Het is niet diegene waar ik toen op doelde, maar ik ben er nog redelijk blij mee:quote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat hem maar zien als je hem binnen hebt.
Kostte mij 1,25 miljoenquote:Hubertus Willems [playerid=226882561]
18 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 11-05-2009
Geboren in: België
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 09-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 4 350
Loon: 1 092 ¤ (910 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: goed
even terug lezen naar mn 1e postquote:Op maandag 9 maart 2009 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja als je gaat counteren terwijl je middenveld even hoog is als dat van je tegenstander
Waarschijnlijk gewoon een nulletje te veel. 250.000 is een redelijke prijs voor hem. Komt wel vaker voorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
even terug lezen naar mn 1e post
Ben op zoek naar een tijdelijke keep. Kom ik dit tegen:
Donnie Molema (145598146)
27 jaar en 41 dagen,
Vraag prijs 2,5 miljoen
Ik weet t maar vond t wel grappig om te zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een nulletje te veel. 250.000 is een redelijke prijs voor hem. Komt wel vaker voor
Kon slechter.quote:Paul van Melis had a charmed game this week, I haven't seen him play that well before.
Feel free to let your boys try different positions, but I really think you should try giving Julius Pielstroom some Set pieces training, too.
Jozias Kalf is such a fine young boy, never gives us any headaches in training. Loves his mother, too.
In this game, I studied Clarence Flinterman. His Playmaking is passable I would say.
I think Paul van Melis is a fine specimen. He has a nice, physical style.
I don't think the youth team is the right place for Steffen Terlouw any more. At least when it comes to Passing, he's simply unable to improve any more.
dat is idd wel lekker ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
Altijd lekker meegenomen, 2 ton winst in 2 weken, op een 17jarig def. Alle kleine beetjes helpen, zeker als je net 2 uitwedstrijden op rij hebt gehad
quote:
Que?quote:Trener: Rinus de Vries
Dit binne de oantekenings fan Rinus de Vries oangeande dizze wedstriid:
Wy moatte mar efkes yn petear!
Ik tink net dat de jeugdploech mear it goede plak is foar Leendert Kaanis. Teminste at wy it ha oer syn Oerspyljen, dêr ferbettert hy net mear yn.
Dat wie alles wat ik te sizzen hie oer dizze saken. Sjoch dy wol wer!
Dat duurt nog anderhalf seizoen....ongeveerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:46 schreef drummerdude het volgende:
Misschien ziet nog iemand wat in hem![]()
Hoe lang duurt jullie jeugdcompetitie nog? Mijn jeugdcompetitie stopt volgende week, en dan kan ik even berekenen hoeveel teams er in de volgende kunnen
Ja, je had hem vorige week op woensdag toen ik keek nog niet gestuurd, na woensdag kijk ik niet zo vaak meer. Toen ik hem maandag wel zag besloot ik maar te wachten op die van deze week, vandaar! Ik zal hem vanmiddag weer even bijwerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
Gijs: Update de site eens, de stand van speelronde 4 staat er nog..
Tja, de prijsbepaling van HO is niet altijd even correct ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef drummerdude het volgende:
Mijn speler, volgend HO 604K waard, is er voor verkoopprijs 400K uitgegaan, mijn opbrengsten 372K
Heb jij mijn post in t Fok!Cup topic ook gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef drummerdude het volgende:
Weer een team van de maand, en wat voor 1! Top interview! Elke maand weer leuk te lezen
Zet hem morgenochtend ook even op de site en lees hem dan ook even!quote:
Gereageerdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij mijn post in t Fok!Cup topic ook gelezen?
fantastischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef rompompom het volgende:
Dat was een goeie keus van mij vorige maand..
Zal wel een duit kosten...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft formidabel ervaring en is een matig leider goed in vorm.
Leeftijd: 29 jaar (61 dagen) Positiespel: zwak Passen: uitmuntend
TSI: 77 180 Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Specialiteit: - Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
zal ik doen?kopen
2,6mil opmoment kan tot 2,8mil biedenquote:
gaat je niet lukken volgens mij.. lekker late reactie ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
2,6mil opmoment kan tot 2,8mil bieden
lees post boven jequote:
-nvm-quote:
een kale? ik zit nu wel te twijfelen een kale of met passenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor die prijzen koop je ook een buitenaarde speler. Of een mytische...
Ik zou voor passen gaan, goedkoper in salaris, en nuttig voor de tactiekvaardigheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
een kale? ik zit nu wel te twijfelen een kale of met passen
quote:8. Alberto Martínez Delgado (CM) (145404708)
24 jaar en 65 dagen, volgende verjaardag: 26-04-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 30-12-2007)
Total Skill Index (TSI): 78 830
Loon: 48 972 ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 13-03-2009 20:11
Vraagprijs: 2 600 000 ¤
Hoogste bod: 2 600 000 ¤ door VSC Assen
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Kan wel. Maar ik zou voor een aanvaller vleugelspel willen adviseren en eventueel onvoorspelbaar als specialiteit.quote:
heb deze gehaalt voor 1,5milquote:Stan Dalemans (73002364)
29 jaar en 99 dagen, volgende verjaardag: 23-03-2009
Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Deportivo de La Coruna
(sinds 08-03-2009 (6/38), 2d)
Total Skill Index (TSI): 42 180
Loon: 30 730 ¤/week
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 15/20 reusachtig
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Netjes. Maar houd je wel rekening met je conditie. Ik heb nu ook naar 20% verhoogd omdat ik wat oudere spelers heb.quote:
15% heb ik staan moet ik nou een kale scoren halen of met passen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Netjes. Maar houd je wel rekening met je conditie. Ik heb nu ook naar 20% verhoogd omdat ik wat oudere spelers heb.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
15% heb ik staan moet ik nou een kale scoren halen of met passen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan wel. Maar ik zou voor een aanvaller vleugelspel willen adviseren en eventueel onvoorspelbaar als specialiteit.
goed/uitstekend vleugel of hoger?quote:
Nu ben ik klaar met spelers kopen/verkopen. Met mijn huidige verdedigers in redelijk vorm moet ik een briljante countervaardigheid kunnen halen (volgens HAG)quote:Martin MacNee [playerid=130124312]
25 jaar en 18 dagen
Geboren in: Scotland
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Raging Bulls United
Total Skill Index (TSI): 42 190
Loon: 13 524 ¤ (11 270 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Snel
Positiespel: waardeloos Passen: uitmuntend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
en:quote:Huidige vaardigheden
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: buitenaards
Spelhervatting: waardeloos
De eerste hoop ik voor 2,9 miljoen binnen te halen, de 2e voor 2,6 miljoen.quote:Huidige vaardigheden
Verdedigen: slecht
Positiespel: buitenaards
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: slecht
Hoe oud zijn ze ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hier ga ik voor in ieder geval, ik heb nu 5,7 miljoen voor uit te geven:
[..]
en:
[..]
De eerste hoop ik voor 2,9 miljoen binnen te halen, de 2e voor 2,6 miljoen.
Dat is wel netjesquote:
Als ik die binnen heb, dan heb ik 3 IM's met buitenaards en 2 A's met buitenaards.quote:
Goed voor elkaar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik die binnen heb, dan heb ik 3 IM's met buitenaards en 2 A's met buitenaards.
Volgende stap is dan om de vleugels omhoog te halen. Daar staan nu een bovennatuurlijk en twee wereldklasse. Die wereldklasse wil ik dan vervangen voor buitenaards om die bovennatuurlijk als reserve te houden.
Nee. Dat lukt nu al niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Goed voor elkaar!Kun je met die lonen in de VI een beetje quitte draaien dan?
*duizelig wordtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat lukt nu al niet...
Ik kom nu een kleine 100k per week (gemiddeld) te kort. Maar dat komt ook door tegenvallende resultaten in het begin waardoor maar weinig mensen naar het stadion kwamen. Door nu wat betere resultaten te boeken hoop ik hier wat meer voor binnen te krijgen. Laatste wedstrijd een 250k terwijl ik gerekend had op 440k.
En om de lonen wat lager te houden kies ik voor Nederlanders. Als ik die 2 spelers heb, dan zal het een 330k loon per week zijn.
Laat deze countervaardigheid eerst maar zitten. Een verdediger van mij heeft vanochtend 4 week blessure opgelopen, en is dus nooit weer op tijd fit voor de wedstrijd waarin ik wou counterenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef NelisZ het volgende:
10-03-2009 (7/38) Je hebt een speler verkocht en 1 678 650 ¤ ontvangen.
10-03-2009 (7/38) Je hebt een speler verkocht en 2 014 380 ¤ ontvangen.
En van dat geld deze speler gekocht voor 3,5m:
[..]
Nu ben ik klaar met spelers kopen/verkopen. Met mijn huidige verdedigers in redelijk vorm moet ik een briljante countervaardigheid kunnen halen (volgens HAG)
Ik heb even een herberekening gedaan. Ik zou op 350k loon per week moeten gaan komen. Mijn totale kosten over 2 weken zouden op 900k uitkomen. per 2 weken krijg ik ongeveer 600k binnen als het goed gaat (400k voor stadion, 100k sponsors). Dat zou uitkomen op -150k per week.quote:
Daar gaat structureel gezien nogal wat tijd in zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb even een herberekening gedaan. Ik zou op 350k loon per week moeten gaan komen. Mijn totale kosten over 2 weken zouden op 900k uitkomen. per 2 weken krijg ik ongeveer 600k binnen als het goed gaat (400k voor stadion, 100k sponsors). Dat zou uitkomen op -150k per week.
Met andere worden. Dat wordt skilltrades kopen die binnen 1 of 2 weken poppen, anders ga ik het financieel niet rond krijgen zo te zien...
Met wat de spelers waar ik dat mee wil doen, zou ik minimaal 1000k per 2 weken moeten verdienen met skilltraden (berekend op 5 trainees (3 trainees houd ik voor de lange termijn)). Dan zou ik uiteindelijk een 350k per week moeten gaan overhouden.
Dat!! En het risico met TS-hits als gevolg van die skilltrades? Zou zonde zijn als je structureel een lagere teamgeest hebt en te weinig uit al dat dure materiaal haalt...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar gaat structureel gezien nogal wat tijd in zitten
De kleinste kans is er, als je sympathiek aanhoudt voor elke trainee. Echter, je zegt zelf dat je per 2 weken 5 skilltrades ongeveer wilt voltooien. Dat is dus een ts hit per twee weken. Is dat niet veel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je goede spelers als trades neemt, dan is dat risico klein.
http://www.hagonline.org/?id=52
sympathieke spelers dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
Gedver, een trainee krijgt rood in de 20ste minuut.....dat kost hem toch 70 minuten training dan?
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De kleinste kans is er, als je sympathiek aanhoudt voor elke trainee. Echter, je zegt zelf dat je per 2 weken 5 skilltrades ongeveer wilt voltooien. Dat is dus een ts hit per twee weken. Is dat niet veel?
Is er een standaard percentage dat staat voor een 'TS-hit'?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.
Nee. 1 TS per week kan makkelijk ongedaan worden gemaakt door een coash met slecht leiderschap. Die kan er 2 per week aan om precies te zijn.
Met een redelijk leiderschap kun je er nog meer aan, alleen weet ik niet hoeveel.
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is er een standaard percentage dat stata voor een 'TS-hit'?
* Proud2beDiepfries daar wel benieuwd naar is...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Gijs_ daar wel benieuwd naar is...
Ik dacht 5%.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries daar wel benieuwd naar is...
Dat is de kans op een hit. Niet het percentage teamspirit wat eraf gaat als je een hit hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef ScudRaket het volgende:
Karakter Aankoop Verkoop
Populair 0% 24,4%
Sympathiek 0% 19,1%
Aangenaam 28,8% 13,9%
Controversieel 52,4% 0%
Gemeen 63,3% 0%
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de kans op een hit. Niet het percentage teamspirit wat eraf gaat als je een hit hebt.
Alles in HT gaat met percentages. Dus waarom zou dat anders zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hmmz geen idee. Gaat het niet met een standaard aantal levels ipv een percentage?
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als eerste: 5 Skilltrades zijn 10 aankopen/verkopen.
Nee. 1 TS per week kan makkelijk ongedaan worden gemaakt door een coash met slecht leiderschap. Die kan er 2 per week aan om precies te zijn.
Met een redelijk leiderschap kun je er nog meer aan, alleen weet ik niet hoeveel.
Mijn coach is inderdaad niet ideaal. Maar ik wil eerst mijn team weer op orde hebben. Ik heb een goed/redelijk als FC... Die kost 500k om coach te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je al in de VIde speelt en zulke spelers wilt kopen lijkt het mij belangrijk(er) om een goed/goed coach aan te nemen.
Als je dan de eerste paar wedstrijden PICt heb je een teamgeest van 'paradijs op aarde', wat 'dolgelukkig' zal zijn op de zondag erna. Belangrijke wedstrijden kun je normaal spelen, en met een PIC daarna alsnog weer je teamgeest op 'paradijs op aarde krijgen'. Dit scheelt in het niveau van positiespel wat je nodig hebt, en dus in je salarissen. Ten minste, zo doe ik dat. En het is een stukje onvoorspelbaarheid wanneer je PICt of normaal speelt...
Hier zou je kunnen kijken of het haalbaar is: http://www.hagonline.org/?id=28quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:04 schreef NelisZ het volgende:
Dat is wel minder, aangezien mijn vorm al niet super is. Ik hou mn conditie training nu toch maar op 20% in de hoop dat mn 34 jarige reusachtig mid stijgt in conditie, matig is toch een beetje mager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |