quote:
De regels zeggen het volgende:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Feli.
Tenzij ik Moon ervan overtuigd krijg dat we voor onze plekken naar onderling resultaat moeten kijken.
Zie ook OP..quote:De eindstand in de poule wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor en dan helaas evt loting.
Klopt. Maar je krijg een lus:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
De regels zeggen het volgende:
[..]
Zie ook OP..
Als ik moet assisteren met het aanmaken van nieuwe poules, laat het dan maar even wetenquote:
Top, ik zal kijken of het me lukt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik moet assisteren met het aanmaken van nieuwe poules, laat het dan maar even weten![]()
Heb ik niet uitgelegd nog volgens mij! Er komen 2 poules? 4 poules zag ik, die zal ik dan vast even aanmaken, ik PM wel even hoe wedstrijden aan te maken!
Een winnaar bepalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar is de uefa cup nu nog mee bezig?
Over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef MrMoon het volgende:
Voor de deelnemers van de Champions Fok!Cup (de nrs 1, 2 en 3) geldt dat er nog geen wedstrijden geregeld kunnen worden voor volgende week. Morgen zal de pouleindelig en het wedstrijdschema voor de tweede ronde bekend gemaakt worden. De tweede ronde begint zoals eerder al gemeld volgende week.!!
de eerste groepsronde..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar is de uefa cup nu nog mee bezig?
de 18dequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik hoop dat er mensen zijn die nog geen friendly hebben geregeld!
Ik dacht dat het nog een week langer zou duren voordat de 2e ronde zou beginnne?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Gijs_ het volgende:
En alles omtrent de Fok!Cup is ook weer terug te vinden op fokhattrick.org
Ook waar de uefa cup nu nog mee bezig is
Kleine moeite, mooi dat het allemaal gelukt is met invoerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je het zo snel op de site hebt gezet..
je handleiding was eenvoudig toe te passen, maar eigenlijk sprak het ook allemaal wel voor zich..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine moeite, mooi dat het allemaal gelukt is met invoeren
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je handleiding was eenvoudig toe te passen, maar eigenlijk sprak het ook allemaal wel voor zich..
Ik heb moest alleen nog teams toevoegen aan de database (de bekerhelden stonden er nog niet tussen), maar ook dat is gelukt
idd, je moet alleen even zien/weten hoe het moet.. Daarom ben ik je ook erg dankbaar voor de handleidingquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Top!! En ja, het is idd allemaal niet zo ingewikkeld, maar toch!
Omdat je al door bent, de 2de ronde begint 1 april zonder grappen! Er zijn 2 poules van 5 héquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook al niet gespeeld
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Omdat je al door bent, de 2de ronde begint 1 april zonder grappen! Er zijn 2 poules van 5 hé
In principe wel, ware het niet dat er nog een wedstrijd overgespeeld wordt! Maar als je gewoon even in de OP kijkt naar het programma óf op de site, dan kun je het zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?
* FrituurVetPet vreest dat hij zometeen extreem dom uit de bus komt
* MrMoon vreest voor je dat het ook zo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?
* FrituurVetPet vreest dat hij zometeen extreem dom uit de bus komt
Ik wist dat dit moment ging komen maar ik kon er gewoon niet op komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* MrMoon vreest voor je dat het ook zo is
Poules van 5 spelen idd 4 keer.. maar er is altijd iemand vrij dus heb je automatisch 6 speelrondes nodig (5 officiele speelrondes en 1 inhaalronde)
Je mag best een friendly regelen hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook al niet gespeeld
nee.. er zijn nog 2 speelrondes voor de uefacup dus 1 april gaat de tweede ronde van start..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Xummon het volgende:
wanneer gaat de 2e ronde van de uefafokcup van start?? volgende week????
Ik kan hem gewoon uitdagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:05 schreef Happel het volgende:
Probeer Hilversum United uit te dagen, maar gebeurd vrij weinig wanneer ik op daag uit klik. Browser refreshed en verder gebeurd er niks?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
Moet ik nou weer zelf mijn tegenstander gaan uitdagen omdat hij geen uitnodiging verstuurd?
Ik heb nog geen B ploegquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
5-1 verloren, maar Nub speelde dan ook met zijn A-ploeg en ik niet.
heb zelf zo mijn principesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag dat ook meteen al doen hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |