Bowlingbal, neem ik aan...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb altijd al zo'n doorzichtige willen hebben, met van die pluche dobbelstenen erin
We gaan ff brainstormen. Zaterdag of zondag?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Jullie moeten beschikbaar zijn natuurlijk.. Ik vond dat doodle ding de vorige keer wel makkelijk
als het in mei is moet ik me bij deze ook al zeker afmelden..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef Flappekz het volgende:
Zeer binnenkort zullen we potentiele nieuwe data opgeven.
Neem je Bowlingbal mee!
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als jullie het richting eind Augustus doen (22 Augustus). Dan kan ik misschien wel komen.
Dan ben ik waarschijnlijk nog op vakantie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.
eind oktober is anders nog een optiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.
Dan heb ik een verjaardag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eind oktober is anders nog een optie
dan moet ik me helaas afmelden bij deze..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef GotC het volgende:
Stelletje mannen![]()
Ergens deze maand of volgende maand, klaar!
een leuke avatar misschien?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil hebben, maar je kan nog even wat verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |