Zo die had ik ff over t hoofd gezien sorry.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Scoren en korte pass, je zou het kunnen raden
Oja ook wel makkelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tja, als je geen stats post...
O btw:
[..]
Bij deze dan.quote:Erich Vuille (242607606)
17 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 10-07-2009
Schweiz
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 23-04-2009 (13/38), 1d)
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 420 ¤ (350 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Als ik hem zo bekijk maak ik goede kans dat mijn (nieuwe aankoop) spelert volgende week stijgt. Deze week helemaal geen stijgerts te melden hierquote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Weer een middelmatige speler uit m'n jeugd gehaald:
[..]
quote:
quote:Op z'n vroegst op 13-08-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
quote:Your trainer Josu Rodríguez has noted the following:
Skill level raised! Tommi Noordermeer His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from formidable to outstanding.
Skill level raised! Jimmy van Mierlo All that hard work paid off! His playmaking skill improved from inadequate to passable.
Skill level raised! Toni López All that hard work paid off! His playmaking skill improved from weak to inadequate.
Skill level raised! Washington Morales Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from solid to excellent.
Gezien zijn leeftijd zou ik hem lekker verkopen. Maar dat is afhankelijk van het niveau van de trainees die eraan zitten te komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Adviesrondje:
Heb op dit moment niet écht geld nodig, maar je kan natuurlijk altijd versterken!
Die outstanding middenvelder die net gestegen is is 20j19d. die kan ik verkopen ergens tussen de 1.2-1.5 mln gok ik.
Zal ik hem verkopen of nog een niveautje aanhouden(of ms zelfs nog meer) om zo mijn middenveld niet te vernaggelen met het oog op volgend seizoen in de 8ste?
Hoe deduceer je dat? Ik dacht dat er 5,5 week voor stond en dat ik geluk zou hebben als hij al 'anderhalve week' in redelijk zat toen ik hem kocht. Zo dat ik hem met 4 training totaal kon laten stijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan moet hij binnen 1 training in passen stijgen.
Anders heeft die het niet gehaald voor zijn 18e.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe deduceer je dat? Ik dacht dat er 5,5 week voor stond en dat ik geluk zou hebben als hij al 'anderhalve week' in redelijk zat toen ik hem kocht. Zo dat ik hem met 4 training totaal kon laten stijgen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders heeft die het niet gehaald voor zijn 18e.
Hmm dit dus. Ik denk dat ik hem nog een niveautje hou. Maar ik heb nog tot vanavond om te beslissen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd zou ik hem lekker verkopen. Maar dat is afhankelijk van het niveau van de trainees die eraan zitten te komen
Nee, jij zei dat ie niet uitstekend PM zou halen. Ik wist altijd al dat dat passen pas in het tussenseizoen op zijn vroegst zou kunnen stijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En krijg ik dus gelijk.
Maar desalniettemin, een mooie spelert.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef Gijs_ het volgende:
Fok!Hattrick Awards - de Nominaties
Ze komen er weer aan. Seizoen 27 is bijna ten einde... en het einde van een hattrick seizoen betekent de uitreiking van de Awards!! Om vast in de stemming te komen: nu al de nominaties voor twee awards!!
In het nieuwe Hattrick zit een zeer uitgebreide tenuedesigner. Tegenwoordig kun je ook ontwerpen 'jatten' en dus moet iedereen in staat zijn in een ‘te kek’ tenue voor de dag te komen. Daarom…
de Giorgio Armani - Award voor het best geklede Fok!Hattrick Team!
En omdat we binnen het spelletje Hattrick de meest vreemde, tongbrekende en moeilijke namen tegenkomen...
de Zurab Khizanishvili - Award voor de meeste tongbrekende en/of opvallendste spelersnaam!
Denk je dat je in aanmerking komt voor het winnen één van deze twee awards?! Doe dan mee en nomineer jezelf of een ander Fok!Hattrick lid voor de awards!
Hoe?
Pm Gijs_ op Fok! of binnen Hattrick en stuur voor de Giorgio Armani - Award je teamid en vermeld eventueel welk tenue je nomineert, zeker als dit niet je thuistenue is!! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award kun je simpelweg een speler nomineren door zijn id op te sturen!! De nominaties moeten voor de finale van de Uefa Fok!Cup binnen zijn, dat is dus voor woensdag 6 mei om 17:10 u.!!
Zijn er nog regels?
Één nominatie per Fok!Hattrick lid per categorie! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award geldt dat alleen spelers genomineerd kunnen worden die voor vrijdag 24 april 12:00u. al in je team zaten!! Ook als je een speler nomineert van een ander Fok!Hattrick lid (wat uiteraard mag) geldt dat deze voor de eerder genoemde datum in het betreffende team zat!!
De al ingezonden nominaties zullen terug te vinden zijn op dé site, dit zal regelmatig bijgewerkt worden!
Overigens zijn alle andere ideeën voor mogelijke Awards nog steeds welkom, ook deze graag per PM sturen naar Gijs_!
quote:Ogün Otluğ
Sjefke van Wessel
Roelant Peekel
Benjamin van Luin
Gideon van Olphen
Yip Nieuwenhuis
Wilko Wijsenbeek
Balthasar Dubbeldam
Alexandre Gouraud
Jędrek Sobowiec
Gert Koeman
Jorg Blom
Alfred Matthijssen
Ronnie Stellwagen
Donald Gerards
Lucien Locke
Gerwald Karres
Raymond Suykerbuijck
Rick Fokkert
Dimitry Andriessen
Roeland van Halfbloed
Dinis Inácio
Tamariz Roger
Erich Vuille
Al zou ik niet weten wat de correcte uitspraak is van de eerste in je lijstje hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig Gijs_
Edit:
Wel jammer dat mijn spelers geen aanspraak maken op die Zurab Khizanishvili - Award
[..]
Ik zou even dit gedeelte op site alvast aanpassen:quote:
top bezig Gijsquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef Gijs_ het volgende:
Fok!Hattrick Awards - de Nominaties
Ze komen er weer aan. Seizoen 27 is bijna ten einde... en het einde van een hattrick seizoen betekent de uitreiking van de Awards!! Om vast in de stemming te komen: nu al de nominaties voor twee awards!!
In het nieuwe Hattrick zit een zeer uitgebreide tenuedesigner. Tegenwoordig kun je ook ontwerpen 'jatten' en dus moet iedereen in staat zijn in een ‘te kek’ tenue voor de dag te komen. Daarom…
de Giorgio Armani - Award voor het best geklede Fok!Hattrick Team!
En omdat we binnen het spelletje Hattrick de meest vreemde, tongbrekende en moeilijke namen tegenkomen...
de Zurab Khizanishvili - Award voor de meeste tongbrekende en/of opvallendste spelersnaam!
Denk je dat je in aanmerking komt voor het winnen één van deze twee awards?! Doe dan mee en nomineer jezelf of een ander Fok!Hattrick lid voor de awards!
Hoe?
Pm Gijs_ op Fok! of binnen Hattrick en stuur voor de Giorgio Armani - Award je teamid en vermeld eventueel welk tenue je nomineert, zeker als dit niet je thuistenue is!! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award kun je simpelweg een speler nomineren door zijn id op te sturen!! De nominaties moeten voor de finale van de Uefa Fok!Cup binnen zijn, dat is dus voor woensdag 6 mei om 17:10 u.!!
Zijn er nog regels?
Één nominatie per Fok!Hattrick lid per categorie! Voor de Zurab Kriebelnieskvielie - Award geldt dat alleen spelers genomineerd kunnen worden die voor vrijdag 24 april 12:00u. al in je team zaten!! Ook als je een speler nomineert van een ander Fok!Hattrick lid (wat uiteraard mag) geldt dat deze voor de eerder genoemde datum in het betreffende team zat!!
De al ingezonden nominaties zullen terug te vinden zijn op dé site, dit zal regelmatig bijgewerkt worden!
Overigens zijn alle andere ideeën voor mogelijke Awards nog steeds welkom, ook deze graag per PM sturen naar Gijs_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |