daar is het toch zondagmiddag voorquote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sowieso lekker nuttig om de laatste pakweg 10 posts vol te Spammen op een zondagmiddag
Ach, je hebt tenminste weer eens een keer een topic geopendquote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee... maar dat is een principekwestie
inderdaad.. ik zou het niet durven, dus gewoon props van mij hoor!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar is het toch zondagmiddag voor. Ik moet toch wat met mn leven
Vanaf topic 1 aanwezig en ik heb er 4 geopendquote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, je hebt tenminste weer eens een keer een topic geopend
Ik niet, maar ga waarschijnlijk wel mijn nul reeks van 6 wedstrijden (waarvan dus alle 5 de wedstrijden van dit seizoen) verliezenquote:
Van hetzelfdequote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond wedstrijd van het seizoen.. ben benieuwd(ik speel gewoon normaal...
)
Dit maakt de tip die de manager van dat tip me gemaild heeft nog een stuk leukerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef The_Hives het volgende:
4-0 voor in de eerste helft tegen de nummer 1
Ik had dus geen MOTS hoeven spelen
quote:04-03-2009tip
08:33 Van: Chanram
Tip.... ff sparen voor een betere trainer. Dan gaan je spelers ook met sprongen omhoog. Groet Chanram (Thai-Chang-Boys)
ach.. die verdienen alleen een goeie schoppartijquote:Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef The_Hives het volgende:
6-1 gewonnen
Ik ga nog maar even niet naar mn teamgeest kijken
Pas maar op met je spelers woensdag Nico
Welkom!quote:
Ik zal het zo even doen!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstanden zijn weer geüpload naar de site. Zodra Gijs ze weer goed heeft gezet op de site kunnen jullie ze bekijken. Voor mensen die alvast de plaats van hun beste speler willen weten, die kunnen dat tot die tijd gewoon even vragen.
Top.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal het zo even doen!
edit: Gedaan, de gehele tussenstand is weer terug te vinden op fokhattrick.org![]()
thanxquote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[playerid=XXX]
ach 2.7mil is wel leuk prijsje kan je dan 1 van me spelers biedenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een bidwar op mijn speler. En dat in de vroege ochtend...
aai.gifquote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Lyzio het volgende:
Ondanks de MOTS kansloos met 3-0 verloren. Dag kampioenschap
Toch maar stoppen met counteren?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
Weer met betere stats niet gewonnen. Dat is nu al 3 weken op rij7 punten
kampioenschap
Oja en mn keeper 3 weken gebleseerd
Mn reserve keeper (die ik niet heb) heeft wel wat bijzonders verrichtDat is dan t enige plus puntje.
[ afbeelding ]
Mijn def ratings zijn wel een stuk lagen nu mn Wereldklasse keep geblesseerd is en er een waardeloos keep in de goal kwam.
Ok misschien niet moeten counteren maar zijn stats zijn normaal beter en ik had vorige week mots gespeeld en ging er van uit dat mijn mid minder dan dit zou zijn. Met 49% balbezit in de 1e helft had ik best al voor mogen staan. Dat zijn conditie nou ruk is en dus zn mid onderuit zakt de 2e helft kan ik ook niet weten. Kut is t iig wel.
Heeft ook geen nut! Vorige week speelde ik geen counter en toen mocht ik ook niet winnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch maar stoppen met counteren?
(182870598) 1.35mil en/of (188737901) 1.1milquote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals ik gisteren al zei. Ik heb dat geld zelf nodig voor een speler zometeen. Mocht ik die niet krijgen, dan kan ik wel bieden, maar je moet wachten tot na 14.00 uur.
Zet in ieder geval zijn ID maar even hier neer... Misschien dat iemand anders er al eerder op kan bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wolf Walravens (78250605) Vraagprijs: 1,5 miljoen
Transfervergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen beide morgenavond afLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Aan het kopen
Kevin Lerrig (geschiedenis van biedingen) 1 350 000 ¤ - TeamKoekje
Deadline: 10-03-2009 16:49
Wolf Walravens (geschiedenis van biedingen) 1 500 000 ¤ - TeamKoekje
Deadline: 10-03-2009 18:07
quote:
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Heb het direct gebruikt om een bod te kunnen doen op een trainee
Helaas heb ik hem niet. Hij werd me toch te duur, en ik wil nog wat geld overhouden voor een nieuwe verdediger... Maar er staan nog wel wat andere opties op de TLquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.
Mijn vleugelverdediger (omdat ik tegen een 'bot' speelde gister als vleugelspeler opgesteld) scoorde ook 4xquote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top.
Oh ja, mijn nieuwe spits in binnengekomen op een gedeelde 8e plaats met zijn 4 doelpunten gisteren.
Die 4 doelpunten waren niet tegen een bot. En hij staat niet eens als spelharvatter zelfs. Maar hij heeft wel Buitenaards scoren, Formidabel passen en Goed vleugel.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mijn vleugelverdediger (omdat ik tegen een 'bot' speelde gister als vleugelspeler opgesteld) scoorde ook 4x![]()
Staat nu al op 7 doelpunten met z'n redelijk Scoren (lekker nuttig) en [Koppen] (wel erg fijn voor corners en andere SE's)![]()
0-10 PIC gewonnen gisteravond. 2 pleistertjes opgelopen en helaas een gele kaart in de 88e minuut bij de stand 0-9
Komende 2 weken dubbele clash met de huidig nr2, ik sta zelf onverwacht derde. Eens kijken of ik die over 2 wedstrijden weet te verslaan.. Het zou toch wat zijn wanneer ik 2e eindig
Jeugd 0-0 tegen Wurdsje. Vanavond eens kijken of ze ook nog goed getraind hebben.
Oja, en m'n trainer is na precies 2 seizoenen en 2 weken gedaald van goed -> redelijk leiderschap..
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:3 - 1
heerlijk eindelijk weer eens een overwinning..
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:
3 - 1
Je bent niet gelukkig geweest idd, al ben ik persoonlijk dat die wedstrijd tegen AC een gevalletje shit happens was.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Na hoeveel naai partijen was dat? Dan weet ik ook een beetje wanneer ik kan verwachten weer eens te gaan winnen.
Details.. details...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die 4 doelpunten waren niet tegen een bot. En hij staat niet eens als spelharvatter zelfs. Maar hij heeft wel Buitenaards scoren, Formidabel passen en Goed vleugel.
Mwoah, ik ben al blij wanneer ik niet degradeer dit seizoenquote:Op naar plek 2 dus voor jou. Maar schat je zelf de kansen daarvoor hoog in?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:
3 - 1
2..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Na hoeveel naai partijen was dat? Dan weet ik ook een beetje wanneer ik kan verwachten weer eens te gaan winnen.
Dat hatstats record is natuurlijk een beetje afhankelijk van de training vrijdag. Met name de vorm. Maar hoeveel hatstats verwacht je te gaan halen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Details.. details...
[..]
Mwoah, ik ben al blij wanneer ik niet degradeer dit seizoenAls ik even kijk naar de ratings, etc., dan zou ik hem zondag thuis misschien kunnen pakken. De uitwedstrijd ben ik in principe kansloos. Gemiddeld haalt 'ie 20-25 HatStats meer, z'n teamTSI is +- 360k, dat van mij 200k.. Hele kleine kans dat ik weet te verrassen, maar we zien wel. In ieder geval ga ik zondag een vet nieuw HatStats-record vestigen zonder te MOTSen
Tuurlijk, training kan de boel nog in het water laten vallen. M'n huidige HatStats-record is 203. Mits er geen al te gekke dingen gebeuren verwacht ik er zondag tussen de 220 en 225 te halenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hatstats record is natuurlijk een beetje afhankelijk van de training vrijdag. Met name de vorm. Maar hoeveel hatstats verwacht je te gaan halen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:als ik een 3-5-2 MOTS met 2 OCD, 2 WTM en 2 DFW speel, haal ik volgens HO! een Wonderbaarlijk (zeer hoog) middenveld
![]()
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slechtquote:
Vergeet alleen niet dat het vanaf VI een stuk lastiger is om vooruit te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slecht
bij mij in V zie ik dat ook niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slecht
Van VI naar V (en dan handhaven) lijkt me ook al een hele stapquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat het vanaf VI een stuk lastiger is om vooruit te komen
Mwoah, het doet ook wel wat met m'n andere ratings. In totaal zou ik dan ook op +- 225 HatStats uitkomen. Evenveel als ik zonder MOTS en in een 'normale 3-5-2' zondag zou gaan halenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij mij in V zie ik dat ook niet hoor
Net gepromoveerd uit mijn jeugdteam, haalde daar 7 sterren. Heeft iemand enig idee hoe hoog hij ongeveer zit?quote:Elco Brunott [playerid=237825599]
17 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 1d)
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 470 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Hij zit hoogquote:Op maandag 9 maart 2009 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net gepromoveerd uit mijn jeugdteam, haalde daar 7 sterren. Heeft iemand enig idee hoe hoog hij ongeveer zit?
Ik weet de loongrens tussen goed en uitstekend niet voor 17-jarigen..
quote:Heb in mn jeugdteam nog een 7 sterren def, maar die is redelijk verdedigen...waarin zou hij nog meer sterk kunnen zijn?
quote:
Hebben de jeugdspelers niet allemaal zwak conditie? Ik dacht dat zou allemaal op hetzelfde niveau zouden moeten zitten. Ik train het niet, en die redelijke 7ster zit korter in mn ploeg dan Brunottquote:[..]
Conditie.
mja als je gaat counteren terwijl je middenveld even hoog is als dat van je tegenstanderquote:
Het is niet diegene waar ik toen op doelde, maar ik ben er nog redelijk blij mee:quote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.
Kostte mij 1,25 miljoenquote:Hubertus Willems [playerid=226882561]
18 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 11-05-2009
Geboren in: België
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 09-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 4 350
Loon: 1 092 ¤ (910 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: goed
even terug lezen naar mn 1e postquote:Op maandag 9 maart 2009 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja als je gaat counteren terwijl je middenveld even hoog is als dat van je tegenstander
Waarschijnlijk gewoon een nulletje te veel. 250.000 is een redelijke prijs voor hem. Komt wel vaker voorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
even terug lezen naar mn 1e post
Ben op zoek naar een tijdelijke keep. Kom ik dit tegen:
Donnie Molema (145598146)
27 jaar en 41 dagen,
Vraag prijs 2,5 miljoen
Ik weet t maar vond t wel grappig om te zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een nulletje te veel. 250.000 is een redelijke prijs voor hem. Komt wel vaker voor
Kon slechter.quote:Paul van Melis had a charmed game this week, I haven't seen him play that well before.
Feel free to let your boys try different positions, but I really think you should try giving Julius Pielstroom some Set pieces training, too.
Jozias Kalf is such a fine young boy, never gives us any headaches in training. Loves his mother, too.
In this game, I studied Clarence Flinterman. His Playmaking is passable I would say.
I think Paul van Melis is a fine specimen. He has a nice, physical style.
I don't think the youth team is the right place for Steffen Terlouw any more. At least when it comes to Passing, he's simply unable to improve any more.
dat is idd wel lekker ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
Altijd lekker meegenomen, 2 ton winst in 2 weken, op een 17jarig def. Alle kleine beetjes helpen, zeker als je net 2 uitwedstrijden op rij hebt gehad
quote:
Que?quote:Trener: Rinus de Vries
Dit binne de oantekenings fan Rinus de Vries oangeande dizze wedstriid:
Wy moatte mar efkes yn petear!
Ik tink net dat de jeugdploech mear it goede plak is foar Leendert Kaanis. Teminste at wy it ha oer syn Oerspyljen, dêr ferbettert hy net mear yn.
Dat wie alles wat ik te sizzen hie oer dizze saken. Sjoch dy wol wer!
Dat duurt nog anderhalf seizoen....ongeveerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:46 schreef drummerdude het volgende:
Misschien ziet nog iemand wat in hem![]()
Hoe lang duurt jullie jeugdcompetitie nog? Mijn jeugdcompetitie stopt volgende week, en dan kan ik even berekenen hoeveel teams er in de volgende kunnen
Ja, je had hem vorige week op woensdag toen ik keek nog niet gestuurd, na woensdag kijk ik niet zo vaak meer. Toen ik hem maandag wel zag besloot ik maar te wachten op die van deze week, vandaar! Ik zal hem vanmiddag weer even bijwerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
Gijs: Update de site eens, de stand van speelronde 4 staat er nog..
Tja, de prijsbepaling van HO is niet altijd even correct ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef drummerdude het volgende:
Mijn speler, volgend HO 604K waard, is er voor verkoopprijs 400K uitgegaan, mijn opbrengsten 372K
Heb jij mijn post in t Fok!Cup topic ook gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef drummerdude het volgende:
Weer een team van de maand, en wat voor 1! Top interview! Elke maand weer leuk te lezen
Zet hem morgenochtend ook even op de site en lees hem dan ook even!quote:
Gereageerdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij mijn post in t Fok!Cup topic ook gelezen?
fantastischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef rompompom het volgende:
Dat was een goeie keus van mij vorige maand..
Zal wel een duit kosten...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft formidabel ervaring en is een matig leider goed in vorm.
Leeftijd: 29 jaar (61 dagen) Positiespel: zwak Passen: uitmuntend
TSI: 77 180 Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Specialiteit: - Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
zal ik doen?kopen
2,6mil opmoment kan tot 2,8mil biedenquote:
gaat je niet lukken volgens mij.. lekker late reactie ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
2,6mil opmoment kan tot 2,8mil bieden
lees post boven jequote:
-nvm-quote:
een kale? ik zit nu wel te twijfelen een kale of met passenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor die prijzen koop je ook een buitenaarde speler. Of een mytische...
Ik zou voor passen gaan, goedkoper in salaris, en nuttig voor de tactiekvaardigheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
een kale? ik zit nu wel te twijfelen een kale of met passen
quote:8. Alberto Martínez Delgado (CM) (145404708)
24 jaar en 65 dagen, volgende verjaardag: 26-04-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 30-12-2007)
Total Skill Index (TSI): 78 830
Loon: 48 972 ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 13-03-2009 20:11
Vraagprijs: 2 600 000 ¤
Hoogste bod: 2 600 000 ¤ door VSC Assen
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Kan wel. Maar ik zou voor een aanvaller vleugelspel willen adviseren en eventueel onvoorspelbaar als specialiteit.quote:
heb deze gehaalt voor 1,5milquote:Stan Dalemans (73002364)
29 jaar en 99 dagen, volgende verjaardag: 23-03-2009
Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Deportivo de La Coruna
(sinds 08-03-2009 (6/38), 2d)
Total Skill Index (TSI): 42 180
Loon: 30 730 ¤/week
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 15/20 reusachtig
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Netjes. Maar houd je wel rekening met je conditie. Ik heb nu ook naar 20% verhoogd omdat ik wat oudere spelers heb.quote:
15% heb ik staan moet ik nou een kale scoren halen of met passen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Netjes. Maar houd je wel rekening met je conditie. Ik heb nu ook naar 20% verhoogd omdat ik wat oudere spelers heb.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
15% heb ik staan moet ik nou een kale scoren halen of met passen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan wel. Maar ik zou voor een aanvaller vleugelspel willen adviseren en eventueel onvoorspelbaar als specialiteit.
goed/uitstekend vleugel of hoger?quote:
Nu ben ik klaar met spelers kopen/verkopen. Met mijn huidige verdedigers in redelijk vorm moet ik een briljante countervaardigheid kunnen halen (volgens HAG)quote:Martin MacNee [playerid=130124312]
25 jaar en 18 dagen
Geboren in: Scotland
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Raging Bulls United
Total Skill Index (TSI): 42 190
Loon: 13 524 ¤ (11 270 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Snel
Positiespel: waardeloos Passen: uitmuntend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
en:quote:Huidige vaardigheden
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: buitenaards
Spelhervatting: waardeloos
De eerste hoop ik voor 2,9 miljoen binnen te halen, de 2e voor 2,6 miljoen.quote:Huidige vaardigheden
Verdedigen: slecht
Positiespel: buitenaards
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: slecht
Hoe oud zijn ze ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hier ga ik voor in ieder geval, ik heb nu 5,7 miljoen voor uit te geven:
[..]
en:
[..]
De eerste hoop ik voor 2,9 miljoen binnen te halen, de 2e voor 2,6 miljoen.
Dat is wel netjesquote:
Als ik die binnen heb, dan heb ik 3 IM's met buitenaards en 2 A's met buitenaards.quote:
Goed voor elkaar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik die binnen heb, dan heb ik 3 IM's met buitenaards en 2 A's met buitenaards.
Volgende stap is dan om de vleugels omhoog te halen. Daar staan nu een bovennatuurlijk en twee wereldklasse. Die wereldklasse wil ik dan vervangen voor buitenaards om die bovennatuurlijk als reserve te houden.
Nee. Dat lukt nu al niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Goed voor elkaar!Kun je met die lonen in de VI een beetje quitte draaien dan?
*duizelig wordtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat lukt nu al niet...
Ik kom nu een kleine 100k per week (gemiddeld) te kort. Maar dat komt ook door tegenvallende resultaten in het begin waardoor maar weinig mensen naar het stadion kwamen. Door nu wat betere resultaten te boeken hoop ik hier wat meer voor binnen te krijgen. Laatste wedstrijd een 250k terwijl ik gerekend had op 440k.
En om de lonen wat lager te houden kies ik voor Nederlanders. Als ik die 2 spelers heb, dan zal het een 330k loon per week zijn.
Laat deze countervaardigheid eerst maar zitten. Een verdediger van mij heeft vanochtend 4 week blessure opgelopen, en is dus nooit weer op tijd fit voor de wedstrijd waarin ik wou counterenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef NelisZ het volgende:
10-03-2009 (7/38) Je hebt een speler verkocht en 1 678 650 ¤ ontvangen.
10-03-2009 (7/38) Je hebt een speler verkocht en 2 014 380 ¤ ontvangen.
En van dat geld deze speler gekocht voor 3,5m:
[..]
Nu ben ik klaar met spelers kopen/verkopen. Met mijn huidige verdedigers in redelijk vorm moet ik een briljante countervaardigheid kunnen halen (volgens HAG)
Ik heb even een herberekening gedaan. Ik zou op 350k loon per week moeten gaan komen. Mijn totale kosten over 2 weken zouden op 900k uitkomen. per 2 weken krijg ik ongeveer 600k binnen als het goed gaat (400k voor stadion, 100k sponsors). Dat zou uitkomen op -150k per week.quote:
Daar gaat structureel gezien nogal wat tijd in zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb even een herberekening gedaan. Ik zou op 350k loon per week moeten gaan komen. Mijn totale kosten over 2 weken zouden op 900k uitkomen. per 2 weken krijg ik ongeveer 600k binnen als het goed gaat (400k voor stadion, 100k sponsors). Dat zou uitkomen op -150k per week.
Met andere worden. Dat wordt skilltrades kopen die binnen 1 of 2 weken poppen, anders ga ik het financieel niet rond krijgen zo te zien...
Met wat de spelers waar ik dat mee wil doen, zou ik minimaal 1000k per 2 weken moeten verdienen met skilltraden (berekend op 5 trainees (3 trainees houd ik voor de lange termijn)). Dan zou ik uiteindelijk een 350k per week moeten gaan overhouden.
Dat!! En het risico met TS-hits als gevolg van die skilltrades? Zou zonde zijn als je structureel een lagere teamgeest hebt en te weinig uit al dat dure materiaal haalt...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar gaat structureel gezien nogal wat tijd in zitten
De kleinste kans is er, als je sympathiek aanhoudt voor elke trainee. Echter, je zegt zelf dat je per 2 weken 5 skilltrades ongeveer wilt voltooien. Dat is dus een ts hit per twee weken. Is dat niet veel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je goede spelers als trades neemt, dan is dat risico klein.
http://www.hagonline.org/?id=52
sympathieke spelers dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
Gedver, een trainee krijgt rood in de 20ste minuut.....dat kost hem toch 70 minuten training dan?
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De kleinste kans is er, als je sympathiek aanhoudt voor elke trainee. Echter, je zegt zelf dat je per 2 weken 5 skilltrades ongeveer wilt voltooien. Dat is dus een ts hit per twee weken. Is dat niet veel?
Is er een standaard percentage dat staat voor een 'TS-hit'?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.
Nee. 1 TS per week kan makkelijk ongedaan worden gemaakt door een coash met slecht leiderschap. Die kan er 2 per week aan om precies te zijn.
Met een redelijk leiderschap kun je er nog meer aan, alleen weet ik niet hoeveel.
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is er een standaard percentage dat stata voor een 'TS-hit'?
* Proud2beDiepfries daar wel benieuwd naar is...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Gijs_ daar wel benieuwd naar is...
Ik dacht 5%.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries daar wel benieuwd naar is...
Dat is de kans op een hit. Niet het percentage teamspirit wat eraf gaat als je een hit hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef ScudRaket het volgende:
Karakter Aankoop Verkoop
Populair 0% 24,4%
Sympathiek 0% 19,1%
Aangenaam 28,8% 13,9%
Controversieel 52,4% 0%
Gemeen 63,3% 0%
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de kans op een hit. Niet het percentage teamspirit wat eraf gaat als je een hit hebt.
Alles in HT gaat met percentages. Dus waarom zou dat anders zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.
Nee. 1 TS per week kan makkelijk ongedaan worden gemaakt door een coash met slecht leiderschap. Die kan er 2 per week aan om precies te zijn.
Met een redelijk leiderschap kun je er nog meer aan, alleen weet ik niet hoeveel.
Mijn coach is inderdaad niet ideaal. Maar ik wil eerst mijn team weer op orde hebben. Ik heb een goed/redelijk als FC... Die kost 500k om coach te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.
Als je dan de eerste paar wedstrijden PICt heb je een teamgeest van 'paradijs op aarde', wat 'dolgelukkig' zal zijn op de zondag erna. Belangrijke wedstrijden kun je normaal spelen, en met een PIC daarna alsnog weer je teamgeest op 'paradijs op aarde krijgen'. Dit scheelt in het niveau van positiespel wat je nodig hebt, en dus in je salarissen. Ten minste, zo doe ik dat. En het is een stukje onvoorspelbaarheid wanneer je PICt of normaal speelt...
Hier zou je kunnen kijken of het haalbaar is: http://www.hagonline.org/?id=28quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef NelisZ het volgende:
Dat is wel minder, aangezien mijn vorm al niet super is. Ik hou mn conditie training nu toch maar op 20% in de hoop dat mn 34 jarige reusachtig mid stijgt in conditie, matig is toch een beetje mager
en dan vraag je je af hoe je aan die award komt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
Damn wat serieus en ontopic hier
Tijd voor wat gespam
Hattrick
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan vraag je je af hoe je aan die award komt?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry vergeten
[ afbeelding ]
Omdat t hier geen kpd is maar een net plaatje en een klein beetje ontopic.
Godver....quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zeg, het is geen vrijdagmiddag, ja!
niet? Ik heb vandaag net zoveel gedaan als op vrijdagquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zeg, het is geen vrijdagmiddag, ja!
Tering possie.. Dat is smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry vergeten
[ afbeelding ]
Omdat t hier geen kpd is maar een net plaatje en een klein beetje ontopic.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? Ik heb vandaag net zoveel gedaan als op vrijdag
Ook lekkerquote:
Daar wacht ik ook nog op. Misschien ff een adresje aanmaken waarop de vrouwen mogen insturen of zich mogen aanbiedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trouwens waar blijven jou foto's van al die Slobbelende vrouwen?
stimmtquote:
wonderschoon. Ik heb er ook wel een beetje oog voorquote:[..]
Ook lekkermaar die stond niet in t breezah topic
Wel een mooie kamelen teen. :![]()
Dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier zou je kunnen kijken of het haalbaar is: http://www.hagonline.org/?id=28
Met 15% zou je het ook moeten kunnen redden, wordt alleen wat moeilijker...
Ik ga van 15% naar 17% nu. Op die manier kan ik mijn spelers tot 30 jaar op minimaal goed houden. Dat voldoet voor mij.
ja dat zou misschien wel handig zijn. Misschien dat we de 28e 1 van de 2 dames zo gek kunnen krijgen of misschien wel alle 2.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op. Misschien ff een adresje aanmaken waarop de vrouwen mogen insturen of zich mogen aanbieden
hehehe ken je inmiddels een beetjequote:
Zekersquote:wonderschoon. Ik heb er ook wel een beetje oog voor
hahahaha de 1e Slobbelaarster!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[offtopic] KNIP [/offtopic]
En om een beetje ontopic te blijven:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat zou misschien wel handig zijn. Misschien dat we de 28e 1 van de 2 dames zo gek kunnen krijgen of misschien wel alle 2.![]()
[..]
hehehe ken je inmiddels een beetje
[..]
Zekers
Dat blijkt ja![]()
Dat is er inderdaad 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha de 1e Slobbelaarster!![]()
![]()
![]()
Geniaal!![]()
Goed planquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Dat is er inderdaad 1
Meteen ff op de site knallen
Zegt de enige die geen bier drinktquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bier en tieten... Is dat niet veel beter?
[ afbeelding ]
Je veroorzaakt niet minder blessures door pic te spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
Sta je 2-1 voor wordt het in minuut 89 en 90 2-3![]()
Wel ook in minuut 90 nog een speler van de tegenstander nog op +4 gezet terwijl ik pic speelde. Iig een hoop spelers krijgen training
.
Het moest ff hier al dat serieuze ontopic gedoe moest even doorbroken wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kommen jullie slowchatters niet op IRC. Daar kunnen jullie alle ins en outs over bier, tieten en slobbelen bespreken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe spits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe traineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbeteringen op andere positie
Anders?
Heeft iemand een goed advies?![]()
Dan kan je niet kiezen voor pic of mots.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef borisz het volgende:
Was een friendly of dan heb je zeker geen keuze..
En alsnog heeft het voorzaken van blessures daar niets mee te maken![]()
![]()
Ja.. men moet toch een beetje onderwezen worden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.slobbelen.nl/pics.html En dan nog onder voorbeelden ook![]()
![]()
Wel ff aan me denken bij al je nieuwe veroveringen dat je ze ff laat slobbelen op camera![]()
![]()
hahahahaha ik denk niet dat ik aan slobbelen denk als ik met zo een meid in bed lig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. men moet toch een beetje onderwezen worden?
Wel ff aan me denken bij al je nieuwe veroveringen dat je ze ff laat slobbelen op cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:goh je hebt wel een uitdaging gekozen zeg
ik speel tegen RealBizkit en sta al 4-1 achter
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 11-03-2009 18:32:51 (stand aanpassen) ]![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha ik denk niet dat ik aan slobbelen denk als ik met zo een meid in bed lig.Je moet ook aan mijn denken als je met zo'n meid in bed ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insane domineerde de wedstrijd en mocht 83 procent balbezit laten aantekenen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]goh je hebt wel een uitdaging gekozen zeg
ik speel tegen RealBizkit en sta al 4-0 achter![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet ook aan mijn denken als je met zo'n meid in bed ligtIn je dromen
Verbazing wekkendquote:Insane domineerde de wedstrijd en mocht 83 procent balbezit laten aantekenen.![]()
![]()
Mooi. Maar 2 bedragen op de transfervergelijking onder het bedrag wat ik betaald heb. Maar dat scheelt wel weer 500k op mijn begroting...quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 11-03-2009 22:49
Deadline: 11-03-2009 22:49
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 2 400 000 ¤ door TeamKoekje
Het bieden is geëindigd!quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Alis Hardenbol 101 680 28 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
80817363 10-03-2009 99 340 2 763 000 ¤ 28 matig
77052118 07-03-2009 107 040 2 750 000 ¤ 28 goed
97062348 28-02-2009 77 410 2 907 000 ¤ 28 redelijk
89212485 19-02-2009 98 720 3 500 000 ¤ 28 goed
94389372 18-02-2009 80 780 3 250 000 ¤ 28 redelijk
76677148 01-02-2009 73 830 3 242 000 ¤ 28 zwak
80250307 22-01-2009 80 030 2 677 000 ¤ 28 redelijk
65604339 21-01-2009 20 390 2 000 000 ¤ 28 redelijk
77484402 19-01-2009 76 560 3 750 000 ¤ 28 matig
76832842 17-12-2008 65 550 1 632 001 ¤ 28 goed![]()
En hoe staat het in verhouding tot TSI/Leeftijd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mooi. Maar 2 bedragen op de transfervergelijking onder het bedrag wat ik betaald heb. Maar dat scheelt wel weer 500k op mijn begroting...
[..]
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent te lui te zijn het zelf even op te zoeken...
*klaagt dat 'ie vanmiddag in Tunesië blessure 7 en 8 (pleisters niet meegerekend) van dit seizoen heeft opgelopen. Beide trainees, 'gelukkig' echter 'maar' een +1 en +2. Mits die +2 niet meer is dan 2.57 weken, da speelt 'ie volgende week woensdag weer.
Wel 1-7 gewonnen overigens en dus het uitvlaggetje van Tunesië erbij..I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Blessures vallen mee aldus HAIC, geen onoverkomelijke verloren training dus deze en volgende week. Verbouwing stadion naar 42k is voltooid. Nu nog het zonnetje erbij op zondag thuis als nr3 tegen nr2, m'n fanmood is er klaar voor na de 0-10 overwinning afgelopen week
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Jij misschienquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen waren we weer allemaal vriendjes.![]()
![]()
![]()
Bloeit hier wat 'parkeerplaats liefde' ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen waren we weer allemaal vriendjes.![]()
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En hoe staat het in verhouding tot TSI/Leeftijd?
Hij heeft 101680 TSI en is 28 jaar...![]()
Oh, het lijstje geeft TSI en transferprijs weer, maar niet de exacte leeftijd (aantal dagen) en vorm/conditie van jouw speler.. Ik zie nogal een verschil tussen '28j1d/slecht vorm/TSI 101k' en '28j111d/goed vorm/ TSI 101k'quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hij heeft 101680 TSI en is 28 jaar...
(waar ik dus wel achter had kunnen komen door het zelf op te zoeken.. zoals gezegd echter...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Die van mij heeft goed vorm, goed conditie en is 109 dagen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh, het lijstje geeft TSI en transferprijs weer, maar niet de exacte leeftijd (aantal dagen) en vorm/conditie van jouw speler.. Ik zie nogal een verschil tussen '28j1d/slecht vorm/TSI 101k' en '28j111d/goed vorm/ TSI 101k'
(waar ik dus wel achter had kunnen komen door het zelf op te zoeken.. zoals gezegd echter...)
![]()
![]()
* Proud2beDiepfries graag alles relativeertquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij heeft goed vorm, goed conditie en is 109 dagen.![]()
* Proud2beDiepfries zich niet afvraagt wat een 29-jarige met dezelfde stats doet
Dat mag ook. Maar ik had op 2,9 geteld, dus voor mij valt het gewoon positief uit. Als ik morgenvroeg die speler ook krijg voor de prijs waar het openingsbod op staat, dan heb ik daar ook een meevaller van 150k.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries graag alles relativeert![]()
* Proud2beDiepfries zich niet afvraagt wat een 29-jarige met dezelfde stats doet
Dan zou ik zondag een 1,5 miljoen op de bank moeten hebben. Eens kijken of ik dan mijn FC zijn trainersdiploma laat halen.![]()
![]()
Nieuwe aankoop:2,1 miljoen, iets boven de TC.quote:Atzo Veneman
28 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 04-06-2009
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 12-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 61 200
Loon: 38 110 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend- link verwijderd. niet terugplaatsen! -![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Karsten heeft twee maal gescoord Scud!
En vannacht waarschijnlijk weer een pop naar formidabel
![]()
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Hmmz ik zie nu net de TU bij de jonkies:quote:09-03-2009 22:10
Match Eugène Neelen is not going to respond to Passing training any more.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Je weet dat er een bug is met de trainingsrapporten in de jeugd en dan met name vwb. het 'uitgetraind' zijn? Zo niet, dan zou ik de ingame HT-forums maar eens bekijken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef ScudRaket het volgende:
Hmmz ik zie nu net de TU bij de jonkies:
[..]
Maw, hij hoeft nog niet per se uitgetraind te zijn..I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat er een bug is met de trainingsrapporten in de jeugd en dan met name vwb. het 'uitgetraind' zijn? Zo niet, dan zou ik de ingame HT-forums maar eens bekijken..
Maw, hij hoeft nog niet per se uitgetraind te zijn..
quote:Blankvandaal wrote:
HT's admitted that there was a bug leading to al lot of "you should promote this player or get rid of him, because he can't learn anything more" messages that were faulty. They made a correction removing this bug and the wrong reports. Of course, there was no need to communicate about it, since it was only something small.... (just to be clear, those aren't my words!).quote:#9: Holten » #8: Blankvandaal 15:08Holten
Løvetann FK
V.56
Ok, so there are no more bugs regarding YA anymore?http://www82.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=12642058&n=1quote:#11: Blankvandaal » #9: Holten 15:09Blankvandaal
De Blankvandalen
V.25
No one will know the answer to that question for sure, not even the HT's. There's no bug untill it's found ;-) I can only tell you the bug I'm talking about has been solved.
Tenzij het insectje nog steeds ronddwaalt...If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Ik heb geen idee of het insectje er nog steeds is...
In hetzelfde topic is ook een bijdrage van mijn kant te vinden:Fantastisch trainingsrapport, of niet?quote:Trener: Rinus de Vries
Dit binne de oantekenings fan Rinus de Vries oangeande dizze wedstriid:
Wy moatte mar efkes yn petear!
Ik tink net dat de jeugdploech mear it goede plak is foar Leendert Kaanis. Teminste at wy it ha oer syn Oerspyljen, dêr ferbettert hy net mear yn.
Dat wie alles wat ik te sizzen hie oer dizze saken. Sjoch dy wol wer!
Vwb. de posts van Blankvandaal. Ik heb zo ongeveer alle HT's en flameron gebookmarked. Ik heb nergens iemand zien bevestigen dat de het insect is verdelgd. Overigens kan dat wel het geval zijn natuurlijk, gelukkig is het sarcasme in de posts van Blankvandaal ook meer dan duidelijkenquote:They made a correction removing this bug and the wrong reports. Of course, there was no need to communicate about it, since it was only something small.... (just to be clear, those aren't my words!).Ik had bijvoorbeeld eerder een melding gekregen dat Peter de Wijk uitgetraind was in Verdedigen. Afgelopen zondag hem naar aanleiding van het bekend zijn met de bug weer Verdedigen laten trainen, maar geen melding dat hij daarin uitgetraind was..quote:No one will know the answer to that question for sure, not even the HT's. There's no bug untill it's found ;-)
Schiet mij maar lek...I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
nieuwe spits, 4,2mil volgens transfer vergelijking rond de 5,5mil waard.quote:Axel Andersson (128701764)
25 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2009
Sverige
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Rabid Raccoons
(sinds 04-01-2007 (5/31), 7s 2w)
Total Skill Index (TSI): 74 100
Loon: 15 090 ¤/week
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 12/20 wonderbaarlijk
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 4/20 zwakals ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Leuke speler.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nieuwe spits, 4,2mil volgens transfer vergelijking rond de 5,5mil waard.
![]()
ben je toch nog trots op mequote:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat het een leuke speler is, heeft niets met trots op jou te maken.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
19j38d en 17j59dquote:Zélio Periquito
Increased his playmaking skill from excellent to formidable.
Washington Morales
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from passable to solid.
Die laatste was onverwacht, maar het betekent wel dat een andere 17j60d volgende week ook gaat![]()
![]()
![]()
TU vandaag is weer zwaar bagger...
Dubbele vorm daling bij mij beste aanvaller, verder nog 3 dalingen. Alleen 1 scoren pop, waar er twee mogelijk waren volgens PsicoTSI. Verre van wat ik had gehoopt. En toen nu toe nog geen conditie stijgingen ondanks een hoger percentage conditietraining
De gemiddelde vorm voor mijn team is nu redelijk (heel laag), voor mijn top 11 is de vorm matig (hoog)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)![]()
TU:
TSI: +6130/-2700
Passen: +5/-0
Conditie: +0/-1
Vorm: +8/-4
András Pesti - Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan aardich nei bêst.
Kauko Rasmus - Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn oerspyljen feardigens ferbettere fan swak nei matich.
Rien Spierings - It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hy resultaat, syn oerspyljen is stegen fan bêst nei poerbêst.
Falko Viskil - Syn oerspyljen feardigens ferbettere fan matich nei aardich.
En m'n keeper van 'neat wurdich nei jammerdearlik oerspyljen'
Pesti is kut, doordat 'ie een niveau Passen extra heeft, daalt z'n transfervergelijking met 200k![]()
Rasmus (Winger), Spierings en Viskil (beide IM) zijn trainees. Spierings is nu 22j2d met Wereldklasse PM en Uitstekend Passen
Vorm +3/-1 in m'n opstelling voor zondag
3 def-stijgers:
quote:Julio Taranco [playerid=198615480]
20 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 15-06-2009
Geboren in: Uruguay
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008 (11/36), 1s 12w 2d)
Total Skill Index (TSI): 12 040
Loon: 3 492 (2 910 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: matigquote:Taner Doğrul [playerid=217340838]
19 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 01-07-2009
Geboren in: Türkiye
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Eigenaar: YMFC (sinds 23-09-2008 (15/36), 1s 8w 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 760
Loon: 1 188 (990 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Snel
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzaligVorm +7/ -4quote:Natalio Córdoba [playerid=214426378]
19 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 20-06-2009
Geboren in: Argentina
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-09-2008 (12/36), 1s 11w 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 110
Loon: 780 (650 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
TSI +7660 /-3730
De laatste twee defs gaan de TL opIk ben van pindavlees![]()
Vannacht mijn 5e buitenaardse speler binnen gehaald.
TU:
Vorm: +5/-2
Conditie: +1/0
Voor de rest niets speciaals, maar dat was ook wel verwacht.![]()
![]()
TU:
Def +2: Spits naar matig, Trainee naar Briljant
Vorm: +3/-7 (Het zal ook eens niet..)
Conditie: +2Eigen jeugd ftw.quote:Hans Domela Nieuwenhuis
19 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 02-04-2009
Geboren in: Nederland
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 04-05-2008 (10/35), 2s 12w 5d)
Total Skill Index (TSI): 8 600
Loon: 1 930 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig- link verwijderd. niet terugplaatsen! -![]()
quote:Lorenzo Scrozza Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.quote:Lorenzo Scrozza
18 jaar en 1 dagen, TSI = 2 060
goed in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig![]()
klote training
Hier staat overigens wel nog een speler bij die te koop staat. Die brengt alle gemiddeldes wat omhoog.quote:Top 11 gemiddelde
TSI 68 424
Loon 35 474
Leeftijd 26
Vorm redelijk (zeer hoog)
Conditie goed (zeer hoog)
Ervaring redelijk (laag)![]()
Weer een matige TU, paar vormdalers en vormstijgers.
Nog een pull gedaan uit de jeugdopleiding van de week en die staat op de lijst omdat ik er geen ruimte voor heb! Misschien nog aantrekkelijk voor beginnende of arme managers!quote:33. Gerd Grond (E1) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 16 dagen, TSI = 460
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzaligDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
35k loon gemiddeld...ppffffffquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier staat overigens wel nog een speler bij die te koop staat. Die brengt alle gemiddeldes wat omhoog.
De speler met het meeste loon krijgt van mij nog steeds maar 26kIk ben van pindavlees![]()
Al met al een lekkere training. 3 van mn 5 A team trainies gestegenquote:Trainingsrapport
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Lauge Rath-Friis Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Benjamin van Luin Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Sjefke van Wessel Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
17 jaar en 79 dagen, TSI = 2 360
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Lucien Locke Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.Werd ook wel tijd ook want mn verdedigings ratings gingen nergens meer over als Counter hufter. Leuk detail is dat 3 van de 4 stijgers eigen jeugd spelers zijn. Al zijn er 5 van mn 9 trainies eigen jeugd. Toch blijft t leuker als je hun ziet stijgen dan wanneer t een gekochte trainie is.
![]()
Ligt er maar net aan wat voor een gekochte trainee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al met al een lekkere training. 3 van mn 5 A team trainies gestegenWerd ook wel tijd ook want mn verdedigings ratings gingen nergens meer over als Counter hufter. Leuk detail is dat 3 van de 4 stijgers eigen jeugd spelers zijn. Al zijn er 5 van mn 9 trainies eigen jeugd. Toch blijft t leuker als je hun ziet stijgen dan wanneer t een gekochte trainie is.
Ik zie liever een gekochte trainee van 17 jaar en 59 dagen naar uitstekend stijgen dan een eigen speler van 18 jaar en 67 dagen die naar uitstekend stijgt.![]()
Een eigen trainie van 18 naar uitstekend zal dat bij mij nooit halen want dat soort jeugd pulls komen niet in aanmerking om te spelen in de senioren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor een gekochte trainee.
Ik zie liever een gekochte trainee van 17 jaar en 59 dagen naar uitstekend stijgen dan een eigen speler van 18 jaar en 67 dagen die naar uitstekend stijgt.
Zie mn edit van mn post boven de jouwe.![]()
Ik had het over spelers in het algemeen, niet alleen over die van jouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een eigen trainie van 18 naar uitstekend zal dat bij mij nooit halen want dat soort jeugd pulls komen niet in aanmerking om te spelen in de senioren.
Zie mn edit van mn post boven de jouwe.
![]()
![]()
Tja ik had t dan ook persoonlijk over mijn gevoel en mijn trainies.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over spelers in het algemeen, niet alleen over die van jouw.![]()
![]()
Zeg dat dan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik had t dan ook persoonlijk over mijn gevoel en mijn trainies.
![]()
![]()
Ten eerste, al die programma´s waarmee jullie heel makkelijk kunne bekijken wat er bij de trainingsupdate is gebeurd, welke zijn dat? Of houden jullie het zelf bij in excel?
Daarnaast een heerlijke trainingsupdate. Net 2 week bezig met het spel, zit in 10e divisie, en 4 van mijn trainees zijn omhoog gegaan van Positiespel redelijk --> goed. Daarvan zijn 3 laat in de 17, en 1tje is 17 jaar en 16 dagen (held). Nou is mijn vraagje, hoever moet ik die lui doortrainen voordat het slim is om te verkopen. Ik neem aan dat het extra geld die je krijgt door een stijging naar goed niet heel bijzonder is toch? Daarnaast speel ik in de 10de divisie, dus het niveau is ook niet heel lastig.Forza SCH.![]()
Het makkelijkste proggie is Hattrick Organiserquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:18 schreef Jelminho het volgende:
Ten eerste, al die programma´s waarmee jullie heel makkelijk kunne bekijken wat er bij de trainingsupdate is gebeurd, welke zijn dat? Of houden jullie het zelf bij in excel?
Daarnaast een heerlijke trainingsupdate. Net 2 week bezig met het spel, zit in 10e divisie, en 4 van mijn trainees zijn omhoog gegaan van Positiespel redelijk --> goed. Daarvan zijn 3 laat in de 17, en 1tje is 17 jaar en 16 dagen (held). Nou is mijn vraagje, hoever moet ik die lui doortrainen voordat het slim is om te verkopen. Ik neem aan dat het extra geld die je krijgt door een stijging naar goed niet heel bijzonder is toch? Daarnaast speel ik in de 10de divisie, dus het niveau is ook niet heel lastig.
Ik zou 5 spelers uitkiezen om verder op te trainen (tot ze ongeveer 20/21/22 zijn). De overige trainees zou ik met winst verkopen zodra ze stijgen. Van deze opbrengst kun je weer nieuwe handel-trainees kopen en daarnaast versterkingen in je overige linies.
Wat is je teamnaam/teamID?Ik ben van pindavlees![]()
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox met de add-on Foxtrick om Hattrick online in te bekijken. In Foxtrick zitten veel handige extraatjes. Voor het bijhouden van training, etc., gebruik in Hattrick Organizer (gratis). Alternatieven daarvoor zijn onder andere HAM (Hattrick Assistant Manager / eenmalig ¤7,50), Tomattrick (gratis) en HCP (Hattrick Coach Professional / gratis)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:18 schreef Jelminho het volgende:
Daarnaast een heerlijke trainingsupdate. Net 2 week bezig met het spel, zit in 10e divisie, en 4 van mijn trainees zijn omhoog gegaan van Positiespel redelijk --> goed. Daarvan zijn 3 laat in de 17, en 1tje is 17 jaar en 16 dagen (held). Nou is mijn vraagje, hoever moet ik die lui doortrainen voordat het slim is om te verkopen. Ik neem aan dat het extra geld die je krijgt door een stijging naar goed niet heel bijzonder is toch? Daarnaast speel ik in de 10de divisie, dus het niveau is ook niet heel lastig.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Teamnaam: SC PofPof
Team ID: (143524)
Nederland, Fryslân, X.2077
Ook al direct verkopen bij stijging naar goed? Ze hebben amper bijstats, en zijn al hoog in de 17, dus veel zullen ze dan nog niet opleveren toch.Forza SCH.![]()
Dat wilde ik net vragen.
Maar het levert altijd iets op natuurlijk als ze dezelfde leeftijd hebben en 1 niveau beter. Doordat ze al wat ouder in dagen waren heb je er ook minder voor betaald.![]()
![]()
17j16d goed levert wel wat opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:25 schreef Jelminho het volgende:
Ook al direct verkopen bij stijging naar goed? Ze hebben amper bijstats, en zijn al hoog in de 17, dus veel zullen ze dan nog niet opleveren toch.
![]()
Lekker optrainen tot ze formidabel/uitmuntend of misschien zelf briljant zijn... (een jaar of 19/20 dus zeker wel). Je hebt 6 (3 op zondag, 3 op woensdag) 100%-trainingsplekken en 4 halve (2 op zondag, 2 op woensdag). Train je 4 beste trainees op tot ze op formidabel/uitmuntend/briljant zitten en/of je het geld echt nodig hebt en gebruik de andere plaatsen voor 'snel geld verdienen'..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:25 schreef Jelminho het volgende:
Ook al direct verkopen bij stijging naar goed? Ze hebben amper bijstats, en zijn al hoog in de 17, dus veel zullen ze dan nog niet opleveren toch.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: