Ik ben ook lid gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Via die flag lottery federatieVriendlief wees me erop, dus aangemeld en gelijk vlaggetje gepakt
Dat ja. Waarom wil je precies 5-4-1 spelen eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
je kan je spelers gewoon slepen naar de juiste plek
Als ik de 5e verdediger erheen sleep blijft ie gewoon op 4 verdedigers staan. En ik wil 5-4-1 spelen omdat ik 9 verdedigers wil trainen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ja. Waarom wil je precies 5-4-1 spelen eigenlijk?
Ik zit er ook al sinds een week of 2 geleden.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gezellig, nog meer Fok!kers daar. Scud zit er ook
Ik zit er ook al een tijdje bij, voor na de beker eens op wat loterijtjes gaan mikken.. Helaas nog geen moois er vandaan gehaald, maar dat komt komend seizoen vast wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gezellig, nog meer Fok!kers daar. Scud zit er ook
Dat komt omdat je in t begin all1 4-4-2 kan spelen. Heb je je volledige diploma behaald?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Als ik de 5e verdediger erheen sleep blijft ie gewoon op 4 verdedigers staan. En ik wil 5-4-1 spelen omdat ik 9 verdedigers wil trainen.
Correct. Dat wordt aangegeven in de OPquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Hoe werkt dat nu precies met die loterijen van die vlaggetjes... als ik het goed begrijp doe je altijd mee en als je aan een speciale loterij wil meedoen dan moet je je daar voor aanmelden toch?
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in t begin all1 4-4-2 kan spelen. Heb je je volledige diploma behaald?
Lekker hoor, in 't tussenseizoen.quote:18-05-2009
Gained money for a player that has previously belonged to the club: 99 960 ¤.
Je moet volgens mij idd eerst een wedstrijd spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.
Dat is volgens mij 1 van de laatste opdrachten voor het diploma inderdaad..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je moet volgens mij idd eerst een wedstrijd spelen.
Afko's heb ik niet zelf verzonnenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vazzvz
vooral als ze zelf verzonnen zijn..
Als je t hele diploma behaald hebt moet je nog even een paar dagen wachten voor er een GM tijd heeft om je team volledig te activeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ja, dit is wel mijn eerste wedstrijd dus ik denk dat het daar aan ligt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |