donequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
@ Gijs wil jij die stand er even uit halen? Poule B Champions Fok!Cup Wedstrijd tussen DF en VK.
BVD
Al bekend wat we gaan doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je wordt er niet uit gegooitDit is om even te bepalen wat te doen. Nu is er namelijk een WO gegeven maar aangezien je pas op maandag geweigerd hebt en pas op maandag hier gepost hebt. (Dik na de deadline) Moeten we even beraad slagen wat te doen.
Win je met 5-0 =)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet uitgedaagd en heb gisteren de uitnodiging zelf maar verzonden, maar deze is nu nog niet aangenomen. Wat nu?
Je hebt gewonnen met 5-0 en mag een andere friendly regelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet uitgedaagd en heb gisteren de uitnodiging zelf maar verzonden, maar deze is nu nog niet aangenomen. Wat nu?
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen met 5-0 en mag een andere friendly regelen.
Voor volgende week heeft fc masters ook verloren met 5-0. Deze uitslagen zijn inm verwerkt op de site.
zeg jongens.. hoe zit het met deze wedstrijden? Is er überhaupt iets geregeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef terryvorst het volgende:
Champions Fok!cup
# United Black Panthers - JHMWMJZMN
# Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
# Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
# FC mastars - Puala United
# Twello FC - Olde Veste
# Kein Geloel - Nub.nl geregeld
# Vrij: Bacardi Boys en Hilversum United
Heb Vulture United i.i.g uitgedaagd
11 maart 2009quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg jongens.. hoe zit het met deze wedstrijden? Is er überhaupt iets geregeld?
Einduitslag is idd vast gesteld op 2-2.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2-2 lijkt me wel zo fair t.o.v. TheVulture, die heeft dan nog kans op de 2e ronde Champions Fok!Cup.. Indien TheVulture wint, dan is hij door als beste nr3 (met 4 punten en een beter doelsaldo dan V_K). Indien TheVulture niet wint, dan is V_K door als enige nr3 met 4 punten
In ieder geval nogmaals excuus aan de organisatie voor de verwarring die ontstaan is door mijn foutieve uitnodiging (en derhalve misleidende eindstand). Persoonlijk ben ik van mening dat daar toch niet zo veel over vergaderd hoeft te worden.Er lijkt me echter maar 1 uitkomst mogelijk, eindstand 2-2.
Ja overspelen op 25 Maart.quote:
Nee hoor, dat heeft geen gevolgen voor de volgende ronde.. Aangezien de loting daarvan pas na 25 maart plaatsvindt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind het goed, maar kan het nog gevolgen hebben voor de volgende ronde? Als ik nu win, maar tegen Jaheur verlies, en Jaheur gaat door, moet Jaheur dan tegen 'mijn' volgende tegenstander? Want dat is dan weer niet eerlijk voor de manager van Twello FC, lijkt mij.
top dat je het zo opvat..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef drummerdude het volgende:
OK, super, dan is dat wat mij betreft de nieuwe afspraak
Super bedankt. Ik hoop op een leuke vriendelijke match :-)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef drummerdude het volgende:
OK, super, dan is dat wat mij betreft de nieuwe afspraak
Helaas nu nog maar 5-0 voor.Dan maar uefaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
11 maart 2009
Champions Fok!cup
United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld!
Vulture United 1980 - FC Vorst
Uefa Fok!cup
Deportivo de La Coruna - De Elf Eenden
FC mastars - Puala United
Twello FC - Olde Veste
Kein Geloel - Nub.nl
Snorrie, het sneeuwde een beetje onder in het einde van vorig/begin van dit topic.
Feli.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Helaas nu nog maar 5-0 voor.Dan maar uefa
8-0 nu ben ik door volgens mij
Dat was vorig seizoen nog wel volgens mij, maar dat is volgens mij juist sinds dit seizoen verandertquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Feli.
Tenzij ik Moon ervan overtuigd krijg dat we voor onze plekken naar onderling resultaat moeten kijken.
Omdat het kan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef TheVulture het volgende:
3-0 verloren van Vorst maar volgens mij ben ik op doelsaldo door naar de Uefa Cup
waarom spelen mensen eigenlijk met hun A-ploeg?
Dan dit seizoen ook...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen nog wel volgens mij, maar dat is volgens mij juist sinds dit seizoen verandert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |