quote:7. Jan-Chris de Winkel (CM) (121020723)
26 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 01-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 95 070
Loon: 47 170 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig (1)
Verdedigen: slecht (3)
Positiespel: buitenaards (16)
Vleugelspel: slecht (3)
Passen: matig (5)
Scoren: slecht (3)
Spelhervatting: matig (5)
Vraagprijs: 1.000.000.quote:Lucas MacInnis.(221432553)
18 jaar en 89 dagen, volgende verjaardag: 24-03-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 9/20 formidabel
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef Xummon het volgende:
vanavond wel of niet mots spelen wie helpt me?
Ratingsquote:
ook weer helemaal gezond is na een +5 blessurequote:Túlio Goes
25 jaar en 37 dagen, TSI = 91 530
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: buitenaards Spelhervatting: matig
quote:
Als je thuis moet zou ik gewoon normaal spelen. Als je uit moet ook. Maar het ligt er ook aan hoe de wedstrijden er na uitzien.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
Ratings
Max waarden Gem. waarden
P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 200 63 75 62 173.8 58.0 60.8 55.0 Destron Elsloo FC
2 183 57 63 67 163.8 48.3 59.3 56.3 PPSV
Sterren (Teams)
Max waarden Gem. waarden
P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 52.0 17.5 27.5 8.0 47.0 16.3 23.4 7.4 Destron Elsloo FC
2 45.0 19.5 20.0 15.5 41.9 12.4 17.5 12.0 PPSV
Meer dan genoeg. Laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Of die beter is weten we nog niet, maar fit is ie wel![]()
Hoeveel geld heb jij in hemelsnaam over Koekje?
volgens HO kan ik van hem winnen als het op de competitie gegevens aankomt, pak ik echter zijn 2 laatste bekerwedstrijden erbij, dan wodt het een ander verhaal. ga er vanuit dat hij deze 2 wedstrijden dan ook MOTS gespeeld heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je thuis moet zou ik gewoon normaal spelen. Als je uit moet ook. Maar het ligt er ook aan hoe de wedstrijden er na uitzien.
Daarnaast wil ik de 2 buitenlandse middenvelders die ik nu heb vervangen en mijn bovennatuurlijk vleugel. Dat moeten dan ook Nederlanders worden.quote:Teamtotaal
TSI 574440
Loon 276792
Nationaliteiten 12
Geblesseerd 0
Rode kaarten 0
Gele kaarten 6
Trainer niet meegerekend in statistieken
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Laten we het daar maar op houden.
Zal wel 1.5 mln wordenquote:
Welkom. Team-id? Teamnaam?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
hallo allemaal,
Ik heb vandaag me team gekregen en ik dacht laat ik ook even hier posten. Ik heb wel eens eerder aan hattrick gedaan maar telkens na een paar weken gestopt.
Dus nu hoop ik als ik hier een beetje blijf posten dat ik het langer dan een paar weken volhou
Welkomquote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
hallo allemaal,
Ik heb vandaag me team gekregen en ik dacht laat ik ook even hier posten. Ik heb wel eens eerder aan hattrick gedaan maar telkens na een paar weken gestopt.
Dus nu hoop ik als ik hier een beetje blijf posten dat ik het langer dan een paar weken volhou
Van de week heb ik een 22 jarige vergelijkbare def voor 1.1 verkocht. Def prijzen tegenwoordigquote:Op zondag 1 maart 2009 18:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanwege zijn leeftijd in dagen, denk ik dat het op 1,2 blijft steken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
hallo allemaal,
Ik heb er gisteren eentje van 18 jaar en 38 dagen verkocht voor 1.584.000.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Van de week heb ik een 22 jarige vergelijkbare def voor 1.1 verkocht. Def prijzen tegenwoordog
owja,quote:
Ik heb gister toen ik me verveelde wat oude topics door gelezen dus ik weet nu al een klein beetje hoe het er hier aan toe gaatquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
laat je niet afleiden door de slowchat die af en toe ook in dit topic plaats vind. Als je vragen hebt enzo wordt er wel serieus op ingegaan
slowchat? waarrr?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
laat je niet afleiden door de slowchat die af en toe ook in dit topic plaats vind. Als je vragen hebt enzo wordt er wel serieus op ingegaan
Trouwens, ook in regio Den Haagquote:Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
owja,
Team id is 766380
en team naam is Duckstad United maar of dat nou een goeie naam is....
[..]
Ik heb gister toen ik me verveelde wat oude topics door gelezen dus ik weet nu al een klein beetje hoe het er hier aan toe gaat
is dat een goed ietsquote:
Dat is altijd goedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:26 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
is dat een goed iets? ik heb die regio maar gekozen omdat ik daar redelijk in de buurt woon lol
![]()
Dan had je eventueel ook voor Zuid Holland kunnen kiezenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:26 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
is dat een goed iets? ik heb die regio maar gekozen omdat ik daar redelijk in de buurt woon lol
![]()
Zoetermeer ik weet niet of dat echt bij regio Den Haag zit (volgens mij niet) maar ik vond Zuid-Holland weer zo algemeen ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 18:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan had je eventueel ook voor Zuid Holland kunnen kiezen
Waar woon je dan?
Boterdorpquote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zoetermeer ik weet niet of dat echt bij regio Den Haag zit (volgens mij niet) maar ik vond Zuid-Holland weer zo algemeen ofzolol
gister nergensquote:
quote:
Het enige criterium voor een goede naam is dat jij hem leuk vind, zolang dat het het geval is is het een goede naamquote:Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
owja,
Team id is 766380
en team naam is Duckstad United maar of dat nou een goeie naam is....
[..]
Ik heb gister toen ik me verveelde wat oude topics door gelezen dus ik weet nu al een klein beetje hoe het er hier aan toe gaat
IRC is altijd bemand.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
IRC is overigens al bemand! Kom gezellig slowchatten
jij bent toch met die psv-erquote:
boehoehoequote:
o nee, zie in je fotoboek dat je niet met MrMaan bentquote:
she's with mequote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
o nee, zie in je fotoboek dat je niet met MrMaan bent
waarom stel ik me aan jullie maken er zo groot probleem van.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en ga gewoon terug.
Jij maakte er vorige week wel een aardig drama van lieverdquote:Op zondag 1 maart 2009 19:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom stel ik me aan jullie maken er zo groot probleem van.
ik ben wel Ajaciedquote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]nou, als flap PSVer is, dan zit ik naast de verkeerde
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij maakte er vorige week wel een aardig drama van lieverd
gaan we rellen?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dan kom je volgende week naar mijn cluppie
hoezoquote:
mietjequote:
bij jou of bij mij?quote:
dat zei mn vrouw ook vannachtquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klopt ja, maar toch vond ze het wel lekker hoor
Ja, als jij als een mongool met 6 users tegelijk inlogt...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Zo, Jullie willen dus echt van me afmooie ban op IRC.
boehoehoequote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, als jij als een mongool met 6 users tegelijk inlogt...
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Was ik de webcam weer vergeten uit te zettenWaarom heb ik die ook in mn slaapkamer gezet
quote:Vandaag kwamen er 43856 toeschouwers naar Zuiderlaan,
...
D.T.S startte in een strategische 3-4-3-opstelling.
...
D.T.S had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
Verrassend.quote:Zeker toen hij een voorzet vanaf de linkervleugel op waarde wist te schatten en zo de 3-4 op het scorebord bracht. Etienne Loenen van Fust kreeg in de 85e minuut een gele kaart voor spelbederf. In de 86e minuut viel tot vreugde van het Fust-publiek de gelijkmaker, 4-4, toen Ron van den Berg van rechts doorkwam en afrondde met een mooie droge knal. Drie goals door Ron van den Berg: een hattrick!
4-4 gebleven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Verrassend.
Zal nog wel 5-4 worden. Zo vervelend is dat altijd in Hattrick. Dat de tegenstander veel sterker is oke, maar geef me dan geen hoop door me een voorsprong te geven die in het laatste kwartier recht word gezet.
quote:Fok!Cup in WK-Stadion
Aanstaande woensdag zijn er op het complex "Wietse Kranenbarg" twee wedstrijden voor de Fok!Cup. In het WK-stadion zal de wedstrijd Bubbafat - FC Bifröst worden gespeeld. Op het tweede veld, ook de thuishaven van VVEMDNIM, zal Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert worden gespeeld.
quote:Outpost76[2-2](10:47pm) promotie
AH|Koekje|WO(10:48pm) hehe
je wilt alleen kampioen worden?
Outpost76[2-2](10:48pm) dat heb ik vorig seizoen laten lopen om kampioen te worden dit seizoen
ja idd)
tiefus ME
AH|Koekje|WO(10:49pm) ik zou dan voor promotie gaan gewoon...
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) dat zeg je nu pas?
AH|Koekje|WO(10:50pm) wat zeg je nu pas?
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) da's wel een koei waard, possie!!
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) dude
rpp|4-0|jeugd staat vanaf nu bekend als rompompom. 10:50pm
rompompom(10:50pm) over z'n promotie laten lopen
AH|Koekje|WO(10:51pm) of de fortis
AH|Koekje|WO(10:51pm) is misschien beter
Outpost76[2-2](10:51pm) dat post je maar op fok
rompompom(10:51pm) eensch
alleen als ie geen kampioen wordt..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Fortis award nominatie voor Possie.
[..]
ja das waar..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar het moet wel even op de site gezet worden.
Ruudt?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver de tiefus tering hoeren achterlijke kut ME
Ik kap er mee!
Nee ik bedoelde, Ruudt luister je mee, hij heeft geen zin meerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dacht toch dat iemand anders zo reageerde de laatste tijd
Heeft Ruudt geen zin meerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, Ruudt luister je mee, hij heeft geen zin meer
quote:
owquote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij bedoelde meer dat Ruudt je wel kan schrappen uit de VJ/GL.. omdat je toch kapt met HT..
Gelukkigquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Hehe, zal 't niet doen.
4-2 verloren vandaag.
me toequote:
quote:Laatste trainingsrapport (02-03-2009)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Vaardigheidsniveau gedaald... Rudolf Caulier
Helaas, op het punt van passen zakte hij van zwak naar slecht.
Zijn prestaties op het gebied van vleugelspel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van matig tot zwak.
is die helemaal up to date?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:46 schreef foetre het volgende:
[..]
is die helemaal up to date?
45 2 Badara Bangonine United Black Panthers VI.623 0 3 3
hij staat op 4 doelpunten
Ok maak ik toch nog een beetje kansquote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
kan je mij ook wel terug doenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Hehe, zal 't niet doen.
4-2 verloren vandaag.
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef maniack28 het volgende:
2-2 want?
Wat een kakspel, 3e keer in dit seizoen al genaaid
[ afbeelding ]
Gedaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar het moet wel even op de site gezet worden.
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
14e.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?
quote:
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...
Laten we hopen dat ik die wedstrijd gewoon gewonnen zou hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.![]()
Edit :
Wees blij met die WO anders was je weer genaaid.
PM.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Huur ook wat bevallige assistentes in dat werkt!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef The_Hives het volgende:
toch maar een paar dokters ingehuurd. De blessures gingen maar niet over. Toen ik bij personeel kijk snapte ik waarom
Ik zal m even t interview sturenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Ja, ik weet niet of Outpost dat al gedaan had of niet! Vandaar dat ik het hier even vroeg, om te kijken of er iemand reageerdequote:
Dit dusquote:
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzichtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
En de stand is nu in zijn volledigheid te vinden op Fokhattrick.org
Wat voor overzicht wil je dan? Alle deelnemers in één tussenstand?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzicht
Oohquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Ruudt het volgende:
Lees eens goed, hij geeft aan dat er een letter ontbreekt "overicht" ipv "overzicht"
kan ik weer in de VJ / GL awards opgenomen?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Ruudt het volgende:
Lees eens goed, hij geeft aan dat er een letter ontbreekt "overicht" ipv "overzicht"
er staat dus overicht ipv overzichtquote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat voor overzicht wil je dan? Alle deelnemers in één tussenstand?
Zo heb ik zonet ook al een paar keer m'n fokhattrick pagina's proberen te vinden binnen hattrickquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo heb ik zonet ook al een paar keer m'n fokhattrick pagina's proberen te vinden binnen hattrick
Prachtig, houd je ook gewoon in de gatenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn oude jeugdspeler die bij Witte Voetjes (elby1988) speelt heeft zijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen.
Ik zag zijn naam staan toen ik de Gouden Schoen aan het verwerken was.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Prachtig, houd je ook gewoon in de gaten
Maar inderdaad.. 11-0 tegen een bot. Saaie week voor mij. Volgende week moment van de waarheid! Tegen de nummer 2. Zijn vervediging lijkt onverslaanbaar, mijn middenveld overklast die van hem. Nog even bedenken hoe ik het aan ga pakken ;-)
Jouw ex-jeugdspeler is mijn top-middenvelder die alles speelt. Ik verwacht dus nog wel wat doelpuntenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag zijn naam staan toen ik de Gouden Schoen aan het verwerken was.
Pick me, pick me! id=1675.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:39 schreef Flappekz het volgende:
YMFC College (5810) is weer uitdaagbaar voor een jeugdfriendly!
Wie wil?
Possie heeft vorige week tegen mij gepeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Possie had mijn uitgedaagd zie ik dus als moon met RPP matched, dan is het geregeld
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdikkie, ik zit al een week te prutsen..
Iemand anders?
[..]! Geroggeld.
dat mag toch? Nu komt hij met mij spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Possie heeft vorige week tegen mij gepeeld.
Naughty boy...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat mag toch? Nu komt hij met mij spelen
Die van mij zelfs 12e.. moet niet gekker worden...quote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
hihi, mijn centrale verdediger staat in de top 30 van de gouden schoen. Beter heette ie Heitinga
In HO! kun je spelers toevoegen en dus ook testen. Dat heb ik ook gedaan alvorens de 2 spelers kocht die ik vorige week aangeschaft heb.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef NelisZ het volgende:
Weet er iemand een site waar ik mijn ratings (en tactiekvaardigheid) kan voorspellen, met spelers die ik nog niet heb?
Zo kan ik ff kijken of het nut heeft om 2 nieuwe defs met veel passen te kopen en 4-3-3 counter te gaan spelen (soms)
Misschien de tool op de HAG site gebruiken voor je mid ratings die is erg nauwkeurig.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Gebruiken er hier trouwens meer mensen HAM? Voor de tweede achtereenvolgende keer scheelde mijn midrating een vol niveau hoger dan de voorspelling, erg vervelend als je wil inschatten of je moet counteren... vroeger klopte de midrating altijd... meer mensen hier last van of een idee waar het aan kan liggen?
De voorspellingen die ik met HO krijg kloppen eigenlijk altijd!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Gebruiken er hier trouwens meer mensen HAM? Voor de tweede achtereenvolgende keer scheelde mijn midrating een vol niveau hoger dan de voorspelling, erg vervelend als je wil inschatten of je moet counteren... vroeger klopte de midrating altijd... meer mensen hier last van of een idee waar het aan kan liggen?
met jonge jongetjes?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met met jonge jongetjes bedoel ik
ik gebruik HO en daarbij heb ik er eigenlijk geen last van.. HO klopt bij mij eigenlijk altijd..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
De door jou gelinkte tool was niet wat ik zocht, maar de counter calculator precies wat ik zocht. Nu ff kijken wat voor passen skills ik zou moeten kopen om een goede countervaardigheid te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien de tool op de HAG site gebruiken voor je mid ratings die is erg nauwkeurig.
Ik gebruik geen proggies dus waar het aan kan liggen weet ik niet.
Top.quote:
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 03-03-2009quote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Top.
O ja mijn jonkies zijn ook weer uitdaagbaar.
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef foetre het volgende:
[..]
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 03-03-2009
Morgen dan maar.
quote:You have now challenged United Black Panthers
Welkom!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Jelminho het volgende:
Hey, ben nieuw maar volg deze topicreeks al een tijdje.. Heb het enkele jaren geleden ook een tijdje gedaan, maar toen eigenlijk in blijven hangen.. Nu met vrienden weer opnieuw opgestart, en heb enkele vraagjes, met betrekking tot de training.
Train positiespel, heb vanaf het begin gezocht op 17 jarige gastjes met positiespel redelijk. 8 gevonden, er zit nog 1 in mijn team van 19 met positiespel goed en wil er dus nog 1 bijhalen, zodat ik op tien kom. Heb een redelijk trainer aangeschaft en 2 assistent trainers. Tot zover doe ik weinig fout denk ik?
Nou heb ik er enkele met vleugelspel matig erbij, die dus aardig uit de voeten kunnen op de vleugel. Alleen trainen deze maar 50% heb ik begrepen? Houdt dat dat in dat ik maar maximaal 6 per week (3 centrale middenvelders) 100% kan laten trainen? En is het slim om degene met matig vleugelspel op de zijkanten te houden, of zou ik die ook af en toe volledige training mee laten pakken, waardoor hun positiespel wel sneller omhoog gaat..?
Ben benieuwd over jullie visie over hoe ik begonnen ben en of dat goed is, en natuurlijk die vragen..
klopt, maar als je iets doet houdt het niet meteen in dat het ook magquote:
quote:Jop Tammer [playerid=145575911]
23 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 11-03-2009
Geboren in: Nederland
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 31-08-2008 (11/36), 1s 10w 1d)
Total Skill Index (TSI): 36 100
Loon: 22 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
If I only was that richquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
als ik onderstaande speler voor 3 miljoen list, is er dan iemand die binnen een uur een vroeg bod van 3 miljoen kan doen? Transfervergelijking geeft tussen de 3,8 en 4,3 miljoen aan.
[..]
Ik heb nog geeneens 500Kquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
als ik onderstaande speler voor 3 miljoen list, is er dan iemand die binnen een uur een vroeg bod van 3 miljoen kan doen? Transfervergelijking geeft tussen de 3,8 en 4,3 miljoen aan.
[..]
zelfs als er eerst een openingsbod van 1 miljoen op mijn reusachtige middenvelder met redelijk passen wordt gedaan heb ik het geld niet..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
[..]
Ff wachten, ben ff aan het overdenken of dit echt de versterking is die ik zoek...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef ScudRaket het volgende:
Kom maar Yurrie.
quote:Tor Sørensen [playerid=71916167]
29 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 09-04-2009
Geboren in: Danmark
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC Rødderne (sinds 07-07-2007 (15/32), 5s 6w 2d)
Total Skill Index (TSI): 77 120
Loon: 30 450 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Deadline: 02-03-2009 21:07
(15m)
Vraagprijs: 3 900 000 ¤
Wat wil je met m doen? WTM?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Flappekz het volgende:
Het gaat me om deze speler, ik twijfel over zijn leeftijd namelijk...
[..]
Yes sir. Goede versterking bovenop mijn 3 goede CM's en mn Bovennatuurlijk vleugel, maar die leeftijd...quote:
Vind 4 mln desalniettemin redelijk duur. Wat zegt de TC?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yes sir. Goede versterking bovenop mijn 3 goede CM's en mn Bovennatuurlijk vleugel, maar die leeftijd...
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind 4 mln desalniettemin redelijk duur. Wat zegt de TC?
Maar die zoekt dus vanaf wonderbaarlijk vleugel... En veel transfers in de TC zijn gedateerdquote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
66334814 22-01-2009 (16/37) 111 700 3 114 000 ¤ 29 redelijk
57456114 16-01-2009 (15/37) 98 300 4 330 000 ¤ 29 matig
68913147 19-12-2008 (11/37) 68 770 2 185 000 ¤ 29 redelijk
56047194 06-11-2008 (5/37) 73 340 3 346 000 ¤ 29 goed
56491276 11-10-2008 (1/37) 62 700 3 855 000 ¤ 29 matig
Mediaangemiddelde prijs 3 346 000 ¤
Gemiddelde prijs 3 366 000 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 29
Positiespel = bovennatuurlijk
Vleugelspel >= wonderbaarlijk
Passen tussen matig en goed
Verdedigen <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Ik zou voor Nederlanders gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yes sir. Goede versterking bovenop mijn 3 goede CM's en mn Bovennatuurlijk vleugel, maar die leeftijd...
Die zijn in dit segment niet echt te vinden, of bijzonder goed voor 8m ofzoquote:
En er wordt net 3,9m op hem geboden...door een ploeg die op dit moment in de HT Masters speeltquote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef ScudRaket het volgende:
Hmmz, lastig. Hij is idd niet jong en heeft al goed conditie...
Door blijven zoeken. Met name loontechnisch is het aan te bevelen. Ik wil ook zo snel mogelijk mijn selectie als Nederlanders zien te krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zijn in dit segment niet echt te vinden, of bijzonder goed voor 8m ofzo
Ik wil wel heel graag zo'n speler... momenteel staat Tammer (die dus evt op de lijst kan) vaak als WTM opgesteld, maar ik zoek dus een WTM die véél meer bijdraagtquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
Stel een grens vast. Waarschijnlijk heb je maar 1 concurrent voor hem.
Qua loon kan ik nog wat hebben, momenteel 179kquote:Op maandag 2 maart 2009 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door blijven zoeken. Met name loontechnisch is het aan te bevelen. Ik wil ook zo snel mogelijk mijn selectie als Nederlanders zien te krijgen.
Heb ik ook gedaan, het enige wat ik bereikt heb is dat ik nu meer loon betaalquote:Op maandag 2 maart 2009 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door blijven zoeken. Met name loontechnisch is het aan te bevelen. Ik wil ook zo snel mogelijk mijn selectie als Nederlanders zien te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Absoluut.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef Flappekz het volgende:
Of zal ik mijn ploeg dan met name achterin versterken met een nieuwe keeper? Heb momenteel een 29-jarige wonderbaarlijk keeper lopen om mijn trainingsverdediging te ondersteunen...Die kan er uit voor ong. 2.8 m. Samen met die 4m voor mn middenvelder, kan ik daar vast wel een leuke keeper voor vinden?
Klopt...ik twijfel teveel over zijn leeftijd en zn conditie...quote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zie dat je niet geboden hebt.
Loon - TSI verhouding is wel wat hoger dan bij mij of Scud.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Qua loon kan ik nog wat hebben, momenteel 179k
Scud 1,99-1:quote:Teamtotaal
TSI 354 890
Loon 179 710
Ik 2,08-1:quote:Teamtotaal
TSI 780 620
Loon 393 354
quote:Teamtotaal
TSI 574 390
Loon 276 792
Ik let nooit op TSI, dat is wmb teveel afhankelijk van de vorm van de speler, zeker in de hogere statsquote:Op maandag 2 maart 2009 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Loon - TSI verhouding is wel wat hoger dan bij mij of Scud.
Ik ben ook hoger gegaan qua loon met de Nederlanders, maar ik heb dan ook stukken beter spelers nu.
Waarvan akte.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik let nooit op TSI, dat is wmb teveel afhankelijk van de vorm van de speler, zeker in de hogere stats
Ik vind die loon per rating verhouding van alltid wel leuk
Dat loon rating verhouding is ook niet echt relevant dan. Want om hogere stats te halen heb je meer loon nodig. En loon gaat sneller omhoog dan stats.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik let nooit op TSI, dat is wmb teveel afhankelijk van de vorm van de speler, zeker in de hogere stats
Ik vind die loon per rating verhouding van alltid wel leuk
Loon/TSI zegt zeker wat over je team. Als je weinig loon hebt met veel TSI wil dat zeggen dat je een goed allround team hebt over het algemeen gezien. Als je loon gelijk is met je TSI dan heb je meestal te dure spelers rondlopen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Flappekz het volgende:
Plus dat die loon/TSI verhouding ook je B- en C-spelers meeneemt....
Ik ga nog maar eens brainstormen hoe en waar ik ga versterken
Juist daarom vind ik hem interessant! Ik wil voor zo min mogelijk loon zo hoog mogelijke ratings halenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat loon rating verhouding is ook niet echt relevant dan. Want om hogere stats te halen heb je meer loon nodig. En loon gaat sneller omhoog dan stats.
quote:Teamtotaal
TSI 1 287 200
Loon 652 842
5 420 157 204 115 408.2 133.6 168.0 106.6 Akris Nijmegen
En dat haal je mede door spelers met een hoog TSI met weinig loon binnen te halen. Het is allemaal afhankelijk van elkaar...quote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik hem interessant! Ik wil voor zo min mogelijk loon zo hoog mogelijke ratings halen
Gemiddeld haal jij 8,5 hatstats meer dan ik. Maar de hoeveelheid loon die jij meer betaalt dan ik (ongeveer 9000 per speler per week) vind ik persoonlijk niet in verhouding staan tot dat relatief kleine verschil in hatstats.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is van de nummer 2 van de eredivisie:
[..]
Mijn laatste wedstrijd niet mee gekregen zeker? Ik moet nog spelen met mijn nieuwe spelers...quote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gemiddeld haal jij 8,5 hatstats meer dan ik. Maar de hoeveelheid loon die jij meer betaalt dan ik (ongeveer 7600 per speler) vind ik persoonlijk niet in verhouding staan tot dat relatief kleine verschil in hatstats.
Dit is waarschijnlijk een onderdeel waar we het nooit over eens worden![]()
Maar dat geeft niet
In dat geval wachten we je komende wedstrijd gewoon afquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn laatste wedstrijd niet mee gekregen zeker? Ik moet nog spelen met mijn nieuwe spelers...
Als er geen training zou zijn, moet ik nu 244 hatstats halen. En dat terwijl de vorm over het algemeen niet zo goed is (redelijk hoog).quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval wachten we je komende wedstrijd gewoon afZo zijn we allemaal op een andere (en waarschijnlijk veel te serieuze) manier bezig met dit stomme spelletje
Dat zijn in ieder geval mooie ratingsquote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als er geen training zou zijn, moet ik nu 244 hatstats halen. En dat terwijl de vorm over het algemeen niet zo goed is (redelijk hoog).
We zien wel waar het schip strand. Iedereen wandeld zijn eigen weg in HT. En net als dat vele wegen naar Rome leiden, leiden er ook vele naar de Eredivisie.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval mooie ratings
quote:
Dat zijn ook fijne ratingsquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
214 134 60 54
196.4 115.6 42.0 38.8
K.F.C. Minnertsga
Toch wel lachen dat counteren. eerst max HTratings, daarna gemiddelde
Kerel, ik heb matig(zeer hoog)quote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl de vorm over het algemeen niet zo goed is (redelijk hoog).
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn ook fijne ratings
Hoe optimaal is je counterteam? Specialiteiten op de juiste plaatsen, spelhevattingen e.d.?
En als je altijd puur op de counter speelt, is het misschien een idee om je aanval wat te versterken?
Dus vooral passen hoog. Bijleveld staat nog in het centrum. Ik weet dat ik moe versterken in de aanval, maar weet je mijn radicale uitverkoop nogquote:Bla¸ Botonjič
24 jaar en 44 dagen, TSI = 61 750
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: bovennatuurlijk
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: uitstekend
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Freek-Jan van Sonnen
21 jaar en 23 dagen, TSI = 24 620
matig in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
Olivier Bijleveld
21 jaar en 47 dagen, TSI = 30 920
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Spelhervatting: zwak
Cálico Ansede
18 jaar en 81 dagen, TSI = 9 670
goed in vorm, conditie goed [Krachtig]
Verdedigen: uitmuntend
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
Ştefan Buciuman
18 jaar en 56 dagen, TSI = 6 600
goed in vorm, conditie goed [Koppen]
Verdedigen: formidabel
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
01-03-2009 (Vleugelverdediger)
quote:02-03-2009 K.F.C. Minnertsga Jersey islanders 1 300 001 ¤ 1 830
16-02-2009 Guru K.F.C. Minnertsga 745 000 ¤ 1 660
24-01-2009 Angelo&Nico F.C. Guru 204 000 ¤ 1 330
Ik haal al een tijdje voor positiespel matig PM met redelijk passen. Van 17j max 20d liefst minder voor 25-50kquote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik wil graag verdedigen trainen en heb nu dus vier trainees gekocht met verdedigen op redelijk, maar ik denk dat het me niet gaat lukken om er nog 6 bij te kopen zonder rood te gaan staan is het nu verstandig om er nu wat met matig te kopen voor mijn B-elftal of is het toch winstegevender als ik nu gewoon verdedigers blijf kopen met niveau op redelijk?
Zolang je over 2 weken (uit en thuisduel) winst maakt is het niet erg om (een beetje) rood te staan. Ik zou dan toch gaan voor redelijk, omdat dat eerste stuk van matig naar redelijk haast niks oplevert.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik wil graag verdedigen trainen en heb nu dus vier trainees gekocht met verdedigen op redelijk, maar ik denk dat het me niet gaat lukken om er nog 6 bij te kopen zonder rood te gaan staan is het nu verstandig om er nu wat met matig te kopen voor mijn B-elftal of is het toch winstegevender als ik nu gewoon verdedigers blijf kopen met niveau op redelijk?
wat heb je dan qua passen aangeschaft?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat is dus niet zo als je matig met redelijk passen aanschaft.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zolang je over 2 weken (uit en thuisduel) winst maakt is het niet erg om (een beetje) rood te staan. Ik zou dan toch gaan voor redelijk, omdat dat eerste stuk van matig naar redelijk haast niks oplevert.
precies het hangt van de bijstats af.. maar vaak worden ze dan wel weer duurder.. je kunt dan beter eerst maar matig/matig aanschaffen denk ik.. maar dan wel 17jr en minder dan 20 dagen..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo als je matig met redelijk passen aanschaft.
Niet mee eens. die kosten namelijk 1k maar verspringen niet veel in waarde na een pop. Matig/redelijk kosten tussen de 25 en 50k maar zijn na een pop al ongeveer 300k waard.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies het hangt van de bijstats af.. maar vaak worden ze dan wel weer duurder.. je kunt dan beter eerst maar matig/matig aanschaffen denk ik.. maar dan wel 17jr en minder dan 20 dagen..
precies en hij geeft al aan dat het geld bijna op is..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet mee eens. die kosten namelijk 1k maar verspringen niet veel in waarde na een pop. Matig/redelijk kosten tussen de 25 en 50k maar zijn na een pop al ongeveer 300k waard.
Dit geldt iig voor PM. Kan me niet voorstellen dat matig/redelijk defs zoveel duurder zijn dat ze niet meer te betalen zijn.
edit: alhoewel je er natuurlijk wel 10 nodig hebt, en voor PM maar 6 volle trainees.
Hij kan nog rood staan. Hij heeft dus minimaal 200k voor 6 traineesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies en hij geeft al aan dat het geld bijna op is..
er vanuit gaande dat matig verdedigen en redelijk passen 30k gemiddeld kost.. wordt dat wel lastig..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij kan nog rood staan. Hij heeft dus minimaal 200k voor 6 trainees
Nee hoor, want wrsch heeft hij dus meer dan 200k.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er vanuit gaande dat matig verdedigen en redelijk passen 30k gemiddeld kost.. wordt dat wel lastig..
mja daar heb je gelijk in.. nou ja dan zou hij matig verdedigen redelijk passen idd wel redden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee hoor, want wrsch heeft hij dus meer dan 200k.
Dan ga je er wel weer vanuit dat zijn wekelijkse financien de rentelast van 200k schuld kan hebben. Het lijkt me wel verstandig om dan op zn minst break-even te spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij kan nog rood staan. Hij heeft dus minimaal 200k voor 6 trainees
Zolang je geen jeugdopleiding hebt kun je niet snel failliet gaan in het begin. Als je maar niet de andere klassieke fouten begaat zoals stadion upgrades etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan ga je er wel weer vanuit dat zijn wekelijkse financien de rentelast van 200k schuld kan hebben. Het lijkt me wel verstandig om dan op zn minst break-even te spelen
In het begin is het helemaal niet erg om verdedigers zonder bijstats te kopen. Zoek 17-jarige redelijk verdedigers met ongeveer 350euro loon (zonder de 20% allochtonentoelage!). Train ze 1 a 2 weken, om ze vervolgens met goed verdedigen te verkopen. Zo bouw je in het begin een iets dikkere bankrekening op, waarmee je dan over een paar weken wat makkelijker verdedigers met bijstats kan kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
De trainees die ik nu heb gekocht zijn dus niet echt goeie traineees want ze hebben alleen verdedigen op redelijk. zonder enige andere bijstat. behalve een die ook positiespel op redelijk heeft.
De prijs die ik gemiddeld heb betaald voor de trainees is ongeveer 35 000 en ik heb nu nog 50 000 over, maar het valt mee ik heb nu nog een paar opdrachten voor mijn managers diploma.
Daar stond wat anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
(ook weer zonder de 20% auslander-toeslag).
Ik heb gewoon 2 verschillende termen neergeplempt, die staan er nog steedsquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Los van deze goede on-topic discussie, is het een idee om een startersgedeelte te maken in de OP? Met linkjes naar de handigste starterguides etc..
Dat is ook weer zo. Dan kunnen we wel lekker gaan roepen:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik verwacht niet dat newbies ook serieus de OP gaan lezen.
Welkom welkom. Gijs_ heeft al wat tips en pointers gegeven zag ik maar ik wilde deze er nog even uit lichten. Ik zou 9 assistent trainers nemen. Dan train je deste sneller!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Jelminho het volgende:
Hey, ben nieuw maar volg deze topicreeks al een tijdje.. Heb het enkele jaren geleden ook een tijdje gedaan, maar toen eigenlijk in blijven hangen.. Nu met vrienden weer opnieuw opgestart, en heb enkele vraagjes, met betrekking tot de training.
Train positiespel, heb vanaf het begin gezocht op 17 jarige gastjes met positiespel redelijk. 8 gevonden, er zit nog 1 in mijn team van 19 met positiespel goed en wil er dus nog 1 bijhalen, zodat ik op tien kom. Heb een redelijk trainer aangeschaft en 2 assistent trainers. Tot zover doe ik weinig fout denk ik?
Nou heb ik er enkele met vleugelspel matig erbij, die dus aardig uit de voeten kunnen op de vleugel. Alleen trainen deze maar 50% heb ik begrepen? Houdt dat dat in dat ik maar maximaal 6 per week (3 centrale middenvelders) 100% kan laten trainen? En is het slim om degene met matig vleugelspel op de zijkanten te houden, of zou ik die ook af en toe volledige training mee laten pakken, waardoor hun positiespel wel sneller omhoog gaat..?
Ben benieuwd over jullie visie over hoe ik begonnen ben en of dat goed is, en natuurlijk die vragen..
Dat lijkt mij idd geen goede optie. Ook wij waren ooit newbie's met soms waarschijnlijk niet echt slimme vragen maar daar is dit topic toch voor. Vragen zijn imo nooit dom. Pas als je ze niet stelt ben je imo dom. Als je dan zo een reactie krijgt van lees de op maar t staat er niet voor niets jaag je mensen weg. Dat is niet de bedoeling en de opzet van onze fed dacht ik......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Dan kunnen we wel lekker gaan roepen:
Lees de OP maar, die staat er niet voor nix!![]()
However, echt vriendelijk is dat niet.
Eensch!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd geen goede optie. Ook wij waren ooit newbie's met soms waarschijnlijk niet echt slimme vragen maar daar is dit topic toch voor. Vragen zijn imo nooit dom. Pas als je ze niet stelt ben je imo dom. Als je dan zo een reactie krijgt van lees de op maar t staat er niet voor niets jaag je mensen weg. Dat is niet de bedoeling en de opzet van onze fed dacht ik......
De links die nu al in de OP staan. Misschien alleen met 1 of 2 regels uitleg erbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eensch!
Wel is het misschien handig, heb ik ook wel eens eerder genoemd maar nog nooit uitgevoerd, om gewoon wat handige dingen en links te verzamelen en op de website te zetten! Dan kunnen we ze voor algemene info altijd even daar heen verwijzen... meer draagvlak hiervoor? en zo ja, dingen die er absoluut op moeten?
Bedankt! Alleen in die startershandleiding op HAG stond dat je als beginner tussen de 2 en 5 moest hebben, aangezien je anders in geldproblemen komt.. Of valt dat allemaal mee? Heb nu 2 woordvoerders en 2 assistent trainers, verder niks. Moet nog 1 trainee kopen, sta nu nog +70 000, en verkoop nog een speler voor waarschijnlijk een ton. Heb er ook al 1 verkocht voor 150 000, met tsi rond de 1500 (allemaal stats redelijk of matig, en was een middenvelder, dus heb ik geen kont aan)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom. Gijs_ heeft al wat tips en pointers gegeven zag ik maar ik wilde deze er nog even uit lichten. Ik zou 9 assistent trainers nemen. Dan train je deste sneller!2 is zeker niet voldoende wil je dat je trainies het max training krijgen.
De HAG wordt door iedereen gelezen, jij onderscheidt je door sneller te trainenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Bedankt! Alleen in die startershandleiding op HAG stond dat je als beginner tussen de 2 en 5 moest hebben, aangezien je anders in geldproblemen komt.. Of valt dat allemaal mee? Heb nu 2 woordvoerders en 2 assistent trainers, verder niks. Moet nog 1 trainee kopen, sta nu nog +70 000, en verkoop nog een speler voor waarschijnlijk een ton. Heb er ook al 1 verkocht voor 150 000, met tsi rond de 1500 (allemaal stats redelijk of matig, en was een middenvelder, dus heb ik geen kont aan)
Buitenlanders zijn niet zo erg. Die moet je alleen in de hogere skills niet nemen. Vanaf bovennatuurlijk/reusachtig ongeveer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef Jelminho het volgende:
Mja, over het algemeen heb ik wel veel redelijke postrainees gekocht met een aardig salaris, hopend dat ze snel stijgen, na 1 of 2 week.. Wel veel buitenlanders, foutje misschien, maar vooruit. Laten we ons gewoon onderscheiden, en er nog 7 trainers bij doen.
Inderdaad, voor jonge trainees en spelers met lage lonen/skills maakt het heel weinig uit of je Nederlanders of buitenlanders hebt. Pas vanaf divisie VI ongeveer gaat dat een beetje interessant worden imoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn niet zo erg. Die moet je alleen in de hogere skills niet nemen. Vanaf bovennatuurlijk/reusachtig ongeveer.
Ik heb helaas geen 3 miljoen meer op de bank. Daar had je 1 week eerder mee moeten komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef Flappekz het volgende:
Nogmaals hetzelfde verzoek als gisteravond:
Lieve mensen,
als ik onderstaande speler voor 3 miljoen list, is er dan iemand die voor 14.15 uur een vroeg bod van 3 miljoen kan doen? Transfervergelijking geeft tussen de 3,8 en 4,3 miljoen aan.
Jop Tammer [playerid=145575911]
23 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 11-03-2009
Geboren in: Nederland
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 31-08-2008 (11/36), 1s 10w 1d)
Total Skill Index (TSI): 36 100
Loon: 22 290 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Geeft nixquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen 3 miljoen meer op de bank. Daar had je 1 week eerder mee moeten komen.
Hij staat er op!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef ScudRaket het volgende:
Heb je weer een speler op het oog Yurrie? List hem maar
quote:
quote:Juha Ståhl (79309450)
Suomi 28 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2009
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: KarhuA (sinds 21-11-2005)
Total Skill Index (TSI): 90 500
Loon: 22 930 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 03-03-2009 15:16 Herinneringen
Vraagprijs: 3 400 000 ¤
Hoogste bod: 3 400 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Jammer van zijn passen, maar verder een prima spler!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb toch maar besloten veel geld uit te gaan geven, misschien wel teveel, maar met deze speler heb ik ineens zoveel mogelijkheden:
[..]
Dat dacht ik al, had mn post boven je al ge-edit. Deze is salaristechnisch OK bevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef ScudRaket het volgende:
nou wil ik wel weten welke speler je wil hebben
Dat zeker. Vooral omdat loontechnisch vleugelspel goedkoper is dan posititiespel. En HT kijkt alleen naar de skill die het hoogste staat (SH uitgezonderd).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, had mn post boven je al ge-edit. Deze is salaristechnisch OK bevonden
En met zo'n speler kan ik mijn mogelijkheden flink uitbreiden. Ik heb namelijk maar 1 vleugelspeler op dit moment. En eventueel kan hij mijn middenveld flink versterken als WTM.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Vooral omdat loontechnisch vleugelspel goedkoper is dan posititiespel. En HT kijkt alleen naar de skill die het hoogste staat (SH uitgezonderd).
Hoewel duur (1,15 mln) zei de TC iets identieks. Gezien zijn loon verwacht ik een snelle pop en dan is hij met zijn [Koppen] specialty en leeftijd wel zijn geld waard geweestquote:23. Daniël Schaaf (222215155)
18 years and 23 days
In weak form, poor stamina.
A popular guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 02-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Wage: 1 090 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous (1)
Defending: formidable (9)
Playmaking: weak (4)
Winger: poor (3)
Passing: inadequate (5)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: wretched (2)
Zo eentje heb ik ook, nu weet ik meteen wat ie waard isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef ScudRaket het volgende:
Heb inmiddels een nieuwe trainee aangeschaft:
[..]
Hoewel duur (1,15 mln) zei de TC iets identieks. Gezien zijn loon verwacht ik een snelle pop en dan is hij met zijn [Koppen] specialty en leeftijd wel zijn geld waard geweest
In het tussenseizoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, nu weet ik meteen wat ie waard isFijne trainee, krijgt ie ook nog passentraining?
Het is ook nog niet zo lang geleden veranderd! Maar spelers krijgen op dit moment alleen training als ze die week gespeeld hebben bij hun huidige club! Dus koop je hem vandaag, dan moet ie morgen spelen om training te krijgen vrijdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Ander vraagje:
Stel, ik koop op dinsdag een speler die op zondag wel heeft gespeeld bij zijn oude club. Moet ik hem dan op woensdag opstellen ivm vormupdate tijdens de training?
Ik heb dat nooit zeker geweten
Ja, voor de training en vorm maakt het alleen uit of hij voor de huidige eigenaar heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Ander vraagje:
Stel, ik koop op dinsdag een speler die op zondag wel heeft gespeeld bij zijn oude club. Moet ik hem dan op woensdag opstellen ivm vormupdate tijdens de training?
Ik heb dat nooit zeker geweten
Goede tvpquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zo lang geleden veranderd! Maar spelers krijgen op dit moment alleen training als ze die week gespeeld hebben bij hun huidige club! Dus koop je hem vandaag, dan moet ie morgen spelen om training te krijgen vrijdag
Thanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja, voor de training en vorm maakt het alleen uit of hij voor de huidige eigenaar heeft gespeeld.
het zal idd een lastig verhaal worden ook gezien zn transfervergelijking.. alhoewel dat natuurlijk niet zo veel zeg met spelers als deze..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
EDIT - fuck...nou biedt er een finse VII'er op die speler...kan er nog maar 1 keertje overheen volgens mij![]()
EDIT 2 - Er bood er nog eentje overheen. Nu mn laatste bod geplaatst, 3.609.000. Zal wel niet lukken...
Mijn ervaring leert, dat je zo laat mogelijk moet bieden. En niet alvast een openingsbod moet plaatsen. Dan blijft de prijs wat lager namelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
EDIT - fuck...nou biedt er een finse VII'er op die speler...kan er nog maar 1 keertje overheen volgens mij![]()
EDIT 2 - Er bood er nog eentje overheen. Nu mn laatste bod geplaatst, 3.609.000. Zal wel niet lukken...
ik heb nog wel een reusachtige middenvelder voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Helaas pindakaas! Nu maar eens naar wat anders op zoek
Ik heb al 3 Cm's waar ik erg tevreden over benquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog wel een reusachtige middenvelder voor je
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Helaas pindakaas! Nu maar eens naar wat anders op zoek
gekocht voor 4 ton, max 3 weken trainen en dan weg voor 8 á 9 tonquote:Niclas Trohorsch
17 jaar en 76 dagen, TSI = 1 270
redelijk in vorm, conditie matig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Spelhervatting: zwak
doorselecteren he?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Cm's waar ik erg tevreden over ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |