daar is het toch zondagmiddag voorquote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sowieso lekker nuttig om de laatste pakweg 10 posts vol te Spammen op een zondagmiddag
Ach, je hebt tenminste weer eens een keer een topic geopendquote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee... maar dat is een principekwestie
inderdaad.. ik zou het niet durven, dus gewoon props van mij hoor!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar is het toch zondagmiddag voor. Ik moet toch wat met mn leven
Vanaf topic 1 aanwezig en ik heb er 4 geopendquote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, je hebt tenminste weer eens een keer een topic geopend
Ik niet, maar ga waarschijnlijk wel mijn nul reeks van 6 wedstrijden (waarvan dus alle 5 de wedstrijden van dit seizoen) verliezenquote:
Van hetzelfdequote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond wedstrijd van het seizoen.. ben benieuwd(ik speel gewoon normaal...
)
Dit maakt de tip die de manager van dat tip me gemaild heeft nog een stuk leukerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef The_Hives het volgende:
4-0 voor in de eerste helft tegen de nummer 1
Ik had dus geen MOTS hoeven spelen
quote:04-03-2009tip
08:33 Van: Chanram
Tip.... ff sparen voor een betere trainer. Dan gaan je spelers ook met sprongen omhoog. Groet Chanram (Thai-Chang-Boys)
ach.. die verdienen alleen een goeie schoppartijquote:Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef The_Hives het volgende:
6-1 gewonnen
Ik ga nog maar even niet naar mn teamgeest kijken
Pas maar op met je spelers woensdag Nico
Welkom!quote:
Ik zal het zo even doen!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstanden zijn weer geüpload naar de site. Zodra Gijs ze weer goed heeft gezet op de site kunnen jullie ze bekijken. Voor mensen die alvast de plaats van hun beste speler willen weten, die kunnen dat tot die tijd gewoon even vragen.
Top.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal het zo even doen!
edit: Gedaan, de gehele tussenstand is weer terug te vinden op fokhattrick.org![]()
thanxquote:Op maandag 9 maart 2009 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[playerid=XXX]
ach 2.7mil is wel leuk prijsje kan je dan 1 van me spelers biedenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een bidwar op mijn speler. En dat in de vroege ochtend...
aai.gifquote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Lyzio het volgende:
Ondanks de MOTS kansloos met 3-0 verloren. Dag kampioenschap
Toch maar stoppen met counteren?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
Weer met betere stats niet gewonnen. Dat is nu al 3 weken op rij7 punten
kampioenschap
Oja en mn keeper 3 weken gebleseerd
Mn reserve keeper (die ik niet heb) heeft wel wat bijzonders verrichtDat is dan t enige plus puntje.
[ afbeelding ]
Mijn def ratings zijn wel een stuk lagen nu mn Wereldklasse keep geblesseerd is en er een waardeloos keep in de goal kwam.
Ok misschien niet moeten counteren maar zijn stats zijn normaal beter en ik had vorige week mots gespeeld en ging er van uit dat mijn mid minder dan dit zou zijn. Met 49% balbezit in de 1e helft had ik best al voor mogen staan. Dat zijn conditie nou ruk is en dus zn mid onderuit zakt de 2e helft kan ik ook niet weten. Kut is t iig wel.
Heeft ook geen nut! Vorige week speelde ik geen counter en toen mocht ik ook niet winnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch maar stoppen met counteren?
(182870598) 1.35mil en/of (188737901) 1.1milquote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals ik gisteren al zei. Ik heb dat geld zelf nodig voor een speler zometeen. Mocht ik die niet krijgen, dan kan ik wel bieden, maar je moet wachten tot na 14.00 uur.
Zet in ieder geval zijn ID maar even hier neer... Misschien dat iemand anders er al eerder op kan bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wolf Walravens (78250605) Vraagprijs: 1,5 miljoen
Transfervergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen beide morgenavond afLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Aan het kopen
Kevin Lerrig (geschiedenis van biedingen) 1 350 000 ¤ - TeamKoekje
Deadline: 10-03-2009 16:49
Wolf Walravens (geschiedenis van biedingen) 1 500 000 ¤ - TeamKoekje
Deadline: 10-03-2009 18:07
quote:
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Heb het direct gebruikt om een bod te kunnen doen op een trainee
Helaas heb ik hem niet. Hij werd me toch te duur, en ik wil nog wat geld overhouden voor een nieuwe verdediger... Maar er staan nog wel wat andere opties op de TLquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.
Mijn vleugelverdediger (omdat ik tegen een 'bot' speelde gister als vleugelspeler opgesteld) scoorde ook 4xquote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top.
Oh ja, mijn nieuwe spits in binnengekomen op een gedeelde 8e plaats met zijn 4 doelpunten gisteren.
Die 4 doelpunten waren niet tegen een bot. En hij staat niet eens als spelharvatter zelfs. Maar hij heeft wel Buitenaards scoren, Formidabel passen en Goed vleugel.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mijn vleugelverdediger (omdat ik tegen een 'bot' speelde gister als vleugelspeler opgesteld) scoorde ook 4x![]()
Staat nu al op 7 doelpunten met z'n redelijk Scoren (lekker nuttig) en [Koppen] (wel erg fijn voor corners en andere SE's)![]()
0-10 PIC gewonnen gisteravond. 2 pleistertjes opgelopen en helaas een gele kaart in de 88e minuut bij de stand 0-9
Komende 2 weken dubbele clash met de huidig nr2, ik sta zelf onverwacht derde. Eens kijken of ik die over 2 wedstrijden weet te verslaan.. Het zou toch wat zijn wanneer ik 2e eindig
Jeugd 0-0 tegen Wurdsje. Vanavond eens kijken of ze ook nog goed getraind hebben.
Oja, en m'n trainer is na precies 2 seizoenen en 2 weken gedaald van goed -> redelijk leiderschap..
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:3 - 1
heerlijk eindelijk weer eens een overwinning..
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:
3 - 1
Je bent niet gelukkig geweest idd, al ben ik persoonlijk dat die wedstrijd tegen AC een gevalletje shit happens was.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Na hoeveel naai partijen was dat? Dan weet ik ook een beetje wanneer ik kan verwachten weer eens te gaan winnen.
Details.. details...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die 4 doelpunten waren niet tegen een bot. En hij staat niet eens als spelharvatter zelfs. Maar hij heeft wel Buitenaards scoren, Formidabel passen en Goed vleugel.
Mwoah, ik ben al blij wanneer ik niet degradeer dit seizoenquote:Op naar plek 2 dus voor jou. Maar schat je zelf de kansen daarvoor hoog in?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef MrMoon het volgende:
3 - 1
2..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Na hoeveel naai partijen was dat? Dan weet ik ook een beetje wanneer ik kan verwachten weer eens te gaan winnen.
Dat hatstats record is natuurlijk een beetje afhankelijk van de training vrijdag. Met name de vorm. Maar hoeveel hatstats verwacht je te gaan halen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Details.. details...
[..]
Mwoah, ik ben al blij wanneer ik niet degradeer dit seizoenAls ik even kijk naar de ratings, etc., dan zou ik hem zondag thuis misschien kunnen pakken. De uitwedstrijd ben ik in principe kansloos. Gemiddeld haalt 'ie 20-25 HatStats meer, z'n teamTSI is +- 360k, dat van mij 200k.. Hele kleine kans dat ik weet te verrassen, maar we zien wel. In ieder geval ga ik zondag een vet nieuw HatStats-record vestigen zonder te MOTSen
Tuurlijk, training kan de boel nog in het water laten vallen. M'n huidige HatStats-record is 203. Mits er geen al te gekke dingen gebeuren verwacht ik er zondag tussen de 220 en 225 te halenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hatstats record is natuurlijk een beetje afhankelijk van de training vrijdag. Met name de vorm. Maar hoeveel hatstats verwacht je te gaan halen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:als ik een 3-5-2 MOTS met 2 OCD, 2 WTM en 2 DFW speel, haal ik volgens HO! een Wonderbaarlijk (zeer hoog) middenveld
![]()
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slechtquote:
Vergeet alleen niet dat het vanaf VI een stuk lastiger is om vooruit te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slecht
bij mij in V zie ik dat ook niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, daar lach jij om in die V van je... Voor mijn teampje van 5,5 seizoen oud is het nog niet zo slecht
Van VI naar V (en dan handhaven) lijkt me ook al een hele stapquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat het vanaf VI een stuk lastiger is om vooruit te komen
Mwoah, het doet ook wel wat met m'n andere ratings. In totaal zou ik dan ook op +- 225 HatStats uitkomen. Evenveel als ik zonder MOTS en in een 'normale 3-5-2' zondag zou gaan halenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij mij in V zie ik dat ook niet hoor
Net gepromoveerd uit mijn jeugdteam, haalde daar 7 sterren. Heeft iemand enig idee hoe hoog hij ongeveer zit?quote:Elco Brunott [playerid=237825599]
17 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 1d)
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 470 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |