Te lang, 2 seizoenen volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Zo dan hoe lang heb je zo gespeeld dan want je hebt echt een berg training en geld weg gegooit....![]()
Dan had je maar beter moeten lezen, want ik heb al een keer eerder in het fok cup topic gezegd dat ik nog geen B team hadquote:Op maandag 18 mei 2009 01:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkje hebt mazzel dat de awards al uitgereikt zijn
[..]
nee maar deze is wel heel slecht..Had er dan desnoods iets van 'Het seizoen begint weer' van gemaakt..
dat heb ik gelezen hoor, maar mijns inziens is hetgeen dat je sowieso als allereerste doet als je een team krijgt is zorgen dat je voldoende trainees hebt om zowel op zondag als op woensdag op te stellen.. een b-team is een kwestie van trainees in je trainingslinie en de rest aanvullen met spelers die zwak of matig zijn in hun hoofdstat..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dan had je maar beter moeten lezen, want ik heb al een keer eerder in het fok cup topic gezegd dat ik nog geen B team had
Ik heb ooit een poging gedaan.... maar jammerlijk gefaaldquote:Op maandag 18 mei 2009 12:14 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi!![]()
Gaat iemand nog meedoen aan de U20- Bondscoach verkiezing ?
Ze wilden vast een bondscoach voor op het veld ipv onder de douchesquote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit een poging gedaan.... maar jammerlijk gefaald
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ze wilden vast een bondscoach voor op het veld ipv onder de douches
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nico Martens is de duurste en beste van het team trouwens
quote:TSI 1 360
Wage 519
Age 20
Form passable (very low)
Stamina passable (very low)
Exp. wretched (very low)
[..]
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:HEERENVEEN FANS GEFELICITEERD!!!
![]()
Wat een finale zeg! PFFF![]()
[..]
Iddquote:Op maandag 18 mei 2009 01:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel Koei of Llink waardig eerlijkje hebt mazzel dat de awards al uitgereikt zijn
Tja dan zijn er inm 20 met de zelfde naamquote:nee maar deze is wel heel slecht..Had er dan desnoods iets van 'Het seizoen begint weer' van gemaakt..
Wat loopt er niet aan :quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat ik serieus de TT niet snap. Niet echt een lopende zin
quote:Hattrick #338: Zonder zin in een OP aanpassing
quote:
[..]
nee hoor.. het nummertje is dan steeds andersquote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dan zijn er inm 20 met de zelfde naam
ik vind em ook niet lekker lopen hoor.. maar goed das geneuzel om niks verder.. gewoon snel volspammen die handel, zijn we er vanafquote:Wat loopt er niet aan :
[..]
Stond je ook achter de goal waar 'het' gebeurde?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En om toch nog maar iets on-topic te posten.. Iedereen penalty-nemers al ingesteld?
quote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in passen, nu is dat afgezakt naar slecht.
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van redelijk naar matig.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Man, ik was helemaal op van de zenuwen op het laatst.. Speel je de eerste helft zo fokking goed. Sta je de 2e helft en de verlenging zo onder druk.. En dan penalties.. Ik stond echt helemaal te trillen en dan die ontlading.. Goddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En om toch nog maar iets on-topic te posten.. Iedereen penalty-nemers al ingesteld?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor.. het nummertje is dan steeds anders
Neuh spammen doe ik niet aan.quote:ik vind em ook niet lekker lopen hoor.. maar goed das geneuzel om niks verder.. gewoon snel volspammen die handel, zijn we er vanaf
je kunt beter maar tips van anderen aannemen gezien de award die je gewonnen hebtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.![]()
[..]Niet nodig lijkt me tegen een bot
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt beter maar tips van anderen aannemen gezien de award die je gewonnen hebt
Eigenwijs zijn en niks willen aannemen oke, maar in een hevige strijd om een award verwikkeld zijn met Silver_Shark... dat zou ik me wel degelijk aantrekken, dan gaat er toch ergens iets mis!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jullie hebben me verkozen voor dat award. Dat jullie t een Llink waard vinden tja daar kan ik niets aan doen. Dingen aan nemen van anderen doe ik bijna nooit dus nu ook niet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eigenwijs zijn en niks willen aannemen oke, maar in een hevige strijd om een award verwikkeld zijn met Silver_Shark... dat zou ik me wel degelijk aantrekken, dan gaat er toch ergens iets mis!
met 188 hatstats is het echt wel mogelijk om erin te blijven hoor..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Das wel wat minder ja.
Ik blijf van mening dat ik er goed aan heb gedaan om toen niet te promoveren. Dat jullie daar anders over denken daar kan ik niets aan doen. Met 188 hatstats heb ik imo weinig te zoeken in de VI. Dit seizoen moet ik daar boven komen zeker als ik mn 2 spitsen heb. Eerst maar eens 1 zien te kopen en dan in de loop van t seizoen een 2e erbij zodat ik goed 4-3-3 kan spelen.
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met 188 hatstats is het echt wel mogelijk om erin te blijven hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |