Inderdaad, hier word ik zelfs onpasselijk vanquote:
quote:
Nintendo Wii?quote:
Dan moet je taktisch dus wat verzinnen om hem te overklassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef RemCOW het volgende:
Volgende beker wedstrijd wordt spannend. Ik moet tegen een team die het vooral moet hebben van zijn middenveld, terwijl mijn team op elk front gelijk sterk is... Moeilijk dat te voorspellen (wedstrijd id: 251369050).
Hij heeft ook nog het thuisvoordeelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je taktisch dus wat verzinnen om hem te overklassen.
Counter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog het thuisvoordeel
Doe ik, ik PM je één dezer dagen even!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zou je 5 poules kunnen aanmaken voor op de fokhattricksite? een uitleg met hoe ik het zelf kan doen mag ook
top.. hartstikke bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Doe ik, ik PM je één dezer dagen even!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
Jooow, kom maar door met die award: vergeten een friendly te regelen voor gisteren. Leuk hoor, vanaf donderdag weekendje weggeweest tot en met maandag..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
Jooow, kom maar door met die award: vergeten een friendly te regelen voor gisteren. Leuk hoor, vanaf donderdag weekendje weggeweest tot en met maandag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |