Ze zijn allemaal bang om samen met jou op die hoogte in zo'n mandje te zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:27 schreef Keezsify het volgende:
Voor as dinsdag heb ik 2 tickets gekocht voor een ballonvaart samen met mn vriendin....... Ze doet de laatste dagen heel stom en blabla. Ik heb helemaal geen zin meer om haar mee te nemen.... Heb een aantal vrienden gevraagd of ze in haar plaats meewilden, maar de een moest werken, ander had geen tijd, die durfde weer niet.......
2 x 160quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef Symphonic het volgende:
320 euro voor een ballonvaart ?????
Damn ik hoop dat er aan die ballon minder steekjes loszitten
Dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef kovenant het volgende:
dus ,
je doet dan een oproep op fok! of iemand mee wilt?
We hebben gewoon een kutperiode achter de rug (veel ruzie, blabla) en het lijkt weer beter te gaan. Mja, toen ik haar het cadeau gaf deed ze ineens weer kortaf enzo, dus van mij hoeft t nie meer...quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:44 schreef Ikhebtrek het volgende:
Misschien is jouw gedrag ook wel de reden dat ze stom doet .... als ik zie hoe makkelijk je een cadeau voor haar weggeeft aan vrienden.
Nog meer on topic: Ga eens met je vriendin praten ... wellicht dat er een andere reden zit onder haar (in jouw ogen) stomme gedrag. Niet zo klagen investeer wat tijd in jouw relatie.
Klacht derhalve onterecht!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet haar in die luchtballon, alle ballastzakken eraf en het touw doorknippen.
Kosten: ¤320,-
Baten: onbetaalbaar.
misschien heeft ze wel hoogtevrees?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:47 schreef Keezsify het volgende:
[..]
We hebben gewoon een kutperiode achter de rug (veel ruzie, blabla) en het lijkt weer beter te gaan. Mja, toen ik haar het cadeau gaf deed ze ineens weer kortaf enzo, dus van mij hoeft t nie meer...
En ze wordt niet overboord gegooid.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet haar in die luchtballon, alle ballastzakken eraf en het touw doorknippen.
Kosten: ¤320,-
Baten: onbetaalbaar.
WAT EEN LEUK WOORDGRAPJE BIO GROETJES VOSSSquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
Dus je bent niet meer in de wolken qua relatie?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |