Met 17j14d is 'ie nog prima te doen. 18j14d als je 'm er uit haalt. Stel dat 'ie nog redelijk Verdedigen kan halen, dan heb je toch nog een superpull imho..quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe jeugdpull... jammer van zijn leeftijd maar voor de rest
Gegroet TheVulture! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Duncan de Leeuw heet en 17 jaar oud is.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Idem hier. Ik speel de topper/derby als koploper op visite bij nr2. Bij een gelijkspel, wordt de huidig nr3 die volgende week een 'bot' treft kampioen (vooropgesteld dat 'ie vanavond wel wint uiteraard). Bij winst van mij kan het bijna niet meer mis gaan. Bij winst van nr2 (dgvb), dan kunnen er nog steeds 3 kampioen worden, gezien hij volgende week een zware uitwedstrijd heeft..quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef borisz het volgende:
Erop of eronder vanavond.
Ik moet tegen de nummer drie als ik gelijk speel of win blijf ik tweede en ga ik promoveren, anders blijft het een extra jaartje IX. Aangezien we beide volgende week tegen een botje spelen is dit het duel waar het om gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met 17j14d is 'ie nog prima te doen. 18j14d als je 'm er uit haalt. Stel dat 'ie nog redelijk Verdedigen kan halen, dan heb je toch nog een superpull imho..
[..]
Idem hier. Ik speel de topper/derby als koploper op visite bij nr2. Bij een gelijkspel, wordt de huidig nr3 die volgende week een 'bot' treft kampioen (vooropgesteld dat 'ie vanavond wel wint uiteraard). Bij winst van mij kan het bijna niet meer mis gaan. Bij winst van nr2 (dgvb), dan kunnen er nog steeds 3 kampioen worden, gezien hij volgende week een zware uitwedstrijd heeft..
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Timon Sluiters en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Filip ten Hove heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 90 dagen en heet Rob Verlaat.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Güven Öztürk en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Rob Blommaert (243023543)
17 jaar en 89 dagen, volgende verjaardag: 19-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 26-04-2009 (13/38), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Jammer van zn leeftijd maar verders wel lekker natuurlijk. Ga je nou keepen trainen of gebruik je m tot zn 19e als keeper?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef ScudRaket het volgende:
Zo van 400k naar 270k loonkosten in 2 weken
Dan stuur je ff een verzoekje om m te verplaatsenquote:
Dat kan.. Of je post het in het FB-topic..quote:
Dankje!quote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat kan.. Of je post het in het FB-topic..
En wat gaat dat met je ratings doen?quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef ScudRaket het volgende:
Zo van 400k naar 270k loonkosten in 2 weken
Altijd leuk dat soort spelers.. Je hebt geen idee wat ze kunnen en moet maar hopen dat ze ergens redelijk in kunnen worden én dat je daar dan ook nog tijdig achter komtquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Kristian Hillerts heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat klopt, maar beter had ik ze nietquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort spelers.. Je hebt geen idee wat ze kunnen en moet maar hopen dat ze ergens redelijk in kunnen worden én dat je daar dan ook nog tijdig achter komt
Waarschijnlijk niet al te veel. Maar deze week is nog niet representatief voor het potentieel. Ik mis namelijk 2 basisspelers door een schorsing.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat gaat dat met je ratings doen?
maar doen dan... Al was het maar om zijn naamquote:Lennaert van Geilswijk
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Lennaert van Geilswijk.
Deze speler is rampzalig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Ik ga keepen trainen. Loopt totaal geen talent rond in m'n verdediging, wat ik normaal train.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer van zn leeftijd maar verders wel lekker natuurlijk. Ga je nou keepen trainen of gebruik je m tot zn 19e als keeper?
Dat biedt iig wel hoop.quote:
Midfield: passable (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence excellent (high)
Left Defence solid (high)
Right Attack weak (very high)
Central Attack excellent (very high)
Left Attack passable (high)
Indirect set pieces
Defence passable (low)
Attack inadequate (very high)
Team Attitude Play it Cool
Tactic Attack in the Middle
Tactic skill extra-terrestrial
quote:Middenveld uitmuntend (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
Die laatste is zelfs mn centrale verdedigerquote:Player Team Goals
1. Ignaz de Poel Twan the Man 16
2. Jay Howe FC Mattheus Eugenius 15
3. Toni López FC Mattheus Eugenius 15
4. Usievalad Liuko FC Mattheus Eugenius 12
5. Tommi Noordermeer FC Mattheus Eugenius 11
6. Oskar Zoer FC Mattheus Eugenius 10
LMAO!quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
Het gaat ook om het gezichtsverlies. Heb meer dan 30 goals meer dan hem gemaakt, na mn overwinning nog meer dus, heb 5 spelers in de top 6 en hij zal ff topscoorder worden mooi niet dus hequote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Succes aan iedereen met doelstellingen!
Feliquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
Voeg mij eens opnieuw toe in je msn, je bent zoekgeraaktquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb ik al lang moeten laten varen. inm 4-0 voor tegen de nr 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor! Succes met je P/D! Of ga je het niet echt proberen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
[ afbeelding ]
Ik haal normaal gesproken tussen de 215 en 230 en ik degradeer bijna uit de VIquote:Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt
Ik weet niet wat het slimste is, ik haal gemiddeld rond de 200 Hatstats en daarmee kan ik niet echt aankomen in de V denk ik? Ik zie wel hoe het loopt.
Bizar is het wel ja
Dat is óók niet normaal.quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik haal normaal gesproken tussen de 215 en 230 en ik degradeer bijna uit de VI
Mooie overwinning! Tegen wie moet je?quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Gijs_ het volgende:
3-1 gewonnen van de koploper en ben daarmee zelf koploper!!![]()
[ afbeelding ]
Met deze stand moet ik volgende week nog een puntje pakken, liefst drie want dan kan ik me ook scharen bij de Fok!Hattrick kampioenen!!
Oh ja, en een hatstats record van 219!
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De jeugd staat er trouwens ook wel mooi bij. De top9 staat na 13 wedstrijden gespeeld binnen 3 punten van elkaar:
2 teams met 25/13, 1 met 24/13, 3 met 23/13 en 3 met 22/13
Tegen de nr. 6, dus ik maak hele goede kansen!quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie overwinning! Tegen wie moet je?
dat slaan we wel weer uitquote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik..
quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Kampioen in de VII.22!
[ afbeelding ]
Kan iemand ff hatstats posten van mijn match?
http://www80.hattrick.org/Club/Matches/Match.aspx?matchID=216235958&TeamId=814926&BrowseIds=216235955,216235956,216235957,216235958
Och, zo geweldig is 'ie nu ook weer niet. Ik denk vooral dat 'ie profiteert van een aantal deelnemers die er nog weinig aandacht aan besteden of zich volledig op de training richten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik..
Mij ook idd, zal wel niet goed gekopieerd hebben.quote:
:Record verbeterd met 23 hatstatsquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
HatStats (detailed) 234
Defence: 87
Midfield: 75
Attack: 72
quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
Destron Elsloo FC komt volgend seizoen in de VI uit
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
[ afbeelding ]
welk systeem was dit? Want ik zie geen countertaktiekquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mijn stats zijn eindelijk een beetje waardig geworden gisteren.
[ afbeelding ]
4-3-3 net als vorige week tegen dat bot team.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welk systeem was dit? Want ik zie geen countertaktiek
Mn fans zijn wel erg beinvloedbaar zeg....quote:189
Verdediging: 71
Middenveld: 63
Aanval: 55
in 3 weken tijd dus van het 4e niveau van onderen naar de 2e van boven.quote:AC Karlovacko - RKDEO 3 - 1 geïrriteerd zij zijn favoriet
RKDEO - Ossie united 4 - 1 content wij zijn licht in het voordeel
(bot)v.v. Butcher-Lions - RKDEO 0 - 8 in de zevende hemel wij zijn favoriet
RKDEO - berg je maar op 4 - 0 in de zevende hemel we gaan winnen
quote:Op zondag 26 april 2009 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voeg mij eens opnieuw toe in je msn, je bent zoekgeraakt
GeregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach iig gepromoveerdquote:Op maandag 27 april 2009 00:08 schreef Jaheur het volgende:
2e plek en dik verloren met 0-4 :-( Helaas 2e plek, maar wel gepromoveerd.
Klopt zo is t iig leuker dan vorig seizoenquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De jeugd staat er trouwens ook wel mooi bij. De top9 staat na 13 wedstrijden gespeeld binnen 3 punten van elkaar:
2 teams met 25/13, 1 met 24/13, 3 met 23/13 en 3 met 22/13
Hehe hier nog een dikke def, maar dan mét overwinning.quote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt zo is t iig leuker dan vorig seizoen
1-0 gewonnen van jong annooooooooo
Een echte counter overwinningWat een vette def heb jij zeg
[ afbeelding ]
quote:1 - 0 Anko Baak 5'
2 - 0 Anko Baak 60'
3 - 0 Anko Baak 83'
4 - 0 Anko Baak 85'
1 maal een kaart gekregen Anko Baak 17'
Feli!quote:Op maandag 27 april 2009 01:06 schreef pekel het volgende:
Vandaag
(01:06) KAMPIOENEN
KAMPIOENEN! OLÉ OLÉ!
I told you so.quote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
P/D-grens ligt inmiddels op 32 punten en doelsaldo +35.. Ik zit met m'n 31 punten en doelsaldo +40 nog wel aan de veilige kant, maar of het volgende week voldoende blijkt om niet rechtstreeks te promoveren. Pfff.., wat is dit k.u.t., dat de nr2 een 'bot' treft. Of eigenlijk, wat is het k.u.t. dat ik in de eerste wedstrijd van het seizoen genaaid ben door de ME met een 2-2 gelijkspel. Toen 2 punten meer, dan had ik 't nu kunnen laten lopen en op doelsaldo kampioen worden met 33 punten..
Nouja, dan maar een jaartje billenkoek in V
Of heel veel geluk hebben en in een hele zwakke V terecht komen!quote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
P/D-grens ligt inmiddels op 32 punten en doelsaldo +35.. Ik zit met m'n 31 punten en doelsaldo +40 nog wel aan de veilige kant, maar of het volgende week voldoende blijkt om niet rechtstreeks te promoveren. Pfff.., wat is dit k.u.t., dat de nr2 een 'bot' treft. Of eigenlijk, wat is het k.u.t. dat ik in de eerste wedstrijd van het seizoen genaaid ben door de ME met een 2-2 gelijkspel. Toen 2 punten meer, dan had ik 't nu kunnen laten lopen en op doelsaldo kampioen worden met 33 punten..
Weer een klein beetje geld erbij.quote:Godert van Kuppeveld [playerid=243110302]
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Geboren in: Nederland
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 27-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 290 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Iemands anders hier last van?quote:An error occurred when trying to move this youth player to senior team.
PIC.quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
Shit, dilemma.
Ik sta 10 doelpunten achter op directe promotie naar V. Komende week speel ik zonder mn twee beste miids tegen de nummer 2 van mijn competitie.
Wat zal ik doen:PIC spelen: groot risico op verlies, wel een hele hoge TS voor een P/D wedstrijd Normaal spelen: ook best wel een flink risico op verlies. TS voor P/D lang niet zo hoog MOTS spelen: Normaal gesproken win ik dan, maar ik heb niet 100% zekerheid dat ik dan wel direct promoveer. TS voor een eventuele P/D is dan helemaal weggegooid...
71e van alle VI-ers...quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef FrituurVetPet het volgende:![]()
![]()
18de van alle IX-ers
![]()
![]()
(16384)
En de meeste teams boven me bestaan veel langer![]()
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
Shit, dilemma.
Ik sta 10 doelpunten achter op directe promotie naar V. Komende week speel ik zonder mn twee beste miids tegen de nummer 2 van mijn competitie.
Wat zal ik doen:PIC spelen: groot risico op verlies, wel een hele hoge TS voor een P/D wedstrijd Normaal spelen: ook best wel een flink risico op verlies. TS voor P/D lang niet zo hoog MOTS spelen: Normaal gesproken win ik dan, maar ik heb niet 100% zekerheid dat ik dan wel direct promoveer. TS voor een eventuele P/D is dan helemaal weggegooid...
Dat zou je denken. Maar tot aan de wedstrijd van gisteren liep ik nog een wedstrijdpunt+20 doelpunten achter....quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....
quote:
+1quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....
Het zou dus ook kunnen dat als je wint het aantal punten voldoende is en de doelpunten geen rol meer spelenquote:Op maandag 27 april 2009 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Maar tot aan de wedstrijd van gisteren liep ik nog een wedstrijdpunt+20 doelpunten achter....
En dat is nou precies mijn dilemmaquote:Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou dus ook kunnen dat als je wint het aantal punten voldoende is en de doelpunten geen rol meer spelen
In dat geval is het misschien wel de moeite waard om te MOTS-en
PIC.. dat is toch geen dilemma?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
Shit, dilemma.
De afgelopen weken liep ik altijd méér dan 10 doelpunten in op de grens, meestal zelfs meer dan een wedstrijdpunt. Maar dan won ik wel altijdquote:
Nou ik zou toch gewoon voor PIC gaan denk ik...quote:
Als je zeker weet dat je dan wint is het de gok wel waard denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Wel leuk dat jullie dat allemaal zo zeggen....ik neig momenteel namelijk wat meer naar gokken met MOTS
Als je een beetje mazzel hebt en het actief bijhoudt valt er een hoop leuks uit te halen... ik heb geen trainees meer nodig van buitenaf... tegenwoordig kan ik het prima met mijn eigen jonkies afquote:Op maandag 27 april 2009 12:50 schreef Jaheur het volgende:
Zo jeugdopleiding weer geopend en ga het nu wat actiever bijhouden
Voor 24.000euquote:Mario Leid [playerid=242676299]
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2009
Geboren in: Schweiz
redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Scottish Peanuts (sinds 27-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 444 ¤ (370 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
dan doe je dat toch lekker!quote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Wel leuk dat jullie dat allemaal zo zeggen....ik neig momenteel namelijk wat meer naar gokken met MOTS
quote:Paul van Melis (243117064)
17 years and 7 days, Next birthday: 10-08-2009
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 27-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 460
Wage: 370 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Powerful
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: passable
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
Had je niet op die van mij kunnen wachten? Die is nog een ruime week jonger én heeft meer passen!quote:Op maandag 27 april 2009 13:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb weer een nieuw jonkie gekocht
[..]
Voor 24.000eu
Mijn vraag is dan wil je zo graag promoveren?quote:Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou dus ook kunnen dat als je wint het aantal punten voldoende is en de doelpunten geen rol meer spelen
In dat geval is het misschien wel de moeite waard om te MOTS-en
Ik heb nog meer centjes!quote:Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef rompompom het volgende:
Heb m'n jeugdpull kunnen doen, in ieder geval is-ie verkoopbaar.
[..]
[..]
Had je niet op die van mij kunnen wachten? Die is nog een ruime week jonger én heeft meer passen!.
Hier nog 1 ik heb zelfs een overschot aan trainies. En toch met mn stomme kop vorige week een trainie gekochtquote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een beetje mazzel hebt en het actief bijhoudt valt er een hoop leuks uit te halen... ik heb geen trainees meer nodig van buitenaf... tegenwoordig kan ik het prima met mijn eigen jonkies af
Ben ik het niet mee eens. Je moet nu ook uit je begin team gaan uitzoeken of er iemand met potentie tussen zit. En weer een heel seizoen wachten voor je uberhoubt iemand kan pullen. Erg zonde dus imo.quote:Op maandag 27 april 2009 13:02 schreef Jaheur het volgende:
Ja, ik had het erg verprutst dat het sneller was om de jeugdopleiding te sluiten en te heropenen dan opnieuw op te bouwen
Ben ik het voorwaar nog een keer met je eens ookquote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je moet nu ook uit je begin team gaan uitzoeken of er iemand met potentie tussen zit. En weer een heel seizoen wachten voor je uberhoubt iemand kan pullen. Erg zonde dus imo.
Ja, heb ik tenminste een seizoen in V gespeeld. En misschien heb ik meer geluk dan Scud met de poule...quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan wil je zo graag promoveren?
Slechts 1 inzending tot nu toe, kom op mensen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef Gijs_ het volgende:
Fok!Hattrick Awards - de Nominaties
Ze komen er weer aan. Seizoen 27 is bijna ten einde... en het einde van een hattrick seizoen betekent de uitreiking van de Awards!! Om vast in de stemming te komen: nu al de nominaties voor twee awards!!
In het nieuwe Hattrick zit een zeer uitgebreide tenuedesigner. Tegenwoordig kun je ook ontwerpen 'jatten' en dus moet iedereen in staat zijn in een ‘te kek’ tenue voor de dag te komen. Daarom…
de Giorgio Armani - Award voor het best geklede Fok!Hattrick Team!
En omdat we binnen het spelletje Hattrick de meest vreemde, tongbrekende en moeilijke namen tegenkomen...
de Zurab Khizanishvili - Award voor de meeste tongbrekende en/of opvallendste spelersnaam!
Denk je dat je in aanmerking komt voor het winnen één van deze twee awards?! Doe dan mee en nomineer jezelf of een ander Fok!Hattrick lid voor de awards!
Hoe?
Pm Gijs_ op Fok! of binnen Hattrick en stuur voor de Giorgio Armani - Award je teamid en vermeld eventueel welk tenue je nomineert, zeker als dit niet je thuistenue is!! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award kun je simpelweg een speler nomineren door zijn id op te sturen!! De nominaties moeten voor de finale van de Uefa Fok!Cup binnen zijn, dat is dus voor woensdag 6 mei om 17:10 u.!!
Zijn er nog regels?
Één nominatie per Fok!Hattrick lid per categorie! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award geldt dat alleen spelers genomineerd kunnen worden die voor vrijdag 24 april 12:00u. al in je team zaten!! Ook als je een speler nomineert van een ander Fok!Hattrick lid (wat uiteraard mag) geldt dat deze voor de eerder genoemde datum in het betreffende team zat!!
De al ingezonden nominaties zullen terug te vinden zijn op dé site, dit zal regelmatig bijgewerkt worden!
Overigens zijn alle andere ideeën voor mogelijke Awards nog steeds welkom, ook deze graag per PM sturen naar Gijs_!
Echt maar eentje? Dat zal ik dan zijn?quote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Slechts 1 inzending tot nu toe, kom op mensen!
quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ben ik het voorwaar nog een keer met je eens ook
quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, heb ik tenminste een seizoen in V gespeeld. En misschien heb ik meer geluk dan Scud met de poule...
Je geeft wel een hele makkelijke voorzet over een laten lopen kampioenschap en een huidige vierde plek op de ranglijst, of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan wil je zo graag promoveren?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt maar eentje? Dat zal ik dan zijn?
Niet meer reageren mensen, dan win ik tenminste
quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenuequote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Slechts 1 inzending tot nu toe, kom op mensen!
Medequote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenue
Ja, zodra de awards er zijn en er gestemd kan worden, net als de vorige keer!!quote:
You've got competitionquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005655663/index.htmlquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenue
quote:
Hooguit het dubbele, denk ik. Ik ga 'm voor 0 erop zetten in ieder geval, dan zie ik wel waar het schip strand.quote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb nog meer centjes!
Maar die van jou zal ook wel flink duurder zijn
Da's mooi, ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Met name voor die Khizanishvili-award denk ik wel kans te maken
quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's mooi, ik niet
Je bedoelt zeker papalamelullos?
stoute spelletjes?quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005655663/index.html
Ik ook wel, maar mijn kandidaat staat momenteel op de TL voor 0 EUR.quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Met name voor die Khizanishvili-award denk ik wel kans te maken
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!quote:
Nah, komt niet in de buurt van mijn speler qua tongbreken... mijn speaker is blij dat ie in de goal staat en geen scorende spitsquote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar mijn kandidaat staat momenteel op de TL voor 0 EUR..
ok ok.. ik ga mijn uittenue wel ff indienen en ik gooi er wel een willekeurige naam inquote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?quote:Op maandag 27 april 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. ik ga mijn uittenue wel ff indienen en ik gooi er wel een willekeurige naam in
quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef Jaheur het volgende:
ik heb 2 spelers ingezonden, 1 ervan kan je de voornaam echt niet uitspreken volgens mij en van de ander de achternaam
Tongbrekende namen heb ik dus wel in mijn team
Ilkka Väärälä --> Achternaam
Tvrtko Ivani¨ --> Voornaam
quote:Zijn er nog regels?
Één nominatie per Fok!Hattrick lid per categorie!
oeh.. we zijn kansloos iddquote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?
Ben ik trouwens opeens het toonbeeld van een geile klootzak binnen de fed ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!
quote:
neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben ik trouwens opeens het toonbeeld van een geile klootzak binnen de fed ofzo?
quote:
Da's waarquote:
speciaal voor jou danquote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik mn tenue niet heb opgegeven om jullie ook een kans te gunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfel bij mij nog even welke ik zal nomineren.. ik heb ook twee kandidaten, maar ja tongbrekend vind ik ze persoonlijk niet echt, wel leuk..quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef Jaheur het volgende:
ik heb 2 spelers ingezonden, 1 ervan kan je de voornaam echt niet uitspreken volgens mij en van de ander de achternaam
Tongbrekende namen heb ik dus wel in mijn team
Ilkka Väärälä --> Achternaam
Tvrtko Ivani¨ --> Voornaam
quote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
speciaal voor jou danMet die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maakt die van Jaheur meer kans gok ik zo.quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel bij mij nog even welke ik zal nomineren.. ik heb ook twee kandidaten, maar ja tongbrekend vind ik ze persoonlijk niet echt, wel leuk..
- Kakhi Nizharadze
- Kęstutis ¦edovas
Voor het tenue hoef ik niet mee te doen.. ik hou van eenvoud
gelukkig doe jij niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.
Je weet maar nooit hoe het Nederlands publiek beslist. Wellicht is het wel een grote outsider die onverwacht uit de hoek komt.quote:[..]
Dan maakt die van Jaheur meer kans gok ik zo.
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)quote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
lekker op tijd die reactiequote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je weet dat hij nog niet uit de kast is gekomen he!Dit komt wel heel rauw op zn dak zo
quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig doe jij niet zo moeilijk
Gelukkig mogen we er straks nog over stemmenquote:Je weet maar nooit hoe het Nederlands publiek beslist. Wellicht is het wel een grote outsider die onverwacht uit de hoek komt.
En we have a winner!quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)
Ja mag ik ook ff terug lezen. Doet ik wat langer over dan de gemiddelde mensch. Ben lesdycties hequote:
de een leest beter en de ander rekent beter toch?quote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ff terug lezen. Doet ik wat langer over dan de gemiddelde mensch. Ben lesdycties he
denk et ook, maar goed als er uiteindelijk 1 speler genomineerd wordt heeft zo'n award ook niet echt nutquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.
[..]
who cares, kun je een beetje goed neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de een leest beter en de ander rekent beter toch?
hij kan wel ontvangenquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
who cares, kun je een beetje goed neuken?
Ach rekenen kan ik ondanks een redelijk wiskundig inzicht ook niet hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de een leest beter en de ander rekent beter toch?
Klopt daarom hadden Flap Vullie en jaheur alle 3 al een speler genomineerd.quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
denk et ook, maar goed als er uiteindelijk 1 speler genomineerd wordt heeft zo'n award ook niet echt nut
quote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een beetjequote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach rekenen kan ik ondanks een redelijk wiskundig inzicht ook niet hoor.
[..]
Klopt daarom hadden Flap Vullie en jaheur alle 3 al een speler genomineerd.
[..]
Edit :
Als jij 10 minuten lang genoeg vind
Denk even terug aan de meet.quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een beetje
[..]
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?
Ik heb ook een slecht geheugenquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk even terug aan de meet.Daar kwam die 10 minuten ook steeds weer terug.
Zoveel alcohol drink ik niet. Alleen het geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan ben ik hier de ouwe lul
Misschien wat minder alcohol drinken? Of is t geen Korsakof?
Koop brain trainingquote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoveel alcohol drink ik niet. Alleen het geheugen laat me wel eens in de steek
DJ Korsakoff:quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan ben ik hier de ouwe lul
Misschien wat minder alcohol drinken? Of is t geen Korsakof?
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffenquote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop brain training![]()
Dan kom ik t wel bij jou spelen want ik kan er ook wat van.
Online kan ook:quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffen
quote:
Ow ja das wel weer lastig dan. Ik heb zelf geen idee op welke spelcompu dat is. Heb er de ballen verstand van.quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
brain trainig op de Wii of DS toch? Moet ik weer eerst een van die 2 dingen aanschaffen
quote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Online kan ook:
http://www.spelletjesoverzicht.nl/spelletjes/brain-training
quote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Held van de Dag! Week! Maand! Ach fuck it Held van t seizoen!
Ik heb nu 28 punten en op de promotiepagina van divisie 6 staan alleen teams met 32 punten. Hoe zit dat dan? Moet ik een p/d duel spelen of ga ik zo doorquote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
jup..voor rechtstreekse promotie moet je bij de beste 512 kampioenen zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nu 28 punten en op de promotiepagina van divisie 6 staan alleen teams met 32 punten. Hoe zit dat dan? Moet ik een p/d duel spelen of ga ik zo doorHoe zit dat precies?
Ik vind het juist de 4de keer redelijk simpel worden, en ik ben nog wel bezopenquote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)
lekker op tijdquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het juist de 4de keer redelijk simpel worden, en ik ben nog wel bezopen
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Clubgenoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway mijn pull v/d week:quote:In passable form, weak stamina.
A nasty fellow who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 27-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 530
Wage: 390 ¤/week
Warnings: 0
Speciality: Head
Current skills
Defending: solid
Playmaking: weak
Winger: wretched
Passing: poor
Scoring: poor
Set pieces: disastrousIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Ik weet niet eens hoe ik Väärälä moet uitspreken, dus probeer dat maar eens een keer uit te sprekenquote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, gewoon: Vääräläquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:31 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik Väärälä moet uitspreken, dus probeer dat maar eens een keer uit te spreken
Die loopt nog wel een soort van aardig, ik vind 'm wel te doen eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ge-update!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe Gouden Schoen tussenstand is naar de site ge-upload.
Toch wel eerlijk dat hij dat van zich zelf toe geeftquote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Tamariz Roger Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Was dat z'n hoofdstat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wel eerlijk dat hij dat van zich zelf toe geeft
hehehe ik train verdedigen he dus zal niet zo snel en erg ervaren verdediger hebben die ik coach had kunnen maken. Zn hoofdstat was ooit briljant (positiespel) maar die is al lang gezakt naar goed.quote:
quote:Conditie: zwak Keepen: niet-bestaand
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: waardeloos
MOTS en AO?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Clesar03 het volgende:
Gaat net niet lukken om te promoveren dit jaar
sta nu 2e op 1 punt van de nummer 3, maar ik moet nog tegen de nummer 1, die nog geen punten heeft verloren dit seizoen
VIII of VI+? Dan moet je kampioen worden ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Clesar03 het volgende:
Gaat net niet lukken om te promoveren dit jaar
sta nu 2e op 1 punt van de nummer 3, maar ik moet nog tegen de nummer 1, die nog geen punten heeft verloren dit seizoen
Held!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
Het gaat mij lukken om met 0 punten te degraderen naar de 8e divisie.
Eens kijken wat we vanaf daar gaan doen.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij zijn tweede plek kwijt gaat raken voor puntverlies tegen de nummer 1.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
VIII of VI+? Dan moet je kampioen worden ja.
ja inderdaad. Het is trouwens divisie IXquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij zijn tweede plek kwijt gaat raken voor puntverlies tegen de nummer 1.
Zit ook nog in de IX, vorig seizoen (mijn eerste seizoen) ook niet gepromoveerd. Dit seizoen als een van de sterksten in de divisie, dus doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Het is trouwens divisie IX
nou ja, het is mn eerste seizoen dus zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet
Dus het is beter om je zelfvertrouwen zo laag mogelijk te houden nu...quote:28-04-2009 Wijzigingen in zelfvertrouwen
Vanaf volgend seizoen zal het effect van het zelfvertrouwen wijzigen. De grootste verandering is dat het hele effect zichtbaar wordt in je aanvalsratings (nu is dat slechts deels het geval). Dit maakt het makkelijker om te bepalen hoe het zelfvertrouwen van je team hun prestatie beïnvloedt.
Daarnaast vermindert ook het totale effect van het zelfvertrouwen. Op dit moment is het eigenlijk te groot. Voor de meeste niveaus van zelfvertrouwen is het verschil niet zo heel groot. Wel is het zo dat zelfs nu de zichtbare aanvalsratings gemiddeld beter zullen zijn, het wel relatief lastiger wordt om te scoren als je zelfvertrouwen hoog is (en makkelijker als je zelfvertrouwen laag is). Concluderend zal het dus voor je verdediging iets eenvoudiger worden om een aanval af te weren (vooral als je verdediging beter is dan de aanval van je tegenstander).
PS. Om je alvast te laten wennen aan deze verandering, wordt hij per direct doorgevoerd in (nu alleen nog) de vriendschappelijke wedstrijden.
nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus het is beter om je zelfvertrouwen zo laag mogelijk te houden nu...
Betere ratings maar lastiger scoren. En slechtere ratings en makkelijker scoren. Klinkt een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Apfel. het volgende:
Kun je ook een aankoop naar je jeugdteam zetten?
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Je kon simpelweg een WO veroorzaken dan verlies je met 5-0 Al heb je dan geen training.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Vorig jaar lukte het mij niet hoor. Dankzij 2 botjes waar ik maar niet van kon verliezen. Vriend van me lukte het dit seizoen wel om 2x van een bot te verliezen, volgens hem tactisch moeilijker om voor elkaar te krijgen dan winnen van een veel sterkere tegenstander.
idd 0 of 1 eu de rest doet de bid war welquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.
Ik zet ze meestal voor 0 op de TL
Het ligt er maar net aan. Maar ik ga meestal wel onder het gemiddelde bedrag van de TV liggen. Tot op dit moment heeft het altijd een leuke bidwar opgeleverd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheidquote:21. Jørgen Hentze
31 years and 100 days,
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has formidable experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 28-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 103 800
Wage: 35 604 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 2
Speciality: Quick
Defending: passable
Playmaking: supernatural
Winger: wretched
Passing: titanic
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
2mln.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.
Wat kost zoiets?
Is zijn conditie ook niet wat aan de lage kant?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
quote:Jouni Pyöttiälä [playerid=242955057]
17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 10-08-2009
Geboren in: Suomi
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Scottish Peanuts (sinds 28-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 420 ¤ (350 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik denk dat zijn passen dat wel compenseert.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is zijn conditie ook niet wat aan de lage kant?
Da's ook wel weer zo... nu hopen dat ie voorlopig op niveau blijft!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn passen dat wel compenseert.
Heb je in ieder geval alvast een deelnemer voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:02 schreef GotC het volgende:
Heb net een speler gekocht die wel leuk zou zijn geweest voor de vage namen award(maar mag niet, hoorde ik al net
)
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kon simpelweg een WO veroorzaken dan verlies je met 5-0 Al heb je dan geen training.
that's the spirit!!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.
Dat maakt weinig uit in mijn ervaring. Als je m er voor 0 of 1 eu op zet zijn mensen vaker geneigd al een bod te doen. Als je 2 of 3 miljoen vraagt is mijn ervaring dat ze wachten tot de deadline met het eerste bod.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Maar ik ga meestal wel onder het gemiddelde bedrag van de TV liggen. Tot op dit moment heeft het altijd een leuke bidwar opgeleverd.
Als ik het geld van een speler niet direct nodig heb, dan zet ik deze erop voor 0, anders dus die methode die ik hiervoor beschreef.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval alvast een deelnemer voor volgend seizoen
Ik weet t maar je zei dat dat zo moeilijk was maar zo als ik opperde is dat niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.
Nuance: Het is heel moeilijk als je geen walkover wilt veroorzaken.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet t maar je zei dat dat zo moeilijk was maar zo als ik opperde is dat niet moeilijk hoor
Volgend seizoen zijn er andere awards.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat ze dan alvast iemand heeft voor de awards van volgend seizoen?
oh.. dan heb ik dat gemist..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn er andere awards.
Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn er andere awards.
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nuance: Het is heel moeilijk als je geen walkover wilt veroorzaken.
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn
Aan het eind van het seizoen maakt Gijs_ evt nominatie awards bekent en dan komt aan t begin van komend seizoen t topic om te stemmen
[..]Ook al.
Dat was toch vroegaaah ook zo, elk seizoen andere awards?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komen
Anders heb je aan het begin van het seizoen geen toffe avatar!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen maakt Gijs_ evt nominatie awards bekent en dan komt aan t begin van komend seizoen in het tussenseizoen t topic om te stemmen
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was toch vroegaaah ook zo, elk seizoen andere awards?Houd het wel zo leuk denk ik, om er wat variatie in te houden!
Zo onder welke steen heb jij gezeten eind vorig seizoen??quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komen
Verdamt noch mall. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Anders heb je aan het begin van het seizoen geen toffe avatar!
Ow wie heeft m gewonnen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?
Yes!!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
jaja... hier komt tie hoor:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
Oud nieuws.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
maar jij hebt toch altijd gelijk? Ik bedoel.. alles wat jij zegt, daar twijfel ik nou serieus geen enkel moment aan!quote:
En terecht!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar jij hebt toch altijd gelijk? Ik bedoel.. alles wat jij zegt, daar twijfel ik nou serieus geen enkel moment aan!
Die kans is wel aanwezig, maar hopelijk kan ik het redden. Als ik in V blijf dit seizoen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
En terecht!
Je gaat ook voor degradatie komend seizoen?
Die heeft net als Jasper Friedrich Graf von Bentinck und Waldeck-Limpurg te veel broers rondlopen!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef MrMoon het volgende:
ik mis toch eigenlijk wel de Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Die hebben we toch al?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef MrMoon het volgende:
ik mis toch eigenlijk wel de Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Altijd afwachten wat er van boven en onder bijkomt natuurlijk. Tot dan is het koffiedik kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig, maar hopelijk kan ik het redden. Als ik in V blijf dit seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat wisten we zelf ook wel.
maar lief dat je t nog even bevestigd.
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Klik hier om te zien hoe weinig tegenstand jullie mij bieden!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?
Doe je netjes!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanochtend om 04:30u het vlaggetje van Singapore en ¤16 769 binnen gehaald. Wedstrijd zelf was ook best aardig als ik het verslag zo even bekijk. Ik haalde overall veel hogere ratings (126 vs 160 HatStats), maar kwam wel met 2-0 en 3-1 achter. Tussen 75e en 85e minuut 3 wissels plaats laten vinden (ivm conditietraining), waardoor m'n opstelling verzwakt werd.. En ja hoor, 86e minuut 3-2, 88e minuut 3-3 en 89e minuut 3-4 en gewonnen
Goffer ff dik 8 ton verliesquote:29-04-2009 (14/38) RKDEO horozumbu 3 122 000 ¤ 17 810
14-02-2009 (3/38) CERONTESE F.C. RKDEO 4 000 000 ¤ 21 730.
Omdat ik een betere spits nodig had.quote:
En omdat hij al weken slecht in vorm is en bijna niet doet wat een spits hoort te doen. SCOREN!!!!quote:Maar nog meer, waarom heb je hem verkocht?
Jammer dat hij weinig passen heeft maar goed je kan niet alles hebben he.quote:Maurits Brozius (159558849)
24 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 29-06-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 29-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 30 520
Loon: 10 250 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
En dat als verdediger met slecht passen.quote:Erich Vuille, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 39e minuut voor DEO de 1-1 te scoren.
zolang je maar befaamd bentquote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als verdediger met slecht passen.
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ookquote:
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEOquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ook
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEO
Handmatig mensen uitdagen en als je op maandagmiddag nog niemand hebt iemand uit de friendlypool halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef GeneraalUli het volgende:
Vlaggetje opgehaald in Malta, 10k inkomsten en ook nog eens 1-0 gewonnen.![]()
Grote vraag is welke ik nu moet proberen te halen. Die flag-lotteries zijn ook bijna niet te winnen (ontzettend veel deelnemers). Heb bijna alleen nog maar landen over waar weinig actieve teams zijn.
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?
Silver_Gupje?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgende week in Bulgarije spelen.
Tegen het broertje van S_S.
Jezus, gaan die voor zoveel?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
Das wel aardig veel ja. Was je dan in t rood gekomen of niet? Anders had je m gewoon kunnen kopen hoor. Je geld laten staan is ook zonde op jou niveau.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
quote:
Stoppen omdat je wat blessures hebt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet denk maar weer eens stoppen, al die blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |