It's amazingquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee die was aan het koken met de Flavor Wave!
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...
* Proud2beDiepfries pas bij het maken van de opstelling er achter kwam dat hij kennelijk uit gewoonte Gorbakalaznikovskiy met bekerregels had uitgedaagd...
* Proud2beDiepfries het zo ook wel best vindt, ook al is hij nu geen poulewinnaar geworden met 7 uit 3...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt hoe de organisatie daar over denkt...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt of Verbal_Kint het door heeft gehad...
onderschat VK nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...
* Proud2beDiepfries pas bij het maken van de opstelling er achter kwam dat hij kennelijk uit gewoonte Gorbakalaznikovskiy met bekerregels had uitgedaagd...
* Proud2beDiepfries het zo ook wel best vindt, ook al is hij nu geen poulewinnaar geworden met 7 uit 3...
* Outpost76 Houd zich er buiten aangezien hij t niet eens is met de stand zoals die staat op de site.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
edit: dus de eigenlijke stand moet 2-2 zijn..![]()
* MrMoon vindt dat Outpost76 dat ook binnenskamers kan houden en is van mening dat dat over iets anders gingquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 Houd zich er buiten aangezien hij t niet eens is met de ztand zoals die staat op de site.
Tenzij doelpunten in de verlenging mee tellen... Maar ik vind 2-3 ook wel prima. Ik hoop alleen maar dat daar geen andere nr3 de dupe van wordt dan..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
edit: dus de eigenlijke stand moet 2-2 zijn..![]()
Nee, Gor is altijd de beste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij doelpunten in de verlenging mee tellen... Maar ik vind 2-3 ook wel prima. Ik hoop alleen maar dat daar geen andere nr3 de dupe van wordt dan..
Toch niet wanneer Vulture United 1980 wint van FC Vorst? Dan komt eerstgenoemde ook op 6 punten, terwijl FC Vorst en Kristiansund ook op 6 staan...quote:
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over gingquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* MrMoon vindt dat Outpost76 dat ook binnenskamers kan houden en is van mening dat dat over iets anders ging
Als jij mijn nick zo graag wil zien op je hattrick team pagina.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef foetre het volgende:
Volgende week weer in het buitenland voor de fokcup
Hap Hap Hapquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over ging
Verder zeg ik dan overspelen.
Maar met waarschuwing (net als aan Foetre) ook aan jou volgende keer is t een WO. Komende week dus met Normale regels, op neutrale grond en in Nederland.
Als jij je daar ook in kan vinden dan kan df nog ff een uitnodiging uit doen gaan.
[..]
Als jij mijn nick zo graag wil zien op je hattrick team pagina.......
Wist namelijk niet dat leiden in t buitenland lag.....
quote:Recente bezoekers
Outpost76 21:13
Anoniem 02-03-2009
Ruudt 02-03-2009
rompompom 01-03-2009
Ruudt 01-03-2009
Ik neem aan dat je het tegen mij (en m'n wedstrijd tegen V_K, wat dus niets met foetre of rpp te maken heeft) hebt? Overigens boeit het toch geen drol of het met of zonder bekerregels is? De stand na 90 minuten telt in principe. Het is alleen voor de organisatie k.u.t.ter om te controleren, gezien ze nu het wedstrijdverslag zelf moeten openen ipv op het wedstrijdoverzicht te kijken.. Derhalve dat ik het zelf nog even meld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over ging
Maar met waarschuwing (net als aan Foetre) ook aan jou volgende keer is t een WO. Komende week dus met Normale regels, op neutrale grond en in Nederland.
Als jij je daar ook in kan vinden dan kan df nog ff een uitnodiging uit doen gaan.
uhm is het niet een beetje onze (mijn) schuld dat we (ik) daar niet eerder achter zijn (ben) gekomen, waardoor overspelen niet meer kan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
...
dat ging over het feit dat jij het er niet mee eens was met hoe de stand was (na de 2-3) en dat heeft hier dus niks mee van doen, want de stand moet eigenlijk 2-2 zijn.. waardoor hetgeen waar we die discussie over hadden totaal niet meer van toepassing is..quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof we dan iedere wedstrijd moeten gaan na kijken welke regels er van toepassing zijn. Ik vind dat de verantwoording daarover ligt bij de uitdager.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm is het niet een beetje onze (mijn) schuld dat we (ik) daar niet eerder achter zijn (ben) gekomen, waardoor overspelen niet meer kan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Na de Fok!Cup een paar seizoenen met veel plezier te hebben georganiseerd ga ik er mee ophouden na dit seizoen
Ondanks een hele prettige samenwerking met MrMoon en hulp van Realbizzkit666 en Gijs_ (Voorgaande seizoenen ook met VK en Maniack28) heb ik er simpelweg geen zin meer in. Ik heb het ooit op gepakt omdat er niemand meer was die t toen wilde organiseren en we daar door zelfs een seizoen zonder hebben gezeten. Nu is de organisatie koek bij mij op en ga ik er dus mee stoppen.
Op deze manier wil ik MrMoon, Verbal_Kint en Maniack28 bedanken voor de fijne samenwerking van de afgelopen Fok!Cup seizoenen en RealBizkit666 en Gijs_ bedanken voor hun hulp langs de lijn.
bedankt voor je inzet manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Na de Fok!Cup een paar seizoenen met veel plezier te hebben georganiseerd ga ik er mee ophouden na dit seizoen
Ondanks een hele prettige samenwerking met MrMoon en hulp van Realbizzkit666 en Gijs_ (Voorgaande seizoenen ook met VK en Maniack28) heb ik er simpelweg geen zin meer in. Ik heb het ooit op gepakt omdat er niemand meer was die t toen wilde organiseren en we daar door zelfs een seizoen zonder hebben gezeten. Nu is de organisatie koek bij mij op en ga ik er dus mee stoppen.
Op deze manier wil ik MrMoon, Verbal_Kint en Maniack28 bedanken voor de fijne samenwerking van de afgelopen Fok!Cup seizoenen en RealBizkit666 en Gijs_ bedanken voor hun hulp langs de lijn.
willekeurig stadion behalve jouw of van tegenstanderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:38 schreef Jaheur het volgende:
What the fuck is neutraal terrein? Welke arena id nummer moet ik invullen of moet ik dan UIT spelen in plaats van thuis.
Dat is de reden van weigering lees ik net.
neutraal terrein is niet jouw stadion en niet in dat van je tegenstander..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:38 schreef Jaheur het volgende:
What the fuck is neutraal terrein? Welke arena id nummer moet ik invullen of moet ik dan UIT spelen in plaats van thuis.
Dat is de reden van weigering lees ik net.
ja dat mag..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:43 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Geregeld en dit keer niet een uitdaging op eigen terrein. Ik zag net dat Hilversum United tegen mij in deutschland heeft gespeeld. Dat mag wel?
psst.. heel mooi gequote hoor, maar er staat dat je moet kopiëren en niet quotenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:43 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Geregeld en dit keer niet een uitdaging op eigen terrein. Ik zag net dat Hilversem United tegen mij in deutschland heeft gespeeld. Dat mag wel?
Ik had hem uitgedaagd en hij had het netjes hier gemeld dat ik verkeerde stadion had dus volgens de regels mijn fout.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neutraal terrein is niet jouw stadion en niet in dat van je tegenstander..
Zou drummerdude hier ook even zijn kant van het verhaal kunnen posten? Dan kan de organisatie zich buigen over wat te doen hiermee..
wanneer heb je em uitgedaagd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik had hem uitgedaagd en hij had het netjes hier gemeld dat ik verkeerde stadion had dus volgens de regels mijn fout.
Dacht vorige week vrijdag of zondag voor 23:59, maar hij had het netjes gemeld hoor maar de drukte heb ik het niet gezien.quote:
quote:
die hebben wij ook gezien ja.. alleen was die reactie pas zondag na 23:59..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dacht vorige week vrijdag of zondag voor 23:59, maar hij had het netjes gemeld hoor maar de drukte heb ik het niet gezien.
[..]
Weet ik niet meer en kan ik niet meer achterhalen volgens mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die hebben wij ook gezien ja.. alleen was die reactie pas zondag na 23:59..daarom vraag ik het ook.. wanneer is de wedstrijd geweigerd?
oke.. maar hij heeft je dat niet voor zondagavond 23:59 laten weten? Ofwel jullie hebben onderling geen contact gehad verder?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Weet ik niet meer en kan ik niet meer achterhalen volgens mij.
Nope, alleen het bericht op forum wat ik veeels te laat heb gelezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke.. maar hij heeft je dat niet voor zondagavond 23:59 laten weten? Ofwel jullie hebben onderling geen contact gehad verder?
oke dan weet ik eerst voldoende..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:03 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Nope, alleen het bericht op forum wat ik veeels te laat heb gelezen.
Vulture komt dan op 4. Gor heeft nu 6, en bij de 2-2 stand 5.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch niet wanneer Vulture United 1980 wint van FC Vorst? Dan komt eerstgenoemde ook op 6 punten, terwijl FC Vorst en Kristiansund ook op 6 staan...
Huh? Als Gor niet wint, maar gelijk speelt, krijgt hij 1 ipv 3 punten voor onze wedstrijd. Dan wordt dat toch 4 ipv 6? Vulture heeft er nu al 1 en bij winst krijgt hij er nog 3 punten bij. Als ik me niet vergis is 1 + 3 ook 4? En dan komt het op doelsaldo aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vulture komt dan op 4. Gor heeft nu 6, en bij de 2-2 stand 5.
Oh kut ja... Er gaan 2 punten vanaf bij gor dan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Huh? Als Gor niet wint, maar gelijk speelt, krijgt hij 1 ipv 3 punten voor onze wedstrijd. Dan wordt dat toch 4 ipv 6? Vulture heeft er nu al 1 en bij winst krijgt hij er nog 3 punten bij. Als ik me niet vergis is 1 + 3 ook 4? En dan komt het op doelsaldo aan?
(niet dat Vulture van FC Vorst gaat winnen, maar toch)
Hulde voor de inzet in ieder geval de afgelopen seizoenen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Klagen mag bij MrMoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Possie moet blijven...
Behalve als het de laatste wedstrijd is in je poule. Dan mag het niet in het buitenland!quote:_______________________________________________
Geregeld en dit keer niet een uitdaging op eigen terrein. Ik zag net dat Hilversem United tegen mij in deutschland heeft gespeeld. Dat mag wel?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEE wat doe je me aan!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:
Thx man! Graag gedaan jij ook voor je hulp langs de zijlijn he!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hulde voor de inzet in ieder geval de afgelopen seizoenen!
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Possie moet blijven...
Volgens mij doelde hij niet op de TT verandering maar op t feit dat ik stop met de organisatiequote:
Ik ga je gewoon kielhalen als je volgend seizoen niet in de organisatie zit...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een klein beetje overdreven vind je niet![]()
Sorry man maar als je me nodig hebt weet je me te vinden he!
[..]
Graag gedaan.
[..]
Thx man! Graag gedaan jij ook voor je hulp langs de zijlijn he!![]()
Zeker door je site is t er 10x makkelijker op geworden
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Helaas man. Misschien over een paar seizoenen weer. Jij ook bedankt voor je hulp langs de zijlijn he!![]()
[..]
Volgens mij doelde hij niet op de TT verandering maar op t feit dat ik stop met de organisatie
Daarover mag ook geklaagd worden bij MrMoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij doelde hij niet op de TT verandering maar op t feit dat ik stop met de organisatie
Kan gezellig worden op de meet danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon kielhalen als je volgend seizoen niet in de organisatie zit...
Ja ok maar die veranderd er weinig aan ben ik bang..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarover mag ook geklaagd worden bij MrMoon
Het seizoen duurt nog 9 weken. De meet is over 3 weken, dus dan zal ik je nog niet kielhalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan gezellig worden op de meet dan
[..]
Ja ok maar die veranderd er weinig aan ben ik bang..
Ik ook niet, maar zo heb ik geen last van geklaagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ok maar die veranderd er weinig aan ben ik bang..
Dat klopt maar reken er maar niet op dat mn mening nog veranderd in die 6 weken na de meet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het seizoen duurt nog 9 weken. De meet is over 3 weken, dus dan zal ik je nog niet kielhalen.
hahahaha ja dat is waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo heb ik geen last van geklaag
hehe, ik heb t nu pas door :-oquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook jij bedankt voor de vroegere samenwerking, was bijzonder prettigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Je wordt er niet uit gegooitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:08 schreef drummerdude het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer, ik had vergeten TVP te plaatsen
Vragen:
- Wanneer ben je uitgedaagd?
Ik denk iets van vrijdag of zo, dat weet ik niet
- Wanneer heb je het geweigerd?
Maandag
- Waarom pas maandag gepost?
Omdat ik toen ging kijken of hij überhaupt wel had uitgedaagd, dat had hij gedaan, maar in verkeerde Arena
- Waarom heb je Jaheur daar niet over gecontact?
Omdat ik dacht dat het forum de snelste manier was.
Als ik er uit word gegooid, omdat ik verkeerde dingen heb gedaan, vind ik het goed hoor. Ik dacht gewoon het beste te doen.
Waarschijnlijk word de wedstrijd op 2-2 gezet. Al moeten we ook hier nog even een vergadering over houden. Dus pin me nog nergens op vast.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
derde op doelsaldo/onderling resultaat?niet door dus? of ga ik naar de uefa cup door?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:31 schreef rompompom het volgende:
OP, senks voor de organisatie de laatste tijd. Was goed geregeld allemaal!
Voor de huidige organisatie: ik ga komende woensdag anderhalve week op wintersport. Mocht ik doorgaan, moet het woensdagavond al geregeld zijn, anders lukt het me niet om te accepteren/uit te dagen én wat op te stellen.
Graag gedaan.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:49 schreef drummerdude het volgende:
Inderdaad, bedankt voor de 2 toernooien die ik heb meegedaan![]()
(En voor de anderen waar ik niet aan heb meegedaan)
2-2 lijkt me wel zo fair t.o.v. TheVulture, die heeft dan nog kans op de 2e ronde Champions Fok!Cup.. Indien TheVulture wint, dan is hij door als beste nr3 (met 4 punten en een beter doelsaldo dan V_K). Indien TheVulture niet wint, dan is V_K door als enige nr3 met 4 puntenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word de wedstrijd op 2-2 gezet. Al moeten we ook hier nog even een vergadering over houden. Dus pin me nog nergens op vast.
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Tussenstand&sub=FokCupPoule
@ Gijs wil jij die stand er even uit halen? Poule B Champions Fok!Cup Wedstrijd tussen DF en VK.
BVD
donequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
@ Gijs wil jij die stand er even uit halen? Poule B Champions Fok!Cup Wedstrijd tussen DF en VK.
BVD
Al bekend wat we gaan doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je wordt er niet uit gegooitDit is om even te bepalen wat te doen. Nu is er namelijk een WO gegeven maar aangezien je pas op maandag geweigerd hebt en pas op maandag hier gepost hebt. (Dik na de deadline) Moeten we even beraad slagen wat te doen.
Win je met 5-0 =)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet uitgedaagd en heb gisteren de uitnodiging zelf maar verzonden, maar deze is nu nog niet aangenomen. Wat nu?
Je hebt gewonnen met 5-0 en mag een andere friendly regelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet uitgedaagd en heb gisteren de uitnodiging zelf maar verzonden, maar deze is nu nog niet aangenomen. Wat nu?
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen met 5-0 en mag een andere friendly regelen.
Voor volgende week heeft fc masters ook verloren met 5-0. Deze uitslagen zijn inm verwerkt op de site.
zeg jongens.. hoe zit het met deze wedstrijden? Is er überhaupt iets geregeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef terryvorst het volgende:
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - JHMWMJZMN
# Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
# Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
# FC mastars - Puala United
# Twello FC - Olde Veste
# Kein Geloel - Nub.nl geregeld
# Vrij: Bacardi Boys en Hilversum United
Heb Vulture United i.i.g uitgedaagd
11 maart 2009quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg jongens.. hoe zit het met deze wedstrijden? Is er überhaupt iets geregeld?
Einduitslag is idd vast gesteld op 2-2.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2-2 lijkt me wel zo fair t.o.v. TheVulture, die heeft dan nog kans op de 2e ronde Champions Fok!Cup.. Indien TheVulture wint, dan is hij door als beste nr3 (met 4 punten en een beter doelsaldo dan V_K). Indien TheVulture niet wint, dan is V_K door als enige nr3 met 4 punten
In ieder geval nogmaals excuus aan de organisatie voor de verwarring die ontstaan is door mijn foutieve uitnodiging (en derhalve misleidende eindstand). Persoonlijk ben ik van mening dat daar toch niet zo veel over vergaderd hoeft te worden.Er lijkt me echter maar 1 uitkomst mogelijk, eindstand 2-2.
Ja overspelen op 25 Maart.quote:
Nee hoor, dat heeft geen gevolgen voor de volgende ronde.. Aangezien de loting daarvan pas na 25 maart plaatsvindt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind het goed, maar kan het nog gevolgen hebben voor de volgende ronde? Als ik nu win, maar tegen Jaheur verlies, en Jaheur gaat door, moet Jaheur dan tegen 'mijn' volgende tegenstander? Want dat is dan weer niet eerlijk voor de manager van Twello FC, lijkt mij.
top dat je het zo opvat..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef drummerdude het volgende:
OK, super, dan is dat wat mij betreft de nieuwe afspraak
Super bedankt. Ik hoop op een leuke vriendelijke match :-)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef drummerdude het volgende:
OK, super, dan is dat wat mij betreft de nieuwe afspraak
Helaas nu nog maar 5-0 voor.Dan maar uefaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
11 maart 2009
Champions Fok!cup
United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld!
Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
FC mastars - Puala United
Twello FC - Olde Veste
Kein Geloel - Nub.nl
Snorrie, het sneeuwde een beetje onder in het einde van vorig/begin van dit topic.
Feli.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Helaas nu nog maar 5-0 voor.Dan maar uefa
8-0 nu ben ik door volgens mij
Dat was vorig seizoen nog wel volgens mij, maar dat is volgens mij juist sinds dit seizoen verandertquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Feli.
Tenzij ik Moon ervan overtuigd krijg dat we voor onze plekken naar onderling resultaat moeten kijken.
Omdat het kan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef TheVulture het volgende:
3-0 verloren van Vorst maar volgens mij ben ik op doelsaldo door naar de Uefa Cup
waarom spelen mensen eigenlijk met hun A-ploeg?
Dan dit seizoen ook...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen nog wel volgens mij, maar dat is volgens mij juist sinds dit seizoen verandert
quote:
De regels zeggen het volgende:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Feli.
Tenzij ik Moon ervan overtuigd krijg dat we voor onze plekken naar onderling resultaat moeten kijken.
Zie ook OP..quote:De eindstand in de poule wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor en dan helaas evt loting.
Klopt. Maar je krijg een lus:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
De regels zeggen het volgende:
[..]
Zie ook OP..
Als ik moet assisteren met het aanmaken van nieuwe poules, laat het dan maar even wetenquote:
Top, ik zal kijken of het me lukt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik moet assisteren met het aanmaken van nieuwe poules, laat het dan maar even weten![]()
Heb ik niet uitgelegd nog volgens mij! Er komen 2 poules? 4 poules zag ik, die zal ik dan vast even aanmaken, ik PM wel even hoe wedstrijden aan te maken!
Een winnaar bepalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar is de uefa cup nu nog mee bezig?
Over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef MrMoon het volgende:
Voor de deelnemers van de Champions Fok!Cup (de nrs 1, 2 en 3) geldt dat er nog geen wedstrijden geregeld kunnen worden voor volgende week. Morgen zal de pouleindelig en het wedstrijdschema voor de tweede ronde bekend gemaakt worden. De tweede ronde begint zoals eerder al gemeld volgende week.!!
de eerste groepsronde..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar is de uefa cup nu nog mee bezig?
de 18dequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik hoop dat er mensen zijn die nog geen friendly hebben geregeld!
Ik dacht dat het nog een week langer zou duren voordat de 2e ronde zou beginnne?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Gijs_ het volgende:
En alles omtrent de Fok!Cup is ook weer terug te vinden op fokhattrick.org
Ook waar de uefa cup nu nog mee bezig is
Kleine moeite, mooi dat het allemaal gelukt is met invoerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je het zo snel op de site hebt gezet..
je handleiding was eenvoudig toe te passen, maar eigenlijk sprak het ook allemaal wel voor zich..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine moeite, mooi dat het allemaal gelukt is met invoeren
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je handleiding was eenvoudig toe te passen, maar eigenlijk sprak het ook allemaal wel voor zich..
Ik heb moest alleen nog teams toevoegen aan de database (de bekerhelden stonden er nog niet tussen), maar ook dat is gelukt
idd, je moet alleen even zien/weten hoe het moet.. Daarom ben ik je ook erg dankbaar voor de handleidingquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Top!! En ja, het is idd allemaal niet zo ingewikkeld, maar toch!
Omdat je al door bent, de 2de ronde begint 1 april zonder grappen! Er zijn 2 poules van 5 héquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook al niet gespeeld
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Omdat je al door bent, de 2de ronde begint 1 april zonder grappen! Er zijn 2 poules van 5 hé
In principe wel, ware het niet dat er nog een wedstrijd overgespeeld wordt! Maar als je gewoon even in de OP kijkt naar het programma óf op de site, dan kun je het zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?
* FrituurVetPet vreest dat hij zometeen extreem dom uit de bus komt
* MrMoon vreest voor je dat het ook zo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Poules van 5 spelen toch viermaal? Ik heb er drie wedstrijden op zitten en deze week niet gespeeld?
* FrituurVetPet vreest dat hij zometeen extreem dom uit de bus komt
Ik wist dat dit moment ging komen maar ik kon er gewoon niet op komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* MrMoon vreest voor je dat het ook zo is
Poules van 5 spelen idd 4 keer.. maar er is altijd iemand vrij dus heb je automatisch 6 speelrondes nodig (5 officiele speelrondes en 1 inhaalronde)
Je mag best een friendly regelen hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook al niet gespeeld
nee.. er zijn nog 2 speelrondes voor de uefacup dus 1 april gaat de tweede ronde van start..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Xummon het volgende:
wanneer gaat de 2e ronde van de uefafokcup van start?? volgende week????
Ik kan hem gewoon uitdagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:05 schreef Happel het volgende:
Probeer Hilversum United uit te dagen, maar gebeurd vrij weinig wanneer ik op daag uit klik. Browser refreshed en verder gebeurd er niks?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
Moet ik nou weer zelf mijn tegenstander gaan uitdagen omdat hij geen uitnodiging verstuurd?
Ik heb nog geen B ploegquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
5-1 verloren, maar Nub speelde dan ook met zijn A-ploeg en ik niet.
heb zelf zo mijn principesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag dat ook meteen al doen hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |