quote:Laatste trainingsrapport (02-03-2009)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Vaardigheidsniveau gedaald... Rudolf Caulier
Helaas, op het punt van passen zakte hij van zwak naar slecht.
Zijn prestaties op het gebied van vleugelspel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van matig tot zwak.
is die helemaal up to date?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:46 schreef foetre het volgende:
[..]
is die helemaal up to date?
45 2 Badara Bangonine United Black Panthers VI.623 0 3 3
hij staat op 4 doelpunten
Ok maak ik toch nog een beetje kansquote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
kan je mij ook wel terug doenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Hehe, zal 't niet doen.
4-2 verloren vandaag.
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef maniack28 het volgende:
2-2 want?
Wat een kakspel, 3e keer in dit seizoen al genaaid
[ afbeelding ]
Gedaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar het moet wel even op de site gezet worden.
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De tussenstand van de Gouden Schoen is geupload naar de site.
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat de stand geupload is, wil nog niet zeggen dat hij bijgewerkt is op de site.![]()
Dat moet Gijs nog doen.
Die speler staat trouwens op plaats 23 nu.
14e.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waar staat Mischa Rus na zijn hattrick van gisteren?
quote:
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is het grote naaiseizoen. Mijn team is ook al 3 keer genaaid dit seizoen. En gisteren zelfs een WO gehad...
Laten we hopen dat ik die wedstrijd gewoon gewonnen zou hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik ben ook al 2x genaaid en MrMoon volgens mij gisteren ook.![]()
Edit :
Wees blij met die WO anders was je weer genaaid.
PM.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Huur ook wat bevallige assistentes in dat werkt!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef The_Hives het volgende:
toch maar een paar dokters ingehuurd. De blessures gingen maar niet over. Toen ik bij personeel kijk snapte ik waarom
Ik zal m even t interview sturenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is DiepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Ja, ik weet niet of Outpost dat al gedaan had of niet! Vandaar dat ik het hier even vroeg, om te kijken of er iemand reageerdequote:
Dit dusquote:
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzichtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
En de stand is nu in zijn volledigheid te vinden op Fokhattrick.org
Wat voor overzicht wil je dan? Alle deelnemers in één tussenstand?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog even een klein detail.. als ik de stand in alle poules wil bij de Fok!Cup.. krijg ik een pagina met een overicht van alle poules ipv overzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |