quote:Outpost76[2-2](10:47pm) promotie
AH|Koekje|WO(10:48pm) hehe
je wilt alleen kampioen worden?
Outpost76[2-2](10:48pm) dat heb ik vorig seizoen laten lopen om kampioen te worden dit seizoen
ja idd)
tiefus ME
AH|Koekje|WO(10:49pm) ik zou dan voor promotie gaan gewoon...
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) dat zeg je nu pas?
AH|Koekje|WO(10:50pm) wat zeg je nu pas?
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) da's wel een koei waard, possie!!
rpp|4-0|jeugd(10:50pm) dude
rpp|4-0|jeugd staat vanaf nu bekend als rompompom. 10:50pm
rompompom(10:50pm) over z'n promotie laten lopen
AH|Koekje|WO(10:51pm) of de fortis
AH|Koekje|WO(10:51pm) is misschien beter
Outpost76[2-2](10:51pm) dat post je maar op fok
rompompom(10:51pm) eensch
alleen als ie geen kampioen wordt..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Fortis award nominatie voor Possie.
[..]
ja das waar..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar het moet wel even op de site gezet worden.
Ruudt?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver de tiefus tering hoeren achterlijke kut ME
Ik kap er mee!
Nee ik bedoelde, Ruudt luister je mee, hij heeft geen zin meerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dacht toch dat iemand anders zo reageerde de laatste tijd
Heeft Ruudt geen zin meerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, Ruudt luister je mee, hij heeft geen zin meer
quote:
owquote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij bedoelde meer dat Ruudt je wel kan schrappen uit de VJ/GL.. omdat je toch kapt met HT..
Gelukkigquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Hehe, zal 't niet doen.
4-2 verloren vandaag.
me toequote:
quote:Laatste trainingsrapport (02-03-2009)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Vaardigheidsniveau gedaald... Rudolf Caulier
Helaas, op het punt van passen zakte hij van zwak naar slecht.
Zijn prestaties op het gebied van vleugelspel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van matig tot zwak.
is die helemaal up to date?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:46 schreef foetre het volgende:
[..]
is die helemaal up to date?
45 2 Badara Bangonine United Black Panthers VI.623 0 3 3
hij staat op 4 doelpunten
Ok maak ik toch nog een beetje kansquote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
kan je mij ook wel terug doenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Hehe, zal 't niet doen.
4-2 verloren vandaag.
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef maniack28 het volgende:
2-2 want?
Wat een kakspel, 3e keer in dit seizoen al genaaid
[ afbeelding ]
Gedaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar het moet wel even op de site gezet worden.
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
14e.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?
quote:
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...
Laten we hopen dat ik die wedstrijd gewoon gewonnen zou hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.![]()
Edit :
Wees blij met die WO anders was je weer genaaid.
PM.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Huur ook wat bevallige assistentes in dat werkt!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef The_Hives het volgende:
toch maar een paar dokters ingehuurd. De blessures gingen maar niet over. Toen ik bij personeel kijk snapte ik waarom
Ik zal m even t interview sturenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Ja, ik weet niet of Outpost dat al gedaan had of niet! Vandaar dat ik het hier even vroeg, om te kijken of er iemand reageerdequote:
Dit dusquote:
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzichtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
En de stand is nu in zijn volledigheid te vinden op Fokhattrick.org
Wat voor overzicht wil je dan? Alle deelnemers in één tussenstand?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzicht
Oohquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Ruudt het volgende:
Lees eens goed, hij geeft aan dat er een letter ontbreekt "overicht" ipv "overzicht"
kan ik weer in de VJ / GL awards opgenomen?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef Ruudt het volgende:
Lees eens goed, hij geeft aan dat er een letter ontbreekt "overicht" ipv "overzicht"
er staat dus overicht ipv overzichtquote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat voor overzicht wil je dan? Alle deelnemers in één tussenstand?
Zo heb ik zonet ook al een paar keer m'n fokhattrick pagina's proberen te vinden binnen hattrickquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo heb ik zonet ook al een paar keer m'n fokhattrick pagina's proberen te vinden binnen hattrick
Prachtig, houd je ook gewoon in de gatenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn oude jeugdspeler die bij Witte Voetjes (elby1988) speelt heeft zijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen.
Ik zag zijn naam staan toen ik de Gouden Schoen aan het verwerken was.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Prachtig, houd je ook gewoon in de gaten
Maar inderdaad.. 11-0 tegen een bot. Saaie week voor mij. Volgende week moment van de waarheid! Tegen de nummer 2. Zijn vervediging lijkt onverslaanbaar, mijn middenveld overklast die van hem. Nog even bedenken hoe ik het aan ga pakken ;-)
Jouw ex-jeugdspeler is mijn top-middenvelder die alles speelt. Ik verwacht dus nog wel wat doelpuntenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag zijn naam staan toen ik de Gouden Schoen aan het verwerken was.
Pick me, pick me! id=1675.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:39 schreef Flappekz het volgende:
YMFC College (5810) is weer uitdaagbaar voor een jeugdfriendly!
Wie wil?
Possie heeft vorige week tegen mij gepeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Possie had mijn uitgedaagd zie ik dus als moon met RPP matched, dan is het geregeld
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdikkie, ik zit al een week te prutsen..
Iemand anders?
[..]! Geroggeld.
dat mag toch? Nu komt hij met mij spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Possie heeft vorige week tegen mij gepeeld.
Naughty boy...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat mag toch? Nu komt hij met mij spelen
Die van mij zelfs 12e.. moet niet gekker worden...quote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
hihi, mijn centrale verdediger staat in de top 30 van de gouden schoen. Beter heette ie Heitinga
In HO! kun je spelers toevoegen en dus ook testen. Dat heb ik ook gedaan alvorens de 2 spelers kocht die ik vorige week aangeschaft heb.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef NelisZ het volgende:
Weet er iemand een site waar ik mijn ratings (en tactiekvaardigheid) kan voorspellen, met spelers die ik nog niet heb?
Zo kan ik ff kijken of het nut heeft om 2 nieuwe defs met veel passen te kopen en 4-3-3 counter te gaan spelen (soms)
Misschien de tool op de HAG site gebruiken voor je mid ratings die is erg nauwkeurig.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Gebruiken er hier trouwens meer mensen HAM? Voor de tweede achtereenvolgende keer scheelde mijn midrating een vol niveau hoger dan de voorspelling, erg vervelend als je wil inschatten of je moet counteren... vroeger klopte de midrating altijd... meer mensen hier last van of een idee waar het aan kan liggen?
De voorspellingen die ik met HO krijg kloppen eigenlijk altijd!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Gebruiken er hier trouwens meer mensen HAM? Voor de tweede achtereenvolgende keer scheelde mijn midrating een vol niveau hoger dan de voorspelling, erg vervelend als je wil inschatten of je moet counteren... vroeger klopte de midrating altijd... meer mensen hier last van of een idee waar het aan kan liggen?
met jonge jongetjes?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met met jonge jongetjes bedoel ik
ik gebruik HO en daarbij heb ik er eigenlijk geen last van.. HO klopt bij mij eigenlijk altijd..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
De door jou gelinkte tool was niet wat ik zocht, maar de counter calculator precies wat ik zocht. Nu ff kijken wat voor passen skills ik zou moeten kopen om een goede countervaardigheid te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien de tool op de HAG site gebruiken voor je mid ratings die is erg nauwkeurig.
Ik gebruik geen proggies dus waar het aan kan liggen weet ik niet.
Top.quote:
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 03-03-2009quote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Top.
O ja mijn jonkies zijn ook weer uitdaagbaar.
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef foetre het volgende:
[..]
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 03-03-2009
Morgen dan maar.
quote:You have now challenged United Black Panthers
Welkom!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Jelminho het volgende:
Hey, ben nieuw maar volg deze topicreeks al een tijdje.. Heb het enkele jaren geleden ook een tijdje gedaan, maar toen eigenlijk in blijven hangen.. Nu met vrienden weer opnieuw opgestart, en heb enkele vraagjes, met betrekking tot de training.
Train positiespel, heb vanaf het begin gezocht op 17 jarige gastjes met positiespel redelijk. 8 gevonden, er zit nog 1 in mijn team van 19 met positiespel goed en wil er dus nog 1 bijhalen, zodat ik op tien kom. Heb een redelijk trainer aangeschaft en 2 assistent trainers. Tot zover doe ik weinig fout denk ik?
Nou heb ik er enkele met vleugelspel matig erbij, die dus aardig uit de voeten kunnen op de vleugel. Alleen trainen deze maar 50% heb ik begrepen? Houdt dat dat in dat ik maar maximaal 6 per week (3 centrale middenvelders) 100% kan laten trainen? En is het slim om degene met matig vleugelspel op de zijkanten te houden, of zou ik die ook af en toe volledige training mee laten pakken, waardoor hun positiespel wel sneller omhoog gaat..?
Ben benieuwd over jullie visie over hoe ik begonnen ben en of dat goed is, en natuurlijk die vragen..
klopt, maar als je iets doet houdt het niet meteen in dat het ook magquote:
quote:Jop Tammer [playerid=145575911]
23 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 11-03-2009
Geboren in: Nederland
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 31-08-2008 (11/36), 1s 10w 1d)
Total Skill Index (TSI): 36 100
Loon: 22 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
If I only was that richquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
als ik onderstaande speler voor 3 miljoen list, is er dan iemand die binnen een uur een vroeg bod van 3 miljoen kan doen? Transfervergelijking geeft tussen de 3,8 en 4,3 miljoen aan.
[..]
Ik heb nog geeneens 500Kquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
als ik onderstaande speler voor 3 miljoen list, is er dan iemand die binnen een uur een vroeg bod van 3 miljoen kan doen? Transfervergelijking geeft tussen de 3,8 en 4,3 miljoen aan.
[..]
zelfs als er eerst een openingsbod van 1 miljoen op mijn reusachtige middenvelder met redelijk passen wordt gedaan heb ik het geld niet..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
[..]
Ff wachten, ben ff aan het overdenken of dit echt de versterking is die ik zoek...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef ScudRaket het volgende:
Kom maar Yurrie.
quote:Tor Sørensen [playerid=71916167]
29 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 09-04-2009
Geboren in: Danmark
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC Rødderne (sinds 07-07-2007 (15/32), 5s 6w 2d)
Total Skill Index (TSI): 77 120
Loon: 30 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Deadline: 02-03-2009 21:07
(15m)
Vraagprijs: 3 900 000 ¤