Ze zijn allemaal bang om samen met jou op die hoogte in zo'n mandje te zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:27 schreef Keezsify het volgende:
Voor as dinsdag heb ik 2 tickets gekocht voor een ballonvaart samen met mn vriendin....... Ze doet de laatste dagen heel stom en blabla. Ik heb helemaal geen zin meer om haar mee te nemen.... Heb een aantal vrienden gevraagd of ze in haar plaats meewilden, maar de een moest werken, ander had geen tijd, die durfde weer niet.......
2 x 160quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef Symphonic het volgende:
320 euro voor een ballonvaart ?????
Damn ik hoop dat er aan die ballon minder steekjes loszitten
Dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef kovenant het volgende:
dus ,
je doet dan een oproep op fok! of iemand mee wilt?
We hebben gewoon een kutperiode achter de rug (veel ruzie, blabla) en het lijkt weer beter te gaan. Mja, toen ik haar het cadeau gaf deed ze ineens weer kortaf enzo, dus van mij hoeft t nie meer...quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:44 schreef Ikhebtrek het volgende:
Misschien is jouw gedrag ook wel de reden dat ze stom doet .... als ik zie hoe makkelijk je een cadeau voor haar weggeeft aan vrienden.
Nog meer on topic: Ga eens met je vriendin praten ... wellicht dat er een andere reden zit onder haar (in jouw ogen) stomme gedrag. Niet zo klagen investeer wat tijd in jouw relatie.
Klacht derhalve onterecht!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet haar in die luchtballon, alle ballastzakken eraf en het touw doorknippen.
Kosten: ¤320,-
Baten: onbetaalbaar.
misschien heeft ze wel hoogtevrees?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:47 schreef Keezsify het volgende:
[..]
We hebben gewoon een kutperiode achter de rug (veel ruzie, blabla) en het lijkt weer beter te gaan. Mja, toen ik haar het cadeau gaf deed ze ineens weer kortaf enzo, dus van mij hoeft t nie meer...
En ze wordt niet overboord gegooid.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
WAT EEN LEUK WOORDGRAPJE BIO GROETJES VOSSSquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
Dus je bent niet meer in de wolken qua relatie?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
Ze worden steeds slechter, bio.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:32 schreef sp00ny het volgende:
gewoon met je vriendin gaan er haar er dan uit duwen..
Puyck planquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het zelf ook hartstikke leuk om te doen, dus wil gewoon de lucht in as dinsdag... Enne...ze heeft geen hoogtevrees (wat sommige mensen denken), ze wil dit namelijk heel graag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:27 schreef _MejIk het volgende:
Zet ze op marktplaats.. Het duurt vaak toch een tijdje voordat je echt de lucht in mag ivm weeromstandigheden en alles.
Bij ons heeft er vanaf de eerste poging tot de uiteindelijke (voor mij gratis) vaart 2 maand tussen gezeten. Ging uiteindelijk po mn vjaardag.
Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:27 schreef jagga het volgende:
beetje hetzelfde verhaal.
Stond op het punt tickets te bestellen voor een vakantie in oktober, maar gisteren deed ze achterlijk en kan ze de tering krijgen.
Ik ga alleen.
1 ticket besteld
HIHIHHAHAHA JA ECHT SUPERRRRSLIMquote:
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig, omdat het voor jou best wel een dure grap is. Dat ze daarom zo reageert.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:47 schreef Keezsify het volgende:
[..]
We hebben gewoon een kutperiode achter de rug (veel ruzie, blabla) en het lijkt weer beter te gaan. Mja, toen ik haar het cadeau gaf deed ze ineens weer kortaf enzo, dus van mij hoeft t nie meer...
Kortom, je hebt het opgegeven. Maar als je de kutperiode achter de rug hebt, dan moet je juist niet opgeven. En tsja, af en toe kan het nog steeds voorkomen dat jij of zij kortaf reageert of niet lekker in het vel zit. Gewoon door blijven gaan en vooral niet opgeven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:47 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Dus je hebt welgeteld drie vrienden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:27 schreef Keezsify het volgende:
Heb een aantal vrienden gevraagd of ze in haar plaats meewilden, maar de een moest werken, ander had geen tijd, die durfde weer niet.......
ik noem voorbeelden waarom ze niet kunnen, KUT!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dus je hebt welgeteld drie vrienden?
Jaloers, aangezien jij er 3 minder hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dus je hebt welgeteld drie vrienden?
Dat hoef je niet zo in te wrijven hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:05 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Jaloers, aangezien jij er 3 minder hebt
Sorry, je hebt gelijk. Ik heb geen reden om zo naar tegen je te zijn. Hierbijquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:06 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dat hoef je niet zo in te wrijven hoor![]()
Vriendjes worden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Ik heb geen reden om zo naar tegen je te zijn. Hierbij
mijn nederige excuses
Stel je voor dat je voor een relatie een beetje moeite doet. TS gaf eerder aan dat ze juist een k-tijd achter de rug hebt en het beter gaat. Dit geeft mijns inziens al aan dat het niet allemaal perfect is in de relatie, maar wel dat ze het beide zeer de moeite waard vinden om er voor te vechten. Anders was die k-periode zonder twijfel al het einde geweest van de relatie.quote:
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Stel je voor dat je voor een relatie een beetje moeite doet. TS gaf eerder aan dat ze juist een k-tijd achter de rug hebt en het beter gaat. Dit geeft mijns inziens al aan dat het niet allemaal perfect is in de relatie, maar wel dat ze het beide zeer de moeite waard vinden om er voor te vechten. Anders was die k-periode zonder twijfel al het einde geweest van de relatie.
Dan zou je echt dom zijn om nu er alsnog een punt achter te zetten. Denken dat een relatie altijd maar over rozen gaat
Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Stel je voor dat je voor een relatie een beetje moeite doet. TS gaf eerder aan dat ze juist een k-tijd achter de rug hebt en het beter gaat. Dit geeft mijns inziens al aan dat het niet allemaal perfect is in de relatie, maar wel dat ze het beide zeer de moeite waard vinden om er voor te vechten. Anders was die k-periode zonder twijfel al het einde geweest van de relatie.
Dan zou je echt dom zijn om nu er alsnog een punt achter te zetten. Denken dat een relatie altijd maar over rozen gaat
Dat laatste is uiteraard jouw mening. Echter leert de praktijk toch wel dat ook puberrelaties ook niet altijd over rozen gaan. En op basis waarvan baseer jij dat de relatie van TS in deze categorie valt? Gezien hij en zijn vriendin met moeite een lastige periode hebben overleefd, maak ik op dat hij een toch meer serieuze relatie heeft dan dat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".
Een puberrelatie dient slechts over rozen te gaan, ja.
Ga daar maar niet te snel vanuit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat laatste is uiteraard jouw mening. Echter leert de praktijk toch wel dat ook puberrelaties ook niet altijd over rozen gaan. En op basis waarvan baseer jij dat de relatie van TS in deze categorie valt? Gezien hij en zijn vriendin met moeite een lastige periode hebben overleefd, maak ik op dat hij een toch meer serieuze relatie heeft dan dat.
Puber?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".
Een puberrelatie dient slechts over rozen te gaan, ja.
Mooi, je bent meerderjarig. Zullen wij dan maar gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Puber?Ik ben 20 jaar en heb al 2,5 jaar een relatie met haar..... T gaat gewoon nu even klote en dacht een beetje vrolijkheid te brengen met een ballonvaart, maar dat heb ik dus mis......
Maar niet met jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook hartstikke leuk om te doen, dus wil gewoon de lucht in as dinsdag... Enne...ze heeft geen hoogtevrees (wat sommige mensen denken), ze wil dit namelijk heel graag.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:38 schreef penny-wise het volgende:
Neem haar mee, wacht tot je boven bent, en gooi haar overboord.
Opgelost.
Slotje.
Garpje
Haha, ja...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |