Bowlingbal, neem ik aan...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb altijd al zo'n doorzichtige willen hebben, met van die pluche dobbelstenen erin
We gaan ff brainstormen. Zaterdag of zondag?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Jullie moeten beschikbaar zijn natuurlijk.. Ik vond dat doodle ding de vorige keer wel makkelijk
als het in mei is moet ik me bij deze ook al zeker afmelden..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef Flappekz het volgende:
Zeer binnenkort zullen we potentiele nieuwe data opgeven.
Neem je Bowlingbal mee!
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als jullie het richting eind Augustus doen (22 Augustus). Dan kan ik misschien wel komen.
Dan ben ik waarschijnlijk nog op vakantie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.
eind oktober is anders nog een optiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou eventueel 27 september wel kunnen.
Dan heb ik een verjaardag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eind oktober is anders nog een optie
dan moet ik me helaas afmelden bij deze..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef GotC het volgende:
Stelletje mannen![]()
Ergens deze maand of volgende maand, klaar!
een leuke avatar misschien?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil hebben, maar je kan nog even wat verzinnen.
http://doodle.com/y5ggd48tbm46wunhquote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Jullie moeten beschikbaar zijn natuurlijk.. Ik vond dat doodle ding de vorige keer wel makkelijk
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://doodle.com/y5ggd48tbm46wunh
Gooi 'm in de OP, Flap! Als er wat moet worden aangepast qua data ofzo, hoor ik het wel.
En geef snodverdee je MarioKart code eens een keer door! [ afbeelding ]!
Dat dus. Veel plezier iig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet ik me helaas afmelden bij deze..
Het kan helpen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:18 schreef Flappekz het volgende:
Oja, die MarioKart code.....dan moet ik de WII eens een keertje aan doen...
Nja, hij heeft vrij vaak korfbal op zaterdag, maar meestal overdag.. dus komt wel goed, vind ikquote:
haha goed zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, hij heeft vrij vaak korfbal op zaterdag, maar meestal overdag.. dus komt wel goed, vind ik
Als de kat van huis isquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is nu ook naar de korfbalHome alooooooonnneeeeee!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef The_Hives het volgende:
korfbal
Dus hij heeft je daar onder de douche versierd
* ***** jaloers is![]()
Korfbalquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef The_Hives het volgende:
korfbal
* ***** jaloers is![]()
Zo, jij leeft ook weer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:02 schreef rompompom het volgende:
Dat heb je ook ingevuld?.
Wat een fucking mooie wedstrijd vanavond!!!!
Vul ook de Poll ff in, we verwachten jequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef The_Hives het volgende:
korfbal
* ***** jaloers is![]()
Dan heb ik het toch goed gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het staat er anders wel.
[..]
Dat is zachtjes uitgedrukt.
kan ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 07:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vul ook de Poll ff in, we verwachten je
Bullshit je kan ook alvast vrije dagen aanvragen! Gewoon ieder weekend uit de poll vrij nemenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik niet. Weet pas 1 of 2 weken van te voren mijn rooster.
tja, als andere leidinggevenden reeds dagen hadden vrijgevraagd voordat ik erbij kwam, is dat niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bullshit je kan ook alvast vrije dagen aanvragen! Gewoon ieder weekend uit de poll vrij nemen
het is handiger als er gewoon nu alvast een datum wordt geprikt.. heeeeeeel misschien kan ik dan ook nog wat regelen.. (mits het niet het weekend van 23 en 24 mei wordt)..quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bullshit je kan ook alvast vrije dagen aanvragen! Gewoon ieder weekend uit de poll vrij nemen
ohw ja dat weekend zat er ook nog tussen.. dan is er ook zeker niks te regelen.. nou ja dan sla ik deze keer wel over.. maar tijdens de BBQ meet ben ik er wel weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik neig momenteel naar 2 mei, maar dat moet ik nog ff kortsluiten
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat weekend zat er ook nog tussen.. dan is er ook zeker niks te regelen.. nou ja dan sla ik deze keer wel over.. maar tijdens de BBQ meet ben ik er wel weer
Binnenkort een keer iig!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik neig momenteel naar 2 mei, maar dat moet ik nog ff kortsluiten
Jij bent altijd welkom bij mijquote:Op woensdag 22 april 2009 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Als de datum bekend is hoor ik het graag
Zit al wel aardig vol qua weekenden de komende maanden dus hopelijk kan er een gaatje gevonden worden
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Flappekz het volgende:
Maar een gaatje zul je dan wellicht niet vinden
Ik kan je wel wat lenen van de ruim ¤ 5000,- die ik deze maand krijg.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet te rap anders moet ik ook afzeggen wegens financiële redenen.
wellicht.. ik lees een deur die op een kier staatquote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom bij mij![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wellicht.. ik lees een deur die op een kier staat
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Grumpey het volgende:
waarom krijg ik geen pm meer als er meets zijn!?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef Grumpey het volgende:
jemig, het is dat jullie zo hoog stonden in de active topics lijst toen ik toevalllig daar op drukte, maar anders was ik gewoon gepasseerd voor de meet.
Maar goed, heb dat doodle-ding ingevuld.
Bij mij ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom bij mij![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef Grumpey het volgende:
jemig, het is dat jullie zo hoog stonden in de active topics lijst toen ik toevalllig daar op drukte, maar anders was ik gewoon gepasseerd voor de meet.
Maar goed, heb dat doodle-ding ingevuld.
Ik leen niet. Tja tenzij je een renteloze lening wil aan gaan die je waarschijnlijk nooit meer terug krijgtquote:Op woensdag 22 april 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat lenen van de ruim ¤ 5000,- die ik deze maand krijg.
Ik ben ook niet voor één gat te vangenquote:
Jij hebt echt een gaatje in je hoofd....quote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef rompompom het volgende:
Zullen we de discussie over gaten staken? Ik zie er geen gat meer in namelijk..
Ik stel ook voor om niet te vroeg af te spreken, dan kan ik eerst nog een gat in de dag slapen..
Waarom wil jij trouwens geen geld lenen, Possie? Heb je een gat in je hand ofzo?
Deze post loopt werkelijk de spuigaten uit zeg. En nu denken jullie natuurlijk "Die rompompom komt me m'n neusgaten uit, ik geef 'm een goeie mep!", maar dan spring ik gewoon een gat in de lucht. Sla je mooi een gat in de lucht!!
Dit forum was écht een goed idee van Danny, werkelijk een gat in de markt. Best een slimme vent ook, eentje om in de gaten te houden!
Nu wijs ik mezelf ook het gat van de deur..
P.S.: Ik zal de gatenkaas meenemen.
7 als het goed is. En daarvan zijn er 2 al gevuld...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hebt echt een gaatje in je hoofd....
Nog niet definitief...geloof dat ik die dag zelf pas laat thuis ben...ff checkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Grumpey het volgende:
23 mei dus.
Dat kan ookquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Grumpey het volgende:
wow, ik zeg ook eens wat, en het is zowaar een constructief topic aan het worden
Dat komt doordat je het zonnetje bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Grumpey het volgende:
wow, ik zeg ook eens wat, en het is zowaar een constructief topic aan het worden
Kunnen we niet meeten in Griekenlandquote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Veel plezier de 23e. Ik zal aan jullie denken vanuit Griekenland.
Wat mij betreft prima.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeten in Griekenland
Dan meeten wij wel met je dinnetjequote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niet definitief...geloof dat ik die dag zelf pas laat thuis ben...ff checken
Ja daar heb ik wel t geld voorquote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeten in Griekenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |