Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de kans op een hit. Niet het percentage teamspirit wat eraf gaat als je een hit hebt.
Alles in HT gaat met percentages. Dus waarom zou dat anders zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.
Nee. 1 TS per week kan makkelijk ongedaan worden gemaakt door een coash met slecht leiderschap. Die kan er 2 per week aan om precies te zijn.
Met een redelijk leiderschap kun je er nog meer aan, alleen weet ik niet hoeveel.
Mijn coach is inderdaad niet ideaal. Maar ik wil eerst mijn team weer op orde hebben. Ik heb een goed/redelijk als FC... Die kost 500k om coach te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.
Als je dan de eerste paar wedstrijden PICt heb je een teamgeest van 'paradijs op aarde', wat 'dolgelukkig' zal zijn op de zondag erna. Belangrijke wedstrijden kun je normaal spelen, en met een PIC daarna alsnog weer je teamgeest op 'paradijs op aarde krijgen'. Dit scheelt in het niveau van positiespel wat je nodig hebt, en dus in je salarissen. Ten minste, zo doe ik dat. En het is een stukje onvoorspelbaarheid wanneer je PICt of normaal speelt...
Hier zou je kunnen kijken of het haalbaar is: http://www.hagonline.org/?id=28quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef NelisZ het volgende:
Dat is wel minder, aangezien mijn vorm al niet super is. Ik hou mn conditie training nu toch maar op 20% in de hoop dat mn 34 jarige reusachtig mid stijgt in conditie, matig is toch een beetje mager
en dan vraag je je af hoe je aan die award komt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
Damn wat serieus en ontopic hier
Tijd voor wat gespam
Hattrick
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan vraag je je af hoe je aan die award komt?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry vergeten
[ afbeelding ]
Omdat t hier geen kpd is maar een net plaatje en een klein beetje ontopic.
Godver....quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zeg, het is geen vrijdagmiddag, ja!
niet? Ik heb vandaag net zoveel gedaan als op vrijdagquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zeg, het is geen vrijdagmiddag, ja!
Tering possie.. Dat is smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry vergeten
[ afbeelding ]
Omdat t hier geen kpd is maar een net plaatje en een klein beetje ontopic.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? Ik heb vandaag net zoveel gedaan als op vrijdag
Ook lekkerquote:
Daar wacht ik ook nog op. Misschien ff een adresje aanmaken waarop de vrouwen mogen insturen of zich mogen aanbiedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trouwens waar blijven jou foto's van al die Slobbelende vrouwen?
stimmtquote:
wonderschoon. Ik heb er ook wel een beetje oog voorquote:[..]
Ook lekkermaar die stond niet in t breezah topic
Wel een mooie kamelen teen. :![]()
Dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier zou je kunnen kijken of het haalbaar is: http://www.hagonline.org/?id=28
Met 15% zou je het ook moeten kunnen redden, wordt alleen wat moeilijker...
Ik ga van 15% naar 17% nu. Op die manier kan ik mijn spelers tot 30 jaar op minimaal goed houden. Dat voldoet voor mij.
ja dat zou misschien wel handig zijn. Misschien dat we de 28e 1 van de 2 dames zo gek kunnen krijgen of misschien wel alle 2.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op. Misschien ff een adresje aanmaken waarop de vrouwen mogen insturen of zich mogen aanbieden
hehehe ken je inmiddels een beetjequote:
Zekersquote:wonderschoon. Ik heb er ook wel een beetje oog voor
hahahaha de 1e Slobbelaarster!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[offtopic] KNIP [/offtopic]
En om een beetje ontopic te blijven:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |