IRC is altijd bemand.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
IRC is overigens al bemand! Kom gezellig slowchatten
jij bent toch met die psv-erquote:
boehoehoequote:
o nee, zie in je fotoboek dat je niet met MrMaan bentquote:
she's with mequote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
o nee, zie in je fotoboek dat je niet met MrMaan bent
waarom stel ik me aan jullie maken er zo groot probleem van.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en ga gewoon terug.
Jij maakte er vorige week wel een aardig drama van lieverdquote:Op zondag 1 maart 2009 19:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom stel ik me aan jullie maken er zo groot probleem van.
ik ben wel Ajaciedquote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]nou, als flap PSVer is, dan zit ik naast de verkeerde
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij maakte er vorige week wel een aardig drama van lieverd
gaan we rellen?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dan kom je volgende week naar mijn cluppie
hoezoquote:
mietjequote:
bij jou of bij mij?quote:
dat zei mn vrouw ook vannachtquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klopt ja, maar toch vond ze het wel lekker hoor
Ja, als jij als een mongool met 6 users tegelijk inlogt...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Zo, Jullie willen dus echt van me afmooie ban op IRC.
boehoehoequote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, als jij als een mongool met 6 users tegelijk inlogt...
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Was ik de webcam weer vergeten uit te zettenWaarom heb ik die ook in mn slaapkamer gezet
quote:Vandaag kwamen er 43856 toeschouwers naar Zuiderlaan,
...
D.T.S startte in een strategische 3-4-3-opstelling.
...
D.T.S had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
Verrassend.quote:Zeker toen hij een voorzet vanaf de linkervleugel op waarde wist te schatten en zo de 3-4 op het scorebord bracht. Etienne Loenen van Fust kreeg in de 85e minuut een gele kaart voor spelbederf. In de 86e minuut viel tot vreugde van het Fust-publiek de gelijkmaker, 4-4, toen Ron van den Berg van rechts doorkwam en afrondde met een mooie droge knal. Drie goals door Ron van den Berg: een hattrick!
4-4 gebleven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Verrassend.
Zal nog wel 5-4 worden. Zo vervelend is dat altijd in Hattrick. Dat de tegenstander veel sterker is oke, maar geef me dan geen hoop door me een voorsprong te geven die in het laatste kwartier recht word gezet.
quote:Fok!Cup in WK-Stadion
Aanstaande woensdag zijn er op het complex "Wietse Kranenbarg" twee wedstrijden voor de Fok!Cup. In het WK-stadion zal de wedstrijd Bubbafat - FC Bifröst worden gespeeld. Op het tweede veld, ook de thuishaven van VVEMDNIM, zal Destron Elsloo FC - De Elf van Droppert worden gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |