Dat kan ookquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Grumpey het volgende:
wow, ik zeg ook eens wat, en het is zowaar een constructief topic aan het worden
Dat komt doordat je het zonnetje bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Grumpey het volgende:
wow, ik zeg ook eens wat, en het is zowaar een constructief topic aan het worden
Kunnen we niet meeten in Griekenlandquote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Veel plezier de 23e. Ik zal aan jullie denken vanuit Griekenland.
Wat mij betreft prima.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeten in Griekenland
Dan meeten wij wel met je dinnetjequote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niet definitief...geloof dat ik die dag zelf pas laat thuis ben...ff checken
Ja daar heb ik wel t geld voorquote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeten in Griekenland
beter dat dan een hand in je gat..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan meeten wij wel met je dinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja daar heb ik wel t geld voor![]()
![]()
ps :
@ RPP ja ik heb ook een gat in mn hand ja.
Ik stel mijn limousine met privéchauffeur en privéjet met piloot wel ter beschikking.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen thuis opgehaald wordt toch?
Mwoah, die linker ziet er wel een beetje stout uit hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik stel mijn limousine met privéchauffeur en privéjet met piloot wel ter beschikking.
Maar alleen als jullie lief zijn voor de stewardessen:
[ afbeelding ]
Gelukkig valt het bij de onderstaande dan wel weer meequote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwoah, die linker ziet er wel een beetje stout uit hoor..
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Psychonikeo op 23-04-2009 20:15:03 ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig valt het bij de onderstaande dan wel weer meeJammer dat ze erin geshopt is...SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat ze erin geshopt is...
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig valt het bij de onderstaande dan wel weer meeDat plaatje in een spoiler zettenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat plaatje gelijk, al staat het in die spoiler. Die spoiler werkt dus niet
Children of the night. What music they make.
Moet je maar een normale forumlayout gebruiken!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat plaatje in een spoiler zetten
Ik zie dat plaatje gelijk, al staat het in die spoiler. Die spoiler werkt dus niet
Die nieuwe layout is zo lelijk als wat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moet je maar een normale forumlayout gebruiken!
Het is maar net met welke nadelen je wil leven hequote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die nieuwe layout is zo lelijk als wat.
Wat gaat r gebeuren dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nog een paar maanden, dan is dat in ieder geval opgelost
Welke nieuwe layout?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die nieuwe layout is zo lelijk als wat.
De baggerlayout die er al sinds 2004 is...quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat gaat r gebeuren dan?
[..]
Welke nieuwe layout?
Er komt binnenkort een nieuwe layout.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat gaat r gebeuren dan?
[..]
Welke nieuwe layout?
Da's een stuk beter dan de huidige afzichtelijke bagger layout.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een nieuwe layout.
http://www.fok.nl/danny/l0901.png
http://www.fok.nl/danny/l0902.jpg
http://www.fok.nl/danny/nl0903.jpg
Gelukkig veranderd t niet echt drastisch net als bij Hattrick.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een nieuwe layout.
http://www.fok.nl/danny/l0901.png
http://www.fok.nl/danny/l0902.jpg
http://www.fok.nl/danny/nl0903.jpg
Die nep marrokaan moet niet zeurenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef GotC het volgende:
We gaan er nog over vergaderen hier en nemen de poll mee voor datum.
Tja als er niets anders is dan moet t wel hequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja.. als we op jullie moeten wachten, kunnen we het wel over layouts hebben toch/?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die nep marerokaan moewt niet zeuren
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef GotC het volgende:
We gaan er nog over vergaderen hier en nemen de poll mee voor datum.
Zeker ruzie gehad en daardoor te druk met schoonmaken en geen tijd voor overleg om een datum te prikken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat we vanavond een definitef avondje kunnen doorgeven!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook dat. Eerst even een washandje erlangs
Geen probleem, goed programma. Ich bin dabei!quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef GotC het volgende:
Lieve mensen,
na lang overleg zijn we tot de 23e uitgekomen. We willen dan 's avonds gaan bowlen, dus ivm reserveringen effe melden wie echt komt, en wie niet durft
.
Jullie zijn welkom vanaf ongeveer 6 uur, aangezien we tot minstens 4 uur in Capelle zitten vanwege korfbal![]()
Ik reserveer bij deze 1,80 m². Als het mag natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef GotC het volgende:
En indien nodig hebben wij 5 m² bank ter beschikking
Dat magquote:Op zondag 26 april 2009 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik reserveer bij deze 1,80 m². Als het mag natuurlijk.
Oh, da's geen probleem hoor. Beide 'dingen' niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat magis 2 m² ook goed? We moeten er wel weer redelijk vroeg uit, rond 10 uur half 11. Flappie mag weer korfballen
Die kan ik zelf wel meesjouwen, net zo makkelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef GotC het volgende:
We hebben alleen geen reserve dekbed oid, wel 2 slaapzakken eventueel?
ik kan niet komen..quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef GotC het volgende:
Lieve mensen,
na lang overleg zijn we tot de 23e uitgekomen. We willen dan 's avonds gaan bowlen, dus ivm reserveringen effe melden wie echt komt, en wie niet durft
.
Jullie zijn welkom vanaf ongeveer 6 uur, aangezien we tot minstens 4 uur in Capelle zitten vanwege korfbal![]()
Ik kom zekerquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef GotC het volgende:
Lieve mensen,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |