Gewoon het excel bestand opsturen en dan komt het goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs is er op de website nog ruimte voor de Fok!Cup? Dan kunnen daar ook de uitslagen komen te staan.. aangezien anders het plaatje te lang gaat worden.. dan kunnen ze die zelf opzoeken..
heet jij ook al Gijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon het excel bestand opsturen en dan komt het goed.
Als het goed is, kun je het op de site uploaden, maar ik wacht liever op Gijs_ zelf om je daar de gegevens van te geven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heet jij ook al Gijs![]()
maare heb jij zn mailadres dan? PM of MSN dat dan maar even
is primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je het op de site uploaden, maar ik wacht liever op Gijs_ zelf om je daar de gegevens van te geven.
Nee, gewoon professioneel taalzeikerd;)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leraar Nederlands?![]()
maar goed ach iedereen snapt het wel, dus ik pas het niet aan..
Ruimte is er sowieso wel... ik zal morgen eens kijken! Jullie werken nu met excel bestandjes die zelf de stand bijwerken neem ik aan? Ik heb nog wel een script liggen die dat ook kan, maar die werkt erg omslachtig... maar ik zal er morgen even naar kijken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Zeg Gijs is er op de website nog ruimte voor de Fok!Cup? Dan kunnen daar ook de uitslagen komen te staan.. aangezien anders het plaatje te lang gaat worden.. dan kunnen ze die zelf opzoeken..
Sollyquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef Re het volgende:
hmmmm 0-3 dus en mijn reserve middenvelder voor +4 aan de kant
bagger![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De site is nu echt een goede toevoeging voor fed...
Ik heb een linkje ook al aan de OP toegevoegd in Wiki.
Klopt. Maar nu helemaal met de FOK!cup erbij op deze manier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was ie al een beetje door de tussenstand van vooral de Gouden Schoen toch ?![]()
En het mooie hiervan is dat als het goed de Organisatie zelf de eindstanden kan invoeren en verder alles vanzelf gaat... dus als het goed is scheelt het iedereen uiteindelijk ook nog werk!
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
De tussenstanden zijn vanaf nu ook op de website terug te vinden: fokhattrick.org!!
Per poule mét programma en een overzicht van de standen van alle poules onder elkaar! Er worden eventueel nog dingen aangepast etc, maar 'this will do for now'!
En organisatie... ik heb me zo vrij gevoeld de laatste uitslagen van de Champions Fok!Cup ook te verwerken
Ja, die kreeg ik de eerste keer ook, toen ik doorklikte niet meer en toen ik hem 'terug wou' om te kijken wat het was kon ik hem niet meer vinden! Maar zal er nog naar kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
Warning: array_multisort() [function.array-multisort]: Argument #1 is expected to be an array or a sort flag in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\FokCup\index.php on line 948
topquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
FC Biforst uitgedaagd, als je de volgende keer de moeite neemt om bij iemand te kijken op de homepage, klik dan gewoon even op de "Daag Uit" knopZoveel moeite is het niet,
Hehehe, maakt verder ook niet uit, maar vond het zo vreemd dat je wel al donderdag aan het kijken was maar niet uitdagenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
Dat lijstje kopiëren en al die 'Geregelds' weer vet maken is idd meer werkZal het onthouden!
Had het niet gedaan omdat het voor de organisatie nog wel eens vervelend kan zijn bij het verwerken van de eindstanden, dan moet je daar ook nog je aandacht bij houden als alles door elkaar staat....![]()
eehhhm morgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn Champions Poule update komt vandaag!
Actiesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer nodig zie ik met die geniale site
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:00 schreef Clesar03 het volgende:
Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
quote:
Wanneer ga je door naar de volgende ronde?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens as woensdag mn doorgang naar de volgende ronde veiligstellen
quote:Champions Fok!Cup
# Kristiansund - Vulture United 1980 Geregeld
# YMFC - FC Vorst Geregeld
# Landgraaf Calcio - flutbroekjes Geregeld
# SC diepFries - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# nicker100 - Ajax Rotterdam Geregeld
# Dynamo Groningen - Real Club de Culo Geregeld
# ADO'67 - TeamKoekje Geregeld
# United Black Panthers - JHMWMJZMN Geregeld
Uefa Fok!Cup
# Puala United - De Elf Eenden Geregeld
# Deportivo de La Coruna - Bacardi Boys Geregeld
# FC Mattheus Eugenius - Annooo Geregeld
# R.C. Barcelona - FC Borisz Geregeld
# Nub.nl - Olde Veste
# Twello FC - Hilversum United Geregeld
# FC KVO - vv Emmen Geregeld
# Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - RKDEO Geregeld
# F.C. Gokwerk - Porthos FC Geregeld
# de Mooiboys - Dapp'ere Strijders Geregeld
# Bubbafat - FC Bifröst Geregeld
# Vrij: FC mastars en Kein Geloel
en waarom ben je verbaasdquote:
i'm still waitingquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Ik zal zo accepteren.
Gister trouwens heerlijk met 4-0 gewonnen in een nieuw gebouwde 4-5-1 opstelling. Vervolgens een Hattrick van mijn spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |