nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus het is beter om je zelfvertrouwen zo laag mogelijk te houden nu...
Betere ratings maar lastiger scoren. En slechtere ratings en makkelijker scoren. Klinkt een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Apfel. het volgende:
Kun je ook een aankoop naar je jeugdteam zetten?
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Je kon simpelweg een WO veroorzaken dan verlies je met 5-0 Al heb je dan geen training.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Vorig jaar lukte het mij niet hoor. Dankzij 2 botjes waar ik maar niet van kon verliezen. Vriend van me lukte het dit seizoen wel om 2x van een bot te verliezen, volgens hem tactisch moeilijker om voor elkaar te krijgen dan winnen van een veel sterkere tegenstander.
idd 0 of 1 eu de rest doet de bid war welquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.
Ik zet ze meestal voor 0 op de TL
Het ligt er maar net aan. Maar ik ga meestal wel onder het gemiddelde bedrag van de TV liggen. Tot op dit moment heeft het altijd een leuke bidwar opgeleverd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheidquote:21. Jørgen Hentze
31 years and 100 days,
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has formidable experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 28-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 103 800
Wage: 35 604 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: supernatural
Winger: wretched
Passing: titanic
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
2mln.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.
Wat kost zoiets?
Is zijn conditie ook niet wat aan de lage kant?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
quote:Jouni Pyöttiälä [playerid=242955057]
17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 10-08-2009
Geboren in: Suomi
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Scottish Peanuts (sinds 28-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 420 ¤ (350 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik denk dat zijn passen dat wel compenseert.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is zijn conditie ook niet wat aan de lage kant?
Da's ook wel weer zo... nu hopen dat ie voorlopig op niveau blijft!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn passen dat wel compenseert.
Heb je in ieder geval alvast een deelnemer voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:02 schreef GotC het volgende:
Heb net een speler gekocht die wel leuk zou zijn geweest voor de vage namen award(maar mag niet, hoorde ik al net
)
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kon simpelweg een WO veroorzaken dan verlies je met 5-0 Al heb je dan geen training.
that's the spirit!!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.
Dat maakt weinig uit in mijn ervaring. Als je m er voor 0 of 1 eu op zet zijn mensen vaker geneigd al een bod te doen. Als je 2 of 3 miljoen vraagt is mijn ervaring dat ze wachten tot de deadline met het eerste bod.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Maar ik ga meestal wel onder het gemiddelde bedrag van de TV liggen. Tot op dit moment heeft het altijd een leuke bidwar opgeleverd.
Als ik het geld van een speler niet direct nodig heb, dan zet ik deze erop voor 0, anders dus die methode die ik hiervoor beschreef.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval alvast een deelnemer voor volgend seizoen
Ik weet t maar je zei dat dat zo moeilijk was maar zo als ik opperde is dat niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
En extra supportersverlies. Nee dank je, training über alles.
Nuance: Het is heel moeilijk als je geen walkover wilt veroorzaken.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet t maar je zei dat dat zo moeilijk was maar zo als ik opperde is dat niet moeilijk hoor
Volgend seizoen zijn er andere awards.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat ze dan alvast iemand heeft voor de awards van volgend seizoen?
oh.. dan heb ik dat gemist..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn er andere awards.
Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn er andere awards.
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nuance: Het is heel moeilijk als je geen walkover wilt veroorzaken.
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn
Aan het eind van het seizoen maakt Gijs_ evt nominatie awards bekent en dan komt aan t begin van komend seizoen t topic om te stemmen
[..]Ook al.
Dat was toch vroegaaah ook zo, elk seizoen andere awards?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komen
Anders heb je aan het begin van het seizoen geen toffe avatar!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen maakt Gijs_ evt nominatie awards bekent en dan komt aan t begin van komend seizoen in het tussenseizoen t topic om te stemmen
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was toch vroegaaah ook zo, elk seizoen andere awards?Houd het wel zo leuk denk ik, om er wat variatie in te houden!
Zo onder welke steen heb jij gezeten eind vorig seizoen??quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als je dan ook meteen verteld waar ik die veranderingen kan zien of waar er verteld is dat er andere awards komen
Verdamt noch mall. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Anders heb je aan het begin van het seizoen geen toffe avatar!
Ow wie heeft m gewonnen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar vorig seizoen was deze award er toch ook?
Yes!!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
jaja... hier komt tie hoor:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
Oud nieuws.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
maar jij hebt toch altijd gelijk? Ik bedoel.. alles wat jij zegt, daar twijfel ik nou serieus geen enkel moment aan!quote:
En terecht!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar jij hebt toch altijd gelijk? Ik bedoel.. alles wat jij zegt, daar twijfel ik nou serieus geen enkel moment aan!
Die kans is wel aanwezig, maar hopelijk kan ik het redden. Als ik in V blijf dit seizoen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
En terecht!
Je gaat ook voor degradatie komend seizoen?
Die heeft net als Jasper Friedrich Graf von Bentinck und Waldeck-Limpurg te veel broers rondlopen!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef MrMoon het volgende:
ik mis toch eigenlijk wel de Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Die hebben we toch al?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef MrMoon het volgende:
ik mis toch eigenlijk wel de Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Altijd afwachten wat er van boven en onder bijkomt natuurlijk. Tot dan is het koffiedik kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig, maar hopelijk kan ik het redden. Als ik in V blijf dit seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
JULLIE HEBBEN GELIJK!!!
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat wisten we zelf ook wel.
maar lief dat je t nog even bevestigd.
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Klik hier om te zien hoe weinig tegenstand jullie mij bieden!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Die hadden we, maar je weet toch wel dat we elk seizoen andere awards hebben?
Doe je netjes!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanochtend om 04:30u het vlaggetje van Singapore en ¤16 769 binnen gehaald. Wedstrijd zelf was ook best aardig als ik het verslag zo even bekijk. Ik haalde overall veel hogere ratings (126 vs 160 HatStats), maar kwam wel met 2-0 en 3-1 achter. Tussen 75e en 85e minuut 3 wissels plaats laten vinden (ivm conditietraining), waardoor m'n opstelling verzwakt werd.. En ja hoor, 86e minuut 3-2, 88e minuut 3-3 en 89e minuut 3-4 en gewonnen
Goffer ff dik 8 ton verliesquote:29-04-2009 (14/38) RKDEO horozumbu 3 122 000 ¤ 17 810
14-02-2009 (3/38) CERONTESE F.C. RKDEO 4 000 000 ¤ 21 730.
Omdat ik een betere spits nodig had.quote:
En omdat hij al weken slecht in vorm is en bijna niet doet wat een spits hoort te doen. SCOREN!!!!quote:Maar nog meer, waarom heb je hem verkocht?
Jammer dat hij weinig passen heeft maar goed je kan niet alles hebben he.quote:Maurits Brozius (159558849)
24 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 29-06-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 29-04-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 30 520
Loon: 10 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck
geboden op iets dat ik helemaal niet wil
way to duur voor mij
En dat als verdediger met slecht passen.quote:Erich Vuille, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 39e minuut voor DEO de 1-1 te scoren.
zolang je maar befaamd bentquote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als verdediger met slecht passen.
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ookquote:
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEOquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Wel knap als een 17 jarige Zwitser hier in Nederland en dan nog in zn 1e wedstrijd voor RKDEO ook
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt dat voornamelijk veel over RKDEO
Handmatig mensen uitdagen en als je op maandagmiddag nog niemand hebt iemand uit de friendlypool halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef GeneraalUli het volgende:
Vlaggetje opgehaald in Malta, 10k inkomsten en ook nog eens 1-0 gewonnen.![]()
Grote vraag is welke ik nu moet proberen te halen. Die flag-lotteries zijn ook bijna niet te winnen (ontzettend veel deelnemers). Heb bijna alleen nog maar landen over waar weinig actieve teams zijn.
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wie, wat voor stats en hoeveel heb je geboden? Belangrijker nog heb je m uiteindelijk gekocht of ben je overboden?
Silver_Gupje?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgende week in Bulgarije spelen.
Tegen het broertje van S_S.
Jezus, gaan die voor zoveel?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
Das wel aardig veel ja. Was je dan in t rood gekomen of niet? Anders had je m gewoon kunnen kopen hoor. Je geld laten staan is ook zonde op jou niveau.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Een keeper met uitstekend. 390.000 en ik ben overboden uiteindelijk
quote:
Stoppen omdat je wat blessures hebt?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet denk maar weer eens stoppen, al die blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |