quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
En dat als verdediger met slecht passen.quote:Erich Vuille, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 39e minuut voor DEO de 1-1 te scoren.
zolang je maar befaamd bentquote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als verdediger met slecht passen.
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ookquote:
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEOquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ook
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEO
Handmatig mensen uitdagen en als je op maandagmiddag nog niemand hebt iemand uit de friendlypool halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef GeneraalUli het volgende:
Vlaggetje opgehaald in Malta, 10k inkomsten en ook nog eens 1-0 gewonnen.![]()
Grote vraag is welke ik nu moet proberen te halen. Die flag-lotteries zijn ook bijna niet te winnen (ontzettend veel deelnemers). Heb bijna alleen nog maar landen over waar weinig actieve teams zijn.
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?
Silver_Gupje?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgende week in Bulgarije spelen.
Tegen het broertje van S_S.
Jezus, gaan die voor zoveel?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
Das wel aardig veel ja. Was je dan in t rood gekomen of niet? Anders had je m gewoon kunnen kopen hoor. Je geld laten staan is ook zonde op jou niveau.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
quote:
Stoppen omdat je wat blessures hebt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet denk maar weer eens stoppen, al die blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |