Jammer van zijn passen, maar verder een prima spler!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb toch maar besloten veel geld uit te gaan geven, misschien wel teveel, maar met deze speler heb ik ineens zoveel mogelijkheden:
[..]
Dat dacht ik al, had mn post boven je al ge-edit. Deze is salaristechnisch OK bevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:45 schreef ScudRaket het volgende:
nou wil ik wel weten welke speler je wil hebben
Dat zeker. Vooral omdat loontechnisch vleugelspel goedkoper is dan posititiespel. En HT kijkt alleen naar de skill die het hoogste staat (SH uitgezonderd).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, had mn post boven je al ge-edit. Deze is salaristechnisch OK bevonden
En met zo'n speler kan ik mijn mogelijkheden flink uitbreiden. Ik heb namelijk maar 1 vleugelspeler op dit moment. En eventueel kan hij mijn middenveld flink versterken als WTM.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Vooral omdat loontechnisch vleugelspel goedkoper is dan posititiespel. En HT kijkt alleen naar de skill die het hoogste staat (SH uitgezonderd).
Hoewel duur (1,15 mln) zei de TC iets identieks. Gezien zijn loon verwacht ik een snelle pop en dan is hij met zijn [Koppen] specialty en leeftijd wel zijn geld waard geweestquote:23. Daniël Schaaf (222215155)
18 years and 23 days
In weak form, poor stamina.
A popular guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 02-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Wage: 1 090 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous (1)
Defending: formidable (9)
Playmaking: weak (4)
Winger: poor (3)
Passing: inadequate (5)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: wretched (2)
Zo eentje heb ik ook, nu weet ik meteen wat ie waard isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef ScudRaket het volgende:
Heb inmiddels een nieuwe trainee aangeschaft:
[..]
Hoewel duur (1,15 mln) zei de TC iets identieks. Gezien zijn loon verwacht ik een snelle pop en dan is hij met zijn [Koppen] specialty en leeftijd wel zijn geld waard geweest
In het tussenseizoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, nu weet ik meteen wat ie waard isFijne trainee, krijgt ie ook nog passentraining?
Het is ook nog niet zo lang geleden veranderd! Maar spelers krijgen op dit moment alleen training als ze die week gespeeld hebben bij hun huidige club! Dus koop je hem vandaag, dan moet ie morgen spelen om training te krijgen vrijdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Ander vraagje:
Stel, ik koop op dinsdag een speler die op zondag wel heeft gespeeld bij zijn oude club. Moet ik hem dan op woensdag opstellen ivm vormupdate tijdens de training?
Ik heb dat nooit zeker geweten
Ja, voor de training en vorm maakt het alleen uit of hij voor de huidige eigenaar heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Ander vraagje:
Stel, ik koop op dinsdag een speler die op zondag wel heeft gespeeld bij zijn oude club. Moet ik hem dan op woensdag opstellen ivm vormupdate tijdens de training?
Ik heb dat nooit zeker geweten
Goede tvpquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zo lang geleden veranderd! Maar spelers krijgen op dit moment alleen training als ze die week gespeeld hebben bij hun huidige club! Dus koop je hem vandaag, dan moet ie morgen spelen om training te krijgen vrijdag
Thanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja, voor de training en vorm maakt het alleen uit of hij voor de huidige eigenaar heeft gespeeld.
het zal idd een lastig verhaal worden ook gezien zn transfervergelijking.. alhoewel dat natuurlijk niet zo veel zeg met spelers als deze..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
EDIT - fuck...nou biedt er een finse VII'er op die speler...kan er nog maar 1 keertje overheen volgens mij![]()
EDIT 2 - Er bood er nog eentje overheen. Nu mn laatste bod geplaatst, 3.609.000. Zal wel niet lukken...
Mijn ervaring leert, dat je zo laat mogelijk moet bieden. En niet alvast een openingsbod moet plaatsen. Dan blijft de prijs wat lager namelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
EDIT - fuck...nou biedt er een finse VII'er op die speler...kan er nog maar 1 keertje overheen volgens mij![]()
EDIT 2 - Er bood er nog eentje overheen. Nu mn laatste bod geplaatst, 3.609.000. Zal wel niet lukken...
ik heb nog wel een reusachtige middenvelder voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Helaas pindakaas! Nu maar eens naar wat anders op zoek
Ik heb al 3 Cm's waar ik erg tevreden over benquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog wel een reusachtige middenvelder voor je
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Flappekz het volgende:
Helaas pindakaas! Nu maar eens naar wat anders op zoek
gekocht voor 4 ton, max 3 weken trainen en dan weg voor 8 á 9 tonquote:Niclas Trohorsch
17 jaar en 76 dagen, TSI = 1 270
redelijk in vorm, conditie matig
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
doorselecteren he?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Cm's waar ik erg tevreden over ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |