Meh. Heb geen naamgenoot in Hattrickquote:Geen resultaten om te tonen
Doen we ook aan de snelste blessure?quote:United moest in de 4e minuut wisselen. Stijn van Vlaanderen strompelde mank van het veld en werd vervangen door Damiano Stefani.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tvp met een 2-0 voorsprong in de beker. En ook al met een verdedigende instelling...
True.quote:
Kloontje Pils is nog altijd mijn jeugdelftal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gebruik jij ff moeilijke woorden.! Of is dit dat kloontje weer?
Wat is er moeilijk aan? Nee die heb je zelf in beheer dus lijkt me nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gebruik jij ff moeilijke woorden.! Of is dit dat kloontje weer?
Wie ga je bekeren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:55 schreef NelisZ het volgende:
2-1 voor en 59% balbezit bij rusthopen dat ik het kan volhouden en dan kunnen we nog een weekje door bekeren
1987 beldequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie ga je bekeren? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik sta nu 3-0 voor en heb met PIC 58% balbezit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:55 schreef NelisZ het volgende:
2-1 voor en 59% balbezit bij rusthopen dat ik het kan volhouden en dan kunnen we nog een weekje door bekeren
niet te serieusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan? Nee die heb je zelf in beheer dus lijkt me niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pleonasme
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Weet ik eens een moeilijker woord gaat ie zo doen.
Ronde 7 wordt hem voor mij waarschijnlijk niet. Ik speel ook tegen een vierde klasser, alleen heeft hij ongeveer een gelijk middenveld als mij (normaal, met 2 vleugels naar het midden), en is hij voor de rest beter...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ronde 7 is ook binnen bereik. Ik moet tegen iemand (een IV) met een slechte aanval en een slechter middenveld dan mij (ook met PIC). Hij heeft wel een sterke def, maar daar moet ik ook wel overheen kunnen. Dit alles natuurlijk onder voorbehoud dat ik geen blessures of rode kaart krijg.
M'n eerste (oefen)wedstrijd, ben benieuwd. Heb er veel vertrouwen in.quote:Het team verblijft in USA voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Volgens mij had je liever dat je kleren wel gescheurd waren......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Servisch bezoek overleefd zonder kleerscheuren![]()
Morgenvroeg maar weer eens een écht exotisch vlaggetje proberen te pakken
Ik ben geen homoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij had je liever dat je kleren wel gescheurd waren......
Twijfelsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen homo![]()
oh ja toch wel
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zegt niks hoor.. ook mannen kunnen tieten hebben..
Als je daarop geilt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 07-10-2009 22:41:29 ]Children of the night. What music they make.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je daarop geilt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
ooit van spoilers gehoord?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je daarop geilt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, hier word ik zelfs onpasselijk vanquote:
quote:
Nintendo Wii?quote:
Dan moet je taktisch dus wat verzinnen om hem te overklassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef RemCOW het volgende:
Volgende beker wedstrijd wordt spannend. Ik moet tegen een team die het vooral moet hebben van zijn middenveld, terwijl mijn team op elk front gelijk sterk is... Moeilijk dat te voorspellen (wedstrijd id: 251369050).
Hij heeft ook nog het thuisvoordeelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je taktisch dus wat verzinnen om hem te overklassen.
Counter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog het thuisvoordeel
Doe ik, ik PM je één dezer dagen even!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zou je 5 poules kunnen aanmaken voor op de fokhattricksite? een uitleg met hoe ik het zelf kan doen mag ook
top.. hartstikke bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Doe ik, ik PM je één dezer dagen even!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
Jooow, kom maar door met die award: vergeten een friendly te regelen voor gisteren. Leuk hoor, vanaf donderdag weekendje weggeweest tot en met maandag..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
Jooow, kom maar door met die award: vergeten een friendly te regelen voor gisteren. Leuk hoor, vanaf donderdag weekendje weggeweest tot en met maandag..
Mailtje naar de GM's?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Dit is vage shit.....Kom ik een ploeg uit Prathet Thai tegen in de oefenpot, dus ik klik...
Staat er echt 300000% zeker dat het in zijn stadion zou zijn.
Dus ik klik op "regel"........blijft Hattrick ff hangen......en nu speel ik ineens tegen hem in mijn stadion
Dat gebeurt me wel vaak jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
Ik moet nog 4 weken wachten minimaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Doet er niemand mee aan de fok cup ofzo?
quote:Een van onze search-scouts heeft jouw jeugdteam bekeken en Ferry wolfrat aan mij doorgegeven. Het lijkt er namelijk op dat hij potentieel heeft. Ik zou daarom graag achterhalen of het de moeite waard is om hem op te nemen in onze database.
Zou je mij zijn huidige vaardigheden, scoutrapport en trainingsverslagen willen toesturen?
En ben je eventueel bereid om je volledige training op hem af te stemmen?
Ik hoop snel iets van je te horen!
Groetjes,
Tesse,
U17 spitsscout
Gewoon, vlaggetjes van landen waar weinig Hattrickers zitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef mindyourstep het volgende:
Wat zijn de zeldzame vlaggetjes ? Zodat ik me daar in eerste instantie op kan richten
De Fok!Cup pfffftsssssquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Doet er niemand mee aan de fok cup ofzo?
en toch heb ik een nieuwe deelnemer kunnen vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Fok!Cup pfffftsssss![]()
Welke sukkel doet daar nou aan mee?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er zelf niet aan mee doet!![]()
quote:Opmerkingen trainer
07-10-2009 21:25
Wedstrijd Olivier Harpman: Probeer de juiste plek in het team te vinden voor hem. Dat joch heeft veel voetbal te bieden.
quote:Laatste 5 wedstrijden
06-10-2009 19:40 (5/40) FC De Leekies - RKDEO A1 Keeper (44') *****
05-10-2009 19:30 (5/40) Fillead beag - RKDEO A1 Keeper (44') *****
28-09-2009 19:30 (4/40) RKDEO A1 - Parels voor de zwijnen Vleugelspeler (90') *+
21-09-2009 19:30 (3/40) YMFC College - RKDEO A1 Aanvaller (62') *
15-09-2009 19:50 (2/40) RKDEO A1 - Alto Rendimiento Alexo Vleugelspeler (45') *+
Wat kan zo een trainings update betekenen als je m al op alles hebt getest?quote:Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 3/83/3 slecht (max. slecht)
Positiespel: 1/? rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: 3/82/3 waardeloos (max. slecht)
Passen: 1/8 rampzalig (max. rampzalig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
wat hij eigenlijk probeert te vertellen is dat je die speler wel gewoon kunt dumpen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat kan zo een trainings update betekenen als je m al op alles hebt getest?
Iemand een idee wat ik met dit TU rapport moet\kan?
Als ik hem dumpen kan, dan heeft de rest uit mijn jeugd competitie wel zo een slecht team dat ze beter kunnen stoppen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat hij eigenlijk probeert te vertellen is dat je die speler wel gewoon kunt dumpen..
Nog steeds koplopert is!quote:31-08-2009 22:10
Wedstrijd Olivier Harpman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
http://www.maptrick.org/coolness.phpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef mindyourstep het volgende:
Dat snap ik maar k bedoel,,
Wat zijn de moeilijksten.
Heet jouw hond Hattrick?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tussendoor even deze mooie actiefoto van mijn hond:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |