maar niet op dat gebied en door een domme uitspraak blijkbaar (of een vlugge korte) heeft hij dat bewezen. Ik vind het dus schandalig dat jij dit als argument gebruikt.
Sterker nog ik denk dat Michael Axworthy het schandalig zou vinden.
Want dat onderdeel is niet eens zijn bedoeling of de essentie van zijn werk geweest.
Hoe denk je dat Michael Axworthy aan zijn informatie is gekomen? Hij haalt honderden referenties aan. Bovendien hebben talloze historici en recensenten zijn werk gelezen voordat het werd gepubliceerd. Jij hebt mij geen bronnen gegeven, nu niet liegen.
pi_80467907
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Michael Axworthy aan zijn informatie is gekomen? Hij haalt honderden referenties aan. Bovendien hebben talloze historici en recensenten zijn werk gelezen voordat het werd gepubliceerd. Jij hebt mij geen bronnen gegeven, nu niet liegen.
Michael Axworthy heeft waarschijnlijk in dat boek niet de essentie gelegd op dat onderdeel.
Dan zie je heel vaak dat het te vluchtig gaat en bepaalde dingen verkeerd worden opgeschreven.
Het is namelijk een historisch feit dat Sa'ad al-Dawla is vermoord, en al die misdaden die jij noemde, die hebben zich helemaal niet afgespeeld door deze Joodse vizier.

Als je mij geen titel kan geven van dat boek van die Levy dan is het dus geen knip voor z'n neus waard.
Bovendien heb ik je wel degelijk een bron gegeven, laten we wel zijn, ik ga nu die quote zoeken.
pi_80467962
quote:
[b]Op Link.
Ann Lambton vanaf pagina 64 zegt er toch heel iets anders over.
Allemaal misselijke strategieeen aan het hof en hij werd uiteindelijk vermoord.
Rare boeken lees jij.
Ik geloof er niets van eigenlijk.
Hier
hmhm.
  maandag 19 april 2010 @ 00:35:09 #128
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80467996
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hier
hmhm.
Meneer heeft op Google door een paar woorden in te vullen een online inkijk in het boek van Ann Lambton gevonden. Maar goed, ik kijk er wel even verder naar. Ik bezit namelijk wel boeken in het echt.
pi_80468057
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Meneer heeft op Google door een paar woorden in te vullen een online inkijk in het boek van Ann Lambton gevonden. Maar goed, ik kijk er wel even verder naar. Ik bezit namelijk wel boeken in het echt.
Inderdaad, want op dat moment wist ik niet zo veel over die situatie, dat kon je ook uit mijn reacties afleiden. Maar ik controleer wel wie m'n bronnen schrijft of heeft geschreven, ik controleer wel de waarde van het boek, en ik lees sowieso meer dan 1 pagina. Over het dhimmisysteem wist ik daarentegen wel heel veel. Dus die leugens hoef je verder ook niet mee aan te komen, maar welk boek ik ook opensla hier, het is kul wat jij opschreef en dat weet je ook, sla een willekeurig ander boek open van Iran,
over dit onderwerp, en zeg me dan met droge ogen dat hetzelfde erin staat, kom op AR je weet het.
pi_80468214
Gisteren AR helemaal vastgepraat.
Vandaag de leugens van AR bewezen, notabene over de geschiedenis van Iran, zijn paradepaardje.
Ik ben goed bezig.
Dit overtuigt me op deze manier door te gaan, tsja AR, wie het laatst lacht lacht het best.
  maandag 19 april 2010 @ 00:54:11 #131
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80468274
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:49 schreef DeParo het volgende:
Gisteren AR helemaal vastgepraat.
Vandaag de leugens van AR bewezen, notabene over de geschiedenis van Iran, zijn paradepaardje.
Ik ben goed bezig.
Dit overtuigt me op deze manier door te gaan, tsja AR, wie het laatst lacht lacht het best.
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
  maandag 19 april 2010 @ 01:01:01 #132
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80468363
Speciaal voor DeParo:

pi_80468404
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelv. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Onzin, ik kende de situatie niet, en toen ik me erin ging verdiepen, enkele bronnen bekeken, en ze spraken jou al helemaal tegen. Ik wist van de Mongoolse situatie en het Dhimmistelsel, maar jou eigenaardige leugen van een Joodse vizier die alles had verziekt, nee die kende ik nog niet. Sterker nog, het bleek niet eens waar te zijn, je bent echt een prima voorbeeld van het huidige regime in Iran AR allemaal leugens, dadelijk ga je ook nog vrolijk de Holocaust ontkennen net zoals je groter leider.

Gisteren, ik heb nooit gezegd dat Iranier niet letterlijk betekent Arisch, het punt is dat ik je had vastgepraat. Je kon er gewoon niet meer onderuit dat het een fictieve identiteit was, de Jappanner met Iraanse gevoelens, die weet de weg niet als hij jouw moest volgen. Je trapte er inderdaad aardig in en dat merkte je ook aan je postreactie te zien.
Ik denk ook overigens niet dat jij dat boek van Michael Axworthy ooit hebt gelezen.

Jij, of je moeder, die heeft het waarschijnlijk in de boekenkast staan.
Maar je zou dit nooit als historisch bewijs aandragen want het is geen historisch verantwoord boek op dat punt. En dat had jij kunnen weten als je wist waar Iran een cultuurgeschiedenis om had gedraaid.
Niet om die Joodse Vizier, dat kom je wel vaker tegen bij mensen die een andere wetenschap bedrijven, die gaan foutjes maken op punten waar ze gewoon minder vanaf weten.
Ik veroordeel Michael Axworthy niet om, want hij heeft nooit de pretentie gehad dat dat de essentie was van z'n boek, maar ik veroordeel jou er om omdat jij het toch als argument aandraagt.
Verder heb je zeer waarschijnlijk nu wel verder gekeken en heb je gezien dat ik gelijk heb.

In plaats van dit als een man toe te durven geven ga je hier zielig lopen doen.

AR, ik heb toegang tot zoveel boeken, en veel heb ik gelezen, zelfs over Iran of je dat nu wilt of niet.

Ik weet qua geschiedenis er ook gewoon meer vanaf dan jij.
En je kan het niet verkroppen, dit is feitelijk al slag drie, de beslissende, een filosoof AR, is geen historicus.
pi_80468457
quote:
Op maandag 19 april 2010 01:01 schreef AryaMehr het volgende:
Speciaal voor DeParo:

[ afbeelding ]
Behalve het beledigende en discriminerende gebruik hier van iemand met het syndroom van Down snijd je jezelf hier opnieuw in de vingers, want jij was degene die er qua 'winnen' over begon, ik maak het af.

Hier pas je bij.
Met je rare leugens.

Jammer
hoor.
  maandag 19 april 2010 @ 01:15:44 #135
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80468606
quote:
Op maandag 19 april 2010 01:03 schreef DeParo het volgende:
Ik denk ook overigens niet dat jij dat boek van Michael Axworthy ooit hebt gelezen.
Ik heb het boek nooit gelezen, maar toch weet ik wat er in staat? DeParo, jij bent geen intellectueel noch iemand met goed functionerende hersens, maar iemand zonder enig intellect. Je mag overigens TheMagnificent wel vragen of ik het boek heb gelezen: hij heet het boek immers op mijn aanraden gekocht. Of je mag simpelweg deze topic wel raadplegen, waar ik alweer het boek van Axworthy citeer:

Perzische bijdragen aan de bureaucratie

Daar gaat alweer één van je befaamde theorieën. Lijkt me toch zwaar om telkens teleurgesteld te worden.

Feit is dat het boek door talloze historici en verscheidene recentelijk is gecontroleerd - zoals te lezen valt in het voorwoord -, dus men mag er enigszins vanuit gaat dat hetgeen wat er in staat gewoon klopt.
quote:
Ik weet qua geschiedenis er ook gewoon meer vanaf dan jij.
En je kan het niet verkroppen, dit is feitelijk al slag drie, de beslissende, een filosoof AR, is geen historicus.
Iin elke topic wordt je gecorrigeerd door andere users of wek je simpelweg irritatie op. Ik lach om mensen die claimen dat ze meer kennis op een gebied dan andere mensen hebben, terwijl er niemand is die ze daarin steunt. Wie dan? Het is logisch dat jij claimt meer kennis op een bepaald gebied te hebben, ik ken nauwelijks mensen hier op Fok! die hun onkunde durven toe te geven, maar wie steunt jou daarin? Haal eens wat vaste C&H bezoekers aan. Maar goed, ik hou me niet bezig met dergelijke spelletjes. Soms is het vermakelijk, zoals dat iemand zo dom is dat hij opzettelijk in een val wordt gelokt en een ban oploopt, maar het begint langzamerhand irritant te worden. Er zijn hier weinig mensen die jou nog serieus nemen. Ik ben blij dat mij die 'eer' niet is toegedaan. Dag DeParo.
  maandag 19 april 2010 @ 01:23:13 #136
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80468696
tvp'tje
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_80468725
quote:
Op maandag 19 april 2010 01:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb het boek nooit gelezen, maar toch weet ik wat er in staat? DeParo, jij bent geen intellectueel noch iemand met goed functionerende hersens, maar iemand zonder enig intellect. Je mag overigens TheMagnificent wel vragen of ik het boek heb gelezen: hij heet het boek immers op mijn aanraden gekocht. Of je mag simpelweg deze topic wel raadplegen, waar ik alweer het boek van Axworthy citeer:

Perzische bijdragen aan de bureaucratie

Daar gaat alweer één van je befaamde theorieën. Lijkt me toch zwaar om telkens teleurgesteld te worden.

Feit is dat het boek door talloze historici en verscheidene recentelijk is gecontroleerd - zoals te lezen valt in het voorwoord -, dus men mag er enigszins vanuit gaat dat hetgeen wat er in staat gewoon klopt.
[..]
Je ontkracht hierboven niets, maar dan ook niets, meneer de anthropoloog heeft geen historisch werk geschreven, de cultuurhistoricus, en op die punten zal hij ongetwijfeld goed zitten maar niet op bv politieke situaties perse. Ten tweede, als jij het wel gelezen hebt, waarom AR, waarom, gebruik jij het dan als bron voor punten waar het boek niets mee te maken heeft, had je kunnen weten, lees je dus maar snel in.
quote:
Iin elke topic wordt je gecorrigeerd door andere users of wek je simpelweg irritatie op. Ik lach om mensen die claimen dat ze meer kennis op een gebied dan andere mensen hebben, terwijl er niemand is die ze daarin steunt. Wie dan? Het is logisch dat jij claimt meer kennis op een bepaald gebied te hebben, ik ken nauwelijks mensen hier op Fok! die hun onkunde durven toe te geven, maar wie steunt jou daarin? Haal eens wat vaste C&H bezoekers aan. Maar goed, ik hou me niet bezig met dergelijke spelletjes. Soms is het vermakelijk, zoals dat iemand zo dom is dat hij opzettelijk in een val is gelokt en een ban oploopt, maar het begint langzamerhand irritant te worden. Er zijn hier weinig mensen die jou nog serieus nemen. Ik ben blij dat mij die 'eer' niet is toegedaan. Dag DeParo.
Nee AryaMehr, blijkbaar weet jij niet het verschil tussen een discussie en gecorrigeerd worden, en ik snap dat jij zooooooooooo graag zou willen zien dat ik ergens ongelijk heb. En ongetwijfeld zal ik vast wel ergens een foutje maken, ik ben niet degene die zegt dat hij zo ontzettend wijs en fantastisch is, dat ben jij. En daarom is het des te leuker om te zien wanneer jij weer op je bek gaat.

Ik heb de bronnen AR, ik heb de echte historische kennis hier liggen, ik weet hoe ik eraan moet komen. En als ik het niet weet, dan zoek ik het ook op, jij bent ook maar te bekrompen om dat te doen.

Je wil zo graag de intellectueel spelen van het Fok!Forum, je wil zo graag de slimste zijn, maar zoals ik al zei een filosoof is geen historicus.

Je ergert je aan mij, omdat ik wel degelijk de historische kennis heb, meer dan jij en dat is duidelijk, maar waar jij je aan ergert, is het feit dat ik niet doe alsof ik de rationele autoriteit ben op elk gebied.
Ik zeg gewoon waar het op staat, ik ga niet in topics posten waar ik geen verstand van heb, dan snijd ik mezelf alleen maar in de vingers, en dat is het grote verschil tussen jou en mij AR.

Je bent een verwaand arrogant ventje dat zo graag een beetje erkenning wil.

En mij maakt het geen drol uit hoe mensen over me denken, zolang ik maar voor mezelf kan verantwoorden,

dat ik de juiste bronnen heb gebruikt, en dat ik geen leugens verkoop

en ongetwijfeld zal ik ergens een foutje maken, we zijn allemaal menselijk, maar mijn algemene punt zal er

niet door beinvloed worden.
Terwijl jij een boekje hebt aangedragen, een boekje, en je weigert ook maar verder te kijken.
pi_80469174
Dankzij jullie zit ik midden in de nacht forums af te struinen die me wat meer laten zien dan de geijkte antwoorden. Radeloos word ik van die bronnen met verschillende inzichten, dus ga maar eens naar de bieb wanneer ik vakantie heb.

Kijken of het me gaat lukken die waarheid ergens tussen te ontdekken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 08:31:58 #139
137949 Disana
pi_80470191
Ik ben er nog niet uit of het aan de landen (Israël en Iran) ligt of aan de persoonlijkheden. Wel merk ik dat ik uit bepaalde topics (Israël) wegblijf vanwege de heftigheid en het bombardement van 'feiten' en geschriften. Dat 'in your face' posten zodat de ander niet meer weet wat hij moet zeggen en de actualiteit volledig uit het zicht verdwijnt, dat ligt me niet.

pi_80544534
quote:
Op maandag 19 april 2010 02:32 schreef paddy het volgende:
Dankzij jullie zit ik midden in de nacht forums af te struinen die me wat meer laten zien dan de geijkte antwoorden. Radeloos word ik van die bronnen met verschillende inzichten, dus ga maar eens naar de bieb wanneer ik vakantie heb.

Kijken of het me gaat lukken die waarheid ergens tussen te ontdekken.
Al gelukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')