Nee, volgens mij is het geen keeper..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
SCCCCHNEEEEEELLL!!!! GEGEN DIE MAUERRRR!!
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien is het wel het beste als jij dat over mij denkt![]()
Ik snap ook niet hoe ze een Belg Wouter van den Bosch kunnen noemen.quote:Doe ik ook, geen idee hoe ze erbij komen om een Duitse Nico Martens te maken
Tja.. maar die Duitser zit volgens mij niet bij een bot, dus dan kan ik het niet verklaren..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ja
![]()
[..]
Ik snap ook niet hoe ze een Belg Wouter van den Bosch kunnen noemen.![]()
Waarschijnlijk als Nederlander gekocht en toen een bot team geworden een andere verklaring heb ik niet.
Kan dat ie wel in een bot team zat maar toen er een nieuwe manager kwam verkocht is. Anders is t gewoon een overloper\veraderquote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. maar die Duitser zit volgens mij niet bij een bot, dus dan kan ik het niet verklaren..
verrader ga ik dan maar vanuit. Ik ben ook een lafaardquote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan dat ie wel in een bot team zat maar toen er een nieuwe manager kwam verkocht is. Anders is t gewoon een overloper\verader
Er zit een groot verschil tussen een lafaard en een verraderquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verrader ga ik dan maar vanuit. Ik ben ook een lafaard![]()
bijdehandjequote:Op zondag 17 mei 2009 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een lafaard en een verrader
Aangezien een lafaard te laf is om iemand te verraden zijn dit meestal geen verraders
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B teamquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
Deed je dat voorheen niet dan?
Dan heb je een berg training weg gegooit zeg![]()
Waar heb jij t over?quote:
Ach iedere keer een orginele TT verzinnen is niet makkelijk.quote:
Zo dan hoe lang heb je zo gespeeld dan want je hebt echt een berg training en geld weg gegooit....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B team![]()
Ikke ookquote:Op maandag 18 mei 2009 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Woensdag tegen een botje voor de beker... altijd fijn
Geregeldquote:Op maandag 18 mei 2009 00:27 schreef NelisZ het volgende:
In de beker een tegenstander die ik makkelijk (met PIC) moet kunnen hebben. Helaas niet de bot die Alltid had voorspeld, maar dat schijnt mogelijk te zijn
Verder zal vanaf dit seizoen een TOTO worden georganiseerd voor de Fokhattrick fed. Ik zal morgen (als de wedstrijdschemas gemaakt zijn) op zoek gaan naar 5 interessante wedstrijden, en een topic openen waar de voorspellingen kunnen worden gepost etc. Mocht je het idee hebben dat jou wedstrijd interessant gaat worden mag je me altijd tippen/[q] Mijn wedstrijd wordt wel interessant. Vorig seizoen verloren en gewonnen tegen hem. Gaaf dat je dit op je wil nemen!
![]()
[q]
ps. Nico: ik heb een sollicitatie ingediend om toto organisator te worden binnen de fed. dan kan ik direct de wedstrijden via hattrick bekend maken
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik deed dat inderdaad niet, had niet eens een B team![]()
nee maar deze is wel heel slecht..quote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Ach iedere keer een orginele TT verzinnen is niet makkelijk.
15quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Lodewijk van der Well.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden
quote:Teamgemiddelde
TSI 2 535
Loon 745
Leeftijd 18
Te lang, 2 seizoenen volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Zo dan hoe lang heb je zo gespeeld dan want je hebt echt een berg training en geld weg gegooit....![]()
Dan had je maar beter moeten lezen, want ik heb al een keer eerder in het fok cup topic gezegd dat ik nog geen B team hadquote:Op maandag 18 mei 2009 01:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkje hebt mazzel dat de awards al uitgereikt zijn
[..]
nee maar deze is wel heel slecht..Had er dan desnoods iets van 'Het seizoen begint weer' van gemaakt..
dat heb ik gelezen hoor, maar mijns inziens is hetgeen dat je sowieso als allereerste doet als je een team krijgt is zorgen dat je voldoende trainees hebt om zowel op zondag als op woensdag op te stellen.. een b-team is een kwestie van trainees in je trainingslinie en de rest aanvullen met spelers die zwak of matig zijn in hun hoofdstat..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dan had je maar beter moeten lezen, want ik heb al een keer eerder in het fok cup topic gezegd dat ik nog geen B team had
Ik heb ooit een poging gedaan.... maar jammerlijk gefaaldquote:Op maandag 18 mei 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi!![]()
Gaat iemand nog meedoen aan de U20- Bondscoach verkiezing ?
Ze wilden vast een bondscoach voor op het veld ipv onder de douchesquote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit een poging gedaan.... maar jammerlijk gefaald
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ze wilden vast een bondscoach voor op het veld ipv onder de douches
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico Martens is de duurste en beste van het team trouwens
quote:TSI 1 360
Wage 519
Age 20
Form passable (very low)
Stamina passable (very low)
Exp. wretched (very low)
[..]
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:HEERENVEEN FANS GEFELICITEERD!!!
![]()
Wat een finale zeg! PFFF![]()
[..]
Iddquote:Op maandag 18 mei 2009 01:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkje hebt mazzel dat de awards al uitgereikt zijn
Tja dan zijn er inm 20 met de zelfde naamquote:nee maar deze is wel heel slecht..Had er dan desnoods iets van 'Het seizoen begint weer' van gemaakt..
Wat loopt er niet aan :quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat ik serieus de TT niet snap. Niet echt een lopende zin
quote:Hattrick #338: Zonder zin in een OP aanpassing
quote:
[..]
nee hoor.. het nummertje is dan steeds andersquote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dan zijn er inm 20 met de zelfde naam
ik vind em ook niet lekker lopen hoor.. maar goed das geneuzel om niks verder.. gewoon snel volspammen die handel, zijn we er vanafquote:Wat loopt er niet aan :
[..]
Stond je ook achter de goal waar 'het' gebeurde?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En om toch nog maar iets on-topic te posten.. Iedereen penalty-nemers al ingesteld?
quote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in passen, nu is dat afgezakt naar slecht.
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van redelijk naar matig.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En om toch nog maar iets on-topic te posten.. Iedereen penalty-nemers al ingesteld?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor.. het nummertje is dan steeds anders
Neuh spammen doe ik niet aan.quote:ik vind em ook niet lekker lopen hoor.. maar goed das geneuzel om niks verder.. gewoon snel volspammen die handel, zijn we er vanaf
je kunt beter maar tips van anderen aannemen gezien de award die je gewonnen hebtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.![]()
[..]Niet nodig lijkt me tegen een bot
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt beter maar tips van anderen aannemen gezien de award die je gewonnen hebt
Eigenwijs zijn en niks willen aannemen oke, maar in een hevige strijd om een award verwikkeld zijn met Silver_Shark... dat zou ik me wel degelijk aantrekken, dan gaat er toch ergens iets mis!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jullie hebben me verkozen voor dat award. Dat jullie t een Llink waard vinden tja daar kan ik niets aan doen. Dingen aan nemen van anderen doe ik bijna nooit dus nu ook niet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eigenwijs zijn en niks willen aannemen oke, maar in een hevige strijd om een award verwikkeld zijn met Silver_Shark... dat zou ik me wel degelijk aantrekken, dan gaat er toch ergens iets mis!
met 188 hatstats is het echt wel mogelijk om erin te blijven hoor..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Das wel wat minder ja.
Ik blijf van mening dat ik er goed aan heb gedaan om toen niet te promoveren. Dat jullie daar anders over denken daar kan ik niets aan doen. Met 188 hatstats heb ik imo weinig te zoeken in de VI. Dit seizoen moet ik daar boven komen zeker als ik mn 2 spitsen heb. Eerst maar eens 1 zien te kopen en dan in de loop van t seizoen een 2e erbij zodat ik goed 4-3-3 kan spelen.
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met 188 hatstats is het echt wel mogelijk om erin te blijven hoor..
bij VVV-Venlo gaan ze toch ook niet zeggen: "Ja we willen niet promoveren anders moeten we volgend seizoen tegen degradatie strijden en dat willen we niet"quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
Oja allemaal ff bieden!
Leuke spelerT, ik kan er niks mee alleen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij VVV-Venlo gaan ze toch ook niet zeggen: "Ja we willen niet promoveren anders moeten we volgend seizoen tegen degradatie strijden en dat willen we niet"
Maar dan mag je nog wel bieden hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuke spelerT, ik kan er niks mee alleen!
188 HatStats gemiddeld (iets meer...) kun je zelfs kampioen mee worden in VIquote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.
Tja we kunnen niet allemaal zo een goede manager zijn he. Trouwens dat zou ik helemaal niet willen want dan wordt t nog moeilijker t seizoen daarnaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
188 HatStats gemiddeld (iets meer...) kun je zelfs kampioen mee worden in VI
een bekerwedstrijd, wat heb je liever?quote:
blijkbaar welquote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ga je Hattrick nou vergelijken met RL voetbal
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind t niet te vergelijken..... En zoals ik net al zei ik vind nog steeds dat ik een goede beslissing heb genomen tdtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar wel
maar ik neem aan dat mn punt wel duidelijk is..
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal zo een goede manager zijn he. Trouwens dat zou ik helemaal niet willen want dan wordt t nog moeilijker t seizoen daarna
Ik ben al eens van de VIII door gestoten in 2 seizoenen naar de VI. Al had ik daarna 1,5 seizoenen achter elkaar de pech dat ik bijna alles verloor. Dat wil ik dus niet nog eens mee maken en wil ik rustig bouwen aan mijn team.
TechnischDenkendeTrainer?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind t niet te vergelijken..... En zoals ik net al zei ik vind nog steeds dat ik een goede beslissing heb genomen tdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig wel jaquote:
precies.. altijd voor het hoogst haalbare gaan.. zegt hij dit ooit een WO heeft veroorzaakt tegen een bot om te degraderenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!
Ik zou trouwen nooit uit tactische overwegingen niet promoveren. Gewoon altijd voor het hoogst haalbare gaan. Kun je toevallig in de hogere divisie degradatie ontwijken zit je gebakken, moet je terug is het ook geen ramp. Ik ga dus nog steeds voor de promotie naar de VII dit seizoen
Iedereen heeft gelukkig een eigen meningquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!
Ik zou trouwen nooit uit tactische overwegingen niet promoveren. Gewoon altijd voor het hoogst haalbare gaan. Kun je toevallig in de hogere divisie degradatie ontwijken zit je gebakken, moet je terug is het ook geen ramp. Ik ga dus nog steeds voor de promotie naar de VII dit seizoen
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
TechnischDenkendeTrainer?
ach men zegt ook tzt dus waarom niet tdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. altijd voor het hoogst haalbare gaan.. zegt hij die ooit een WO heeft veroorzaakt tegen een bot om te degraderen
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk... oefenpot zo ingesteld?quote:
Via die flag lottery federatiequote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk... oefenpot zo ingesteld?
Ik heb een hekel aan afko'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach men zegt ook tzt dus waarom niet tdt
Ach ik doe t all1 als t sneller typt dan t uittypen van een woord. En gelukkig begreep je m'n tdt iigquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik doe t all1 als t sneller typt dan t uittypen van een woord. En gelukkig begreep je m'n tdt iig
Ik ben ook lid gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Via die flag lottery federatieVriendlief wees me erop, dus aangemeld en gelijk vlaggetje gepakt
Dat ja. Waarom wil je precies 5-4-1 spelen eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
je kan je spelers gewoon slepen naar de juiste plek
Als ik de 5e verdediger erheen sleep blijft ie gewoon op 4 verdedigers staan. En ik wil 5-4-1 spelen omdat ik 9 verdedigers wil trainen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ja. Waarom wil je precies 5-4-1 spelen eigenlijk?
Ik zit er ook al sinds een week of 2 geleden.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gezellig, nog meer Fok!kers daar. Scud zit er ook
Ik zit er ook al een tijdje bij, voor na de beker eens op wat loterijtjes gaan mikken.. Helaas nog geen moois er vandaan gehaald, maar dat komt komend seizoen vast wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gezellig, nog meer Fok!kers daar. Scud zit er ook
Dat komt omdat je in t begin all1 4-4-2 kan spelen. Heb je je volledige diploma behaald?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Als ik de 5e verdediger erheen sleep blijft ie gewoon op 4 verdedigers staan. En ik wil 5-4-1 spelen omdat ik 9 verdedigers wil trainen.
Correct. Dat wordt aangegeven in de OPquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Hoe werkt dat nu precies met die loterijen van die vlaggetjes... als ik het goed begrijp doe je altijd mee en als je aan een speciale loterij wil meedoen dan moet je je daar voor aanmelden toch?
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in t begin all1 4-4-2 kan spelen. Heb je je volledige diploma behaald?
Lekker hoor, in 't tussenseizoen.quote:18-05-2009
Gained money for a player that has previously belonged to the club: 99 960 ¤.
Je moet volgens mij idd eerst een wedstrijd spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.
Dat is volgens mij 1 van de laatste opdrachten voor het diploma inderdaad..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je moet volgens mij idd eerst een wedstrijd spelen.
Afko's heb ik niet zelf verzonnenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vazzvz
vooral als ze zelf verzonnen zijn..
Als je t hele diploma behaald hebt moet je nog even een paar dagen wachten voor er een GM tijd heeft om je team volledig te activeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.
quote:
Eindelijkquote:
Verkopen zo een gast en dan een betere nieuwe kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nog één update, en mn keeper nog steeds op Plus 1
come on!
Hij was EINDELIJK(Na meer dan een seizoen) van matig naar redelijk vorm gestegen
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen zo een gast en dan een betere nieuwe kopen
Oh ja, ik heb mijn stadion uit verveling ook uitgebreid gister!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.
Mja, dat moet ik ook maar weer eens doen.....maar met 150k kom je niet ver, vrees ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn stadion uit verveling ook uitgebreid gister!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |