Die is leuk als iconquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Fijn hoor, zo'n stroomstoring. De tweede al deze maand.
[ afbeelding ]
Awww... moet ik hem weer uittrekken? Ik begon er net aan te wennen maar iemand in een ander subforum schrok er al van.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef Frutsel het volgende:
ja Disana kiest altijd dezelfde als die ik heb
Het is net of het katje links een veel te korte staart heeftquote:Op donderdag 15 april 2010 00:37 schreef DeParo het volgende:
Kom op jongens geen geweld.
[ afbeelding ]
Maar onvoorwaardelijke liefde.
[ afbeelding ]
die van jou beweegt echter niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Awww... moet ik hem weer uittrekken? Ik begon er net aan te wennen maar iemand in een ander subforum schrok er al van.
Goedemorgen Frutsel.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van jou beweegt echter niet.
En daarbij hangt het trouwens af van de instellingen in je profiel welke UI je ziet. Je kunt er immers meer instellen![]()
Ennuh, goedemorgen
Msn hartjesquote:
Aha, dat had ik kunnen weten maar ik heb MSN sinds mijn nieuwe computer niet meer open gehad.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, dat had ik kunnen weten maar ik heb MSN sinds mijn nieuwe computer niet meer open gehad.
DeParo en hartjes, nou vooruit
quote:Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind kolom 2 rij 4 beter bij je posting stijl passen
[ afbeelding ]
<rent nu heel hard weg>
Al is de leugen nog zo snel AR, de waarheid achterhaalt hem wel, ik ben echt geschrokken van het gebrek aan kennis, alweer eigenlijk (ik zou beter moeten weten), over de geschiedenis van Iran bij jou.quote:Op maandag 19 april 2010 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
Voor adviezen als 'hoe verkloot ik een topic' kan men voortaan bij DeParo aankloppen.
Mijn zogenaamde gebrek aan kennis blijkt vooral door het feit dat ik mijn argumenten onderbouw met bronnen c.q. boeken, in tegenstelling tot jou. Ga toch weg man, als er hier iemand op het forum is die stelselmatig leugens verspreidt dan ben jij dat wel. Serieus, mocht men een prijs voor de grootste 'dramaqueen van Fok!' houden dan zou jij die prijs zonder enig concurrentie binnenhalen.quote:Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al is de leugen nog zo snel AR, de waarheid achterhaalt hem wel, ik ben echt geschrokken van het gebrek aan kennis, alweer eigenlijk (ik zou beter moeten weten), over de geschiedenis van Iran bij jou.
AryaMehr, jij hebt een boek gebruikt van een Irandeskundige op dit moment en volgens mij de 18e eeuw, hij is niet eens een historicus als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn zogenaamde gebrek aan kennis blijkt vooral door het feit dat ik mijn argumenten onderbouw met bronnen c.q. boeken, in tegenstelling tot jou. Ga toch weg man, als er hier iemand op het forum is die stelselmatig leugens verspreidt dan ben jij dat wel. Serieus, mocht men een prijs voor de grootste 'dramaqueen van Fok!' houden dan zou jij die prijs zonder enig concurrentie binnenhalen.
Hoe denk je dat Michael Axworthy aan zijn informatie is gekomen? Hij haalt honderden referenties aan. Bovendien hebben talloze historici en recensenten zijn werk gelezen voordat het werd gepubliceerd. Jij hebt mij geen bronnen gegeven, nu niet liegen.quote:Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
AryaMehr, jij hebt een boek gebruikt van een Irandeskundige op dit moment en volgens mij de 18e eeuw, hij is niet eens een historicus als ik het goed begrijp.
Ik geef jouw bronnen van mensen die wel historicus zijn, die komen met heel andere verhalen aan dan waarmee jij komt, ik ga niet met Michael Axworthy twisten over bepaalde actuele zaken, hij is een deskundige, maar niet op dat gebied en door een domme uitspraak blijkbaar (of een vlugge korte) heeft hij dat bewezen. Ik vind het dus schandalig dat jij dit als argument gebruikt.
Sterker nog ik denk dat Michael Axworthy het schandalig zou vinden.
Want dat onderdeel is niet eens zijn bedoeling of de essentie van zijn werk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |