bij VVV-Venlo gaan ze toch ook niet zeggen: "Ja we willen niet promoveren anders moeten we volgend seizoen tegen degradatie strijden en dat willen we niet"quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
Oja allemaal ff bieden!
Leuke spelerT, ik kan er niks mee alleen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij VVV-Venlo gaan ze toch ook niet zeggen: "Ja we willen niet promoveren anders moeten we volgend seizoen tegen degradatie strijden en dat willen we niet"
Maar dan mag je nog wel bieden hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuke spelerT, ik kan er niks mee alleen!
188 HatStats gemiddeld (iets meer...) kun je zelfs kampioen mee worden in VIquote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wel mogelijk ja maar ik ben er al eens geweest en ik heb geen zin om tegen degradatie te gaan vechten zodra ik promoveer. Dat heb ik al eens mee gemaakt en dat wil ik dus voorkomen. Daarbij ligt t er natuurlijk ook aan hoe sterk de VI is waar je in terecht komt. Ik vind t verstandiger om dan nog 1, 2 of 3 seizoenen door te bouwen aan je team (in een div waar je je toch wel handhaven kan) voor dat je promoveert.
Tja we kunnen niet allemaal zo een goede manager zijn he. Trouwens dat zou ik helemaal niet willen want dan wordt t nog moeilijker t seizoen daarnaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
188 HatStats gemiddeld (iets meer...) kun je zelfs kampioen mee worden in VI
een bekerwedstrijd, wat heb je liever?quote:
blijkbaar welquote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ga je Hattrick nou vergelijken met RL voetbal
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind t niet te vergelijken..... En zoals ik net al zei ik vind nog steeds dat ik een goede beslissing heb genomen tdtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
blijkbaar wel
maar ik neem aan dat mn punt wel duidelijk is..
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal zo een goede manager zijn he. Trouwens dat zou ik helemaal niet willen want dan wordt t nog moeilijker t seizoen daarna
Ik ben al eens van de VIII door gestoten in 2 seizoenen naar de VI. Al had ik daarna 1,5 seizoenen achter elkaar de pech dat ik bijna alles verloor. Dat wil ik dus niet nog eens mee maken en wil ik rustig bouwen aan mijn team.
TechnischDenkendeTrainer?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind t niet te vergelijken..... En zoals ik net al zei ik vind nog steeds dat ik een goede beslissing heb genomen tdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig wel jaquote:
precies.. altijd voor het hoogst haalbare gaan.. zegt hij dit ooit een WO heeft veroorzaakt tegen een bot om te degraderenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!
Ik zou trouwen nooit uit tactische overwegingen niet promoveren. Gewoon altijd voor het hoogst haalbare gaan. Kun je toevallig in de hogere divisie degradatie ontwijken zit je gebakken, moet je terug is het ook geen ramp. Ik ga dus nog steeds voor de promotie naar de VII dit seizoen
Iedereen heeft gelukkig een eigen meningquote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens Alex Ferguson!
Ik zou trouwen nooit uit tactische overwegingen niet promoveren. Gewoon altijd voor het hoogst haalbare gaan. Kun je toevallig in de hogere divisie degradatie ontwijken zit je gebakken, moet je terug is het ook geen ramp. Ik ga dus nog steeds voor de promotie naar de VII dit seizoen
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
TechnischDenkendeTrainer?
ach men zegt ook tzt dus waarom niet tdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. altijd voor het hoogst haalbare gaan.. zegt hij die ooit een WO heeft veroorzaakt tegen een bot om te degraderen
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk... oefenpot zo ingesteld?quote:
Via die flag lottery federatiequote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk... oefenpot zo ingesteld?
Ik heb een hekel aan afko'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach men zegt ook tzt dus waarom niet tdt
Ach ik doe t all1 als t sneller typt dan t uittypen van een woord. En gelukkig begreep je m'n tdt iigquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik doe t all1 als t sneller typt dan t uittypen van een woord. En gelukkig begreep je m'n tdt iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |