checkquote:• Trainies dik verhogen op verdedigen en passen.
Nog niet gebeurd en het seizoen is nog niet ten einde dus kan ik de 2e nog niet afvinken.quote:• Mn Fc laten stijgen naar wonderbaarlijk ervaring.
• Eindigen bij de beste 4.
check (laatste wedstrijd 211)quote:• Dichter bij de 200 hatstats komen. (nu ± 188)
1 wk spits binnen. 2e moet nog komen. 1 wk mid is gearriveerd maar moet er t liefst nog 1 bij hebben om mn wonderbaarlijk mid te vervangen. Samen met mn bn mid en mn wk mid moet ik toch een best aardig middenveld hebben lijkt me zo.quote:• Team versterken :
1 Pogen om 2 wereldklasse spitsen te kopen waarvan 1 met goddelijk spelhervatten en alle 2 als t er is met onvoorspelbaar. Zo niet dan iig 1 met koppen en dan bij voor keur niet de spelhervatter
2 Pogen om minmaal 1 maar t liefst 2 wereldklasse mids te kopen.
checkquote:• Alle aankopen het liefst met minimaal redelijk passen.
checkquote:• Yip Nieuwenhuis verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
Door tegenvallende resultaten heb ik 3 weken verdedigen training gemist (jullie allemaal bekent lijkt mequote:• Lucien Locke verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
• Benjamin van Luin verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
• Gideon van Olphen verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
• Donald Gerards verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
• Zorgen voor jongere vervanging (van mn trainies) met betere start stats.
Dat is een regel in t spel die ze niet speciaal gaan aan passen omdat t toevallig een speler is van je zelf. Dat geld krijg je uiteraard zelf.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je voor een jeugdspeler toch moederclubgeld en vroegere clubvergoeding moeten betalen?
Ik mag aannemen dat dat geld gewoon voor mij is toch
Klopt maar dat scheelde maar 1 vol level. Mijn ca was tig keer beter! En daarbij is je TT erg toepasselijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Blijf nou niet de hele tijd hetzelfde zeggen.
Jouw vleugelaanval was toch beter dan zijn vleugelverdediging?
Is die naam nu echt al een Totoloss?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:38 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 7 van dat wat ik niet noemen mag!
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:38 schreef NelisZ het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar z'n centrumaanval was meer beter dan de centrumverdediging van z'n tegenstander dan dat z'n vleugelaanval beter was dan de vleugelverdediging van z'n tegenstander. Derhalve betere scoringskans centraal en OP's keuze voor centrumaanval niet meer dan logischquote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Blijf nou niet de hele tijd hetzelfde zeggen.
Jouw vleugelaanval was toch beter dan zijn vleugelverdediging?
tjvp?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar z'n centrumaanval was meer beter dan de centrumverdediging van z'n tegenstander dan dat z'n vleugelaanval beter was dan de vleugelverdediging van z'n tegenstander. Derhalve betere scoringskans centraal en OP's keuze voor centrumaanval niet meer dan logisch
tegen de jonkies van OutPostquote:Enrique Boszhart maakte een vreugdedansje, want dit betekende voor hem een hattrick. Nu móet die supermarkt wel een voetbalplaatje van hem maken!
Klopt maar dat wist ik van te voren niet. Zijn stats zijn normaliter beter dan wat hij nu had. Dus ga ik dan voor mn sterkste aanval.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
tjvp?
Daarnaast ben ik het met FVP eens dat centrumaanval niet de beste keuze was. Normaal was beter geweest daar zijn aanval op alle plaatsen beter was. Centrumaanval is in mijn ogen alleen beter als je vleugelaanvallen echt dramatisch zijn ten opzichte van de vleugelverdediging.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend.
Sorry voor je blessure van die haring boer.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn geweldige spits uit de jeugd haalde vandaag voor het eerst 7,5 ster!!Hij kwam de laatste wedstrijden niet verder dan 7 sterren.
Mede daarom misschien ook:
[..]
tegen de jonkies van OutPost
Ach.. dat is toch geen groot talent. Zolang Enrique maar heel blijft. Qua enkeltjes enzo dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry voor je blessure van die haring boer.![]()
Gelukkig is t maar 1 week.
Ik had mn spelers gewaarschuwd dat ze ontslag zouden krijgen als ze Enrique aanraakte.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach.. dat is toch geen groot talent. Zolang Enrique maar heel blijft. Qua enkeltjes enzo dan.
Ik heb het wekelijks bestandje weer ge-upload.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi
Zoals FVP al opgevallen was 0-0 gespeeld, al is dat een prima uitslag! Bij wijze van experiment toch de 'stacked-wing' tactiek uitgeprobeerd, maar zonder succes dus! Thuis ga ik zondag wel voor de 75% bbz
Prima!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het wekelijks bestandje weer ge-upload.
oooh.. Misschien had je wat moeten nuanceren. Hij stapte al zo teleurgesteld onder de douche vandaan...quote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had mn spelers gewaarschuwd dat ze ontslag zouden krijgen als ze Enrique aanraakte.
Teleurgesteld na een hattrick en een 4-3 winstquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh.. Misschien had je wat moeten nuanceren. Hij stapte al zo teleurgesteld onder de douche vandaan...
't was (weer eens) vroeg vanochtend...quote:
Tsja, wat is beste keuze? Hij krijgt een kleine malus op z'n vleugelverdediging, maar z'n scoringskans centraal is dusdanig hoger dan die op de vleugels dat ik de beslissing voor Centrumaanval prima kan begrijpen. Om de wedstrijd te winnen was het niet nodig, maar ik denk dat met deze keuze Outpost76 zijn kansen op een grote uitslag wel heeft gemaximaliseerd.quote:Daarnaast ben ik het met FVP eens dat centrumaanval niet de beste keuze was. Normaal was beter geweest daar zijn aanval op alle plaatsen beter was. Centrumaanval is in mijn ogen alleen beter als je vleugelaanvallen echt dramatisch zijn ten opzichte van de vleugelverdediging.
Leuke speler!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Jeej (:
Zojuist mijn eerste speler gepulled:
Thimo Galama
17 jaar en 74 dagen, TSI = 1 370
redelijk in vorm, conditie zwak [Snel]
Scoren: Goed
Passen: Redelijk
Vleugelspel:slecht
positiespel: zwak
verdedigen: matig
Ik vrees dat ik zulke goede niet zo vaak ga hebben (: Ben benieuwd hoeveel hij op gaat brengen.
Staat online, alleen wel weer 10.000 keer met Nederland er doorheen!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het wekelijks bestandje weer ge-upload.
Is dan ook niet ergens anders aangeboden eerst.quote:Rembrandt Huijdts looks promising. He is 15 (78d) years old and seems to have something extra.
Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach passable in that department. His overall abilities are weak, in my opinion. Without any further training, this player will remain with weak Winger.
Can I offer him a place at the academy?
ja al is dat erg tegen gevallen. Met een uitmuntend ca verwachte ik toch wel iets meer doelpunten tegen zijn matig verdediging.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't was (weer eens) vroeg vanochtend...
[..]
Tsja, wat is beste keuze? Hij krijgt een kleine malus op z'n vleugelverdediging, maar z'n scoringskans centraal is dusdanig hoger dan die op de vleugels dat ik de beslissing voor Centrumaanval prima kan begrijpen. Om de wedstrijd te winnen was het niet nodig, maar ik denk dat met deze keuze Outpost76 zijn kansen op een grote uitslag wel heeft gemaximaliseerd.
Lekkah!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
Jeej (:
Zojuist mijn eerste speler gepulled:
Thimo Galama
17 jaar en 74 dagen, TSI = 1 370
redelijk in vorm, conditie zwak [Snel]
Scoren: Goed
Passen: Redelijk
Vleugelspel:slecht
positiespel: zwak
verdedigen: matig
Ik vrees dat ik zulke goede niet zo vaak ga hebben (: Ben benieuwd hoeveel hij op gaat brengen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef Ruudt het volgende:
* Ruudt staat gewoon op een gedeelde 1e plaats!
Dat kan een leukertje worden idd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef rompompom het volgende:
Voorwaar geen slechte scouting:
[..]
Is dan ook niet ergens anders aangeboden eerst.
Ik krijg chinezen over de mat. Lekkah loempiaatje snaaien na de wedstrijd.quote:Morgen een Argentijns jeugdteam op bezoek, dan kunnen we eens kijken wat-ie kan..
De nummer ben ik inderdaad vergeten. En dat NL probleem krijg ik ook niet weg...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat online, alleen wel weer 10.000 keer met Nederland er doorheen!
Edit: al weg gewerkt, alleen klopt de nummering van de ranglijst ook niet, maar dat is geen ramp!
Dat staat bij de Memorable moments/Speciale gebeurtenissen. Dat blijft trouwens ook staan als ze naar de senioren zijn gepromoveerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan een leukertje worden idd.![]()
Heb je dat wel eens gezien dan? Ik weet dat ze dat hebben veranderd maar ik heb nog nooiit een speler aangeboden gekregen die al bij een andere club was aangeboden.
Ik vervang al altijd de classes die excel mee geeft aan de cellen voor niks, dat doe ik voortaan ook wel even bij Nederland... dan staan er hier en daar nog wat zwevende mini komma's, maar dat is niet zo'n punt!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nummer ben ik inderdaad vergeten. En dat NL probleem krijg ik ook niet weg...
ow cool. thxquote:Op maandag 6 juli 2009 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat staat bij de Memorable moments/Speciale gebeurtenissen. Dat blijft trouwens ook staan als ze naar de senioren zijn gepromoveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Outpost76 op 06-07-2009 11:03:09 ]
Jammer dat het na zijn verjaardag nog even duurt voordat ik hem kan pullen!quote:6. Reinout van Dulmen (VL) (50605133)
16 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Specialiteit: Technisch
Arriveerde bij de club: 04-05-2009 10:18 (63 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
lekkah bezig!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
Team van de Maand staat ook op de site![]()
Ook even aangepast in de OP in de wiki, ik weet niet of FVP het nog aan kan passen in de huidige OP. Ook de ontbrekende bij de teauteau even toegevoegd!
Ik denk dat je die tijd wel nodig hebt om m op goed en redelijk te krijgen.quote:[b]Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef Gijs_ het volgende:
Dit is toch wel een leuk spelertje:
[..]
Jammer dat het na zijn verjaardag nog even duurt voordat ik hem kan pullen!
quote:
Nou, m'n trainer zegt:quote:Ik denk dat je die tijd wel nodig hebt om m op goed en redelijk te krijgen.
Alles gewijzigd, ook dit topic toegevoegd in de OP en op de wiki.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
Team van de Maand staat ook op de site![]()
Ook even aangepast in de OP in de wiki, ik weet niet of FVP het nog aan kan passen in de huidige OP. Ook de ontbrekende [b] bij de teauteau even toegevoegd!
Het ging niet helemaal goed met t quoten van die [b] zo te zien.quote:
Ja dat zou je wel zeggen ja. Dat zegt all1 nog niets over zn vleugelspel.quote:Nou, m'n trainer zegt:
Reinout van Dulmen: Het gaat goed met zijn Passen-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn als hij dit als primaire training houdt.
Dat betekent volgens mij dat ie wel snel traint
Waarom niet in de OP?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alles gewijzigd, ook dit topic toegevoegd in de OP en op de wiki.
Dat is waar, we wachten het wel afquote:Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel zeggen ja. Dat zegt all1 nog niets over zn vleugelspel.
Dacht dat ik dat gedaan had, kwam er net achter van niet. Boeit ook niet zoveel verder, volgende topic staat het erin.quote:
Ja logies je kan ook niet andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar, we wachten het wel afiig leuk om iets rond te hebben lopen met wat potentie!
Weet ik geeft ook niet. vroeg t me all1 ff af omdat je je OP wel ge edit had.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat gedaan had, kwam er net achter van niet. Boeit ook niet zoveel verder, volgende topic staat het erin.
hij scoort gewoon ook graag onder de douche. Heeft tie waarschijnlijk van zijn broer Carlo geërfdquote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Teleurgesteld na een hattrick en een 4-3 winst![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een speler kopen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
oud is ie idd ja maar ze moeten toch op de 1 of andere manier van die badgast af.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:53 schreef rompompom het volgende:
Die grap is zo oud dat het echt anti-grappig is inmiddels en geeft te denken het niveau van de 'bedenkers' van de 'grap'.
Dan is deze veel mooier.. Mooie verkoop-promoquote:Op maandag 6 juli 2009 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oud is ie idd ja maar ze moeten toch op de 1 of andere manier van die badgast af.Ik kan t nog steeds waarderen hoor zulke grappen.
quote:Undefeated
1. Grűnn FC VIII.1030 37
2. FC Charites VIII.129 36
3. La Grange VIII.262 36
4. Svbo VIII.284 35
5. Return of FC Mommiej VIII.290 35
6. Atlético Marseille VIII.656 35
7. sv Deep blue sea VIII.1959 35
8. Groen-Wit Vooruit VIII.1454 35
9. The art of soccer VIII.1653 35
10. Fc Zvenja IX.1343 35
11. De Lewa's IX.645 34
12. The Necom Boyz IX.433 34
13. CF de kemeel-kes G1 VIII.1516 33
14. FC Mattheus Eugenius VIII.1422 32
15. De Wrotters VIII.434 32
Klopt deed ie leuk ja. Never verwacht van hem.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan is veel mooier.. Mooie verkoop-promo
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met mijn oude team al eens op 1 gestaan, zowel in undefeated als in consecutive victories.
Vrees dat ik dat niet ga herhalen helaas.
Ja, maar dat betekent niet dat ik de andere teams in ga halenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Tot de 39 moet je toch wel komen toch ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan kun je nog wel wat sprongetjes omhoog maken wellicht!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik de andere teams in ga halen![]()
Dat dacht ik ook. Wie zegt dat die andere hun ongeslagen status kunnen behouden?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan kun je nog wel wat sprongetjes omhoog maken wellicht!
Wat mag je niet noemen dan? Waarom niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:38 schreef NelisZ het volgende:
Veenema, slikquote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In navolging van een eerdere post (ik geloof van Koekje):
[ afbeelding ]
Bartman is een jeugdproduct die te koop staat![]()
Burgman had ik een openingsbod(je) op gedaan
Janson is een jeugdproduct, op z'n 21e inmiddels aan z'n 4e club toe![]()
Oude Middendorp is vml trainee, in circa 4 wk zo'n 275k op verdiend, daar gaat nu nog zo'n 40k bij komen
Veenema is een monster, onbetaalbaar, maar hij staat in m'n 'bookmarks' voor 'als ik later groot ben'
Dat lijkt misschien zo, maar hij zal nooit voor een prijs ver onder de TV weg gaan... en in de meeste gevallen naar mijn ervaring zelfs voor meerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef augurkenkoning het volgende:
Als julile een dure speler te koop zetten, stellen julllie dan altijd een redelijke minimumprijs in, of gewoon op 0 houden om een bidwar te veroorzaken?
Ik vind dat laatste nogal riskant :|
Held.quote:
Zou er dan weer ein-de-lijk een Nederlands succes in HT komen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar uitvergroten die voorsprong1-3
Het gaat de goede kant op!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zou er dan weer ein-de-lijk een Nederlands succes in HT komen?
Correctie: 1-0 achterquote:
10 minuutjes nog voor een finale Akris - Erdo...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Akris is taktisch flink bezig met het behoud van de voorsprong.
en 2-0quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
09-07-2009 20:00 Magyarország - Nederland Erdo - Akris Nijmegen (236203329)
Ik zie het al: De finale wordt in Qatar gespeeldquote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een thuiswedstrijd voor Erdo en weer een uitwedstrijd voor Akris
Zie hierquote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat mag je niet noemen dan? Waarom niet?
Oud speler van me, ik ben benieuwd of ie dit bedrag oplevert, zou mij iig ook nog een leuk extraatje opleveren!! Had ie gpulled werd PM op matig en Vleugelspel op redelijk en was slechts 15k waard, die is toch best opgetraind!quote:Albert-Jan Witlox (180056129)
Vraagprijs: 3 450 000 ¤
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: briljant
Passen: matig
Dat kun je wel stellen jah! lekker hoor. Hoe ver heb jij m zelf getraint of heb je m meteen verkocht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oud jeugdspeler van me, ik ben benieuwd of ie dit bedrag oplevert, zou mij iig ook nog een leuk extraatje opleveren!! Had toen ik hem pullde PM op matig en Vleugelspel op redelijk en was slechts 15k waard, die is toch best opgetraind!
Tot uitstekend PM!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen jah! lekker hoor. Hoe ver heb jij m zelf getraint of heb je m meteen verkocht?
± 100.000quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand uit de VI me trouwens vertellen wat ie daar ongeveer aan sponsorgeld vangt?
Zo weinig? Ik had toch iets meer verwacht... ik krijg in de VII al een kleine 90k.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
± 100.000al speel ik niet in de VI dat kreeg ik toen ik er wel speelde.
ja en in de VI een grote 100.000quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik had toch iets meer verwacht... ik krijg in de VII al een kleine 90k.
Ik krijg nu 106k.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand uit de VI me trouwens vertellen wat ie daar ongeveer aan sponsorgeld vangt?
Oké, dan mag ik m'n stadion nog wel een flinke update geven voordat ik promoveerquote:
Mijn stadion zit op 45k overigens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oké, dan mag ik m'n stadion nog wel een flinke update geven voordat ik promoveer
Denk jij, of iemand in de VII dat ik met 20k en waarschijnlijk prestaties in de onderste regionen van de VII, rekening moet houden met een uitbreiding volgend jaar. Ik ga er stiekem van uit dat ik kan behouden, mits ik niet in een hele sterke league kom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn stadion zit op 45k overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |