Met 17j14d is 'ie nog prima te doen. 18j14d als je 'm er uit haalt. Stel dat 'ie nog redelijk Verdedigen kan halen, dan heb je toch nog een superpull imho..quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe jeugdpull... jammer van zijn leeftijd maar voor de rest
Gegroet TheVulture! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Duncan de Leeuw heet en 17 jaar oud is.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Idem hier. Ik speel de topper/derby als koploper op visite bij nr2. Bij een gelijkspel, wordt de huidig nr3 die volgende week een 'bot' treft kampioen (vooropgesteld dat 'ie vanavond wel wint uiteraard). Bij winst van mij kan het bijna niet meer mis gaan. Bij winst van nr2 (dgvb), dan kunnen er nog steeds 3 kampioen worden, gezien hij volgende week een zware uitwedstrijd heeft..quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef borisz het volgende:
Erop of eronder vanavond.
Ik moet tegen de nummer drie als ik gelijk speel of win blijf ik tweede en ga ik promoveren, anders blijft het een extra jaartje IX. Aangezien we beide volgende week tegen een botje spelen is dit het duel waar het om gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met 17j14d is 'ie nog prima te doen. 18j14d als je 'm er uit haalt. Stel dat 'ie nog redelijk Verdedigen kan halen, dan heb je toch nog een superpull imho..
[..]
Idem hier. Ik speel de topper/derby als koploper op visite bij nr2. Bij een gelijkspel, wordt de huidig nr3 die volgende week een 'bot' treft kampioen (vooropgesteld dat 'ie vanavond wel wint uiteraard). Bij winst van mij kan het bijna niet meer mis gaan. Bij winst van nr2 (dgvb), dan kunnen er nog steeds 3 kampioen worden, gezien hij volgende week een zware uitwedstrijd heeft..
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Timon Sluiters en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Filip ten Hove heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 90 dagen en heet Rob Verlaat.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Güven Öztürk en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Rob Blommaert (243023543)
17 jaar en 89 dagen, volgende verjaardag: 19-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 26-04-2009 (13/38), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Jammer van zn leeftijd maar verders wel lekker natuurlijk. Ga je nou keepen trainen of gebruik je m tot zn 19e als keeper?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef ScudRaket het volgende:
Zo van 400k naar 270k loonkosten in 2 weken
Dan stuur je ff een verzoekje om m te verplaatsenquote:
Dat kan.. Of je post het in het FB-topic..quote:
Dankje!quote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat kan.. Of je post het in het FB-topic..
En wat gaat dat met je ratings doen?quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef ScudRaket het volgende:
Zo van 400k naar 270k loonkosten in 2 weken
Altijd leuk dat soort spelers.. Je hebt geen idee wat ze kunnen en moet maar hopen dat ze ergens redelijk in kunnen worden én dat je daar dan ook nog tijdig achter komtquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Kristian Hillerts heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat klopt, maar beter had ik ze nietquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort spelers.. Je hebt geen idee wat ze kunnen en moet maar hopen dat ze ergens redelijk in kunnen worden én dat je daar dan ook nog tijdig achter komt
Waarschijnlijk niet al te veel. Maar deze week is nog niet representatief voor het potentieel. Ik mis namelijk 2 basisspelers door een schorsing.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat gaat dat met je ratings doen?
maar doen dan... Al was het maar om zijn naamquote:Lennaert van Geilswijk
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Lennaert van Geilswijk.
Deze speler is rampzalig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Ik ga keepen trainen. Loopt totaal geen talent rond in m'n verdediging, wat ik normaal train.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer van zn leeftijd maar verders wel lekker natuurlijk. Ga je nou keepen trainen of gebruik je m tot zn 19e als keeper?
Dat biedt iig wel hoop.quote:
Midfield: passable (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence excellent (high)
Left Defence solid (high)
Right Attack weak (very high)
Central Attack excellent (very high)
Left Attack passable (high)
Indirect set pieces
Defence passable (low)
Attack inadequate (very high)
Team Attitude Play it Cool
Tactic Attack in the Middle
Tactic skill extra-terrestrial
quote:Middenveld uitmuntend (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
Die laatste is zelfs mn centrale verdedigerquote:Player Team Goals
1. Ignaz de Poel Twan the Man 16
2. Jay Howe FC Mattheus Eugenius 15
3. Toni López FC Mattheus Eugenius 15
4. Usievalad Liuko FC Mattheus Eugenius 12
5. Tommi Noordermeer FC Mattheus Eugenius 11
6. Oskar Zoer FC Mattheus Eugenius 10
LMAO!quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
Het gaat ook om het gezichtsverlies. Heb meer dan 30 goals meer dan hem gemaakt, na mn overwinning nog meer dus, heb 5 spelers in de top 6 en hij zal ff topscoorder worden mooi niet dus hequote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Succes aan iedereen met doelstellingen!
Feliquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
Voeg mij eens opnieuw toe in je msn, je bent zoekgeraaktquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb ik al lang moeten laten varen. inm 4-0 voor tegen de nr 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor! Succes met je P/D! Of ga je het niet echt proberen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
[ afbeelding ]
Ik haal normaal gesproken tussen de 215 en 230 en ik degradeer bijna uit de VIquote:Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt
Ik weet niet wat het slimste is, ik haal gemiddeld rond de 200 Hatstats en daarmee kan ik niet echt aankomen in de V denk ik? Ik zie wel hoe het loopt.
Bizar is het wel ja
Dat is óók niet normaal.quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik haal normaal gesproken tussen de 215 en 230 en ik degradeer bijna uit de VI
Mooie overwinning! Tegen wie moet je?quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Gijs_ het volgende:
3-1 gewonnen van de koploper en ben daarmee zelf koploper!!![]()
[ afbeelding ]
Met deze stand moet ik volgende week nog een puntje pakken, liefst drie want dan kan ik me ook scharen bij de Fok!Hattrick kampioenen!!
Oh ja, en een hatstats record van 219!
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De jeugd staat er trouwens ook wel mooi bij. De top9 staat na 13 wedstrijden gespeeld binnen 3 punten van elkaar:
2 teams met 25/13, 1 met 24/13, 3 met 23/13 en 3 met 22/13
Tegen de nr. 6, dus ik maak hele goede kansen!quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie overwinning! Tegen wie moet je?
dat slaan we wel weer uitquote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik..
quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Kampioen in de VII.22!
[ afbeelding ]
Kan iemand ff hatstats posten van mijn match?
http://www80.hattrick.org/Club/Matches/Match.aspx?matchID=216235958&TeamId=814926&BrowseIds=216235955,216235956,216235957,216235958
Och, zo geweldig is 'ie nu ook weer niet. Ik denk vooral dat 'ie profiteert van een aantal deelnemers die er nog weinig aandacht aan besteden of zich volledig op de training richten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die Italiaan heeft het licht gezien geloof ik..
Mij ook idd, zal wel niet goed gekopieerd hebben.quote:
:Record verbeterd met 23 hatstatsquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
HatStats (detailed) 234
Defence: 87
Midfield: 75
Attack: 72
quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
Destron Elsloo FC komt volgend seizoen in de VI uit
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
3-1 gewonnen van de nummer 2, dus KAMPIOEN
![]()
[ afbeelding ]
welk systeem was dit? Want ik zie geen countertaktiekquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mijn stats zijn eindelijk een beetje waardig geworden gisteren.
[ afbeelding ]
4-3-3 net als vorige week tegen dat bot team.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welk systeem was dit? Want ik zie geen countertaktiek
Mn fans zijn wel erg beinvloedbaar zeg....quote:189
Verdediging: 71
Middenveld: 63
Aanval: 55
in 3 weken tijd dus van het 4e niveau van onderen naar de 2e van boven.quote:AC Karlovacko - RKDEO 3 - 1 geïrriteerd zij zijn favoriet
RKDEO - Ossie united 4 - 1 content wij zijn licht in het voordeel
(bot)v.v. Butcher-Lions - RKDEO 0 - 8 in de zevende hemel wij zijn favoriet
RKDEO - berg je maar op 4 - 0 in de zevende hemel we gaan winnen
quote:Op zondag 26 april 2009 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voeg mij eens opnieuw toe in je msn, je bent zoekgeraakt
GeregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach iig gepromoveerdquote:Op maandag 27 april 2009 00:08 schreef Jaheur het volgende:
2e plek en dik verloren met 0-4 :-( Helaas 2e plek, maar wel gepromoveerd.
Klopt zo is t iig leuker dan vorig seizoenquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De jeugd staat er trouwens ook wel mooi bij. De top9 staat na 13 wedstrijden gespeeld binnen 3 punten van elkaar:
2 teams met 25/13, 1 met 24/13, 3 met 23/13 en 3 met 22/13
Hehe hier nog een dikke def, maar dan mét overwinning.quote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt zo is t iig leuker dan vorig seizoen
1-0 gewonnen van jong annooooooooo
Een echte counter overwinningWat een vette def heb jij zeg
[ afbeelding ]
quote:1 - 0 Anko Baak 5'
2 - 0 Anko Baak 60'
3 - 0 Anko Baak 83'
4 - 0 Anko Baak 85'
1 maal een kaart gekregen Anko Baak 17'
Feli!quote:Op maandag 27 april 2009 01:06 schreef pekel het volgende:
Vandaag
(01:06) KAMPIOENEN
KAMPIOENEN! OLÉ OLÉ!
I told you so.quote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
P/D-grens ligt inmiddels op 32 punten en doelsaldo +35.. Ik zit met m'n 31 punten en doelsaldo +40 nog wel aan de veilige kant, maar of het volgende week voldoende blijkt om niet rechtstreeks te promoveren. Pfff.., wat is dit k.u.t., dat de nr2 een 'bot' treft. Of eigenlijk, wat is het k.u.t. dat ik in de eerste wedstrijd van het seizoen genaaid ben door de ME met een 2-2 gelijkspel. Toen 2 punten meer, dan had ik 't nu kunnen laten lopen en op doelsaldo kampioen worden met 33 punten..
Nouja, dan maar een jaartje billenkoek in V
Of heel veel geluk hebben en in een hele zwakke V terecht komen!quote:Op maandag 27 april 2009 07:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
P/D-grens ligt inmiddels op 32 punten en doelsaldo +35.. Ik zit met m'n 31 punten en doelsaldo +40 nog wel aan de veilige kant, maar of het volgende week voldoende blijkt om niet rechtstreeks te promoveren. Pfff.., wat is dit k.u.t., dat de nr2 een 'bot' treft. Of eigenlijk, wat is het k.u.t. dat ik in de eerste wedstrijd van het seizoen genaaid ben door de ME met een 2-2 gelijkspel. Toen 2 punten meer, dan had ik 't nu kunnen laten lopen en op doelsaldo kampioen worden met 33 punten..
Nouja, dan maar een jaartje billenkoek in V
Weer een klein beetje geld erbij.quote:Godert van Kuppeveld [playerid=243110302]
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 27-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Iemands anders hier last van?quote:An error occurred when trying to move this youth player to senior team.
PIC.quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
Shit, dilemma.
Ik sta 10 doelpunten achter op directe promotie naar V. Komende week speel ik zonder mn twee beste miids tegen de nummer 2 van mijn competitie.
Wat zal ik doen:PIC spelen: groot risico op verlies, wel een hele hoge TS voor een P/D wedstrijd Normaal spelen: ook best wel een flink risico op verlies. TS voor P/D lang niet zo hoog MOTS spelen: Normaal gesproken win ik dan, maar ik heb niet 100% zekerheid dat ik dan wel direct promoveer. TS voor een eventuele P/D is dan helemaal weggegooid...
71e van alle VI-ers...quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef FrituurVetPet het volgende:![]()
![]()
18de van alle IX-ers
![]()
![]()
(16384)
En de meeste teams boven me bestaan veel langer![]()
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
Shit, dilemma.
Ik sta 10 doelpunten achter op directe promotie naar V. Komende week speel ik zonder mn twee beste miids tegen de nummer 2 van mijn competitie.
Wat zal ik doen:PIC spelen: groot risico op verlies, wel een hele hoge TS voor een P/D wedstrijd Normaal spelen: ook best wel een flink risico op verlies. TS voor P/D lang niet zo hoog MOTS spelen: Normaal gesproken win ik dan, maar ik heb niet 100% zekerheid dat ik dan wel direct promoveer. TS voor een eventuele P/D is dan helemaal weggegooid...
Dat zou je denken. Maar tot aan de wedstrijd van gisteren liep ik nog een wedstrijdpunt+20 doelpunten achter....quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....
quote:
+1quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's toch geen dillemma... gewoon PIC spelen, die 10 goals maak je toch niet meer goed.....
Het zou dus ook kunnen dat als je wint het aantal punten voldoende is en de doelpunten geen rol meer spelenquote:Op maandag 27 april 2009 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Maar tot aan de wedstrijd van gisteren liep ik nog een wedstrijdpunt+20 doelpunten achter....
En dat is nou precies mijn dilemmaquote:Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou dus ook kunnen dat als je wint het aantal punten voldoende is en de doelpunten geen rol meer spelen
In dat geval is het misschien wel de moeite waard om te MOTS-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |