Verkopen zo een gast en dan een betere nieuwe kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nog één update, en mn keeper nog steeds op Plus 1
come on!
Hij was EINDELIJK(Na meer dan een seizoen) van matig naar redelijk vorm gestegen
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen zo een gast en dan een betere nieuwe kopen
Oh ja, ik heb mijn stadion uit verveling ook uitgebreid gister!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.
Mja, dat moet ik ook maar weer eens doen.....maar met 150k kom je niet ver, vrees ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn stadion uit verveling ook uitgebreid gister!
Snap dat t niet je 1e prio heeft maar een keeper in een betere vorm voegt ook meer toe aan je verdedigende stats.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is een uitstekend, bovendien was de TV voor hem een half seizoen na aankoop het dubbele (350-400k) dan waar ik hem voor kocht. Keeper heeft niet de prioriteit op dit moment, eerst stadion.
De aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap dat t niet je 1e prio heeft maar een keper in een betere vorm voegt ook meer toe aan je verdedigende stats.
Al zijn ze wel erg duur op t moment. Rond de 5 a 6 ton voor een uitstekend keep. En dan is een Formidabel ineens 1,4 mil waard
Hoe groot is je stadion nu dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik ook maar weer eens doen.....maar met 150k kom je niet ver, vrees ik
7k spelers loonquote:
het was: Spelersloon 312 872 ¤quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe groot is je stadion nu dan?
[..]
7k spelers loon![]()
Tja daar hebben we t hiero al eens over gehad geloof ikquote:
42200 momenteel....afgelopen seizoen aantal keer uitverkocht geweest. Dat was weliswaar met supporters in de zevende hemel, maar na de promotie verwacht ik eigenlijk dat ik standaard wat meer toeschouwers ga krijgenquote:
Niks mis met handbaluitslagen! Blijft het spannend vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja daar hebben we t hiero al eens over gehad geloof ik
Zonder goede verdediging kan je scoren wat je wil maar als t achter open staat krijg je handbal uitslagen
Daar kan je wel van uit gaan ja. Al moet ik je waarschuwen voor tegenvallende resultaten. Als t je niet lukt om goede prestaties neer te zetten zullen je fans ook weg blijven en dan is een uitbreiding ook niet nodig. Toen ik kampioen werd in de VII heb ik ook mn stadion uitgebreid omdat ik toen al bijna vol zat. Nou heb ik 45k maar ook in de VI is er nooit rede geweest voor zo een groot stadion. Laat staan toen ik degradeerde. Nou weet ik dat je het Sir Alex Ferguson award hebt en dus een betere manager dan ik ben maar het lijkt mij niet meteen nodig om uit te breiden. Pas als je merkt dat je in je nieuwe div ook bijna vol zit of uitverkocht bent zou je daar aan kunnen denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
42200 momenteel....afgelopen seizoen aantal keer uitverkocht geweest. Dat was weliswaar met supporters in de zevende hemel, maar na de promotie verwacht ik eigenlijk dat ik standaard wat meer toeschouwers ga krijgen
De tering...... Ik vond 100k al veelquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Niks mis met handbaluitslagen! Blijft het spannend van
Ach, die award is alleen op basis van afgelopen seizoen. Dat wil imo helemaal niet zeggen dat ik de betere manager ben hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kan je wel van uit gaan ja. Al moet ik je waarschuwen voor tegenvallende resultaten. Als t je niet lukt om goede prestaties neer te zetten zullen je fans ook weg blijven en dan is een uitbreiding ook niet nodig. Toen ik kampioen werd in de VII heb ik ook mn stadion uitgebreid omdat ik toen al bijna vol zat. Nou heb ik 45k maar ook in de VI is er nooit rede geweest voor zo een groot stadion. Laat staan toen ik degradeerde. Nou weet ik dat je het Sir Alex Ferguson award hebt en dus een betere manager dan ik ben maar het lijkt mij niet meteen nodig om uit te breiden. Pas als je merkt dat je in je nieuwe div ook bijna vol zit of uitverkocht bent zou je daar aan kunnen denken.
Nou is t toch niet mogelijk met 150k
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
Ik train mijn jeugd nu op scoren, maar de spelers die ik heb zijn allemaal heel goed in vleugelspel.. is het dan slim om je opleiding aan te passen?
quote:Vleugelaanval verbetert de vaardigheid vleugelspel van je spelers die als vleugelspeler en aanvaller gespeeld hebben, maar het effect is kleiner dan wanneer je vleugelspel traint, omdat je meer spelers traint. Op andere spelers die de wedstrijd hebben gespeeld heeft het een kleine invloed.
quote:Vleugelspel verbetert de vleugelvaardigheid van je spelers die een wedstrijd hebben gespeeld op de vleugel. Voor vleugelverdedigers is deze training minder effectief, terwijl het voor de overige spelers die een wedstrijd speelden een heel klein effect geeft.
Zit je dan niet op het puntje van je stoel met de vraag of je überhaupt wel scoort ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan liever een sterke verdediging dan hoef ik niet iedere wedstrijd op t puntje van mn stoel te zitten.
Ach jij krijgt dat award en ik de Llink dus iig ben je de afgelopen 2 seizoenen beter bezig dan ikkequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, die award is alleen op basis van afgelopen seizoen. Dat wil imo helemaal niet zeggen dat ik de betere manager ben hoor
Nee hoor. Tenminste niet met de nieuwe weg die ik vorig seizoen ben ingeslagen. Er zijn er maar weinig die een uitstekend centrale aanval tegen kunnen houden in mijn divquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit je dan niet op het puntje van je stoel met de vraag of je überhaupt wel scoort ?
Het is altijd het meest rendabel om je opleiding aan de toptalenten aan te passen denk ik, want een paar talentjes die 'goed' hebben als je ze pullt leveren veel meer op dan een paar met redelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
Ik train mijn jeugd nu op scoren, maar de spelers die ik heb zijn allemaal heel goed in vleugelspel.. is het dan slim om je opleiding aan te passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |